Ik vind het mooi gedaan hoor met die laagjesquote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Chickert het volgende:
Het volgende hoort niet helemaal thuis in dit topic, maar aangezien dit een van de weinige topics is waar ik meelees/aqctief ben...
Ik heb gisteravond een trifle voor het dessert gemaakt:
[ afbeelding ]
Cake met amaretto, drie soorten rood fruit, amaretto-biscuitjes en room van slagroom en mascarpone! Erg lekker, erg machtig, erg makkelijk. Moet alleen nog werken aan het mooie rechte laagjes krijgen haha
Fijne dagen allemaal!!
Wat een aparte koekjesquote:Op maandag 26 december 2011 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koekjes!
[ afbeelding ]
En de oreo bonbons
[ afbeelding ]
ik zou zou hem morgen afsmeren. vind namelijk boter altijd een rare smaak krijgen als hij te lang staat. heb je geen kelder of een koele plaats? daar kun je het ook bewaren in een taart doos of zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje.
Ik heb nu een biscuit gebakken en daartussen moet een laagje jam en een laagje botercreme komen.
En de buitenkant ga ik afsmeren met botercreme.
Ik heb de taart donderdag nodig. Kan ik dan vanavond de botercreme er al op doen, of is het beter te wachten tot morgen. En waar bewaar ik de taart dan als hij klaar is? In de koelkast?
ik heb een kelderkast en daar zet ik de taart altijd in. ik vond hem uit de koelkast ook niet verkeerd maar uit de kelderkast is hij toch lekkerder of ik ben gewoon raarquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tx! Doe ik het morgen! En ik kan hem wel buiten in de schuur zetten als koele plaats. Koud kan je het toch nauwelijks noemen.
Je hebt talent!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef Chan het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een taartje gebakken en ik ben er zó trots opIk ben hard op zoek naar een nieuwe hobby en ik geloof dat ik er hier wel een in gevonden heb
Morgen gaan we proeven, ik ben erg benieuwd... Ik heb hem nu in de koelkast gezet met een schaal er op de kop overheen, is dat voldoende voor de fondant?
Even showen hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb ook alleen maar een combi hoor. de oven is de deur uitgegaan en proef geen verschil.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:39 schreef Pindasoepje het volgende:
Wow wat een mooie taart voor een eerste keer.. Ik wil het ook eens gaan proberen, heb alleen geen oven maar ik vroeg me af of een taart anders smaakt als je een combi magnetron gebruikt.
Het is toch wel een combi met ovenfunctie?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:46 schreef Pindasoepje het volgende:
Oh echt? Hmm en dan kan je gewoon de "normale" recepten gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |