Contactpunten schoonmaken met spiritus!quote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jammer.
Eén van mijn favoriete spellen doet het niet meer.
Heb je wel goed zitten blazen in de cartridge?quote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jammer.
Eén van mijn favoriete spellen doet het niet meer.
Ik ben het met je eens, maar het zijn altijd blanken die met die negers hebben grote lul verhalen komen.quote:
Bedankt voor de tip. ga ik proberen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Contactpunten schoonmaken met spiritus!
Die was wel tof jaquote:
ja jou wil ik nog wat zeggen!!quote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom heb je ontmaagdingsangst?
Wat is het ergste dat er kan gebeuren bij zoiets? :s
Oh zo...quote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar het zijn altijd blanken die met die negers hebben grote lul verhalen komen.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef Joysa het volgende:
Jullie gaan te hard om mobiel te volgen jongeeeens
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja jou wil ik nog wat zeggen!!
Jezus wat zie jij er anders uit dan ik verwacht had
quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja ach, negers denken weer dat blanke vrouwen een te grote kut hebben...
Het is een irrealistische angst, mocht ik wat fout doen zal het vast geen ramp zijn maar toch het zit zo in mijn hoofd vast als het ware. Alles gaat fout, het wordt een catastrofe.quote:Op maandag 26 december 2011 00:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom heb je ontmaagdingsangst?
Wat is het ergste dat er kan gebeuren bij zoiets? :s
quote:Op maandag 26 december 2011 00:43 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik ga er toch maar eens vandoor. Ik kom morgen vast nog wel langs, maar alvast een fijne Tweede Kerstdag.
Welterusten, allemaal!
Hij ziet er wel goed uit he?quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja jou wil ik nog wat zeggen!!
Jezus wat zie jij er anders uit dan ik verwacht had
jaquote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je wel goed zitten blazen in de cartridge?
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 00:43 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik ga er toch maar eens vandoor. Ik kom morgen vast nog wel langs, maar alvast een fijne Tweede Kerstdag.
Welterusten, allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |