Die kun je vinden via die speciale geheime zoekmachine van jou.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:28 schreef svetan het volgende:
@MrFoureyes
Welke stroom van woordvoerders?
Geef die lijst dan eens van alle mensen die recht van spreken hadden.
Je liegt. De woordvoerster en eerste woordvoerder na haar zijn de laan uit gestuurd zoals zoveel anderen (Eyeworks) ook opzij werden gezet.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef svetan het volgende:
Dit zijn dus allemaal beroepsmatige "woordvoerders" uit de advocatuur die ingehuurd zijn voor de juridische strijd. Geen van alle hebben iets met de werkelijke reis/ onderneming te doen. Ook voor de lange was na het vertrek van Laura zijn taak beeindigd. De enige en eerste op dit gebied, behalve de Dekkers, is Lyall Mercer.
..... of waar is de rest van de lijst?
Er staat ook niet dat Eyeworks woordvoerder was, dombo.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef svetan het volgende:
Eyeworks heeft nooit het recht van spreken gehad..... dat wilden ze wel maar hebben nooit een contract gekregen.
Naam van die eerste woordvoerster en woordvoerder?
Hoe kom je daarbij??quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef svetan het volgende:
Dit zijn dus allemaal beroepsmatige "woordvoerders" uit de advocatuur die ingehuurd zijn voor de juridische strijd. Geen van alle hebben iets met de werkelijke reis/ onderneming te doen. Ook voor de lange was na het vertrek van Laura zijn taak beeindigd. De enige en eerste op dit gebied, behalve de Dekkers, is Lyall Mercer.
Als je dat zelf niet weet kun je ook niet stellen dat het 'woordvoerders uit de advocatuur' zijn. Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef svetan het volgende:
Eyeworks heeft nooit het recht van spreken gehad..... dat wilden ze wel maar hebben nooit een contract gekregen.
Naam van die eerste woordvoerster en woordvoerder?
Die eerste woordvoerster heeft een marketing-communicatie en sportsponsoring achtergrond, niks geen advocatuur.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef svetan het volgende:
Lees de linkjes van Disana, of is dat teveel moeite. Zij neemt namelijk wel de moeite om ze op te zoeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef svetan het volgende:
Bij mijn weten zijn er gewoon met de betrekking tot de reis geen andere woordvoerders geweest als de Dekkers zelf en nu, vanaf een half jaar geleden, Mercer.
Ik heb hier nog geen enkele andere naam gehoord. Over trollen gesproken.
Ja, je bent nu echt heel hard aan het trollen. Er wordt duidelijk over verschillende woordvoerders van de familie gesproken en niet over de Dekkers zelf. Maar troll lekker door, we zijn niet anders van je gewend.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef svetan het volgende:
Bij mijn weten zijn er gewoon met de betrekking tot de reis geen andere woordvoerders geweest als de Dekkers zelf en nu, vanaf een half jaar geleden, Mercer.
Jij begint er ineens over dat het spicifiek voor de reis moest zijn. Waarom?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef svetan het volgende:
Hoe weet jij dan dat het om juridische woordvoerders ging?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:10 schreef svetan het volgende:
@wich
waar staat dan geschreven of ze in dienst van de Dekkers stond en welke functie zij had?
Ik kan mij niet herrinneren dat er voor Mercer ooit een andere naam dan Dekker als contact op Laura's website stond.
Ik zit nog te wachten op je antwoord aan Obesus, graag wat linkjes naar zogenaamde juridische woordvoerders die de familie Dekker zou hebben gehad. Dat ze reguliere woordvoerders hebben gehad is bewezen, nu jouw kant van het verhaal nog.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:21 schreef svetan het volgende:
lol.... eindelijk einde van die discussie.... of vermoed nu iemand weer Alzheimer bij Babs Müller?
Daarmee is de echtheid behoorlijk aannemelijk gemaakt jaquote:Op woensdag 28 december 2011 17:25 schreef MrFoureyes het volgende:
OK, is verwijderd. Nam het op om discussie over "wie zegt mij dat dit Babsi was?" te vermijden. Maar iedereen heeft het nu met eigen ogen kunnen zien.
Maar zo is het dus nooit gezegd!quote:Op woensdag 28 december 2011 17:31 schreef svetan het volgende:
Aan de andere kant..... mijn kinderen zeggen ook dat ze in Salado geboren zijn en niet in een kliniek 40km verderop waar mijn vrouw een paar uur voor de geboorte was. Voor Laura zelf is dat natuurlijk volledig onbelangrijk.... alleen het feit dat daar haar geboorte is geregistreerd geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |