beetje met ouders vermaakt. ben nu weer thuis, ff wat te eten maken en dan Inception kijkenquote:Op maandag 26 december 2011 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
He 3rdrock ook gezellige saaie kerst?
Heb je die nog niet gezien?quote:Op maandag 26 december 2011 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje met ouders vermaakt. ben nu weer thuis, ff wat te eten maken en dan Inception kijken
Ik op LL10quote:Op maandag 26 december 2011 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
The Gaslight Anthem heb ik nog live gezien op PP11
Ik had The '59 Sound op mijn iPod staan, tijden naar geluisterd, inmiddels meerdere albums van hen erop gezet!quote:Op maandag 26 december 2011 18:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik op LL10Hebben me zeer positief verrast, kende alleen wat hits.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 26 december 2011 18:42 schreef CindieY het volgende:
Hey, Mad world, die ken ik alleen maar van Gary Jules. Die ik overigens ook mooier vind, als ik dit zo hoor.
Tss, was al bezig hoorquote:Op maandag 26 december 2011 19:05 schreef alors het volgende:
Best Dago, als je niks te doen hebt (en dat heb je) mag je het uurlijstje wel even posten, want Borisz is eten
jawel, vorig jaar in de bios.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |