Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-12-2011 13:57:34 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Ik ben nergens toe verplicht. Maar als je een suggestie hebt zal ik het wellicht voor je plaatsen.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef StijnDa het volgende:
Geen TT![]()
Nu je toch de OP hebt J.Lo, je bent verplicht een nieuwe chick toe te voegen aan de lijst
Ik verwacht wel een dame met klasse na al die praatjesquote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef StijnDa het volgende:
Geen TT![]()
Nu je toch de OP hebt J.Lo, je bent verplicht een nieuwe chick toe te voegen aan de lijst
quote:Op maandag 26 december 2011 13:40 schreef el-blanchito het volgende:
"bla bla jullie verplichten mij niks bla bla"
Als je een beetje normaal wil meedraaien in dit topic zoek je gewoon een schone dame uit.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ben nergens toe verplicht. Maar als je een suggestie hebt zal ik het wellicht voor je plaatsen.
Stijn, totaal niet maar als iemand mij de oor aan wilt naaien waarom zou ik dan nog vriendelijk zijn. De denigrerende toon van hem stond mij niet aan. Terwijl mijn bericht niet eens negatief bedoelt was. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten maar dan harder. En al helemaal tegen een nitwit zoals Toefjes met een beperkt intellect.quote:Op maandag 26 december 2011 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal wil meedraaien in dit topic zoek je gewoon een schone dame uit.
Of ben je echt alleen maar om te ruziën hier?
Oké, je bent hier dus niet om te ruziën. In dat geval stel ik voor dat je meedoet met de traditie die al tientallen topics loopt hierquote:Op maandag 26 december 2011 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stijn, totaal niet maar als iemand mij de oor aan wilt naaien waarom zou ik dan nog vriendelijk zijn. De denigrerende toon van hem stond mij niet aan. Terwijl mijn bericht niet eens negatief bedoelt was.
Ik heb het terug gelezen en het was inderdaad een lief berichtjequote:Op maandag 26 december 2011 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stijn, totaal niet maar als iemand mij de oor aan wilt naaien waarom zou ik dan nog vriendelijk zijn. De denigrerende toon van hem stond mij niet aan. Terwijl mijn bericht niet eens negatief bedoelt was. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten maar dan harder.
Dat is inderdaad nice. Uit een silver of een gold pack? Nog 15k en dan heb ik 1.337.000 coins.quote:
Ik wil je wel 15K geven, moet je mij cr7 gevenquote:Op maandag 26 december 2011 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit topic kan redden..
[..]
Dat is inderdaad nice. Uit een silver of een gold pack? Nog 15k en dan heb ik 1.337.000 coins.
Een chick een plork noemen terwijl ze er gewoon degelijk uitzietquote:
silver premiumquote:Op maandag 26 december 2011 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit topic kan redden..
[..]
Dat is inderdaad nice. Uit een silver of een gold pack? Nog 15k en dan heb ik 1.337.000 coins.
Hij wordt genoemd bij Ajaxquote:
Ja want jouw smaak is iedereens smaak, toch?quote:Op maandag 26 december 2011 13:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een chick een plork noemen terwijl ze er gewoon degelijk uitziet. In het echt zou ze hem voorbijlopen.
Totaal niet, maar zo'n meid een plork noemen is gewoon jezelf voor schut zetten.quote:Op maandag 26 december 2011 14:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja want jouw smaak is iedereens smaak, toch?
Staat nu een heel ander iemand..quote:Op maandag 26 december 2011 14:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Totaal niet, maar zo'n meid een plork noemen is gewoon jezelf voor schut zetten.
En als je correct had gelezen zag je het antwoord al in mijn bericht staan; waarom het is aangepast. Nu kun je er mooi op fappen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Staat nu een heel ander iemand..
Zielig hoor dat soort mensen dat er alles aan doet om een beetje aandacht te krijgen
Zielig mannetje ben je toch:) Buiten dat is mijn chick stukken beter dan wat jij hier neer gooit.quote:Op maandag 26 december 2011 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En als je correct had gelezen zag je het antwoord al in mijn bericht staan; waarom het is aangepast. Nu kun je er mooi op fappen.
De enige die hier zielig is ben jij. Overigens kun je in het vervolg ''je imaginary'' vriendin er buiten houden. Verder dan je hand zul jij nooit komen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zielig mannetje ben je toch:) Buiten dat is mijn chick stukken beter dan wat jij hier neer gooit.
Trollen om aan aandacht te komenquote:Op maandag 26 december 2011 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige die hier zielig is ben jij. Overigens kun je in het vervolg ''je imaginary'' vriendin er buiten houden. Verder dan je hand zul jij nooit komen.
Fout, mensen die niet zelfstandig kunnen nadenken, en hun simplistische gedachte met een bekende internetterm proberen te bedekkenquote:Op maandag 26 december 2011 14:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Trollen om aan aandacht te komen
Ga elkaar DM'en en post hier weer over FUT. Dank je!quote:Op maandag 26 december 2011 14:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Fout, mensen die niet zelfstandig kunnen nadenken, en hun simplistische gedachte met een bekende internetterm proberen te bedekken.
Achja ik gebruik nu een Eriksen ST bij gebrek aan beter voor mn eredivisie golds. Eriksen in de Messi rolquote:Op maandag 26 december 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wordt genoemd bij Ajax![]()
Zou een leuke Eredivisiespits zijn..niet dat het gaat gebeuren
Doet het niet.quote:
Mijne ookquote:Op maandag 26 december 2011 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
+1
Mijn 4231 duitsers zijn baas btw
Ja maar jij hebt te veel geldquote:Op maandag 26 december 2011 14:17 schreef StijnDa het volgende:
Komt er een TOTW komende woensdag?
[..]
Doet het niet.
[..]
Mijne ook
Oh hahahaquote:Op maandag 26 december 2011 14:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt te veel geldMijn team kost zo'n 9k ^^
Haat is onnodig inderdaad. Vredig kerstfeest hierquote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
Het is kerst, en nog zoveel haat hier op het forum.
Vredig? Vretig bedoel je, zoveel gegeten en lekker ook nog. En dan hebben we alleen het ontbijt/lunch gehad.quote:Op maandag 26 december 2011 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haat is onnodig inderdaad. Vredig kerstfeest hier
Link van silvers?quote:Op maandag 26 december 2011 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Zo lekker om en om met de silvers en de golds spelen. Al is het meer zwart dan goud
Silvers niet veel IF's, BPL had ik gisteren gepost, wat aanleiding tot een fijne discussie gafquote:
NIF Kompany is beter dan IF Vermaelen imo. Ik zou eigenlijk gewoon Richards rechtsback zetten..er zijn zoveel goede CB's..En Aguero als linker CAM zoals ik al zeiquote:Op maandag 26 december 2011 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Silvers niet veel IF's, BPL had ik gisteren gepost, wat aanleiding tot een fijne discussie gaf
Kan m nog wel een keer posten als je wilt
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h6D53FMXbckXV
Nog 300K om te besteden. Misschien Vidic als zn prijs nog wat lager wordt voor naast Richards. Lijkt me briljant. Verder denk ik dat het niet zo gek veel beter meer kan..
Ik vind def 88 en heading 89 veel te zonde om aan de rechterflank verloren te laten gaan, ik probeer het wel, Kompany komt sowiezo, want moet nog 1tje voor de breedte van de selectie hebben. Aguero wacht ik nog even mee tot vanavond, of morgen, want wie weet komt er nog wel een prijsdalingquote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Kompany is beter dan IF Vermaelen imo. Ik zou eigenlijk gewoon Richards rechtsback zetten..er zijn zoveel goede CB's..En Aguero als linker CAM zoals ik al zei
Ik hoop op een soort zwarte IF Sergio Ramosquote:Op maandag 26 december 2011 15:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind het best een goed idee IF Richards CB
Maar dan snellerquote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop op een soort zwarte IF Sergio Ramos
Wel maar 1.81..weet niet of zijn jumping ook goed is, anders ga je dat echt merken...quote:
Zijn heading van 89 is een gemiddelde van springen en koppen, dus zit wel goed lijkt me. Meestal kunnen kleinere spelers ook hoger springen, maar ik ga het even opzoekenquote:Op maandag 26 december 2011 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel maar 1.81..weet niet of zijn jumping ook goed is, anders ga je dat echt merken...
Had al op de ultimatedb gekeken, en zn NIF had een jumping van 91, dus durf het wel aan. Net een potje gespeeld, en bevalt uitstekend eigenlijk, een aanraderquote:Op maandag 26 december 2011 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel maar 1.81..weet niet of zijn jumping ook goed is, anders ga je dat echt merken...
Net alsof hij in de marge van de jupiler league wil spelen volgend seizoenquote:Op maandag 26 december 2011 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij wordt genoemd bij Ajax![]()
Zou een leuke Eredivisiespits zijn..niet dat het gaat gebeuren
hahahahwahtbgasbga ja want Ajax gaat degraderen!!!12quote:Op maandag 26 december 2011 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof hij in de marge van de jupiler league wil spelen volgend seizoen
Zo, terug van zaalvoetbal en pils nuttigen. Eerst maar even uitrusten
Zijn er veel te veel van, zal niet echt veranderen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou een speler als Anelka na de winterstop meer waard worden? (Omdat hij naar China vertrekt)
Net 1tje voor 650c opgepikt, zit te twijfelen nu "winst" pakken of dalijk een evt. grotere?
Gewoon in je club laten of op trade pile laten staan, wie weet.quote:Op maandag 26 december 2011 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou een speler als Anelka na de winterstop meer waard worden? (Omdat hij naar China vertrekt)
Net 1tje voor 650c opgepikt, zit te twijfelen nu "winst" pakken of dalijk een evt. grotere?
Hap hap....quote:Op maandag 26 december 2011 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahwahtbgasbga ja want Ajax gaat degraderen!!!12
Naar China? Meer spelers van zn eigen lengtequote:Op maandag 26 december 2011 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Klopt, vorig jaar was Anelka de ideale back-up, nu Sturridgequote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik verwacht niet dat Anelka in prijs gaat stijgen, simpelweg omdat niemand hem in z'n team wil. Mensen kiezen nog eerder voor Sturridge als backup dan Anelka.
Hij word gewoon weer iets duurder na zn totw week net als de meeste andere IFs die in het begin zakken naar discard value...quote:Op maandag 26 december 2011 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gebeurd.Mijn Vorm price-fix is aan het werken.
10k ingekocht, 25k net eentje verkocht.
Of het was natuurlijk een enkele prutser, maar goed, het is hoopvol.
Beijing GuoAn? Staan er een hoop op voor 15k bin dus ik denk dat het gewoon een malloot was.quote:Op maandag 26 december 2011 18:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gebeurd.Mijn Vorm price-fix is aan het werken.
10k ingekocht, 25k net eentje verkocht.
Of het was natuurlijk een enkele prutser, maar goed, het is hoopvol.
Oh, nja, prijs gaat wel weer langzaam omhoog zoals Gurbuh zegt. Laatste dag van de vorige TOTW heb ik ze allemaal voor 10k ingekocht. Kan ook iemand zijn die lui was en 'm meteen in 4-2-2-2 wilde hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beijing GuoAn? Staan er een hoop op voor 15k bin dus ik denk dat het gewoon een malloot was.
Nice! Hoe je die die 2 eigenlijk? Soms moet ik dat ook gewoon ff terug kunnen doenquote:Op maandag 26 december 2011 18:19 schreef Toefjes het volgende:
Net een wedstrijd, kwam 1-0 voor. Domineerde, niks aan het handje, en vlak voor rust een strafschop tegen. Echt, ik zag het fysieke contact niet eens.. Hij scoorde en deed ssshhhh![]()
3-1 gewonnen, en ik weet nu ook de ssshhh en i cant hear you celebration te vindenHier doe je het voor, mooie momenten
Op de playstation als je mannetje rent, en dan rechterpookje naar rechts houden. Een ander is i cant hear you. Naar beneden of links weet ik niet, ik doe altijd maar wat maar het lukt dan wel altijd.quote:Op maandag 26 december 2011 19:39 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Nice! Hoe je die die 2 eigenlijk? Soms moet ik dat ook gewoon ff terug kunnen doen
Heeft misschien iets met kerst te makenquote:Op maandag 26 december 2011 19:07 schreef detennismaster het volgende:
Net de gast met de minste pace in pakje gekregen! (26) Daar ga ik denk ik nog ff een wedstrijd mee spelen voordat ik hem discard, hij is nog RM ook!(26)
Wat is het hier trouwens stil?
Welke console zit je op?quote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat IF Guidetti net boven mijn budget ligt. Wel daarnet een leuke braziliaan in een silver pack gehad. Volgens mij Neto blabla, gaat voor zo'n 28k.
Vandermar had wel een leuk idee, dus ik heb je even nageaapt. Een Feyenoord team maken, al is het zeker jammer dat Clasie en Mulder niet in het spel zitten.
Had Koeman inmiddels al gevonden.quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef Der_Rudi het volgende:
Harre op xbox hè? Ik had nog een Koeman anders.
Wat zijn je teams bij elkaar eigenlijk waard? Ik zag je belachelijke trade profit staan en ik vermoed dat dat pas een klein percentage isquote:Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef DutchSL het volgende:
2-0 voor bij rust, heer en meester.
Na rust lukt totaal niks meer, en hij frommelt er vanuit het niets 3 in
Op zulke momenten krijg ik echt een hekel aan Fifa.
Met andere woorden: HAPPY HOUR!! Half 9 tot half 10. Succestwitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 26-12-2011 om 20:30:08Happy Hour coming your way! reageer retweet
Super l33t hoorquote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat rare player pack van 50k (en 800 MSP) is de grootste ripoff ooit. Ik heb er nog nooit 1 geopend maar dat lijkt me vrij logisch. Nog 2k te gaan en dan post ik hier een picture met 1.337.000 coins.
Skillers zijn zo irritantquote:Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt weer zo'n trucjesclown waar ik tegenspeel, middenveld + voorhoede 5-stars. Win ik alsnog 3-0 met mijn Noord-Koreanen.Laatste 6 wedstrijden 6 blessures.
Weer een potje tegen 5-star skiller. Pato - Ibra, daarachter Shaarawy, en dan Elia, Giovinco, Danilinho, etc.
Oké dan, interessantquote:Op maandag 26 december 2011 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Komt vast wel een TOTW. O.a. gespeeld in België, Engelse competities en Schotland. Afgelopen midweek ook nog Frankrijk en Serie A die ze er bij kunnen trekken.
Deze is zo desperate dat hij met Lucio vanaf de middenstip op doel schoot.quote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillers zijn zo irritant
9 op de 10 faalt jammerlijk en gaat dan maar pace abusen. Die 1/10 die het wel kan gooit er alleen maar non stop dezelfde onmogelijke tricks uit en denkt dan nog dat hij realistisch en goed voetbal speelt
Klopt, staat alweer 2-0 voor mij. Goossens.quote:Op maandag 26 december 2011 21:39 schreef Fenomeno het volgende:
Skillers zijn echt de makkelijkste tegenstanders die er zijn, gewoon achterin tight houden en kapotcounteren.
Advanced cup is echt wel te doen met zilvers. Heb 'm al 20x met zilvers gewonnen denk ik.quote:Op maandag 26 december 2011 21:42 schreef Toefjes het volgende:
Ow ow... ga je een pot doen met je silvers, heb je perongeluk de advanced cup aangekliktMet mn 72 ploegje tegen een 85 ploeg. Kwam nog heel brutaal op 1-0, maar het werd 1-5. Tegenstander heel happy alle herhalingen kijken enzo. Ubertriest
AI is gewoon te moeilijk dit jaar. Heb maar een potje of 15 tegen AI gespeeld en het is geen zak aan, gewoon online gaan spelen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef DjNivek het volgende:
Pff, ik faal zo hard in FUT, kan zelfs geen potje tegen de AI winnen
Moet wel. Hij voegde me een tijd terug ook al toe.quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
AI is gewoon te moeilijk dit jaar. Heb maar een potje of 15 tegen AI gespeeld en het is geen zak aan, gewoon online gaan spelen.
Zit Lapnaam op Fok of niet?
Zal wel een Belg zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 22:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet wel. Hij voegde me een tijd terug ook al toe.
Hoi. Kom maar op met een link van je teamquote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Reemi het volgende:
Na een tijdje deze topics te hebben gevolgd, toch maar een account aangemaakt. Hi!
Met die formatie valt er weinig te verbeteren. Al zou ik Bastos liever op LM hebben en Diego Alves op goal.quote:Op maandag 26 december 2011 22:24 schreef Reemi het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gDFhktFCbclfp
pace pace pace, I know
-- Iemand nog suggesties? Ik heb nog ~50k ter beschikking![]()
Oh, ik rouleer iedereen vanwege de fitness. Laatste wedstrijd speelde ik met hun, daarom staan ze er nog. Alves is idd m'n favoriet, maar Nene speelt vaak lekkerder dan Bastos imhoquote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Met die formatie valt er weinig te verbeteren. Al zou ik Bastos liever op LM hebben en Diego Alves op goal.
Elke positie heeft verder een alternatief maar hoeft niet per se beter te spelen natuurlijk.
Ik heb hetzelfde soort team, alleen heb ik Pato en Neymar als spitsen, en geen hulkquote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, ik rouleer iedereen vanwege de fitness. Laatste wedstrijd speelde ik met hun, daarom staan ze er nog. Alves is idd m'n favoriet, maar Nene speelt vaak lekkerder dan Bastos imho
Hoezo valt er met deze formatie niets te verbeteren dan?
Nilmar is ook niet m'n favo idd. Kan ook voor geen meter koppen. Vagner Love speelt eigenlijk fijnerquote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde soort team, alleen heb ik Pato en Neymar als spitsen, en geen hulkdaar ga ik nu voor sparen.
Maar Nilmar vond ik niet zo bijzonder, wellington nog nooit mee gespeeld, je moet echt pato halen, hij kan lekker koppen, 87 pace volgens mij, goede dribbel en echt heerlijk schot.
Neymar is zegmaar Nilmar maar dan met net dat extra's, niet heel erg bijzonder, heb liever 2 pato's..quote:Op maandag 26 december 2011 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nilmar is ook niet m'n favo idd. Kan ook voor geen meter koppen. Vagner Love speelt eigenlijk fijnerIk zal eens kijken voor Pato, heb hem al een tijdje op 't oog. Neymar lijkt me niet zo geweldig, zeker niet voor z'n prijs. Hulk is wel beast
Welliton is echt heel goed, scoort erg veel voor mij...
Pato - Welliton lijkt me wel watquote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Neymar is zegmaar Nilmar maar dan met net dat extra's, niet heel erg bijzonder, heb liever 2 pato's..
Maar ballen die nilmar mist bv een schot vanuit een lastige hoek rost Neymar gewoon raak, puur omdat fifa het wilt, niet omdat het zo erg verschild qua spelert..
hij is ook maar 20k waard, maar dan zal ik pato halen ja. beast eerste klas
Maar even geprobeerd, een 1-1 met genoeg mogelijkheden om te winnen (en te verliezen), kon ergerquote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
AI is gewoon te moeilijk dit jaar. Heb maar een potje of 15 tegen AI gespeeld en het is geen zak aan, gewoon online gaan spelen.
Zit Lapnaam op Fok of niet?
Ik vind dat het meer van je persoonlijke voorkeur afhangt met wie je wilt spelen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, ik rouleer iedereen vanwege de fitness. Laatste wedstrijd speelde ik met hun, daarom staan ze er nog. Alves is idd m'n favoriet, maar Nene speelt vaak lekkerder dan Bastos imho
Hoezo valt er met die formatie niets te verbeteren dan?
Ah, okquote:Op maandag 26 december 2011 23:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind dat het meer van je persoonlijke voorkeur afhangt met wie je wilt spelen.
Mijn brazilianen heb ik in 5212, heb voor de cm dus: Eduardo, Robinho, Ramires , Hernanes. En ik speel het liefst met degene met de lagere rating (Eduardo en Ramires).
Jep, beide. Plus een van de wingbacks, daarom vind ik 5212 met hun ook zo fijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, okRoberto Carlos vind ik altijd wel degelijk spelen op die positie. Ik heb zelf een bloedhekel aan teams met 5 at the back, dus daar ga ik niet aan beginnen
Gaan jouw CM's veel mee naar voren? Mijn IF Thiago Neves blijft voor m'n gevoel veel te vaak achterin.
Vaag dat Neves dan altijd rond de middenstip blijft hangen bij mijquote:Op maandag 26 december 2011 23:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep, beide. Plus een van de wingbacks, daarom vind ik 5212 met hun ook zo fijn
Ik heb wel Fer, Janse (RB) en IF Vorm er inquote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat IF Guidetti net boven mijn budget ligt. Wel daarnet een leuke braziliaan in een silver pack gehad. Volgens mij Neto blabla, gaat voor zo'n 28k.
Vandermar had wel een leuk idee, dus ik heb je even nageaapt. Een Feyenoord team maken, al is het zeker jammer dat Clasie en Mulder niet in het spel zitten.
Welke formatie speel je? Ik heb nog wel een Bakkal in mijn club geloof ikquote:Op maandag 26 december 2011 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel Fer, Janse (RB) en IF Vorm er inkomt omdat Swerts en D. Fernandez schurft zijn. Bakkal kan ik niet in normale vormatie vinden en Lamprou is niet goed genoeg op goal.
Zeg maar een vandermarretje
4-3-2-1.quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke formatie speel je? Ik heb nog wel een Bakkal in mijn club geloof ik
Mijne is 4-3-1-2 zie ik, maar die mag je wel hebben als je wil. Donkergroene formatie ( lijkt me?) en dan zit je gewoon op max chem met al die teamgenoten. Hij staat er nu op voor 333K bin, trade offer maar iets waardeloos.quote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-3-2-1.
Isoufi en El Ahmadi heb ik al dus nu Bakkal nog.
Ik heb W. Janssen gestuurdquote:Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijne is 4-3-1-2 zie ik, maar die mag je wel hebben als je wil. Donkergroene formatie ( lijkt me?) en dan zit je gewoon op max chem met al die teamgenoten. Hij staat er nu op voor 333K bin, trade offer maar iets waardeloos.
Ik heb ook meerdere accounts, zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Je kan ook nog een broertje enzo hebben tochquote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef Toefjes het volgende:
Kan ik straffeloos op de webapp voor een vriend inloggen om hem te helpen een team te bouwen? Of wordt dat geregistreerd of iets dergelijks?
Acceptedquote:
Haha, okee, top. Wil hem de frustratie fase besparen van met een kut team beginnen enzoquote:Op maandag 26 december 2011 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere accounts, zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Je kan ook nog een broertje enzo hebben toch
Heldquote:
Chemistry is zeer belangrijk in FUT, ja.quote:Op maandag 26 december 2011 23:51 schreef DjNivek het volgende:
Oef, 9-0 verloren, is chemistry echt zo belangrijk?
Dan moet ik nog maar eens flink gaan tweaken, heb nu 40% of iets in die zin. Gast waar ik tegen speelde rond de 95quote:Op maandag 26 december 2011 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Chemistry is zeer belangrijk in FUT, ja.
en Subo?quote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef DannyDeko het volgende:
Gomez
Gotze - Podolski - Kagawa
Ballack - Gustavo
Bastians - Howedes - Subotic - Beck
Wiese
Zit er aan te denken om er een all german team van te maken met Ozil ipv kagawa en khedira ipv gustavo. Doen?
Hoe ziet je team er atm uit dan?quote:Op maandag 26 december 2011 23:54 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dan moet ik nog maar eens flink gaan tweaken, heb nu 40% of iets in die zin. Gast waar ik tegen speelde rond de 95
huh, waar staat hij dan? Als je cabral voor hem hebt, vlaar en nelom erachter en el ahmadi ofzo ernaast dan zit je goed toch..quote:
8 chemquote:Op maandag 26 december 2011 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh, waar staat hij dan? Als je cabral voor hem hebt, vlaar en nelom erachter en el ahmadi ofzo ernaast dan zit je goed toch..
Dat maakt het daarna wel weer iets lastiger qua doorgroeien, maar maak gewoon een leuke mixquote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef DannyDeko het volgende:
Gomez
Gotze - Podolski - Kagawa
Ballack - Gustavo
Bastians - Howedes - Subotic - Beck
Wiese
Zit er aan te denken om er een all german team van te maken met Ozil ipv kagawa en khedira ipv gustavo. Doen?
raar zeg..je hebt 3 triple links en een doublequote:
Ja, triple met Cabral en Nelom en double met El Ahmadi en nog een triple met De Vrijquote:Op maandag 26 december 2011 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
raar zeg..je hebt 3 triple links en een double
Helder Postiga - Rodelinquote:
Alhoewel, Crook komt net online. Ik ben er, jij nog, dan zijn we met drie man.quote:
En toch winnen ze met 3-0 van NLquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja, duitse CB's zijn niet zo geweldig vind ik. Zo bizar traag allemaal :<
Wacht maar tot pacehoer Robben erbij isquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch winnen ze met 3-0 van NL
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar tot pacehoer Robben erbij is
Wie is de LB van Duitsland dan eigenlijk? Geen zin om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef vandermar het volgende:
[..]op rechts dan schiet je er nog geen fluit mee op.
Staat Lahm daar niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is de LB van Duitsland dan eigenlijk? Geen zin om het op te zoeken.
Zou kunnen, eigenlijk ken ik nu vreselijk veel voetballers dankzij FUT. Ik was echt de draad met het buitenlandse voetbal even kwijt, maar nu heb ik op de zaak opeens het hoogste woordquote:
Of Aogo, dat kan ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, eigenlijk ken ik nu vreselijk veel voetballers dankzij FUT. Ik was echt de draad met het buitenlandse voetbal even kwijt, maar nu heb ik op de zaak opeens het hoogste woord
Aogo, lahm, schmelzer, boatengquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is de LB van Duitsland dan eigenlijk? Geen zin om het op te zoeken.
Hehe, het is wel een goede refresher inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, eigenlijk ken ik nu vreselijk veel voetballers dankzij FUT. Ik was echt de draad met het buitenlandse voetbal even kwijt, maar nu heb ik op de zaak opeens het hoogste woord
Wennen dat hij niet zo snel is maar ik vind hem lekker sterk aan de bal en echt heerlijke finishingquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:40 schreef Toefjes het volgende:
Hoe zijn de meningen over IF Guidetti?
Zwaar aan de twijfel nog.. 33 a 35 K is het beste wat ik kan vinden op dit moment..quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wennen dat hij niet zo snel is maar ik vind hem lekker sterk aan de bal en echt heerlijke finishingook een lekker finesse schot.
Doen, voor 40K had ik het ook gedaan. Ik vind hem zijn geld zeker waard, Dost is zwaar overpriced en echt stukken minder goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zwaar aan de twijfel nog.. 33 a 35 K is het beste wat ik kan vinden op dit moment..
Ach, laat ik het maar proberen ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doen, voor 40K had ik het ook gedaan. Ik vind hem zijn geld zeker waard, Dost is zwaar overpriced en echt stukken minder goed.
Speelt bij een kut club dus komt er niet inquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:53 schreef StijnDa het volgende:
Wat vinden jullie van Sigthorsson dan? Of geilen jullie op het zwarte plaatje...
Dost is zo ziek als je hem in stelling brengt...ieder schot is raak zo ongeveerquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doen, voor 40K had ik het ook gedaan. Ik vind hem zijn geld zeker waard, Dost is zwaar overpriced en echt stukken minder goed.
echt? Ben blij dat ik niet zo ben en gewoon Feyenoorders kan gebruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt bij een kut club dus komt er niet in
Ik heb Cilissen, Anita wel gewoon hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt? Ben blij dat ik niet zo ben en gewoon Feyenoorders kan gebruiken.
jeujquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Cilissen, Anita wel gewoon hoorhet is maar een spelletje.
Ik ook. Ik kijk wel eens naar de samenvattingen van de lagere Engelse divisies en ik ken veel spelers die daar spelen dankzij FUT.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, eigenlijk ken ik nu vreselijk veel voetballers dankzij FUT.
Ja lol, vooral de wedstrijden van Northampton met die tank daar voorinquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk wel eens naar de samenvattingen van de lagere Engelse divisies en ik ken veel spelers die daar spelen dankzij FUT.
Yay, 1k als daily gift.
was de verkoper zelf die er zo voor wilde zorgen dat er per ongeluk iemand zijn bod verhoogde en 80k teveel betaaldequote:
Ik denk dat als ik alles verkoop met de huidige prijzen dat ik zo'n 3 a 3.5 miljoen heb (inclusief de coins die ik al in kas en op de trade pile heb), grof geschat want ik ga het niet natellenquote:Op maandag 26 december 2011 20:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat zijn je teams bij elkaar eigenlijk waard? Ik zag je belachelijke trade profit staan en ik vermoed dat dat pas een klein percentage is
Yaya Toure als CB? Of bedoel je Kolo Toure?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:23 schreef Sodeju het volgende:
Mijn 4-3-2-1 formatie
Malouda-Tevez-Valencia
Nasri-Joao Moutinho-Modric
Clichy-Y. Toure-Vermaelen-Richardson
Pepe Reina
Al met al toch best tevreden op dit moment! Zou alleen nog Evra willen hebben in plaats van Clichy en Joao Moutinho eruit willen halen voor iemand anders.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, Marcio Azevedo uit een zilver pakje+/- 35k waard
Dan heb je het beter dan ik had. Met mijn Neto Berola van +/- 25kquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoppa, Marcio Azevedo uit een zilver pakje+/- 35k waard
Ik ook. Vind ik op de een of andere manier iets lekkerder spelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk als controllerinstellingen? Ik heb alternatief, dat heb ik nog van de GameCube!
Ja, klopt, Schot zit links, voorzet zit rechts in alternatief!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook. Vind ik op de een of andere manier iets lekkerder spelen(Schot/Voorzet omgedraaid is dat toch?
)
Pace abuse alert.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef detennismaster het volgende:
Iemand interesse in Nigeria en/of Honduras?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hr9ymdbTbclwr
PS3 btw!
Kunnen we niet zo'n gast opsporen en hem in de laatste paar minuten overladen met trade offers?quote:Op dinsdag 27 december 2011 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was de verkoper zelf die er zo voor wilde zorgen dat er per ongeluk iemand zijn bod verhoogde en 80k teveel betaalde
Ik heb ook alternatief omdat dat simpelweg veel en veel lekkerder speelt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:00 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk als controllerinstellingen? Ik heb alternatief, dat heb ik nog van de GameCube!
Net een open bid voor een Guidetti verloren op 37,5k. Op de PS3 is die trouwens wat duurder dan op de XBOX. De laagst geprijsde is nu 37k bid. Heb nu wel een bod op mijn braziliaanse silver dus ik kan hem zo wel kopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook alternatief omdat dat simpelweg veel en veel lekkerder speelt.
@Fuszy, ik heb gister nog een Guidetti voor 25K opgepikt als BIN. onder de 30 moet wel lukken.
Je snapt niet hoe we aan zoveel coins komen terwijl je wel weet hoe het komt dat jij zo weinig hebt. 1+1 = 2 toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap niet hoe jullie aan al dat geld komen. Ik blijf sparen maar dan komt er weer een (kerst) actie voor gold pakketten en dan is mijn geld op. Terwijl ik nog nooit iets goeds in een pakket heb gehad![]()
Mijn Silvers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jy5yZyizbclzw
Ik heb ook geen ene flikker in pakjes hoor. IK heb alleen wel veel gehandeld en daardoor zou ik meer dan een miljoen coins hebben wanneer ik alles zou verkopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap niet hoe jullie aan al dat geld komen. Ik blijf sparen maar dan komt er weer een (kerst) actie voor gold pakketten en dan is mijn geld op. Terwijl ik nog nooit iets goeds in een pakket heb gehad![]()
Mijn Silvers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jy5yZyizbclzw
Als ik alles verkoop heb ik met de nog te winnen matchcoins de komende dagen (70K benodigd nog) een 2 miljoen bij elkaar. = de inkoop waarde van mn teams + coins. Met Ronaldo en Messi die flink in prijs dalen maar eens een mooi elftal in elkaar zetten in januariquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ene flikker in pakjes hoor. IK heb alleen wel veel gehandeld en daardoor zou ik meer dan een miljoen coins hebben wanneer ik alles zou verkopen.
Pff, ik mag denk ik blij zijn met 150-250k.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik alles verkoop heb ik met de nog te winnen matchcoins de komende dagen (70K benodigd nog) een 2 miljoen bij elkaar. = de inkoop waarde van mn teams + coins. Met Ronaldo en Messi die flink in prijs dalen maar eens een mooi elftal in elkaar zetten in januari
Gewoon door niet in die acties te trappen. Ik weet dat ik in zo'n 25 of 50k pack niks goeds krijg dus dan koop ik ze ook niet. Ik ga gewoon verder met bronze packs kopen want daar maak je altijd winst mee.. gisteren had ik Richards 93 pace (silver) en vandaag een Sounders FC away kit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik snap niet hoe jullie aan al dat geld komen. Ik blijf sparen maar dan komt er weer een (kerst) actie voor gold pakketten en dan is mijn geld op.
wel een goeie jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kunnen we niet zo'n gast opsporen en hem in de laatste paar minuten overladen met trade offers?
Een zilveren speler en kit uit een bronze pack?quote:Ik ga gewoon verder met bronze packs kopen want daar maak je altijd winst mee.. gisteren had ik Richards 93 pace (silver) en vandaag een Sounders FC away kit.
Nog geen idee eigenlijk. Heb hem wel net gekocht, maar ik moet er nog mee spelen. Ben even een verslag aan het afmaken en dan ga ik hem testenquote:
Niet de snelste en dat is even wennen, in het begin kon ik geen potten met hem breken. Hij is echter wel sterk aan de bal en echt een heerlijk schot en finnishing. Ik vind hem nu wel fijn spelen en hij kan ook nog verrassend goed koppen.quote:
Haast alles erop gooien voor 150 BIN d.m.v. cheat engine. Meeste verkoopt wel, ik haal altijd wel minimaal 200 coins winst uit een pakje. Zooi die niet verkoopt gewoon quicksellen. Rare contracts gaan voor 200BIN, team fitness cards voor ~1k.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef DjNivek het volgende:
Hoe haal je in godsnaam winst uit die bronze pakjes? Ik heb net in ieder geval een hele zooi aan bronze players in de verkoop gegooid, maar denk niet dat iemand die ook maar wilt hebben
Ik heb sowieso maar 250 op het moment, dus iedere methode is welkomquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:03 schreef Reemi het volgende:
Verkoop net een arm healing voor 200BIN. Dan heb je het halve pakje er alweer uit. Relatief weinig opleverende methode, maar wel erg simpel en soms met een gelukjeEn packs openen is gewoon leuk natuurlijk
![]()
Je zou een frans team kunnen proberen met dat budget. Verder zou een braziliaans team ook nog kunnen. Ik adviseer alleen om een silver eredivisie team te maken. Als je een beetje slim inkoopt kun je zelfs 2 teams maken met 40k.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef Pronk het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen nog maar een bronze team met nederlandse eredivisie spelers. Heb nu 40k. Is dat genoeg om een beetje leuk goud team bij elkaar te kopen waar ik een beetje leuk om prijzen mee kan spelen? Of moet ik nog even doorsparen? Wat raden jullie aan?
600c ofzoquote:
Iedereen doet het, al die youtubers doen het... Er wordt iig niks tegen ondernomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb sowieso maar 250 op het moment, dus iedere methode is welkom. Is die 150 BIN wel toegestaan dan? (net even een video erover gekeken)
Misschien maar eens kijken vanavond dan, zou balen zijn als ik net na een dagje FUT gedaan te hebben er wel iets ondernomen werdquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iedereen doet het, al die youtubers doen het... Er wordt iig niks tegen ondernomen.
Kan je veel leuke dingen mee doen. Een voorbeeld (weet niet op welke console je zit though)quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef Pronk het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen nog maar een bronze team met nederlandse eredivisie spelers. Heb nu 40k. Is dat genoeg om een beetje leuk goud team bij elkaar te kopen waar ik een beetje leuk om prijzen mee kan spelen? Of moet ik nog even doorsparen? Wat raden jullie aan?
Met een zilveren team met rating 72-73 heb je meer kans om voor de prijzen te spelen dan een gouden team van 80. Zeker nu doen met het zilveren kerst toernooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:09 schreef Pronk het volgende:
Ook logisch voor een silver fan toch? Ik reken wel op een TOTY Thiago Silva, maar die kan/wil ik toch niet betalen. die is straks toch een miljoen waard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef GuRBuH het volgende:
Word een beetje skrale TOTW voor mij persoonlijk denk ik. Zie niet echt iemand IF worden waar ik iets mee kan.
Ja maar normaal zijn er wel silvers bij die me leuk lijken. Ik heb even gekeken bij de suggestions en zelf ff gekeken naar scores etc (scorebord-journalistiek) en niet echt gasten tegen gekomen die ik als silver IF zou willen. Op Lindegaard na dan, die zou kunnen voor mn nieuwe Deense team, maar zal wel duur worden mocht ie 74>74 gaan. (Als ie uberhaupt IF word)quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook logisch voor een silver fan toch? Ik reken wel op een TOTY Thiago Silva, maar die kan/wil ik toch niet betalen. die is straks toch een miljoen waard.
Sorry, ik ben heel scheel. Las TOTY op de een of andere manier..terwijl dat ook helemaal niet logisch wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar normaal zijn er wel silvers bij die me leuk lijken. Ik heb even gekeken bij de suggestions en zelf ff gekeken naar scores etc (scorebord-journalistiek) en niet echt gasten tegen gekomen die ik als silver IF zou willen. Op Lindegaard na dan, die zou kunnen voor mn nieuwe Deense team, maar zal wel duur worden mocht ie 74>74 gaan. (Als ie uberhaupt IF word)
Haha toen ik na mn eigen reactie die van jou nog eens las zag ik ook pas dat je het daar over TOTY hadquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben heel scheel. Las TOTY op de een of andere manier..terwijl dat ook helemaal niet logisch was
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha toen ik na mn eigen reactie die van jou nog eens las zag ik ook pas dat je het daar over TOTY had
Esteban krijgt als tackling 99 en reflexes 99.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:29 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1228952.page
Laat de upgrades maar komen
Lekker BPL orientated weer. En wat die prutskeeper van AZ er tussen moet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:29 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1228952.page
Laat de upgrades maar komen
Nog noemenswaardige eredivisie upgrades? Beperkt internet hier..quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Esteban krijgt als tackling 99 en reflexes 99.
Zijn maar suggestions in dat topicquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog noemenswaardige eredivisie upgrades? Beperkt internet hier..
Eriksen is met 80 inderdaad al goed genoeg, 82 zou echt retarded zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Esteban is wel upgrade waardig imo hoor. Gewoon een erg sterk jaar gehad. Ben het uit dit rijtje alleen niet eens met Eriksen, de rest wel.
Uiteraard zie ik een UP Eriksen ook graag komen hoor, daar niet van.
kloptquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie een Clasie wel graag komen, maar EA voert geen spelers in tijdens een seizoen toch?
Guidetti zal geen 74 worden met een IF van 73quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:32 schreef Fuszy het volgende:
GK: Esteban Alvarado - AZ Alkmaar - (68>74)
CMl Kevin Strootman - PSV - (76>80)
CAM: Giorgino Wijnaldum - PSV - (75>79)
CAM: Adam Maher - AZ Alkmaar - (66>74)
CAM: Christian Eriksen - Ajax - (80>82)
LW: Dries Mertens - PSV - (79>82)
ST: John Guidetti - Feyernoord - (68>74)
Alvarado profiteert gewoon van het goede seizoen van AZ. Als je Frank Grandel er neer zou zetten zou het ook goed komenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Guidetti zal geen 74 worden met een IF van 73![]()
@Gurbuh: Esteban is de minst gepasseerde prutskeeper van de Eredivisie, upgrade zou weldegelijk op zn plaats zijn, en de beste silver keeper moeten zijn, willen ze het realistisch houden
Ik zal vanavond voorstellen in het forum om heel AZ te upgradenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alvarado profiteert gewoon van het goede seizoen van AZ. Als je Frank Grandel er neer zou zetten zou het ook goed komen
Of Viktor Krosquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alvarado profiteert gewoon van het goede seizoen van AZ. Als je Frank Grandel er neer zou zetten zou het ook goed komen
Heb altijd problemen als ik tegen Valdes speel.. Alleen ooit met m gespeeld en toen vond ik het niks. Conclusie: ik faalquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor welke budgetkeeper uit de Liga BBVA zouden jullie kiezen gezien prijs/kwaliteit? Váldes, Diego López of Diego Alves?
De IF versie was dat toch ook? Beste FUT BBVA keeper tot nu toe voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar was diego Lopez echt een held
Wachten tot hij eerder quitquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had ik net een dikke DNF bonus blijft de game hangen in de pre game lobby waar je zeg maar je tegenstanders team ziet en dan moet je dus dashboarden. Of is er een ander trucje?
Bedankt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:30 schreef Tim86 het volgende:
CB: Perea, snelle Colombiaan van Atletico
Als je je xbox uitgooit gaat je DNF er niet aan volgens mij, maar dan ben je wel je voortgang in het toernooi kwijt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had ik net een dikke DNF bonus blijft de game hangen in de pre game lobby waar je zeg maar je tegenstanders team ziet en dan moet je dus dashboarden. Of is er een ander trucje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |