Nooit van gehoord.quote:
Dat gelukkig wel ja!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met leuk gezelschap dit keer?
quote:
Het eten van mijn vrouw kwalificeren als kantinevoedselquote:FutureFairytale screef:
Rubje krijgt altijd van de kantine een flinke bol puree in jus, groenten en 2 stukken vlees. Als de kantine dicht is haalt hij wat bij de lokale Chinees/Balinees. Behalve met Kerst want dan probeert hij alle pakken van AH 'Speciaal voor de feestdagen' uit. Dat is Rubje's eetpatroon.
Oh, ik dacht dat je dat al deed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef rubje het volgende:
Als ik alles wat mij niet beviel in CUL zou opsommen dan
Leuk he, oudjaarsavondquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wraps, nu even opgewarmd in de magnetron met kaas en ham ertussen.. heerlijk de hele avond snacke
Straks nog kipnuggets, gehaktballetjes, oliebollen e.d.
Echt wel heerlijk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk he, oudjaarsavond. Heb al een oliebol op en later vanavond gaat de frituurpan aan voor Van Dobben bitterballen
.
Hier een heerlijke crémant...quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel heerlijk!
Zometeen gaat een fles prossecco en daarna champagne open
He bah, snijbonen uit blik.quote:
Die vind ik stukken lekkerder dan "gewone"quote:
QFT!quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die vind ik stukken lekkerder dan "gewone"
* Broertie krijgt een idee voor morgen! *vast een boodschappenlijstje maakt*quote:Op zondag 1 januari 2012 18:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ga nu beginnen aan een flinke pan met nasi.
Same here morgen wordt het nasiquote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie krijgt een idee voor morgen! *vast een boodschappenlijstje maakt*
Bohhhhhhhhhquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef progje het volgende:
Home made:
Nasi goreng + trassie
Sate ajam
Sate oedang
Sambal goreng telor
Sambal goreng boontjes
Atjar Ketimun
(de restjes van gisteten opmaken)
hahahahaquote:Op maandag 2 januari 2012 01:25 schreef HeetBoven het volgende:
Als de dingen hieronder net zo jummie zijn als jjj (foto op je pro) , ben jij de vrouw die ik zoek![]()
![]()
[..]
Oeh, goed idee! Lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef Iemand91 het volgende:
Stampot boerenkool met worst, ui en frikandel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |