Voelt als een fan who comes to the dark side of dry denimquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef xSanjay het volgende:
Alvast bedankt voor de hulp, jullie zijn neat!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zeg, goede zaak.
[..]
Die zijn inderdaad alletwee ontzettend vet, maar zoals een echte denimliefhebber betaamd, raad ik je toch aan voor de Momotaro te gaan.
[..]
Jazeker, naast Momotaro zijn er een tal van andere merken.
[..]
Echte diehards doen een perzik in hun backpocket... Een rijpe.
[..]
Graag gedaan!Haha goed verhaal, ik begrijp het wel. Die momotaro's zijn ook echt vette dingen. Helaas zit dat voor een student met mijn budget er niet echt inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moet al aardig diep in de buidel tasten voor eentje van 100 euro
.
Bedankt voor al jullie reacties, net ook ff naar Naked&Famous gekeken en daar zaten ook een paar fancy broeken bij. En het is natuurlijk iets unieker dan een nudie.
Ik denk dat ik er nog ff over na denk, ik wil niet gelijk bij een model of merk sticken;)
Misschien helpt het als jullie een wat meer pics van jullie progress laten zien!
#FREEBAJSKORV
Progress niet. Alleen outfit foto's gezien. Volgens mij gaat die wel goed. M'n sugarcane ligt in goede handen iig. Vriend van me is er erg erg blij mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:15 schreef Atta-boy het volgende:
Apc petit standard is ook nice.
Ik ga als ik terug kom van Parijs maar eens wat progress posten want volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan met mijn apc ps.
Dan zit je bij mij verkeerd, progress op m'n ALD en Momo zijn nog niet om over naar huis te schrijven. Kom over een half jaar maar eens terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:38 schreef xSanjay het volgende:
Misschien helpt het als jullie een wat meer pics van jullie progress laten zien!
je nudie ookquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Progress niet. Alleen outfit foto's gezien. Volgens mij gaat die wel goed. M'n sugarcane ligt in goede handen iig. Vriend van me is er erg erg blij mee.
Ik denk het wel. Als de dye organisch is, komt het van bacteriën/enzymen die op een random plek beginnen te 'eten'.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:45 schreef don-diablo het volgende:
Wel grappig die begraven broek, maar het ziet er erg inconsistent en random uit. Kan het dan liggen aan de dye van de broek dat er allemaal van die fade kringen zijn?
Dat heeft denk ik meer te maken met dat indigo niet in water oplosbaar is. Door het vocht van de grond krijg je random oxidatie en het uitlopen van de indigo, wat resulteert in kringen op de denim.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:45 schreef don-diablo het volgende:
Wel grappig die begraven broek, maar het ziet er erg inconsistent en random uit. Kan het dan liggen aan de dye van de broek dat er allemaal van die fade kringen zijn?
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:21 schreef don-diablo het volgende:
Even wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant staat er een beetje raar op maar gaat om het idee
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit Don!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:21 schreef don-diablo het volgende:
Even wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant staat er een beetje raar op maar gaat om het idee
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |