Dat lijkt me een redelijk logische verklaring ja... Ik heb sowieso bovengemiddeld sterke zintuigen en weinig filtering van prikkels, dat zou de verklaring ervoor kunnen zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gevoeliger brein denk ik. Minder remming op ongewenste prikkels...
Hypothetisch gesteld, de echte redenen zijn nog in onderzoek...
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ken jij trouwens de Hollywok?
Het verschil met een psychose is dat ik prima kan onderscheiden wat wel en wat niet bestaat in werkelijkheid.quote:Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt heel licht psychotisch..
Nee hoor. Dat is niet een van de belangrijkste kenmerken van een psychose.quote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Het verschil met een psychose is dat ik prima kan onderscheiden wat wel en wat niet bestaat in werkelijkheid.
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.quote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is niet een van de belangrijkste kenmerken van een psychose.
GIYF.quote:Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik geloof daar gewoon niet in. Bij mij zag de beste meid altijd geel en dat klopt al helemaal niet (heb 't allemaal eens uitgezocht).
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?quote:Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.
Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier.quote:Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.
Haha het is een lief meisje hoor, dat is wel tof. Ik ben alleen wat voorzichtiger geworden, nog benieuwd naar haar plannen. En zoals ik al zei, ik hou meer afstand want ze loopt overduidelijk te hinten dat ze mij leuk vindt, maar dat was na 2 mails alquote:Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: o.... Nou ja, ik dacht dat je echt wel lekker ging, je was actief bezig de laatste tijd. Dat opzich is toch tof? Nou ja, verkeerd begrepen.
mbt de meet heb je wel gelijk: ik denk dan bij een voorstel dat ik niet aan de eisen kan voldoen, noch dat het echt is wat ik wil. En dan sla ik het maar af. Het is immers een 'date'? Misschien kan ik eraan werken dat iets relaxter te benaderen.
Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meerquote:Op zondag 25 december 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.
[..]
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?
[..]
Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier.
Maar het kan bij jou best door weinig slaap komen.
Op wikipedia staat veel info.quote:Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meer
Gebaseerd op het feit dat die hele meid niet spoort. We waren (ongeveer) vijftien. Het meisje vertelde iedereen dat ze 'n heks was. Ik persoonlijk vermoed dat ze al die dingen zo in haar hoofd heeft bedacht en zelf in al die onzin is gaan geloven. En kickte op de (negatieve) aandacht die ze kreeg.quote:Op zondag 25 december 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.
[..]
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?
[..]
Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier.
Maar het kan bij jou best door weinig slaap komen.
Ik ben je voor: http://www.ypsilon.org/?page=6753919quote:Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meer
Dat bewijst niks. Ze kan gestoord zijn en toch kleuren om mensen heen zien. En dat heel paranormaal gaan interpreteren, maar dat staat los van de waarneming an sich.quote:Op zondag 25 december 2011 19:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat die hele meid niet spoort. We waren (ongeveer) vijftien. Het meisje vertelde iedereen dat ze 'n heks was. Ik persoonlijk vermoed dat ze al die dingen zo in haar hoofd heeft bedacht en zelf in al die onzin is gaan geloven. En kickte op de (negatieve) aandacht die ze kreeg.
Sommige dingen herken ik wel. De hallucinaties en het verward denken dat wordt beschreven. De wanen totaal niet.quote:Op zondag 25 december 2011 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben je voor: http://www.ypsilon.org/?page=6753919
Mwa, ik geloof daar gewoon niet in. Kut voor de personen die om iedereen kleuren heen zien dan. Het is toch wat.quote:Op zondag 25 december 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bewijst niks. Ze kan gestoord zijn en toch kleuren om mensen heen zien. En dat heel paranormaal gaan interpreteren, maar dat staat los van de waarneming an sich.
Dus in feite zeg je dan dat Loka hier liegt dat ze wel eens kleuren om mensen heeft gezien?quote:Op zondag 25 december 2011 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mwa, ik geloof daar gewoon niet in. Kut voor de personen die om iedereen kleuren heen zien dan. Het is toch wat.
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.quote:Op zondag 25 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dan dat Loka hier liegt dat ze wel eens kleuren om mensen heeft gezien?
Ik geloof dat al die dingen die ik zie niet echt zijn. Ik had ze liever niet gezien maar soms gebeurt het toch echt.quote:Op zondag 25 december 2011 19:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.
Dat ze kleuren heeft gezien om mensen betekent niet dat mensen echt kleuren of aura's om zich heen hebben hè, belangrijk onderscheid.quote:Op zondag 25 december 2011 19:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.
Het gebeurt volgens jou echt, dan geloof je het dus ook echt.quote:Op zondag 25 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die dingen die ik zie niet echt zijn. Ik had ze liever niet gezien maar soms gebeurt het toch echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |