Heloef dacht ik? En ik de volgende ochtend. Maar daar heb ik niks van mee gekregen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er eentje moest kotsen?
Haha, waarom?quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn zusjes hebben wel eens tegen mij gezegd dat ik tieten kreeg
Dat had je in de kiem moeten smoren, jij was toch de oudere broerquote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
Haiquote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook ooit over. Maar ben mezelf wat dat betreft tegengevallen. Ik pik toch redelijk veel van mensen irl. Wel goed van je dat je zulke principes hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 02:50 schreef formerjellybean het volgende:
Met racisme ben ik heel makkelijk in zodra ik een iemand ken en ook maar betrap op racistische uitspraken dan ben ik weg , dat is iets waar ik heel slecht tegen kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon nog steeds lief...quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is dat zo als ik om mensen geef ik er graag voor mensen wil zijn als dat nodig is en dat ook ben maar als iemand me iets flikt dan laat ik echt wel merken dat ik het er niet mee eens ben.
En toen begon je in je handen te wrijven, te springen en enthousiast te roepen "Van wie? Van wie? Van wie?"quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook ooit over. Maar ben mezelf wat dat betreft tegengevallen. Ik pik toch redelijk veel van mensen irl. Wel goed van je dat je zulke principes hebt.
Mijn valkparkiet net, like a boss.Slechte foto ikweet.
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nee zij zijn alle 3 ouderquote:Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had je in de kiem moeten smoren, jij was toch de oudere broer![]()
![]()
Ja hoor, ik kan toch mooi zeggen voor dat Glazen Huis heb ik gekotst.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 03:01 schreef twi het volgende:
[..]
En toen begon je in je handen te wrijven, te springen en enthousiast te roepen "Van wie? Van wie? Van wie?"
Leuk cadeau wel van je zusjes. Ehhhhh... niet van je zusjes... Maar dat cadeautje dan hè... Ik moet jullie ook alles uitleggen!quote:Op maandag 26 december 2011 03:01 schreef twi het volgende:
[..]
En toen begon je in je handen te wrijven, te springen en enthousiast te roepen "Van wie? Van wie? Van wie?"
Niet onder mijn paraplu.quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang ze maar zelfverzekerd zijn, niet?quote:Op maandag 26 december 2011 03:13 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is lief?
Lieve mannen = onweerstaanbaar
Uiteraardquote:Op maandag 26 december 2011 03:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang ze maar zelfverzekerd zijn, niet?
En in de shoarmazaakquote:Op maandag 26 december 2011 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan toch mooi zeggen voor dat Glazen Huis heb ik gekotst.
Die vriend van hem erop aanspreken.. En zeggen dat hij er niet zo mild over moet doen.quote:Op maandag 26 december 2011 03:18 schreef formerjellybean het volgende:
Nog ff dan
Ff dus een moreel dilemma hier zo. Situatie een vriend/ kennis heeft zijn vader verloren aan kanker.
Een van zijn vrienden die hem goed kent en altijd met hem omgaat , loopt dus volop in de kroeg te verkondigen dat hij alleen maar om de erfenis geeft omdat die er niet over praat en dus in zijn ogen ook niet mee zit.
Ik zat heb er wat van gezegd, maar vind het wel moeilijk als ik die 2 dus samenzie wat zouden jullie doen ??
Hmm...ik kan niet zo goed tegen huilende vrouwen. Het doet wat met me maar ik heb geen idee watquote:Op maandag 26 december 2011 03:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind een hele belangrijke reden dat een man niet gillend wegrent als ik huil , boel mannen vinden huilende meisjes moeilijk
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was tie vast alweer vergeten
Hoezo moest je huilen?quote:Op maandag 26 december 2011 03:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind een hele belangrijke reden dat een man niet gillend wegrent als ik huil , boel mannen vinden huilende meisjes moeilijk
Zal de shoarmabaas blij mee geweest zijnquote:Op maandag 26 december 2011 03:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet
Ik leunde op de tafel, zo in de heloefkots
Het enige wat ik vergeten ben is dat tegen Myra heb gezegd dat ik van der hield.quote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was tie vast alweer vergeten
Dat heb ik op dat moment ook gedaan. Ik vond het namelijk niet kunnen , alleen weet ik ook dat die het nogal achter de ellenboog heeft en dus heel vrolijk met hem de volgende keer dus samen in de kroeg zit en ergens vind ik dat heel genant en moeilijk juist omdat ik weet hoe die vriend dus werkelijk over denkt , maar ik vind het ook weer veel te grof om aan die vriend te vertellen wat die gezegd heeft omdat ik het dus nogal ziek vind als je zulke dingen over mensen zegt.quote:Op maandag 26 december 2011 03:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vriend van hem erop aanspreken.. En zeggen dat hij er niet zo mild over moet doen.
Zegt hij kwalijke dingen of quote hij woorden van die vriend.. Dan zou ik de andere partij inlichten.
98% is terecht gekomen in de prullenbak/WC maak je geen zorgen.quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal de shoarmabaas blij mee geweest zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
98% is terecht gekomen in de prullenbak/WC maak je geen zorgen.
Hoe reageerde hij daarop dan?quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik op dat moment ook gedaan. Ik vond het namelijk niet kunnen , alleen weet ik ook dat die het nogal achter de ellenboog heeft en dus heel vrolijk met hem de volgende keer dus samen in de kroeg zit en ergens vind ik dat heel genant en moeilijk juist omdat ik weet hoe die vriend dus werkelijk over denkt , maar ik vind het ook weer veel te grof om aan die vriend te vertellen wat die gezegd heeft omdat ik het dus nogal ziek vind als je zulke dingen over mensen zegt.
Dat boeide hem eigenlijk niet zo geloof ik en vond me een wijsneus , maar ik had meer zoiets van zoiets zeg je gewoonquote:
Je zou maar een vriendin hebben die dat soort dingen weet die het niet zegt...quote:Op maandag 26 december 2011 03:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk eerder even dat ik het loslaat want ik vind dat juist heel moeilijk om tegen hem te zeggen, ik denk namelijk dat die genoeg aan zichzelf heeft en eigenlijk niet hoeft te weten dat iemand zulke kwalijke dingen over hem zegt.
quote:Op maandag 26 december 2011 03:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk ook dat ik het ook ff probeer want het is al half 4
Bad gaat eruitquote:Op maandag 26 december 2011 11:12 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet de badkamer gesloopt worden? Gewoon voor de verandering?
Lekker uitgeslapen na gourmetten gister, nu rustig ontbijten en later vandaag weer sporten. Nu dus beetje rustig de dag beginnen met wat eten en surfen op internet.quote:Op maandag 26 december 2011 11:12 schreef Cassandra87 het volgende:
waarom zitten jullie in dit topic?
Ik bedoel in het algemeenquote:Op maandag 26 december 2011 11:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen na gourmetten gister, nu rustig ontbijten en later vandaag weer sporten. Nu dus beetje rustig de dag beginnen met wat eten en surfen op internet.
Beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2011 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee
Klein amsterdams badkamertje, er komt een douche in
Oh dat, gewoon gezellig. Hing ook vaak in Singles maar niet meer. Toevallig kwam ik hier en beetje hetzelfde idee en vooralsnog lijkt het wel gezellig.quote:
Nu kunnen we tenminste met zijn 2 tegelijk naar de badkamer hahaquote:
Mwah, je moet altijd moeite doen natuurlijk. Dat ik nog op de middelbare zat was ik een kansloos geval. Ik liep al rood aan als de leraar mijn naam riep om een vraag te beantwoorden. Plus was nogal iel en zelfvertrouwen door dat alles op 0. Nu zit ik prima in mijn vel en kan ik prima socializen met allerlei mensen. Wat niet inhoud dat ik streepjes kan zetten na elke verovering. Dat iets wellicht makkelijker gaat dan vroeger wil niet zeggen dat ik elke eerste de beste dame aan ga spreken. Je hebt nog steeds dat je iemand wel leuk moet vinden natuurlijk.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als ik vragen magquote:Op maandag 26 december 2011 11:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je moet altijd moeite doen natuurlijk. Dat ik nog op de middelbare zat was ik een kansloos geval. Ik liep al rood aan als de leraar mijn naam riep om een vraag te beantwoorden. Plus was nogal iel en zelfvertrouwen door dat alles op 0. Nu zit ik prima in mijn vel en kan ik prima socializen met allerlei mensen. Wat niet inhoud dat ik streepjes kan zetten na elke verovering. Dat iets wellicht makkelijker gaat dan vroeger wil niet zeggen dat ik elke eerste de beste dame aan ga spreken. Je hebt nog steeds dat je iemand wel leuk moet vinden natuurlijk.
Even in het kort
28, staat ook in m'n Fobo. Duurt nog wel weer even voor ik 29 ben overigens.quote:Op maandag 26 december 2011 11:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als ik vragen mag
Pek met veren!quote:Op maandag 26 december 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen xFriendx. Er zijn veel nieuwe gezichten de laatste tijd. Ik geef de feestdagen de schuld.
Ik beloof mij te gedragen, dat lukt vooralsnog welquote:Op maandag 26 december 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen xFriendx. Er zijn veel nieuwe gezichten de laatste tijd. Ik geef de feestdagen de schuld.
Breek gewoon contact met die andere en ga voor psychosemeisjequote:Op maandag 26 december 2011 11:58 schreef kree het volgende:
Ik zit me effe te bedenken wat voor aktie ik zal ondernemen met psychose meisje deze week.
Weet niet of ik haar nu gelijk moet sms-en om nog wat af te spreken, heb van haar niks meer gehoord.
En ik had het idee dat ze ermee zat dat die andere meid me leuk vond![]()
Die andere vroeg me nog wat om wat te komen drinken toen ik haar thuisbracht zaterdag,
Maar dat heb ik maar afgeslagen (familie zat thuis bij mij en die gingen volgende ochtend weer weg) ja eigenlijk een smoes omdat ik niet wil dat zij nog verliefder op mij gaat worden.
Wie helpt?
Is niet echt een optie want ik zie haar elke week op dat koor waar ik piano bij speel.quote:Op maandag 26 december 2011 11:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Breek gewoon contact met die andere en ga voor psychosemeisje
Twijfel? Ik dacht dat je haar leuk vond?quote:Op maandag 26 december 2011 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet echt een optie want ik zie haar elke week op dat koor waar ik piano bij speel.
En ik ben nog steeds niet zeker hoe het met psychose meisje is.
Vrijdag toen ik er was leek het weer een hele normale meid, maar zoals ze zelf al vertelde het gaat met pieken en dalen en ze wil niet gelijk een relatie, maarja hoe lang wacht je dan is de vraag.
Het hoeft echt niet binnen een week of een maand of zelfs maanden maar ik wil haar wel regelmatig zien dan en niet dat ze ineens weer niks laat horen.
Optie lijkt mij om nog een keer met haar af te spreken en weer te praten om er allemaal wat meer van te weten te komen.
Had eigenlijk gehoopt dat zij als eerste zou sms-en maar dat gebeurt niet.
Dus nu kan ik wel wat sturen of ze zin heeft van de week ergens wat te gaan drinken ofzo.
maarja ik twijfel nog.
Als je haar al iets kent dan is een sms om van de week wat te drinken niet zo vreemd. En als je haar dan weer spreekt en de situatie wat beter in kan schatten haal je veel twijfel bij jezelf weg.quote:Op maandag 26 december 2011 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet echt een optie want ik zie haar elke week op dat koor waar ik piano bij speel.
En ik ben nog steeds niet zeker hoe het met psychose meisje is.
Vrijdag toen ik er was leek het weer een hele normale meid, maar zoals ze zelf al vertelde het gaat met pieken en dalen en ze wil niet gelijk een relatie, maarja hoe lang wacht je dan is de vraag.
Het hoeft echt niet binnen een week of een maand of zelfs maanden maar ik wil haar wel regelmatig zien dan en niet dat ze ineens weer niks laat horen.
Optie lijkt mij om nog een keer met haar af te spreken en weer te praten om er allemaal wat meer van te weten te komen.
Had eigenlijk gehoopt dat zij als eerste zou sms-en maar dat gebeurt niet.
Dus nu kan ik wel wat sturen of ze zin heeft van de week ergens wat te gaan drinken ofzo.
maarja ik twijfel nog.
Niet of ik haar leuk vindt, want dat vind ik zeker. Noem het maar gewoon verliefd.quote:Op maandag 26 december 2011 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twijfel? Ik dacht dat je haar leuk vond?
Denk dat ik nog maar even tot morgen wacht, vraag ik wel of ze leuke kerstdagen heeft gehad, gelijk een mooie opening om te vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken ergensquote:Op maandag 26 december 2011 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je haar al iets kent dan is een sms om van de week wat te drinken niet zo vreemd. En als je haar dan weer spreekt en de situatie wat beter in kan schatten haal je veel twijfel bij jezelf weg.
Dus je wil niet voor haar gaan?quote:Op maandag 26 december 2011 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Niet of ik haar leuk vindt, want dat vind ik zeker. Noem het maar gewoon verliefd.
Maar na die laatste ervaring met haar van de zomer ben ik effe wat voorzichtiger geworden om me er gelijk vol in te storten.
Pas als ik zeker weet dat ze me niet laat vallen als ze weer in een dipje komt.quote:Op maandag 26 december 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wil niet voor haar gaan?
Dat weet je nooit van tevoren kreequote:Op maandag 26 december 2011 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Pas als ik zeker weet dat ze me niet laat vallen als ze weer in een dipje komt.
Kan natuurlijk ook dat ze niet (meer) in een dip komt omdat ze een toffe vent als jou heeft. Ze staat er dan in ieder geval niet alleen voor.quote:Op maandag 26 december 2011 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Pas als ik zeker weet dat ze me niet laat vallen als ze weer in een dipje komt.
Klopt het is zo jammer dat het niet gewoon een "normaal" meisje is. Ze vind me wel nog steeds leuk omdat ze natuurlijk wist van die andere meid die mij leuk vind.quote:Op maandag 26 december 2011 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van tevoren kree
Daar zat ik ook aan te denken, maar denk dat zij er zelf banger voor is als ik en daarom een beetje de boot afhoudt.quote:Op maandag 26 december 2011 12:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook dat ze niet (meer) in een dip komt omdat ze een toffe vent als jou heeft. Ze staat er dan in ieder geval niet alleen voor.
Dus je bent het met haar aan het verkloten?quote:Op maandag 26 december 2011 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt het is zo jammer dat het niet gewoon een "normaal" meisje is. Ze vind me wel nog steeds leuk omdat ze natuurlijk wist van die andere meid die mij leuk vind.
En ze zei dat ze dat eigenlijk wel jammer vond maar het bleef allemaal een beetje vaag en ik wilde niet teveel over die andere meid doorpraten dus ben maar van onderwerp veranderd.
Doe het gewoon lekker ongecompliceerd...quote:Op maandag 26 december 2011 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Niet of ik haar leuk vindt, want dat vind ik zeker. Noem het maar gewoon verliefd.
Maar na die laatste ervaring met haar van de zomer ben ik effe wat voorzichtiger geworden om me er gelijk vol in te storten.
Als ik achter me gevoel aan ga moet ik dat ook doen denk.quote:Op maandag 26 december 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent het met haar aan het verkloten?
Die andere meid moet je vergeten en gewoon gaan voor psychosemeid
Friendszone is prima. En goed idee om psychosemeisje een sms te sturen. Primaquote:Op maandag 26 december 2011 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik achter me gevoel aan ga moet ik dat ook doen denk.
Maarja het kan weer een dikke teleurstelling worden, ik ben er weken van naar de klote geweest in de zomer dat het zo afliep en dat wil ik niet nog een keer.
Maar ik wil het niet zo spelen om die andere "achter de hand" te houden.
Ik ga psychose meisje morgen wel sms-en en dan eens kijken wat ik daarvoor reactie op krijg.
Die andere zou ik het liefst gewoon als 'normale' vriendin houden zeg maar friendzone hahaha
quote:Op maandag 26 december 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friendszone is prima. En goed idee om psychosemeisje een sms te sturen. Prima
haha ja maar dan is het duidelijk wie ik bedoel, kan haar wel Trien gaan noemen ineens maarja dan weet niemand meer over wie ik het heb.quote:Op maandag 26 december 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
lieve kree zou je er alsjeblieft een andere naam willen geven dan psychosemeisje het staat namelijk heel lullig
quote:Op maandag 26 december 2011 12:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hai
Wat een drama op de vroege ochtend
Vonken springen er niet echt van af zo te horen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:26 schreef kree het volgende:
Kwam trouwens vrijdag bij haar, dacht ga lekker naast haar op de bank zitten.
Maar ze had haar laptop (al dan niet met opzet) naast haar staan op de bank, dus ik zat op een stoel.
Op een gegeven moment wilde ze een foto zien van die andere meid, die stond op mijn hyves dus ik gezellig naast haar op de bank met de laptop erbij![]()
Dacht misschien wordt het gelijk knuffelen maar dat gebeurde niet, pas om een uur of 1 toen ik weg ging toch nog een knuffel gehad![]()
En dat het leuk en gezellig was blabla.
Nouja hoop echt dat het wat wordt met haar.
Of ze is nog wat huiverig om zich over te geven. Zodra ze merkt dat ze bij Kree in goede handen is dan zou dat gemakkelijker lopen, mits er wel een vuurtje tussen de twee is natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vonken springen er niet echt van af zo te horen.
En niet zo onzeker doen
Nee ik had gehoopt op zoenen maar ik wilde het niet overhaasten of gelijk initiatief nemen juist omdat ze daarvoor vertelde dat ze het allemaal rustig aan wilde doen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vonken springen er niet echt van af zo te horen.
En niet zo onzeker doen
Het is juist precies andersom, ik wil het best een kans geven, alleen zij houdt het een beetje af omdat ze bang is voor haarzelf en terugval.quote:Op maandag 26 december 2011 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga heel even pijnlijk eerlijk doen tegen je kree , maar ik vind het meer over komen dat je haar leuk vind zolang ze die psychoses niet heeft en dat kan best maar wees dan eerlijk tegen je zelf en zeg gewoon ik vind haar leuk maar ik kan niet er mee omgaan dat jij psychoses hebt .
Dit komt omdat ik haar maanden niet had gezien en eigenlijk haar al had afgeschreven omdat zij het niet aankon.quote:Ergens vind ik het ook raar dat je weet dat ze je leuk vind haar gaat vertellen dat een ander je ook leuk vind en dan vervolgens raar vind dat ze het schijnbaar niet leuk vind.
Ik verwijt haar niks, maar ik heb er ook niet genoeg verstand van om te weten hoe dat gaat als je een langere relatie met zo'n iemand hebt.quote:Ik denk namelijk dat je niet eerlijk tegen jezelf bent en daardoor ook niet eerlijk naar haar.
Zeg gewoon ik heb moeite met wat er met je is en heb daardoor liever geen contact dan dit afspreken en dingen verwachten die ze niet kan waarmaken, je kan namelijk niet van iemand verwachten die psychoses heeft een psychose vrij leven te hebben.
Ik heb namelijk het idee dat je haar verwijt dat ze die psychose heeft en zo komt het ook over doordat je haar steeds psychose meisje noemt en dat is eigenlijk niet helemaal eerlijk
Anja?quote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef kree het volgende:
Nee je doet niet rot maar ik zal het effe wat proberen te verduidelijken.
[..]
Het is juist precies andersom, ik wil het best een kans geven, alleen zij houdt het een beetje af omdat ze bang is voor haarzelf en terugval.
[..]
Dit komt omdat ik haar maanden niet had gezien en eigenlijk haar al had afgeschreven omdat zij het niet aankon.
Toen heb ik dat verteld over die andere meid via msn, achteraf stom. Maar dat kon ik toen nog niet weten dat ze ineens zelf weer contact zou zoeken om af te spreken (zijn we 3 maanden verder hè onderhand)
[..]
Ik verwijt haar niks, maar ik heb er ook niet genoeg verstand van om te weten hoe dat gaat als je een langere relatie met zo'n iemand hebt.
Dat ik haar psychose meisje noem heeft er verder niks mee te maken, bedoel daar verder niks mee.
Maar ben haar zo gaan noemen hier na die eerste keer toen ik al die verhalen vertelde over wat ze had gedaan met haarzelf.
Dus lees als ik psychosemeisje typ gewoon Anja ofzo
Precies. Je geeft haar zelf nog even wat twijfels erbij. Je moet wat zekerder van je zaak overkomen anders wordt het niksquote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef xFriendx het volgende:
Vind wel dat 'Anja' het zichzelf lastig maakt. Je rept (lees, niet rapt) over een andere meid en vervolgens zoekt zij ook weer contact. Daarentegen houd ze nu een beetje de boot af.
Denk dat ze zelf ook niet echt weet wat ze wil. Tel je er bij op dat jij zelf ook al twijfels hebt over dipjes en een terugval bij haar dan begin je een relatie al niet bepaald vrolijk en stabiel.
QFT.quote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja het is lastig kree. Als ze er nu uitkomt is de kans op terugval groot. als je voor haar kiest, kies je ook voor de komende psychoses en alle onzekerheid die erbij komt kijken
En anders moet je voor jezelf kiezen
Heel eerlijk om nog eerlijker te zijn zeg gewoon tegen haar dat je het contact liever niet hebt omdat je nogal moeite mee hebt , want dit voorspelt gewoon drama.quote:Op maandag 26 december 2011 12:36 schreef kree het volgende:
Nee je doet niet rot maar ik zal het effe wat proberen te verduidelijken.
[..]
Het is juist precies andersom, ik wil het best een kans geven, alleen zij houdt het een beetje af omdat ze bang is voor haarzelf en terugval.
[..]
Dit komt omdat ik haar maanden niet had gezien en eigenlijk haar al had afgeschreven omdat zij het niet aankon.
Toen heb ik dat verteld over die andere meid via msn, achteraf stom. Maar dat kon ik toen nog niet weten dat ze ineens zelf weer contact zou zoeken om af te spreken (zijn we 3 maanden verder hè onderhand)
[..]
Ik verwijt haar niks, maar ik heb er ook niet genoeg verstand van om te weten hoe dat gaat als je een langere relatie met zo'n iemand hebt.
Dat ik haar psychose meisje noem heeft er verder niks mee te maken, bedoel daar verder niks mee.
Maar ben haar zo gaan noemen hier na die eerste keer toen ik al die verhalen vertelde over wat ze had gedaan met haarzelf.
Dus lees als ik psychosemeisje typ gewoon Anja ofzo
Ja dit dus, en dat maakt het juist zo lastig en daarom weet ik niet wat ik precies moet doen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef xFriendx het volgende:
Vind wel dat 'Anja' het zichzelf lastig maakt. Je rept (lees, niet rapt) over een andere meid en vervolgens zoekt zij ook weer contact. Daarentegen houd ze nu een beetje de boot af.
Denk dat ze zelf ook niet echt weet wat ze wil. Tel je er bij op dat jij zelf ook al twijfels hebt over dipjes en een terugval bij haar dan begin je een relatie al niet bepaald vrolijk en stabiel.
Dan wordt het dus nietsquote:Op maandag 26 december 2011 12:42 schreef kree het volgende:
Dipje ok, maar een relatie met iemand die ook zo zelfmoord kan plegen![]()
Nouja heb 'Anja' vrijdag "recht in haar face" verteld dat ik haar nog steeds leuk vind en verliefd benquote:Op maandag 26 december 2011 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Je geeft haar zelf nog even wat twijfels erbij. Je moet wat zekerder van je zaak overkomen anders wordt het niks
Ja maar ze kan daar ook overheen zijn inmiddels natuurlijk.quote:
Hmm, ik ben dan toch bang dat er hier niets uit gaat voortkomen. Dat er even niets gebeurt omdat 1 van de 2 eerst zekerheid wil hebben en niet goed weet wat de ander van hem/haar vind, ok. Maar in dit geval heb je 2 mensen die toegeven elkaar geweldig te vinden en nog niets. Je zou dan minimaal al knuffelend en zoenend op de bank moeten zitten. Vind ik dan hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja heb 'Anja' vrijdag "recht in haar face" verteld dat ik haar nog steeds leuk vind en verliefd ben
Duidelijker kan niet. en zij ja ik jou ook, maar daarna ging het er niet over verder en heb ik haar nog een piano lesje gegeven (ze probeert ook piano te spelen)
Tsja
Misschien geeft ze alleen maar hints dat ze je leuk vindt en zie je die hints niet. Je moet zekerder van je zaak zijn en echt voor haar gaan, inclusief alle problemen die ze heeft.quote:Op maandag 26 december 2011 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja heb 'Anja' vrijdag "recht in haar face" verteld dat ik haar nog steeds leuk vind en verliefd ben
Duidelijker kan niet. en zij ja ik jou ook, maar daarna ging het er niet over verder en heb ik haar nog een piano lesje gegeven (ze probeert ook piano te spelen)
Tsja
Zoenen de eerste keer al gedaan, vrijdag bleef het bij knuffelen alhoewel ik had het gevoel dat ze wel wilde zoenen en ik ook maar het gebeurde gewoon niet.quote:Op maandag 26 december 2011 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, ik ben dan toch bang dat er hier niets uit gaat voortkomen. Dat er even niets gebeurt omdat 1 van de 2 eerst zekerheid wil hebben en niet goed weet wat de ander van hem/haar vind, ok. Maar in dit geval heb je 2 mensen die toegeven elkaar geweldig te vinden en nog niets. Je zou dan minimaal al knuffelend en zoenend op de bank moeten zitten. Vind ik dan hoor.
Initiatief nemen. Beetje meer lef hebben of vind je haar niet leuk of zo?quote:Op maandag 26 december 2011 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
Zoenen de eerste keer al gedaan, vrijdag bleef het bij knuffelen alhoewel ik had het gevoel dat ze wel wilde zoenen en ik ook maar het gebeurde gewoon niet.
heel eerlijk zou jij gaan zoenen als iemand je verteld van oh er zit een ander meisje achter me aan ??Logisch nadenken is echt niet een sterk punt bij je hequote:Op maandag 26 december 2011 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
Zoenen de eerste keer al gedaan, vrijdag bleef het bij knuffelen alhoewel ik had het gevoel dat ze wel wilde zoenen en ik ook maar het gebeurde gewoon niet.
Ja maar dat komt door die eerste keer, dat was gelijk zoenen en volop verliefd en ik denk dat ze daarna van haarzelf is geschrokken en gedacht heeft, ik kan helemaal niet met hem (ik dus) wat beginnen zolang ik nog met m'n eigen problemen zit.quote:Op maandag 26 december 2011 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Initiatief nemen. Beetje meer lef hebben of vind je haar niet leuk of zo?
Zij heeft behoefde aan een sterke man, als je die niet kunt zijn, wordt het niks
Dit. Als zij dus iemand is die niet zo zeker over zichzelf is dan wil ze iemand die zorgt voor het gevoel van veiligheid. Een sterke arm om haar heen en ze haar zorgen kan laten varen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Initiatief nemen. Beetje meer lef hebben of vind je haar niet leuk of zo?
Zij heeft behoefde aan een sterke man, als je die niet kunt zijn, wordt het niks
Dat was toen, nu is nu. Ze kan nu toch beter in haar vel zitten dan toen?quote:Op maandag 26 december 2011 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door die eerste keer, dat was gelijk zoenen en volop verliefd en ik denk dat ze daarna van haarzelf is geschrokken en gedacht heeft, ik kan helemaal niet met hem (ik dus) wat beginnen zolang ik nog met m'n eigen problemen zit.
Dat is ook wat ze me toen vertelde, wellicht wil ze het nu weer proberen maar rustiger aan.
Ik ben juist bang dat als ik er vol voor ga nu gelijk dat ze dan weer hetzelfde gaat denken als van de zomer.
Ja klopt, maar dat vertelde ik al.quote:Op maandag 26 december 2011 12:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
heel eerlijk zou jij gaan zoenen als iemand je verteld van oh er zit een ander meisje achter me aan ??Logisch nadenken is echt niet een sterk punt bij je he
Ze wil je, pak haar dan -_-quote:Op maandag 26 december 2011 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat vertelde ik al.
Ik had al gedacht dat het niks meer met haar zou worden (was er al overheen zeg maar).
Daarom vertelde ik haar dat omdat ze in de zomer zei dat ze gewoon vrienden wilde zijn.
Maar nu zoekt ze weer meer toenadering en niet als vrienden.
En weer schuif je het bij haar. Maar stel jezelf voor als jij een jongen bent en een meisje gaat tegen jou hele verhalen houden over dat iemand verliefd op je is en achter je aan zit , ga je toch ook niet denken die zelfde avond oh laat ik maar met haar gaan zoenen.quote:Op maandag 26 december 2011 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat vertelde ik al.
Ik had al gedacht dat het niks meer met haar zou worden (was er al overheen zeg maar).
Daarom vertelde ik haar dat omdat ze in de zomer zei dat ze gewoon vrienden wilde zijn.
Maar nu zoekt ze weer meer toenadering en niet als vrienden.
haha goh het gaat weer teveel over mij.quote:Op maandag 26 december 2011 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze wil je, pak haar dan -_-
Mooi zo. En toon dan meteen meer initiatiefquote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
haha goh het gaat weer teveel over mij.
Nou om effe tot een punt te komen.
Ik ga haar morgen sms-en vragen hoe haar kerst was blabla... en heb je zin om nog wat te gaan drinken van de week.
Dan ben ik benieuwd wat ik terug krijg, als ze wel wil dan zie ik er meer hoop in dat het toch wat gaat worden.
Heb haar wel duidelijk gezegd dat ik niks met die andere wilde...quote:Op maandag 26 december 2011 12:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En weer schuif je het bij haar. Maar stel jezelf voor als jij een jongen bent en een meisje gaat tegen jou hele verhalen houden over dat iemand verliefd op je is en achter je aan zit , ga je toch ook niet denken die zelfde avond oh laat ik maar met haar gaan zoenen.
Ik kan me voorstellen dat ze terughoudend is
Ja weet ik veel.quote:Op maandag 26 december 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dan nog , ik zou ook in zo'n situatie niet gaan zoenen. En dat klopt ook niet helemaal wat je zegt want je hebt schijnbaar wel iets gezegd waardoor ze haar foto wilde zien en dat wil een vrouw ook niet zomaar.
Dus je bent onzeker van je zaak en zij zoekt een zekere vent.quote:Op maandag 26 december 2011 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Denk je mijn situatie in, 28 jaar zonder vriendin of enige ervaring en ineens heb je er twee waarvan er 1 achter ja aan loopt en 2 een week heel heftig verliefd bent en wat raar afloopt en nu krijg ik dit.
En ja van die foto, ze vroeg er zelf om ik had alleen over haar verteld en waarom ze die foto dan wilde zien??
Geen idee nieuwschierigheid denk. Ik zou er niet om vragen als ik met een meid zou praten die zei dat er iemand achter haar aan liep of ik effe z'n foto mag zien...
Zal wel een vrouwen ding zijn
Nou een poging ga ik sowieso nog wel doen.quote:Op maandag 26 december 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent onzeker van je zaak en zij zoekt een zekere vent.
Gaat goed!![]()
Het is toch echt heel simpel kree.
Twijfel.. niet doen?quote:Op maandag 26 december 2011 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
ooit van de uitspraak twijfel betekent niet doen ?? Kom niet vervolgens klagen als het weer raar word want dan doe je het toch echt zelf
Ik wil niet tegen je zeuren maar je doet wel negatief.quote:Op maandag 26 december 2011 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
ooit van de uitspraak twijfel betekent niet doen ?? Kom niet vervolgens klagen als het weer raar word want dan doe je het toch echt zelf
Yep, ik wil juist wel een relatie maar ik wil haar niet afschrikken daardoor.quote:Op maandag 26 december 2011 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
Maar kree, ze zei zelf ook dat ze niet in het diepe wilt in een klap...
Waarom het dan zo gecompliceerd maken? Doe gewoon wat je ingegeven wordt? Ga gewoon met haar daten en als je wilt knuffelen ga der knuffelen ofzo...
Dat bindende idee van een relatie maakt je alleen maar bang... Maar volgens mij hoeft het helemaal niet zo gecompliceerd te zijn.
Word ik nou gewoon weggestuurd hier?quote:
neequote:Op maandag 26 december 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Word ik nou gewoon weggestuurd hier?
Er is een soundboard app met al die teksten.quote:Op maandag 26 december 2011 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
neegewoon even SR stijl erin gooien
Ach zo erg is het is een keer wat anders dan gebruikelijke slowchat.quote:Op maandag 26 december 2011 13:36 schreef kree het volgende:
Jaja ik weet het blijf jullie maar ermee vervelen "never ending story"
hahaha
Nouja voor nu heb ik effe niks meer te vertellen, dus praat gerust door.
Morgen komt er wel weer een update
Serious Requestquote:
veeeeettttquote:Op maandag 26 december 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een soundboard app met al die teksten.
Alleen Android volgens mij, anders moet je maar even zoeken op Ekstra Weekend soundboard.quote:
Ik kan hem niet vinden in de AppStorequote:Op maandag 26 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen Android volgens mij, anders moet je maar even zoeken op Ekstra Weekend soundboard.
nee kan niks vindenquote:Op maandag 26 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen Android volgens mij, anders moet je maar even zoeken op Ekstra Weekend soundboard.
Generatiekloofje mensen, generatiekloofjequote:
zeg nou gewoon wat het isquote:Op maandag 26 december 2011 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Generatiekloofje mensen, generatiekloofje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, Fools.quote:Op maandag 26 december 2011 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
is dat niet iets wat élke generatie kentquote:Op maandag 26 december 2011 13:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Inderdaad, dit weten zelfs mn oudersquote:Op maandag 26 december 2011 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat niet iets wat élke generatie kent
Mwah, de pokemongeneratie niet toch?quote:Op maandag 26 december 2011 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat niet iets wat élke generatie kent
Onmogelijk, mensen die The A-Team niet tof vinden bestaan niet.quote:Op maandag 26 december 2011 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, de pokemongeneratie niet toch?
Ik bedoel, het is nog altijd wel op TV, maar volgens mij wordt het niet tof meer gevonden
Daar. Wie ga je bespioneren?quote:Op maandag 26 december 2011 13:59 schreef Casie het volgende:
Weten jullie waar het linkje voor spytool staat? Volgens mij kijk ik weer een scheef.
Niet meer tof gevonden?quote:Op maandag 26 december 2011 13:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, de pokemongeneratie niet toch?
Ik bedoel, het is nog altijd wel op TV, maar volgens mij wordt het niet tof meer gevonden
ik heb het nog nooit gezienquote:Op maandag 26 december 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer tof gevonden?
De jeugd van tegenwoordig heeft geen smaak meer dan.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Dankje!
En jou natuurlijk, wie anders
Pokemon, need I say morequote:Op maandag 26 december 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer tof gevonden?
quote:Op maandag 26 december 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat Michael Cera in het midden?quote:Op maandag 26 december 2011 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon je haar als Pauly D doen en de chicks zullen toestromen
Gezien de bestandsnaam lijkt me dat die kans reëel is ja.quote:Op maandag 26 december 2011 14:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dat Michael Cera in het midden?
dit dusquote:Op maandag 26 december 2011 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Onmogelijk, mensen die The A-Team niet tof vinden bestaan niet.
Jesse Dukequote:Op maandag 26 december 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond de dukes of hazard ook altijd heel leuk![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond de dukes of hazard ook altijd heel leuk![]()
Oh, de Flying Doctors! Met die dokter met die grote neus!quote:Op maandag 26 december 2011 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat vond ik nou niets
Wel knightrider, airwolf en the ateam
en flying doctors
Jij bent nog jong.quote:Op maandag 26 december 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
ben ik de enige die in die tijd nog braaf naar sesamstraat keek?
Jaquote:Op maandag 26 december 2011 14:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dat Michael Cera in het midden?
Die keek ik ook erbijquote:Op maandag 26 december 2011 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
The A-Team, Knightrider en een beetje MacGyver
Jij bent dan ook nog een snotneus hequote:Op maandag 26 december 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
ben ik de enige die in die tijd nog braaf naar sesamstraat keek?
Begrijpelijk...quote:Op maandag 26 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Ik keek wel Knightrider vroeger, dat was leuk. De A team vond ik maar niks.
Vroeger in 2004quote:Op maandag 26 december 2011 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vond die hermelien van harry potter wel een lekkerding toen ik klein was..
Naderhand heeft dat ook wel erg goed uitgepakt dus opzicht had ik er wel oog voor
neequote:Op maandag 26 december 2011 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, ga eens heel snel alle afleveringen kijken.
Bekijk dan op z'n minst de film van vorig jaar en klaag met ons mee hoe slecht Hannibal en B.A. zijn gecast.quote:
neequote:Op maandag 26 december 2011 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Bekijk dan op z'n minst de film van vorig jaar en klaag met ons mee hoe slecht Hannibal en B.A. zijn gecast.
quote:
Jij snaptquote:
toen was ik 3quote:Op maandag 26 december 2011 15:05 schreef twi het volgende:
Telekids voordat de Power Ranges ACHTTIEN JAAR GELEDEN (!!!!!!) uit werd gezonden
Met Land of the Lost, Dinosaurs en en en nog veul meer.
Go go Power Rangersquote:Op maandag 26 december 2011 15:05 schreef twi het volgende:
Telekids voordat de Power Rangers ACHTTIEN JAAR GELEDEN (!!!!!!) uit werd gezonden
Met Land of the Lost, Dinosaurs en en en nog veul meer.
quote:
Toen was ik nog een kwakje.quote:
Dat was echt het begin van het einde van de leuke kindertelevisie. We hadden op school zo'n kutblaag dat zichzelf wel tof vond omdat ie de Power Rangers nadeed. Hij sloeg zonder aanleiding en zonder enig doel willekeurige klasgenootjes in elkaarquote:
Jaaaaaaaquote:
Buurman en Buurman dat waren de echte bazen.quote:
Jullie vrouwen bestaan allemaal eigenlijk al zo lang als jullie moeders bestaan, wij mannen worden +- op de dag van de daad geproduceerd.quote:
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Buurman en Buurman dat waren de echte bazen.
Ken ik nietquote:Op maandag 26 december 2011 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die zijn cool.. En redelijk old skool.
Als ik ooit weer op laptop zitquote:Op maandag 26 december 2011 15:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kijk maar op Youtube. Is erg grappig.
Je kunt altijd nog een liefde voor postzegels ontwikkelen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Wij mannen hebben het maar zwaar zeg. Alles dat met liefde te maken heeft is duur danwel onbereikbaar danwel allebei. Is het niet met vrouwen, dan wel met auto's
Dat laatste heb ik ook wel eens last van hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Wij mannen hebben het maar zwaar zeg. Alles dat met liefde te maken heeft is duur danwel onbereikbaar danwel allebei. Is het niet met vrouwen, dan wel met auto's
Gelukkig heb ik weinig met auto's.quote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Welke auto wil je?quote:Op maandag 26 december 2011 15:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel eens last van hoor.
We kunnen het alleen maar accepteren.quote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik over het algemeen ook, maar er zijn een paar waarvan mijn hart toch sneller gaat kloppen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik weinig met auto's.
Dat dus. Ik weet wel welke auto's ik mooi vind, maar verder heb ik er niets mee. Ik kan er toch niet in rijdenquote:Op maandag 26 december 2011 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook, maar er zijn een paar waarvan mijn hart toch sneller gaat kloppen.
Waarom heb je eigenlijk geen rijbewijs?quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik weet wel welke auto's ik mooi vind, maar verder heb ik er niets mee. Ik kan er toch niet in rijden
Brofist, sisterquote:Op maandag 26 december 2011 15:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel eens last van hoor.
Vrouwen zijn duur???quote:Op maandag 26 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Nooit nodig gehad. De reizen die ik voor mijn werk moet maken zijn prima met het openbaar vervoer te doen en verder fiets ik gewoon te graag.quote:Op maandag 26 december 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen rijbewijs?
Ja. Aanschaf is het probleem niet, maar dat onderhoudquote:
Ze zijn niet gratis nee.quote:
Bij de aanschaf gaat het hier al fout.quote:Op maandag 26 december 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Aanschaf is het probleem niet, maar dat onderhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |