Vanmiddag gebruikt in TDM! Het is wel wennen, maar ownt wel! Als andere het gebruiken is het idd kutquote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef Catkiller het volgende:
USAS-12 met frags, wat een plezier!
Om zelf te gebruiken dan, anders is het kut.
Gebruik hem zelf ook dan nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vanmiddag gebruikt in TDM! Het is wel wennen, maar ownt wel! Als andere het gebruiken is het idd kut
Meestal gebruik ik hem alleen in noodsituatiesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Gebruik hem zelf ook dan niet
Je moet hem echt hebben! Hij is echt te gaaf voor woorden, vooral met frag roundsquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik was hem aan het gebruiken op Metro en toen was er ook een enemy die hem ging gebruiken. Moet nog een paar shotgun ribbons voor een medal en dan gebruik ik die dingen waarschijnlijk nooit meer
Maar dat kan zomaar veranderen met die nieuwe shotgun! Als ik die ooit vrij speel dan
Ja enkel nog die kills met voertuigen maken en dan heb ik hemquote:Op donderdag 29 december 2011 23:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je moet hem echt hebben! Hij is echt te gaaf voor woorden, vooral met frag roundsEn hij ziet er ook gewoon zo fucking gaaf uit he.
Ja maar je ziet alleen de achterkant waar iemand ligt natuurlijk, moet je wel een beetje de map kennen. Nu zal dat zijn probleem niet zijn geweest aangezien hij colonel service star 22 was. Mijn dogtag kunnen ze komen halen als ze heel veel geluk hebben, T-UGSquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:16 schreef Reintji het volgende:
Hij ziet toch waar je ligt? Meestal als ik door dezelfde gast geschoten wordt probeer ik even langs te gaan om zijn dogtag op te halen.
Pak je handleiding er ff bij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef elvis2010 het volgende:
Wie weet hoe mijn nieuwe tv instellingen moet staan?? Ik raak geen pepernoot meer 😡
Ik heb een 'bravia 55HX920,
Probeer de features die het beeld beter maken uit te zetten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef elvis2010 het volgende:
Daar staat niks over game instellingen in..
Tbh, vorige week op een bravia gespeeld en geen pepernoot geraakt. Die tv's zijn niet gemaakt voor gamesquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef elvis2010 het volgende:
Wie weet hoe mijn nieuwe tv instellingen moet staan?? Ik raak geen pepernoot meer 😡
Ik heb een 'bravia 55HX920,
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja enkel nog die kills met voertuigen maken en dan heb ik hem
Net in een ronde Sharqi met 5 vlaggen om te cappen even 7 knifekills gemaakt, de eerste 4 moesten sowieso en die renden gewoon langs me heen, en toen kreeg ik eenMelee Medal
Eindelijk van het gestress om die ribbons af
Niet zo'n probleem toch? Spelen met de klasse die je het beste ligt met je favo wapen en de medals stromen binnen. MVP, assault rifle ribbon (in mijn geval), savior, avenger, accuracy enz. Zo hou je je spm wel op peilquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houden
Ja maar je wilt altijd beter en hoger, en je moet ook enorm constant en goed blijven spelen. 1 potje slecht en je scores dalen. Stress stress stressquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem toch? Spelen met de klasse die je het beste ligt met je favo wapen en de medals stromen binnen. MVP, assault rifle ribbon (in mijn geval), savior, avenger, accuracy enz. Zo hou je je spm wel op peil
mehquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar je wilt altijd beter en hoger, en je moet ook enorm constant en goed blijven spelen. 1 potje slecht en je scores dalen. Stress stress stress
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik zocht die toffe game op Metro die we vannacht hadden maar die staat niet eens in de lijst.
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het isquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef duboii het volgende:
hoi ben nieuw hier maar was al ff aan het meelezen, ik ben level 31 en speel op de playstation maar heb een vraagje, ik zag dat je op de tank ook een unlock had die helikopters kon locken, ik dacht dat dit de guided shells waren maar blijkbaar niet?! ik moet nog maar 2 unlocks voor de tank dus snap het niet echt.
Ah dus daarom staat bij alle tanks 2/3 als er 2 personen inzitten, ik dacht al dat dat een fout was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het is![]()
Teamwork is een pre. Maar het werkt ook als bijv een soflam het doelwit laser desognate.
oh bedankt, maar tanks kan ik wel gewoon locken hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het is![]()
Teamwork is een pre. Maar het werkt ook als bijv een soflam het doelwit laser desognate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |