En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja enkel nog die kills met voertuigen maken en dan heb ik hem
Net in een ronde Sharqi met 5 vlaggen om te cappen even 7 knifekills gemaakt, de eerste 4 moesten sowieso en die renden gewoon langs me heen, en toen kreeg ik eenMelee Medal
Eindelijk van het gestress om die ribbons af
Niet zo'n probleem toch? Spelen met de klasse die je het beste ligt met je favo wapen en de medals stromen binnen. MVP, assault rifle ribbon (in mijn geval), savior, avenger, accuracy enz. Zo hou je je spm wel op peilquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houden
Ja maar je wilt altijd beter en hoger, en je moet ook enorm constant en goed blijven spelen. 1 potje slecht en je scores dalen. Stress stress stressquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem toch? Spelen met de klasse die je het beste ligt met je favo wapen en de medals stromen binnen. MVP, assault rifle ribbon (in mijn geval), savior, avenger, accuracy enz. Zo hou je je spm wel op peil
mehquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar je wilt altijd beter en hoger, en je moet ook enorm constant en goed blijven spelen. 1 potje slecht en je scores dalen. Stress stress stress
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik zocht die toffe game op Metro die we vannacht hadden maar die staat niet eens in de lijst.
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het isquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef duboii het volgende:
hoi ben nieuw hier maar was al ff aan het meelezen, ik ben level 31 en speel op de playstation maar heb een vraagje, ik zag dat je op de tank ook een unlock had die helikopters kon locken, ik dacht dat dit de guided shells waren maar blijkbaar niet?! ik moet nog maar 2 unlocks voor de tank dus snap het niet echt.
Ah dus daarom staat bij alle tanks 2/3 als er 2 personen inzitten, ik dacht al dat dat een fout was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het is![]()
Teamwork is een pre. Maar het werkt ook als bijv een soflam het doelwit laser desognate.
oh bedankt, maar tanks kan ik wel gewoon locken hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het is![]()
Teamwork is een pre. Maar het werkt ook als bijv een soflam het doelwit laser desognate.
ik speel sowieso altijd met een volle squad, maar ze mogen die voice chat wel eens fixen hoor, werkt echt nog steeds kutquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:23 schreef xminator het volgende:
Heb al 60 uur erop zitten en nog nooit iemand gehad die ging locken voor mij ood. Zit zelf wel is in de CITV maar de persoon dat hem bestuurt heeft volgens mij geen guided missile
Ze zouden net als bij de xbox zo veel mogelijk headsets moeten pushen naar de klanten ( wij dus). Multiplayer ervaring zou veel leuker zijn als mensen meer headsets hadden op de ps3.
jup, als ik tegen een tank kom dan wissel ik steeds af tussen guided shells en mn primary, weten ze niet waar ze het hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef 67Impala het volgende:
Ik speel veel met mede FOK!kers en heb inmiddels eigenlijk standaard wel guided shells bij me. Altijd even afwisselen voor de gunner plaats en de anti air terreur begint. Die shells zijn overigens ook echt heel sterk!
Guided shells is eigenlijk alleen bedoeld voor land vehicles (staat ook in de discription). Dus die kan je gewoon locken zonder de Soflam of 3rd tank person.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:17 schreef 67Impala het volgende:
Vreemd bij mij niet zonder 3e persoon of soflam meen ik..
quote:
Bij mij niet, mijn K/D die stijgt momenteel nog en die gaat sowieso niet onder de 2.0 komen. SPM is bij mij redelijk constant en die boeit me weinig. Als ik een hoop medals krijgt stijgt die (zoals vandaag en gister) en nu ik er een hoop heb gehad of wanneer ik weer een paar games heb waar ik rond loop te kloten dan zakt die weer, onder de 500 zal die niet zomaar gaan denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houden
Editquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Guided shells is eigenlijk alleen bedoeld voor land vehicles (staat ook in de discription). Dus die kan je gewoon locken zonder de Soflam of 3rd tank person.
Wat stond er eerst dan :p Had het namelijk niet gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |