Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3![]()
ben nu even bezig, kom je rond 1uur bf3? met mij sqaud deathmatch word nog leukerquote:Op zondag 25 december 2011 22:51 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)6701902/2/271445330/
Dan is SQD deathmatch wel leuk. Alleen al die revives man, niet normaal meerWel goed voor je nemisis ribbons.
Dit dus.quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef xminator het volgende:
Had vandaag een headshot van 220 meter... Wat het speciaal maakte is dat het met de main weapon van de tank was, kop je een shell van 220 meter afstand
Killreplays zouden wel een leuke toevoeging zijn, inclusief het kunnen saven e.d.
Ik gooide net een granaat in operation metro en er ging van alles af inclusief een bult kills, maar kan ook niet het aantal op battlelog vindenquote:Op maandag 26 december 2011 01:16 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik denk het wel omdat het maar tot triple kill gaat
Private RedTube, SIR!quote:Op maandag 26 december 2011 12:21 schreef 67Impala het volgende:
Reporting 4 duty! Wie komt nog meer?
quote:Op maandag 26 december 2011 12:21 schreef 67Impala het volgende:
Reporting 4 duty! Wie komt nog meer?
Hoiquote:Op maandag 26 december 2011 12:11 schreef MrRedTube het volgende:
Vind irritant dat je voor assignments 50 AT kills moet hebben. nu zie ik heel de tijd van die RPG noobs op me af komen.
YLOD?quote:Op maandag 26 december 2011 14:10 schreef MrRedTube het volgende:
Zit je lekker te spelen met mensen, moet je eten.
kom je terug, PS3 Kapot. -,-
Hij wil gewoon niet meer aan gaan :\quote:Op maandag 26 december 2011 14:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
YLOD?
Ik zag trouwens dat jullie op allemaal back to karkand maps aan't spelen waren en die heb ik niet. Ben ze nu dus aan't downloaden. Zodra die klaar zijn join ik jullie.
Lijkt me verstandig om eerst eens een nieuwe stroomkabel te proberen. Heb je het oude model 60GB?quote:Op maandag 26 december 2011 14:23 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet meer aan gaan :\
Zal hem denk eens open maken
80gb, zal stroomkabel zoeken. hopelijk werkt hetquote:Op maandag 26 december 2011 14:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om eerst eens een nieuwe stroomkabel te proberen. Heb je het oude model 60GB?
Die oude modellen gaan ook vaker kapot volgens mij... Mijn 60GB van de eerste uitgave toen heeft het ook na een jaar of 2 begeven, YLOD. Die nieuwe generatie nog geen enkel probleem mee gehad.quote:Op maandag 26 december 2011 14:25 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
80gb, zal stroomkabel zoeken. hopelijk werkt het
Heb stroomkabel geprobeerd, hij ging 2 seconde aan toen viel hij weer uit :\quote:Op maandag 26 december 2011 14:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die oude modellen gaan ook vaker kapot volgens mij... Mijn 60GB van de eerste uitgave toen heeft het ook na een jaar of 2 begeven, YLOD. Die nieuwe generatie nog geen enkel probleem mee gehad.![]()
Heb nu alleen vaker de laatste tijd dat hij bij het opstarten een melding geeft dat er wellicht software naar de klote is gegaan en dat hij dat moet gaan controleren, dan druk ik gewoon op annuleren en is er niets aan het handje...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:10 schreef Quantic het volgende:
Dit zijn toch wel de leukere potjes..
http://battlelog.battlefi(...)6146152/4/188786572/
Hihi Eckte Baasquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb gisteren toch een pot gespeeld echt wtf....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis ook altijd wat. D:quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:46 schreef Gezicht het volgende:
Gister in een potje SQDM, ik en 2 andere gasten van rond de level 30, andere 3 squads alléén maar kerstnoobs. (Net dat potje dat jij ervandoor ging, MrRedTube)
Lucky boy, als ik ga vliegen speel ik tegen adelaar lvl 30 D:quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Baalhaar het volgende:
lang leve kerstnoobs! Puntjes met de jet blijven maar binnenstromen
Nee door mij lijken het noobsquote:Op dinsdag 27 december 2011 06:14 schreef Catkiller het volgende:
Als je een hele game lang in een tank kan zitten en maar 1 keer dood gaat dan zijn het geen noobjes meer maar hele grote n00bs![]()
Zeker een opgevoerde tank dat je de honderden raketten die je richting op zijn gekomen hebt kunnen ontwijken dan?quote:
Dat zijn tenminste potjes waar je wat aan hebt, beter dan al die onzin waar je het andere team in een hoekje drukt en het maar wachten tot de tickets eindelijk eens weg zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er een game-mode op? Anders alle beeld verbeteraars uitzetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:52 schreef elvis2010 het volgende:
heb net een 55" tv gekocht, en nu lukt mij niks meer op bf3 😱😡
Sensitivity staat bijna op nul!!!!! anders lukt t helemaal niet meer...
rara hoe kan dat??
Ok f proberenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zit er een game-mode op? Anders alle beeld verbeteraars uitzetten.
Zo gaat het dus al de hele dag bij mij... Kom per potje niet boven de 15 kills en 2500 punten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef Catkiller het volgende:
Dat zijn tenminste potjes waar je wat aan hebt, beter dan al die onzin waar je het andere team in een hoekje drukt en het maar wachten tot de tickets eindelijk eens weg zijn.
Ligt ook aan de map natuurlijk, Operation Firestorm is daarbij de meest achterlijke map die er bij zit voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zo gaat het dus al de hele dag bij mij... Kom per potje niet boven de 15 kills en 2500 punten.
Waren crap-potjes, ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond een paar frustrerende en lastige potjes gehad.. Stond op het puntje van ragequit.. Niemand maar dan ook niemand pakte een vijandelijke chopper aan.. Nja resultaten waren niet bijzonder, maar wel een ideale manier gevonden om mijn sniper rifle medal te pakken! SKSen zonder scope
Pleurisleiers waren dat..quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik schoot ook niks raak. Heb wel aardig punten gescoord maar niet met kills. Laatste potje op Kahrg island zat de tegenstander te base-rapen met de chopper. Erg irritant.
ALLES MOET KAPOT! ! ! TEAMKILL FTW!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:35 schreef Catkiller het volgende:
Klinkt als iets wat Eckte Baas ook zou kunnen doen, conclusie: Eckte Baas = ook nubje.
MW2.....quote:Op woensdag 28 december 2011 03:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
ALLES MOET KAPOT! ! ! TEAMKILL FTW!
[ afbeelding ]
Ik heb er inmiddels ook een aantal. Ik merk dat het de laatste twee dagen, waarin ik wat meer wapens heb unlocked, veel beter gaat dan in de eerste week.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:33 schreef Rauw. het volgende:
ik ben gvd on the roll sinds een dag of 2/3. Bijna alleen maar mvp posities.
Verkapte 'kijk mij eens goed zijn' postquote:Op woensdag 28 december 2011 13:47 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil nu niet overkomen van "oh kijk mij eens goed zijn" ofzo maar ik sta 4 van de 5 games die ik speel in de top 3. Als het dan niet zo is is dat omdat ik de halve game in de jet heb gezeten waar ik maar minimaal mee scoor.
Waarom heeft iedereen zo moeite met kills maken in jets?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah! Gister eindelijk me eerste kill gemaakt met een jet. Heb iig de flares binnen.
Ik zuig in jets en heb het opgegeven er beter in te worden. Als ik wil vliegen dan zet ik Ace Combat wel aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo moeite met kills maken in jets?
Heb er nu 60 ofzo en honderden disables aangezien iedereen op tijd uit de voertuigen sprint.
omdat ik altijd vol gas ga is het lastig om met de boardgun kills te makenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb er nu 60 ofzo en honderden disables aangezien iedereen op tijd uit de voertuigen sprint.
Ik zal je wel even back-uppen met statistische onderbouwing. Voor mijn eigen veiligheid gesplaatst in een spoilertag.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:47 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil nu niet overkomen van "oh kijk mij eens goed zijn" ofzo maar ik sta 4 van de 5 games die ik speel in de top 3. Als het dan niet zo is is dat omdat ik de halve game in de jet heb gezeten waar ik maar minimaal mee scoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie overigens ook op de PS3 (misschien Xbox ook) problemen met de MG36. Om een of andere loopt mijn mannetje als een klapjosti met zijn handen omhoog met die gun. Crosshair staat wel in het midden maar door mijn armen die in de lucht zweven zie ik niks....
dit snap ik ook niet, zodra je flares en heatseakers hebt kan je iedereen aan met de jet... ik heb met die combinatie nu al 120 kills met de jetquote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zal je wel even back-uppen met statistische onderbouwing. Voor mijn eigen veiligheid gesplaatst in een spoilertag.wat versta jij onder uberbaas als ik vragen mag? iemand die de hele enemy team keer op keer doodschiet of iemand die de hele tijd vlaggen zit te cappen en de m-coms te planten en defusen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie overigens ook op de PS3 (misschien Xbox ook) problemen met de MG36. Om een of andere loopt mijn mannetje als een klapjosti met zijn handen omhoog met die gun. Crosshair staat wel in het midden maar door mijn armen die in de lucht zweven zie ik niks....
zo vaak maak ik meer dan 30 kills in een match en minder deaths maar ik eindig niet in de top3 want ik raak de vlag of m-com NOOIT aan, zo zijn er ook noobs die ongeveer 3 kills maken en 20 deaths maar die staan 1e en hebben mvp omdat hun 8000+ score hebben vanwege flags cappen etc. Trouwens wat is je KDR? mijn is 2.04,
het is maar wat je verstaat onder uberbaas, veel killen vind ik uberbaasDafuq? die unlock je als eerste, voor flares en heatseekers heb je maximaal 4 of 5 kills nodigquote:Het probleem is dat het even duurt voor je die heatseakers en flares hebt...![]()
Das gek. Ik kill ook veel, weet niet of ik voor mijn rank veel kills heb laat ik dat voorop stellen. Zit nu op de 7600 oid. Ik cap veel vlaggen maar maak vaak zat meer kills dan het gemiddelde in een team en sta toch altijd bovenaan. Maar je hebt wel een punt, ik vind persoonlijk ook kills maken leuker dan vlaggen cappen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
wat versta jij onder uberbaas als ik vragen mag? iemand die de hele enemy team keer op keer doodschiet of iemand die de hele tijd vlaggen zit te cappen en de m-coms te planten en defusen?
zo vaak maak ik meer dan 30 kills in een match en minder deaths maar ik eindig niet in de top3 want ik raak de vlag of m-com NOOIT aan, zo zijn er ook noobs die ongeveer 3 kills maken en 20 deaths maar die staan 1e en hebben mvp omdat hun 8000+ score hebben vanwege flags cappen etc.
het is maar wat je verstaat onder uberbaas, veel killen vind ik uberbaas
mag ik een link van je battlelog? effe kijken of je bij de club van uberbazen magquote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Das gek. Ik kill ook veel, weet niet of ik voor mijn rank veel kills heb laat ik dat voorop stellen. Zit nu op de 7600 oid. Ik cap veel vlaggen maar maak vaak zat meer kills dan het gemiddelde in een team en sta toch altijd bovenaan. Maar je hebt wel een punt, ik vind persoonlijk ook kills maken leuker dan vlaggen cappen.
Het is niet dat ik uitsluitend van bijv. punt a naar punt b loop en de kills ontwijk.
Ik loop altijd naar vlaggen die overgenomen worden om actie te ondernemen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zal je wel even back-uppen met statistische onderbouwing. Voor mijn eigen veiligheid gesplaatst in een spoilertag.Das wel redelijk baas ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie overigens ook op de PS3 (misschien Xbox ook) problemen met de MG36. Om een of andere loopt mijn mannetje als een klapjosti met zijn handen omhoog met die gun. Crosshair staat wel in het midden maar door mijn armen die in de lucht zweven zie ik niks....
BAAS
http://battlelog.battlefi(...)stats/174654859/ps3/quote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
mag ik een link van je battlelog? effe kijken of je bij de club van uberbazen mag![]()
hier is die van mij : http://battlelog.battlefi(...)tats/368542514/xbox/
Ja maar het probleem is dat je die kills wel moet zien te maken -,-. Sommige (mij :p) lukt dat gewoon niet.. Ik schiet wel raak maar niet vaak genoeg om ook maar puntjes te krijgenquote:Dafuq? die unlock je als eerste, voor flares en heatseekers heb je maximaal 4 of 5 kills nodig![]()
En dat vind ik nu juist het leuke aan BF in vergelijk met MW. Zelfs met slechte K/D skills kun je winnen en jezelf nuttig maken voor je team.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
wat versta jij onder uberbaas als ik vragen mag? iemand die de hele enemy team keer op keer doodschiet of iemand die de hele tijd vlaggen zit te cappen en de m-coms te planten en defusen?
zo vaak maak ik meer dan 30 kills in een match en minder deaths maar ik eindig niet in de top3 want ik raak de vlag of m-com NOOIT aan, zo zijn er ook noobs die ongeveer 3 kills maken en 20 deaths maar die staan 1e en hebben mvp omdat hun 8000+ score hebben vanwege flags cappen etc. Trouwens wat is je KDR? mijn is 2.04,
het is maar wat je verstaat onder uberbaas, veel killen vind ik uberbaas
True paar topics eerder ook een semi discussie gevoerd wat je nou daadwerkelijk als een goede speler kan verstaan. Aangezien k/d het niet persé zegt en je skill level ook nergens op slaat.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
En dat vind ik nu juist het leuke aan BF in vergelijk met MW. Zelfs met slechte K/D skills kun je winnen en jezelf nuttig maken voor je team.
Precies. Als je maar lol hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef 67Impala het volgende:
[..]
True paar topics eerder ook een semi discussie gevoerd wat je nou daadwerkelijk als een goede speler kan verstaan. Aangezien k/d het niet persé zegt en je skill level ook nergens op slaat.
Nou mensen die lol hebben met 0-12 en nog geen 1000 punten weten te scoren in een kwartier mogen dat in het andere team / server doen hoorquote:
Geen idee, ik heb nog niet eens de lock-on missiles vrijgespeeld... De enige manier voor mij om kills te maken met jets is strafen op tanks, en dan moet ik meestal 2/3 x langskomen will ik hem echt kunnen killen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
Dat waren weer lekkere potjes met Quantic, R3ns1nk en Eric88 (die het laatste map ons joinde :p)
Alle mappen gewonnen, heerlijk
Ligt eraan of ik ga zuipen of niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond nog lui online? Lekker knallen
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn we klaar met de circle-jerk hoe l33t we wel niet zijn?
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik ga zuipen of niet.Volgens mij heb ik jou laatst toegevoegd op PSN, ik probeer jullie wel te joinen als ik kom dan.
Ik kom straks waarschijnlijk nog welquote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef 67Impala het volgende:
Vanavond nog lui online? Lekker knallen
Die lui waren niet heel goed inderdaad! Kreeg ineens visite en hij wilde fifa doen, vandaar dat ik ineens weg wasquote:Op woensdag 28 december 2011 17:56 schreef Laat77 het volgende:
Dat waren weer lekkere potjes met Quantic, R3ns1nk en Eric88 (die het laatste map ons joinde :p)
Alle mappen gewonnen, heerlijk
hier ook heb nu een goeie 60 uur speel tijd, nee niet allemaal in de jet hoor, en nu pas me eerste kill, dus ik verwacht tegen de tijd dat de volgende volwaardige bf uit komt dat ik dan een keer de heat seekers heb ofzo. al is nu natuurlijk wel de ideale tijd om jets te doen met alle kerst noobs erbij enzo die nog van niks wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat je die kills wel moet zien te maken -,-. Sommige (mij :p) lukt dat gewoon niet.. Ik schiet wel raak maar niet vaak genoeg om ook maar puntjes te krijgen.
Uberbaas aanwezig: http://battlelog.battlefi(...)tats/220054610/xbox/quote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
mag ik een link van je battlelog? effe kijken of je bij de club van uberbazen mag![]()
hier is die van mij : http://battlelog.battlefi(...)tats/368542514/xbox/
Toch bestaan die mensen weinig. Als je niks raak kan schieten dan zal je ook niet snel iets in je eentje cappen en altijd achter anderen aan hobbelen gaat hem ook niet worden dus die doen vaak niks nuttigs.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
En dat vind ik nu juist het leuke aan BF in vergelijk met MW. Zelfs met slechte K/D skills kun je winnen en jezelf nuttig maken voor je team.
Dagelijkse bezigheid voor mijquote:Op woensdag 28 december 2011 18:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn we klaar met de circle-jerk hoe l33t we wel niet zijn?
Omanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar staat de BTR-90 IFV ? ik kan m nergens vinden
Het schijnt dat de tank bij Construction site (A) moet staan, maar kan er niks vindenquote:
ze staan bij die vlag met de hijskraan, echt de BTR 90 is een van mijn favoriete voertuigen, samen met de LAV 25quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het schijnt dat de tank bij Construction site (A) moet staan, maar kan er niks vinden![]()
Sta er al een tijdje te wachten
Heb m! bedankt!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
ze staan bij die vlag met de hijskraan, echt de BTR 90 is een van mijn favoriete voertuigen, samen met de LAV 25
Ik mis jequote:Op donderdag 29 december 2011 01:51 schreef Dven het volgende:
Heb nog nooit zo lang droog gestaan! Morgen de knop omzetten en effe een aantal kills maken. Ik kan niet eens meer meespreken in dit topic, geen idee waar het allemaal over gaat!
Wel extra gas geven he met de F35 als op het vliegdekschip staatquote:Op donderdag 29 december 2011 00:17 schreef Doopy-X- het volgende:
Net voor het eerst in een Jet, rij ik hem zo de zee in....
Hoeft niet, ben gister vanaf het randje opgestegen, het lukt gewoon!quote:Op donderdag 29 december 2011 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel extra gas geven he met de F35 als op het vliegdekschip staat
Al zes dagen niet?!? Dat is een record!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Catkiller het volgende:
Xbox had er geen zin meer in, freeze.
[..]
Ik mis jeStaat ook gewoon belachelijk dat je al 6 dagen offline bent, ik was wat mensen aan het verwijderen en het is dat je goed speelt maar anders!
![]()
die APFSDS is echt goed, is het zelfde als je main gun maar dan bevat het minder explosief, hij is ook heel goed tegen enemy vehiclesquote:Op donderdag 29 december 2011 02:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb die ATGM er gewoon op zitten, maar de APFSDS is mijn volgende unlock pas dus ik weet niet eens of die andere twee goed / beter zijn
Edit: guided zal wel beter als als je daarbij niemand nodig hebt om hem te locken en je gewoon enkel zelf moet locken. Wat die andere is ben ik benieuwd naar, niet veel mensen die ik daar over hoor. Als jij nu even gaat testen.
Die APFSDS-T shell is gewoon hetzelfde als de mbt's gunquote:Op donderdag 29 december 2011 02:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb die ATGM er gewoon op zitten, maar de APFSDS is mijn volgende unlock pas dus ik weet niet eens of die andere twee goed / beter zijn
Edit: guided zal wel beter als als je daarbij niemand nodig hebt om hem te locken en je gewoon enkel zelf moet locken. Wat die andere is ben ik benieuwd naar, niet veel mensen die ik daar over hoor. Als jij nu even gaat testen.
Ik heb hetzelfde. Ik medic me een ongeluk en dat levert een hoop punten op. Weliswaar minder kills en meer deaths. Maar dat doe ik graag voor mijn squad/team.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:02 schreef Reintji het volgende:
Ik verlies graag voor het team anders!
Lvl 6, K/D <.6 whehe
Tja, het is of dat of de hoge ranks die samen spelen splitsen en daar heb ik dan juist weer geen zin inquote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom zijn de potjes de laatste tijd zo ongebalenceerd????????????
Gisteren mijn team: 8 man die al colonel+ waren.
Tegenpartij: 1 colonel en de rest allemaal tussen lvl 5 en 15 ongeveer.
We hebben gisteren gewoon geen een keer verloren...
Heerlijke ragbak die BTR, vol gas van vlag naar vlag raggen! Ik heb er nu 1 kill mee, dat was een roadkill!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef MrRedTube het volgende:
Nog 8 BTR kills en nog 8 minuten op Oman spelen en ik heb de Jackhammer
Mij lukte het gister op Wake, was m'n eerste Jet kill, met de F35 geprobeerd om de vlag mee te cappen op A, met een beetje gestuntel dat ding naast de vlag gekregen, net boven de grond hoverend, krijg ik opeens een (road)kill...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef SoldMayor het volgende:
Hah de complete warrior archievement net gehaald.
Je moet wat geluk hebben, de kill in het vliegtuig ging wel makkelijk.
Daarna moest ergens een tank zien te krijgen maar de enemy had alle flaggen dus toen maar bij hun vlag zitten wachten tot dat er tank spawnde en op dat moment kwam er ook een enemy die pofte ik neer met me famas tank gepakt en een auto overhoop geschoten.
1-1quote:Op donderdag 29 december 2011 14:57 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hee Impala, mag ik m'n knife terug? Hij zit nog in je achterhoofd
Amen to that. Loop me ook het schompes met ammo en medic zodat de echt goede spelers de winst binnen kunnen halen. Das het mooie van BFquote:Op donderdag 29 december 2011 12:10 schreef rece het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik medic me een ongeluk en dat levert een hoop punten op. Weliswaar minder kills en meer deaths. Maar dat doe ik graag voor mijn squad/team.
Maar vaak is het voor mij wel zo dat ik bijna nooit ammo krijg als ik als een kerstman ammo aan het uitdelen ben. Dan neem ik eens een recon class, is mijn ammo zo goed als op, en dan is er niemand die eens denkt: Joh laten we hem ook eens ammo geven.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Amen to that. Loop me ook het schompes met ammo en medic zodat de echt goede spelers de winst binnen kunnen halen. Das het mooie van BF
Denk dat een hele hoop mensen hun minimap (bijna) niet gebruikenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar vaak is het voor mij wel zo dat ik bijna nooit ammo krijg als ik als een kerstman ammo aan het uitdelen ben. Dan neem ik eens een recon class, is mijn ammo zo goed als op, en dan is er niemand die eens denkt: Joh laten we hem ook eens ammo geven.
Kom ik je ammo geven!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar vaak is het voor mij wel zo dat ik bijna nooit ammo krijg als ik als een kerstman ammo aan het uitdelen ben. Dan neem ik eens een recon class, is mijn ammo zo goed als op, en dan is er niemand die eens denkt: Joh laten we hem ook eens ammo geven.
Dan speel je in een kutsquatquote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Paar mooie potjes net, op een gegeven moment 7 FOK!'ers in een team.
Ze liepen aardig lekker doorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Paar mooie potjes net, op een gegeven moment 7 FOK!'ers in een team.
Vanmiddag gebruikt in TDM! Het is wel wennen, maar ownt wel! Als andere het gebruiken is het idd kutquote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef Catkiller het volgende:
USAS-12 met frags, wat een plezier!
Om zelf te gebruiken dan, anders is het kut.
Gebruik hem zelf ook dan nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vanmiddag gebruikt in TDM! Het is wel wennen, maar ownt wel! Als andere het gebruiken is het idd kut
Meestal gebruik ik hem alleen in noodsituatiesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Gebruik hem zelf ook dan niet
Je moet hem echt hebben! Hij is echt te gaaf voor woorden, vooral met frag roundsquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik was hem aan het gebruiken op Metro en toen was er ook een enemy die hem ging gebruiken. Moet nog een paar shotgun ribbons voor een medal en dan gebruik ik die dingen waarschijnlijk nooit meer
Maar dat kan zomaar veranderen met die nieuwe shotgun! Als ik die ooit vrij speel dan
Ja enkel nog die kills met voertuigen maken en dan heb ik hemquote:Op donderdag 29 december 2011 23:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je moet hem echt hebben! Hij is echt te gaaf voor woorden, vooral met frag roundsEn hij ziet er ook gewoon zo fucking gaaf uit he.
Ja maar je ziet alleen de achterkant waar iemand ligt natuurlijk, moet je wel een beetje de map kennen. Nu zal dat zijn probleem niet zijn geweest aangezien hij colonel service star 22 was. Mijn dogtag kunnen ze komen halen als ze heel veel geluk hebben, T-UGSquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:16 schreef Reintji het volgende:
Hij ziet toch waar je ligt? Meestal als ik door dezelfde gast geschoten wordt probeer ik even langs te gaan om zijn dogtag op te halen.
Pak je handleiding er ff bij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef elvis2010 het volgende:
Wie weet hoe mijn nieuwe tv instellingen moet staan?? Ik raak geen pepernoot meer 😡
Ik heb een 'bravia 55HX920,
Probeer de features die het beeld beter maken uit te zetten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef elvis2010 het volgende:
Daar staat niks over game instellingen in..
Tbh, vorige week op een bravia gespeeld en geen pepernoot geraakt. Die tv's zijn niet gemaakt voor gamesquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef elvis2010 het volgende:
Wie weet hoe mijn nieuwe tv instellingen moet staan?? Ik raak geen pepernoot meer 😡
Ik heb een 'bravia 55HX920,
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja enkel nog die kills met voertuigen maken en dan heb ik hem
Net in een ronde Sharqi met 5 vlaggen om te cappen even 7 knifekills gemaakt, de eerste 4 moesten sowieso en die renden gewoon langs me heen, en toen kreeg ik eenMelee Medal
Eindelijk van het gestress om die ribbons af
Niet zo'n probleem toch? Spelen met de klasse die je het beste ligt met je favo wapen en de medals stromen binnen. MVP, assault rifle ribbon (in mijn geval), savior, avenger, accuracy enz. Zo hou je je spm wel op peilquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houden
Ja maar je wilt altijd beter en hoger, en je moet ook enorm constant en goed blijven spelen. 1 potje slecht en je scores dalen. Stress stress stressquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem toch? Spelen met de klasse die je het beste ligt met je favo wapen en de medals stromen binnen. MVP, assault rifle ribbon (in mijn geval), savior, avenger, accuracy enz. Zo hou je je spm wel op peil
mehquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar je wilt altijd beter en hoger, en je moet ook enorm constant en goed blijven spelen. 1 potje slecht en je scores dalen. Stress stress stress
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik zocht die toffe game op Metro die we vannacht hadden maar die staat niet eens in de lijst.
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het isquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef duboii het volgende:
hoi ben nieuw hier maar was al ff aan het meelezen, ik ben level 31 en speel op de playstation maar heb een vraagje, ik zag dat je op de tank ook een unlock had die helikopters kon locken, ik dacht dat dit de guided shells waren maar blijkbaar niet?! ik moet nog maar 2 unlocks voor de tank dus snap het niet echt.
Ah dus daarom staat bij alle tanks 2/3 als er 2 personen inzitten, ik dacht al dat dat een fout was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het is![]()
Teamwork is een pre. Maar het werkt ook als bijv een soflam het doelwit laser desognate.
oh bedankt, maar tanks kan ik wel gewoon locken hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je laatste upgrade voor de tank is de CIT-V gloofk. Daarmee kan je op een derde positie in de tank komen. Die positie kan choppers en tanks locken. Vervolgens locken met guided shells en het is![]()
Teamwork is een pre. Maar het werkt ook als bijv een soflam het doelwit laser desognate.
ik speel sowieso altijd met een volle squad, maar ze mogen die voice chat wel eens fixen hoor, werkt echt nog steeds kutquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:23 schreef xminator het volgende:
Heb al 60 uur erop zitten en nog nooit iemand gehad die ging locken voor mij ood. Zit zelf wel is in de CITV maar de persoon dat hem bestuurt heeft volgens mij geen guided missile
Ze zouden net als bij de xbox zo veel mogelijk headsets moeten pushen naar de klanten ( wij dus). Multiplayer ervaring zou veel leuker zijn als mensen meer headsets hadden op de ps3.
jup, als ik tegen een tank kom dan wissel ik steeds af tussen guided shells en mn primary, weten ze niet waar ze het hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef 67Impala het volgende:
Ik speel veel met mede FOK!kers en heb inmiddels eigenlijk standaard wel guided shells bij me. Altijd even afwisselen voor de gunner plaats en de anti air terreur begint. Die shells zijn overigens ook echt heel sterk!
Guided shells is eigenlijk alleen bedoeld voor land vehicles (staat ook in de discription). Dus die kan je gewoon locken zonder de Soflam of 3rd tank person.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:17 schreef 67Impala het volgende:
Vreemd bij mij niet zonder 3e persoon of soflam meen ik..
quote:
Bij mij niet, mijn K/D die stijgt momenteel nog en die gaat sowieso niet onder de 2.0 komen. SPM is bij mij redelijk constant en die boeit me weinig. Als ik een hoop medals krijgt stijgt die (zoals vandaag en gister) en nu ik er een hoop heb gehad of wanneer ik weer een paar games heb waar ik rond loop te kloten dan zakt die weer, onder de 500 zal die niet zomaar gaan denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
En nu begint het gestress om je KD ratio en SPM hoog te houden
Editquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Guided shells is eigenlijk alleen bedoeld voor land vehicles (staat ook in de discription). Dus die kan je gewoon locken zonder de Soflam of 3rd tank person.
Wat stond er eerst dan :p Had het namelijk niet gelezen.quote:
Ik weet niet wat het was, maar op de een of andere manier lukte het gewoon allemaal niet. Speelde ook anders dan op mijn normale TV.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Reintji het volgende:
Teveel lag tussen de console en de tv? Ghosting?
De G36C, omdat dat geen pussywapen is zoals de Famas of de F-2000.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef deVerdeler het volgende:
Kunnen we hier ook hebben over wapens van Bf3 of moet ik daar perse een topic over openen. Ik wil graag weten wat jullie favoriete wapens zijn en waarom....
Dit is een directe quote van de lead designer bij dice.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef deVerdeler het volgende:
Hmmm.... Famas vind ik geen OP eerlijk gezegd. Is misschien wel de meest snelle wapen qua het schieten, maar het reloaden gaat heel traag en dat compenseert het weer.
Ik vind de AEK, Famas en L85A2 voor de assault klas wel lekkere wapens.
quote:"After playing with and without fore grip on my FAMAS, not sure I could nerf it enough lol. Hmm, this one is a biiiiiiiiiit OP."
Wat houdt OP in ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit is een directe quote van de lead designer bij dice.
[..]
De ROF is al 900 en hij schiet dezelfde kogels als de meeste andere wapens (en zou dus dezelfde damage moeten doen) daarnaast is ie ook nog eens accuraat en heeft niet echt veel last van recoil, hij is wel degelijk OPquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef deVerdeler het volgende:
Wat raar dat ik je niet kan quoten KoningStoma, maar ik vind het jammer dat ze die gaan nerfen. Enige wat ze zouden kunnen doen is de rate of fire terug brengen naar 900 ipv 1000. Dat moet genoeg zijn...
Ik heb nog een vraag..... Valt me op dat wapens waar je een eeuw langer over doet om ze te unlocken vaak niet beter zijn dan de eerdere wapens...
Misschien zijn ze wel beter wanneer je er net zo veel of meer mee speelt als dat je met die eerdere wapens hebt gedaan. Wapens zijn al snel slecht als je er niet bekend mee bent. PDWs moet je gewoon niet aanraken, of je moet die medal willen (ben er nu mee bezigquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef deVerdeler het volgende:
Wat raar dat ik je niet kan quoten KoningStoma, maar ik vind het jammer dat ze die gaan nerfen. Enige wat ze zouden kunnen doen is de rate of fire terug brengen naar 900 ipv 1000. Dat moet genoeg zijn...
Ik heb nog een vraag..... Valt me op dat wapens waar je een eeuw langer over doet om ze te unlocken vaak niet beter zijn dan de eerdere wapens...
Dat is omdat je skills moet hebben om met die wapens om te kunnen gaan. Het is geen CoD he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef deVerdeler het volgende:
Ach, geef het een momentje en dan hebben alle actieve mensen dat ding weer gebruikt, is het nieuwe er vanaf en verzinnen ze weer iets andersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit keer ben ik geragequit door mensen met een MK3A1 in Seine Crossing. Serieus wtf man
Het is dat of een USAS, dus dat maakt ook niet uit. Ik ben ook aan het raggen met dat ding omdat ik wat unlocks wil hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach, geef het een momentje en dan hebben alle actieve mensen dat ding weer gebruikt, is het nieuwe er vanaf en verzinnen ze weer iets anders
Ja maar een hoop mensen zijn die shotgun al snel zat denk ik hoor, tegen mensen die kunnen richten leg je het vaak toch nog af met een afstandje tussen jullie in dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 05:12 schreef ABundy het volgende:
[..]
Het is dat of een USAS, dus dat maakt ook niet uit. Ik ben ook aan het raggen met dat ding omdat ik wat unlocks wil hebben
Alhoewel, dit staat ook in die lijst:quote:Balance Tweaks
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Als dat zo is hoe goed waren ze dan wel niet?quote:Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Nee ROF van de Famas is 1000. Best snel dus. Voor je het weet lig je op de grond te smeken om een medicquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
De ROF is al 900 en hij schiet dezelfde kogels als de meeste andere wapens (en zou dus dezelfde damage moeten doen) daarnaast is ie ook nog eens accuraat en heeft niet echt veel last van recoil, hij is wel degelijk OP
Ik vind de revolver Rex gruwelijk... dus niet die echte revolver waar je ook scope op kan hebben, maar REX. Hij schiet wat sneller dan de normale revolver en 2 shots kill.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:01 schreef Catkiller het volgende:
Oke, nou ja. Nu kost het wat meer schoten van die afstand maar met een semiauto is dat ook geen probleem. Ik kwam het voor het eerst tegen op Metro en het lijkt net als die frags langs komen alsof er een LAV op je staat te schieten
37 - 3 gespeeld op Crossing met een semiauto sniper, blijft een goede map zolang er niet te veel kneuzen rond lopen die overal en nergens met RPGs / shells schieten. Stond derde op de lijst zonder ook maar 1 vlag gecapped te hebben
Wat is de beste handgun naast de G18 SUPP.? Ik heb er zo 500 kills mee, weet niet of ik daar ook een dogtag voor krijg maar dan wil ik wel weer wat anders
Ik heb wel skillsquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is omdat je skills moet hebben om met die wapens om te kunnen gaan. Het is geen CoD he.
http://battlelog.battlefi(...)amas/187692004/xbox/quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nee ROF van de Famas is 1000. Best snel dus. Voor je het weet lig je op de grond te smeken om een medic.... Enige nadeel is dat je dus snel door je magazijn bent en dat het herladen van de Famas traag is.
Misschien is die wel beetje OP, maar hij moet toch op de een of ander manier uniek zijn tov de andere wapens?![]()
Ik heb nagekeken en het was 1000
Hmmm... Oke okequote:Op zondag 1 januari 2012 22:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)amas/187692004/xbox/
Ik moet nog 2 potjes winnen, en 1 BTR-90 IFV kill. Dan heb ik alle assigmentsquote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Sickert het volgende:
Klote sqdm!! 4 potten op rij gewonnen daarna niet een meer!
Win je bijna komt Pot4toe bij de tegenpartij verlies je m nog terwijl je 10 killss voor stond
Wel een mes in zn flikker gejast!
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Vraagje: kan je de stats van je wapens die je bij je Battlelog-page kan zien, ook ingame zien? Ik wil graag weten hoeveel kills ik nog moet maken voor bepaalde uitbreidingen te unlocken....
Nee, per wapen kan je niet zien.quote:
Je krijgt er ook geen dogtag voor, toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:22 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee, per wapen kan je niet zien.
Ben er net achter gekomen dat je geen service star krijgt voor je MAV. Heb 104 kills en geen service starDan ben ik ook klaar met het killen met dat ding, hoewel ik er nu redelijk goed in ben. Het blijft grappig hoe mensen erop reageren.
Ik moet de MAV nog unlockenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:22 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee, per wapen kan je niet zien.
Ben er net achter gekomen dat je geen service star krijgt voor je MAV. Heb 104 kills en geen service starDan ben ik ook klaar met het killen met dat ding, hoewel ik er nu redelijk goed in ben. Het blijft grappig hoe mensen erop reageren.
Als mensen die Recon hebben dan zijn het al lang geen n00bs meer. En het is idd een hele kunst om "verstopt" te blijven, maar ik kom ook vaak ik TDM spelletjes waar mensen om je heen gaan staan om je te beschermen. Dus dat doet me ook goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:35 schreef Catkiller het volgende:
Killen met een MAV
No way dat ik nog ergens in een hoekje ga liggen om met dat ding te vliegen voor wat kills. Ze zouden dat moeten veranderen en helemaal NIKS automatisch door dat dingen laten spotten. Nu spotten ze je door gewoon over je heen te vliegen en killen ze je met een beetje pech, of de persoon die op de spot af komt schiet je in je rug wanneer jij op dat spastische tyfusding aan het schieten bent.
En dan heb ik het over games waar meer dan 1 n00b er mee bezig is. De andere kant is weer dat die kneuzen vaak niks nuttigs doen voor de rest dus je hebt er naast dat ook weer geen last van. Het zou makkelijker moeten zijn om het uit de lucht te schieten, aangezien je hem ook meteen weer terug krijgt met een ammokistje naast je.
Snipen met je M9.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef Catkiller het volgende:
Motion sensor assist krijg je inderdaad alleen maar als je op select drukt maar doe je dat niet dan spot je nog wel automatisch mensen. Lijkt me trouwens sterk dat er geen 1 sniper is waar je wat mee kan, sowieso semiauto met een kleine of geen scope kan je flink wat schade mee aanrichten. 12x scopes waag ik mij ook niet aan en snap niet dat er mensen zijn die het wel doen, succes met dat ding als je in close combat zit maar niet close genoeg voor je secondary
Die heb ik nog nooit gebruikt, zal eens kijken dan, op zich is deze dan hetzelfde wel als de .44 Magnum qua damage maar misschien dat de een net wat sneller schiet tov de andere.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:09 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik vind de revolver Rex gruwelijk... dus niet die echte revolver waar je ook scope op kan hebben, maar REX. Hij schiet wat sneller dan de normale revolver en 2 shots kill.
Kom dan quickscopen tegen mijn L96 met bipod en tactical light met reflex sightquote:
Quickscopenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:12 schreef Catkiller het volgende:
Kom dan quickscopen tegen mijn L96 met bipod en tactical light met reflex sight
Nee de .44 Magnum heeft een damage van 60%. Dus hogere damage dan de Rex, maar is trager.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruikt, zal eens kijken dan, op zich is deze dan hetzelfde wel als de .44 Magnum qua damage maar misschien dat de een net wat sneller schiet tov de andere.
[..]
Kom dan quickscopen tegen mijn L96 met bipod en tactical light met reflex sight
Why? Zo goed is ie toch niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Quantic het volgende:
Ze gaan in de volgende patch de foregrip nerfen..... :/
Hehe, sorry, jij was toevallig net SQDM aan het spelen en moest er nog eentje winnen, hoopte eigenlijk dat ik met je in een squad terecht kwam zodat we samen konden lachen. Maarre als goedmakertje wil ik wel samen met je vanavond die assignment voor je halen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Sickert het volgende:
Klote sqdm!! 4 potten op rij gewonnen daarna niet een meer!
Win je bijna komt Pot4toe bij de tegenpartij verlies je m nog terwijl je 10 killss voor stond
Wel een mes in zn flikker gejast!
Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:26 schreef dreamzk het volgende:
Gisteren voor die snipe assignment voor het eerst sinds het spel uit is de sniper maar eens ter hand genomen. Slecht voor mn SPM maar op sommige maps toch best leuk. Irriteer me wel mateloos aan het feit dat elke rifle zo weinig damage doet
PP-2000 met extended mags, baas op de wat kleinere maps.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.
Ben nu ook bezig om mijn TDM medaille te halen. TDM met de USAS-12 en jawel frag rounds is toch wel een gouden combinatie, vooral omdat er opvallend veel lage ranks rondhobbelen die hem niet hebben. Rondjes van 5 tot 8 minuten en 3000 punten is trouwens ook golden voor je SPM. TDM is ook makkelijk te gebruiken om surveillance ribbons te halen![]()
Maar om even terug te komen op de PDW's welke raden jullie aan? Had eerst de intentie om ze allemaal te service starren, maar ik heb heel even met die PDW-R gelopen en dat vond ik echt niks...
As Valquote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Het is zo demotiverend om de SKS weer te pakken voor die sniperrifle ribbons.. en een PDW voor die ribbons. Ik kan er maar niet aan wennen, maar de drang om die medailles te krijgen overheerst een beetje. Moet wel zeggen dat ik met de sks wel positieve scores haal, maar een favoriet zal het nooit worden.
Ben nu ook bezig om mijn TDM medaille te halen. TDM met de USAS-12 en jawel frag rounds is toch wel een gouden combinatie, vooral omdat er opvallend veel lage ranks rondhobbelen die hem niet hebben. Rondjes van 5 tot 8 minuten en 3000 punten is trouwens ook golden voor je SPM. TDM is ook makkelijk te gebruiken om surveillance ribbons te halen![]()
Maar om even terug te komen op de PDW's welke raden jullie aan? Had eerst de intentie om ze allemaal te service starren, maar ik heb heel even met die PDW-R gelopen en dat vond ik echt niks...
PDW zou ik voor AS VAL of UMP gaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wtfquote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Quantic het volgende:
Ze gaan in de volgende patch de foregrip nerfen..... :/
Check de OP, daar staat volgens mij iedereen nu wel in.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef deVerdeler het volgende:
Wat is jullie GT op de Xbox? Die van mij is deVerdeler
De wat? Wat is OP in deze context...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Check de OP, daar staat volgens mij iedereen nu wel in.
Ik vind de UMP45 met Holo en Silencer wel fijn, heeft iets meer range dan de PP2000.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ben gisteren door een USAS met fraground op een afstand van 200 neergeknald. Ik stond op een heel hoog gebouw en hij stond ergens beneden. Hoe bedoel je overpowerd. Die dingen zijn net sniperrifles met explosieve punten.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vind de UMP45 met Holo en Silencer wel fijn, heeft iets meer range dan de PP2000.
Die USAS en Jackhammer vind ik echt maar ondingen, met fragrounds zullen ze wel beter worden maar de range op die dingen is zo klein, ligt mij echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |