Heloef dacht ik? En ik de volgende ochtend. Maar daar heb ik niks van mee gekregen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er eentje moest kotsen?
Haha, waarom?quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn zusjes hebben wel eens tegen mij gezegd dat ik tieten kreeg
Dat had je in de kiem moeten smoren, jij was toch de oudere broerquote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
Haiquote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook ooit over. Maar ben mezelf wat dat betreft tegengevallen. Ik pik toch redelijk veel van mensen irl. Wel goed van je dat je zulke principes hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 02:50 schreef formerjellybean het volgende:
Met racisme ben ik heel makkelijk in zodra ik een iemand ken en ook maar betrap op racistische uitspraken dan ben ik weg , dat is iets waar ik heel slecht tegen kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon nog steeds lief...quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is dat zo als ik om mensen geef ik er graag voor mensen wil zijn als dat nodig is en dat ook ben maar als iemand me iets flikt dan laat ik echt wel merken dat ik het er niet mee eens ben.
En toen begon je in je handen te wrijven, te springen en enthousiast te roepen "Van wie? Van wie? Van wie?"quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook ooit over. Maar ben mezelf wat dat betreft tegengevallen. Ik pik toch redelijk veel van mensen irl. Wel goed van je dat je zulke principes hebt.
Mijn valkparkiet net, like a boss.Slechte foto ikweet.
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nee zij zijn alle 3 ouderquote:Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had je in de kiem moeten smoren, jij was toch de oudere broer![]()
![]()
Ja hoor, ik kan toch mooi zeggen voor dat Glazen Huis heb ik gekotst.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 03:01 schreef twi het volgende:
[..]
En toen begon je in je handen te wrijven, te springen en enthousiast te roepen "Van wie? Van wie? Van wie?"
Leuk cadeau wel van je zusjes. Ehhhhh... niet van je zusjes... Maar dat cadeautje dan hè... Ik moet jullie ook alles uitleggen!quote:Op maandag 26 december 2011 03:01 schreef twi het volgende:
[..]
En toen begon je in je handen te wrijven, te springen en enthousiast te roepen "Van wie? Van wie? Van wie?"
Niet onder mijn paraplu.quote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang ze maar zelfverzekerd zijn, niet?quote:Op maandag 26 december 2011 03:13 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is lief?
Lieve mannen = onweerstaanbaar
Uiteraardquote:Op maandag 26 december 2011 03:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang ze maar zelfverzekerd zijn, niet?
En in de shoarmazaakquote:Op maandag 26 december 2011 03:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan toch mooi zeggen voor dat Glazen Huis heb ik gekotst.
Die vriend van hem erop aanspreken.. En zeggen dat hij er niet zo mild over moet doen.quote:Op maandag 26 december 2011 03:18 schreef formerjellybean het volgende:
Nog ff dan
Ff dus een moreel dilemma hier zo. Situatie een vriend/ kennis heeft zijn vader verloren aan kanker.
Een van zijn vrienden die hem goed kent en altijd met hem omgaat , loopt dus volop in de kroeg te verkondigen dat hij alleen maar om de erfenis geeft omdat die er niet over praat en dus in zijn ogen ook niet mee zit.
Ik zat heb er wat van gezegd, maar vind het wel moeilijk als ik die 2 dus samenzie wat zouden jullie doen ??
Hmm...ik kan niet zo goed tegen huilende vrouwen. Het doet wat met me maar ik heb geen idee watquote:Op maandag 26 december 2011 03:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind een hele belangrijke reden dat een man niet gillend wegrent als ik huil , boel mannen vinden huilende meisjes moeilijk
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was tie vast alweer vergeten
Hoezo moest je huilen?quote:Op maandag 26 december 2011 03:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind een hele belangrijke reden dat een man niet gillend wegrent als ik huil , boel mannen vinden huilende meisjes moeilijk
Zal de shoarmabaas blij mee geweest zijnquote:Op maandag 26 december 2011 03:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet
Ik leunde op de tafel, zo in de heloefkots
Het enige wat ik vergeten ben is dat tegen Myra heb gezegd dat ik van der hield.quote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was tie vast alweer vergeten
Dat heb ik op dat moment ook gedaan. Ik vond het namelijk niet kunnen , alleen weet ik ook dat die het nogal achter de ellenboog heeft en dus heel vrolijk met hem de volgende keer dus samen in de kroeg zit en ergens vind ik dat heel genant en moeilijk juist omdat ik weet hoe die vriend dus werkelijk over denkt , maar ik vind het ook weer veel te grof om aan die vriend te vertellen wat die gezegd heeft omdat ik het dus nogal ziek vind als je zulke dingen over mensen zegt.quote:Op maandag 26 december 2011 03:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die vriend van hem erop aanspreken.. En zeggen dat hij er niet zo mild over moet doen.
Zegt hij kwalijke dingen of quote hij woorden van die vriend.. Dan zou ik de andere partij inlichten.
98% is terecht gekomen in de prullenbak/WC maak je geen zorgen.quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal de shoarmabaas blij mee geweest zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
98% is terecht gekomen in de prullenbak/WC maak je geen zorgen.
Hoe reageerde hij daarop dan?quote:Op maandag 26 december 2011 03:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik op dat moment ook gedaan. Ik vond het namelijk niet kunnen , alleen weet ik ook dat die het nogal achter de ellenboog heeft en dus heel vrolijk met hem de volgende keer dus samen in de kroeg zit en ergens vind ik dat heel genant en moeilijk juist omdat ik weet hoe die vriend dus werkelijk over denkt , maar ik vind het ook weer veel te grof om aan die vriend te vertellen wat die gezegd heeft omdat ik het dus nogal ziek vind als je zulke dingen over mensen zegt.
Dat boeide hem eigenlijk niet zo geloof ik en vond me een wijsneus , maar ik had meer zoiets van zoiets zeg je gewoonquote:
Je zou maar een vriendin hebben die dat soort dingen weet die het niet zegt...quote:Op maandag 26 december 2011 03:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk eerder even dat ik het loslaat want ik vind dat juist heel moeilijk om tegen hem te zeggen, ik denk namelijk dat die genoeg aan zichzelf heeft en eigenlijk niet hoeft te weten dat iemand zulke kwalijke dingen over hem zegt.
quote:Op maandag 26 december 2011 03:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk ook dat ik het ook ff probeer want het is al half 4
Bad gaat eruitquote:Op maandag 26 december 2011 11:12 schreef Faxie het volgende:
Waarom moet de badkamer gesloopt worden? Gewoon voor de verandering?
Lekker uitgeslapen na gourmetten gister, nu rustig ontbijten en later vandaag weer sporten. Nu dus beetje rustig de dag beginnen met wat eten en surfen op internet.quote:Op maandag 26 december 2011 11:12 schreef Cassandra87 het volgende:
waarom zitten jullie in dit topic?
Ik bedoel in het algemeenquote:Op maandag 26 december 2011 11:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen na gourmetten gister, nu rustig ontbijten en later vandaag weer sporten. Nu dus beetje rustig de dag beginnen met wat eten en surfen op internet.
Beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2011 11:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee
Klein amsterdams badkamertje, er komt een douche in
Oh dat, gewoon gezellig. Hing ook vaak in Singles maar niet meer. Toevallig kwam ik hier en beetje hetzelfde idee en vooralsnog lijkt het wel gezellig.quote:
Nu kunnen we tenminste met zijn 2 tegelijk naar de badkamer hahaquote:
Mwah, je moet altijd moeite doen natuurlijk. Dat ik nog op de middelbare zat was ik een kansloos geval. Ik liep al rood aan als de leraar mijn naam riep om een vraag te beantwoorden. Plus was nogal iel en zelfvertrouwen door dat alles op 0. Nu zit ik prima in mijn vel en kan ik prima socializen met allerlei mensen. Wat niet inhoud dat ik streepjes kan zetten na elke verovering. Dat iets wellicht makkelijker gaat dan vroeger wil niet zeggen dat ik elke eerste de beste dame aan ga spreken. Je hebt nog steeds dat je iemand wel leuk moet vinden natuurlijk.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als ik vragen magquote:Op maandag 26 december 2011 11:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, je moet altijd moeite doen natuurlijk. Dat ik nog op de middelbare zat was ik een kansloos geval. Ik liep al rood aan als de leraar mijn naam riep om een vraag te beantwoorden. Plus was nogal iel en zelfvertrouwen door dat alles op 0. Nu zit ik prima in mijn vel en kan ik prima socializen met allerlei mensen. Wat niet inhoud dat ik streepjes kan zetten na elke verovering. Dat iets wellicht makkelijker gaat dan vroeger wil niet zeggen dat ik elke eerste de beste dame aan ga spreken. Je hebt nog steeds dat je iemand wel leuk moet vinden natuurlijk.
Even in het kort
28, staat ook in m'n Fobo. Duurt nog wel weer even voor ik 29 ben overigens.quote:Op maandag 26 december 2011 11:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als ik vragen mag
Pek met veren!quote:Op maandag 26 december 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen xFriendx. Er zijn veel nieuwe gezichten de laatste tijd. Ik geef de feestdagen de schuld.
Ik beloof mij te gedragen, dat lukt vooralsnog welquote:Op maandag 26 december 2011 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen xFriendx. Er zijn veel nieuwe gezichten de laatste tijd. Ik geef de feestdagen de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |