Doe maar met een h, ik zing uitsluitend lieve liedjesquote:
Oké, Minthy...quote:Op maandag 26 december 2011 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe maar met een h, ik zing uitsluitend lieve liedjes
Sorry, ik stop al.quote:
Vorig jaar voor het laatst, tof spelquote:Op maandag 26 december 2011 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedeMIDDAG!
Rollercoaster Tycoon gespeeld? (undersign)
Hé, tot hoe laat zijn jullie nog gebleven vrijdag?quote:
half elf.. Laatste trein he, nu heb ik spijt dat we niet gewoon zaterdagochtend de trein hebben gepaktquote:Op maandag 26 december 2011 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, tot hoe laat zijn jullie nog gebleven vrijdag?
Ging er maar een trein om 2 uur ofzo, dat was een mooie tijd geweestquote:Op maandag 26 december 2011 13:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
half elf.. Laatste trein he, nu heb ik spijt dat we niet gewoon zaterdagochtend de trein hebben gepakt
idd.. Mja helemaal naar limburgquote:Op maandag 26 december 2011 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging er maar een trein om 2 uur ofzo, dat was een mooie tijd geweestIk bevroor zaterdagochtend
moest in Alkmaar nog 3 kwartier op de trein wachten...
Ik ook, maar was pas om 8.30 uur thuis..quote:Op maandag 26 december 2011 13:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
idd.. Mja helemaal naar limburg![]()
Whuuu ik was vrijdagavond al bevroren
Mooie tijd manquote:Op maandag 26 december 2011 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, maar was pas om 8.30 uur thuis..
Valt wel mee toch.quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Allemensen Dago, je post gewoon een heel topic vol
ik probeer em te stoppen, maar t lukt niet...quote:Op maandag 26 december 2011 13:28 schreef CindieY het volgende:
Goedemiddag
Allemensen Dago, je post gewoon een heel topic vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |