abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106130106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:28 schreef svetan het volgende:
@MrFoureyes

Welke stroom van woordvoerders?
Geef die lijst dan eens van alle mensen die recht van spreken hadden.
Die kun je vinden via die speciale geheime zoekmachine van jou.
pi_106130155
Dit zijn dus allemaal beroepsmatige "woordvoerders" uit de advocatuur die ingehuurd zijn voor de juridische strijd. Geen van alle hebben iets met de werkelijke reis/ onderneming te doen. Ook voor de lange was na het vertrek van Laura zijn taak beeindigd. De enige en eerste op dit gebied, behalve de Dekkers, is Lyall Mercer.

..... of waar is de rest van de lijst?
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 16:47:23 #153
137949 Disana
pi_106130228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef svetan het volgende:
Dit zijn dus allemaal beroepsmatige "woordvoerders" uit de advocatuur die ingehuurd zijn voor de juridische strijd. Geen van alle hebben iets met de werkelijke reis/ onderneming te doen. Ook voor de lange was na het vertrek van Laura zijn taak beeindigd. De enige en eerste op dit gebied, behalve de Dekkers, is Lyall Mercer.

Je liegt. De woordvoerster en eerste woordvoerder na haar zijn de laan uit gestuurd zoals zoveel anderen (Eyeworks) ook opzij werden gezet.
pi_106130362
Eyeworks heeft nooit het recht van spreken gehad..... dat wilden ze wel maar hebben nooit een contract gekregen.

Naam van die eerste woordvoerster en woordvoerder?
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 16:52:35 #155
137949 Disana
pi_106130390
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef svetan het volgende:
Eyeworks heeft nooit het recht van spreken gehad..... dat wilden ze wel maar hebben nooit een contract gekregen.

Er staat ook niet dat Eyeworks woordvoerder was, dombo.

En ga zelf maar zoeken. Je zit gewoon te liegen en te trollen.
pi_106130396
quote:

Hoe kom je daarbij??
De linkjes van Disana spreken boekdelen, itt de jouwe, als je ze al geeft..
pi_106130441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef svetan het volgende:

Als je dat zelf niet weet kun je ook niet stellen dat het 'woordvoerders uit de advocatuur' zijn. Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?
pi_106130462
quote:

Die eerste woordvoerster heeft een marketing-communicatie en sportsponsoring achtergrond, niks geen advocatuur.
pi_106130621
Bij mijn weten zijn er gewoon met de betrekking tot de reis geen andere woordvoerders geweest als de Dekkers zelf en nu, vanaf een half jaar geleden, Mercer.

Ik heb hier nog geen enkele andere naam gehoord. Over trollen gesproken.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 17:02:11 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_106130712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef svetan het volgende:
Bij mijn weten zijn er gewoon met de betrekking tot de reis geen andere woordvoerders geweest als de Dekkers zelf en nu, vanaf een half jaar geleden, Mercer.

Lees de linkjes van Disana, of is dat teveel moeite. Zij neemt namelijk wel de moeite om ze op te zoeken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 17:04:41 #161
137949 Disana
pi_106130807
quote:

Ja, je bent nu echt heel hard aan het trollen. Er wordt duidelijk over verschillende woordvoerders van de familie gesproken en niet over de Dekkers zelf. Maar troll lekker door, we zijn niet anders van je gewend.
pi_106130841
quote:

Jij begint er ineens over dat het spicifiek voor de reis moest zijn. Waarom?

Over trollen gesproken: hoe zat het nou met de omkering van het verhaal over Jeugdzorg in NL Ben je inmiddels bereid om de links te posten?
En waarom horen we daar hier niets over?
pi_106131016
@wich

waar staat dan geschreven of ze in dienst van de Dekkers stond en welke functie zij had?
Ik kan mij niet herrinneren dat er voor Mercer ooit een andere naam dan Dekker als contact op Laura's website stond.
pi_106131154
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:10 schreef svetan het volgende:
@wich

waar staat dan geschreven of ze in dienst van de Dekkers stond en welke functie zij had?
Ik kan mij niet herrinneren dat er voor Mercer ooit een andere naam dan Dekker als contact op Laura's website stond.
Hoe weet jij dan dat het om juridische woordvoerders ging?
  woensdag 28 december 2011 @ 17:15:42 #165
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_106131156
Post van de moeder van Laura! En kunnen we nu aannemen dat moeder zelf bij de bevalling aanwezig is geweest, en zich ook nog herinnert waar dat was?

- NEI! -

[ Bericht 42% gewijzigd door sp3c op 28-12-2011 18:03:04 ]
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 17:17:50 #166
137949 Disana
pi_106131224
U bent mijn held, MrFoureyes _O_

Hiermee kunnen we wel stellen dat Laura Dekker bewust loopt te liegen tegen de pers.
pi_106131337
lol.... eindelijk einde van die discussie.... of vermoed nu iemand weer Alzheimer bij Babs Müller? :P
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 17:22:53 #168
137949 Disana
pi_106131412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:21 schreef svetan het volgende:
lol.... eindelijk einde van die discussie.... of vermoed nu iemand weer Alzheimer bij Babs Müller? :P
Ik zit nog te wachten op je antwoord aan Obesus, graag wat linkjes naar zogenaamde juridische woordvoerders die de familie Dekker zou hebben gehad. Dat ze reguliere woordvoerders hebben gehad is bewezen, nu jouw kant van het verhaal nog.
pi_106131418
Mooie post, MrFoureyes! Discussie ten einde.
Ik zou wel even de het emailadres uit je post halen, i.v.m. privacy en policy van Fok. ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:25:39 #170
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_106131514
OK, is verwijderd. Nam het op om discussie over "wie zegt mij dat dit Babsi was?" te vermijden. Maar iedereen heeft het nu met eigen ogen kunnen zien.
pi_106131554
Dat is fantastisch! Of Babs liegt ook natuurlijk. Ze zou wel eens niet als onverantwoordelijke moeder afgeschilderd willen worden. Of ze vergist zich, dat kan toch? Of de e-mail is niet echt.

Wat zei Moussie hier ook weer over? Iets over uit de kust liggen en dat maakte toch niet uit want mensen die afgelegen wonen bevallen ook wel eens thuis en komen vaak toch te laat in het ziekenhuis ofzoiets.. Daarom kon je niet zo goed op een boot bevallen die tig meter uit de kust ligt en ze was wrs. toch te laat in het ziekenhuis dus het verhaal dat ze aan boord geboren is klopt toch een beetje..
Nou ga je idd. naar het ziekenhuis in zo'n geval en niet naar een geboortekliniek, dacht ik, maar ja ik kan me vergissen. Tja, en de betrokkenen ook. Het geheugen is tenslotte onbetrouwbaar.
pi_106131637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:25 schreef MrFoureyes het volgende:
OK, is verwijderd. Nam het op om discussie over "wie zegt mij dat dit Babsi was?" te vermijden. Maar iedereen heeft het nu met eigen ogen kunnen zien.
Daarmee is de echtheid behoorlijk aannemelijk gemaakt ja :)
pi_106131727
Aan de andere kant..... mijn kinderen zeggen ook dat ze in Salado geboren zijn en niet in een kliniek 40km verderop waar mijn vrouw een paar uur voor de geboorte was. Voor Laura zelf is dat natuurlijk volledig onbelangrijk.... alleen het feit dat daar haar geboorte is geregistreerd geld.
pi_106131761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:31 schreef svetan het volgende:
Aan de andere kant..... mijn kinderen zeggen ook dat ze in Salado geboren zijn en niet in een kliniek 40km verderop waar mijn vrouw een paar uur voor de geboorte was. Voor Laura zelf is dat natuurlijk volledig onbelangrijk.... alleen het feit dat daar haar geboorte is geregistreerd geld.
Maar zo is het dus nooit gezegd!
pi_106131917
Ik heb me altijd gevraagd wat het belang van die discussie was..... alleen maar om Laura maar weer eens van iets te bechuldigen? Het komt zelfs voor dat kinderen het niet eens weten omdat het ze niet interesseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')