abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106035897
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:01 schreef minnemin het volgende:
o ja heloef, jij was die scholier. Ben je er al achter waar je lafheid uit bestaat en hoe je hem kunt tackelen?

Godshand, ja, je hebt gelijk dat depressie op de loer ligt. dat is echt niet waar ik op zit te wachten. Maar ik wil gewoon zo graag. Ik ben nou een paar jaar single en iedereen om me heen settelt. Zelfs mijn meest single vriend (platonische) heeft een vriendin waarmee hij binnen een half jaar is gaan samenwonen. Ik ben stikjaloers. Al is het alleen maar seks, ik wil ook weer eens wat voelen en beleven met iemand met wie ik het ook oprecht wil. Wat moet ik dan? Op deze manier ben ik ook al jaren single, in mijn wegkruipgedrag. Ik wil wat anders en juist niet meer wegkruipen en mezelf laten zien.

Ik weet het niet meer.... Kijk nou naar jou, jij bent bezig met datingsites en je gaat hartstikke lekker. Top, leuk, oe mijjj dat ook!
Hartstikke lekker? Ok, morgen komt er een date van die ene site. Maar zij is dan weer te enthousiast (zie je, het schrikt alleen maar af!) en als ik nu zou doordenken als we verder zouden moeten gaan dan alleen scharrelen, zie ik het niet zitten (ze gaat op een onmogelijke plaats wonen). Maar zover ben ik nog niet, dus let's give it a try. Heb ook nog het gevoel dat we elkaar nog niet echt kennen..

Maar als het niets wordt boeit het mij ook niet meer. Ik heb nou 2 lange relaties gehad, en als een relatie leuk gaat, gaat het leuk (duh). Maar als het uitgaat, ook al maak je het zelf uit, dat is toch een klap voor je hart. Ik heb niet echt zin meer om daar weer kans op te lopen eerlijk gezegd. Dus wat ik wil zeggen: een relatie is ook niet alles. Het kan na 1 jaar over zijn en dan ben je weer terug bij af en heb je liefdesverdriet.

Dus leef gewoon je leven en doe je ding. Volgens mij hebben ook wat mensen aangeboden iets met je te ondernemen van de meet, maar dat sloeg je meestal af. Waarschijnlijk omdat je dacht : " Oh, dat is dan een date, het is niet mijn type en ik moet de juiste hebben"? Als dat zo is is dat wel jammer, je moet dat soort momenten ook benutten. Wellicht ga je niet erop uit met een droomman, maar zo leer je mensen/mannen eens beter kennen, heb je afleiding behalve alleen maar "mannen, mannen, en mannen" in je hoofd en bijkomend: toch leer je weer meer mannen kennen (vrienden van etc).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 december 2011 @ 19:08:31 #277
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106035902
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh het gaat over aura's? Die denk ik ook wel eens gezien te hebben bij mensen.
Het is waarschijnlijk een soort mindfuck die iemands uitstraling vertaalt in een kleur om die persoon heen. Ik kon het wel eens zien als ik vermoeid was. Het is denk ik niets spiritueels of bovennatuurlijks, het zijn gewoon associaties die je brein maakt door waarnemingen. Net als de meeste lichte hallucinaties.
Aura's en supernatural stuff.

Loka is on it like a fat kid on cake
  zondag 25 december 2011 @ 19:09:23 #278
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106035912
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:

[..]

_O-
Heaven is a place on earth with you
pi_106035926
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh het gaat over aura's? Die denk ik ook wel eens gezien te hebben bij mensen.
Het is waarschijnlijk een soort mindfuck die iemands uitstraling vertaalt in een kleur om die persoon heen. Ik kon het wel eens zien als ik vermoeid was. Het is denk ik niets spiritueels of bovennatuurlijks, het zijn gewoon associaties die je brein maakt door waarnemingen. Net als de meeste lichte hallucinaties.
Dat denk ik ook. Ik geloof niet dat mensen aura's hebben, maar wel dat sommige mensen iets dergelijks zien bij anderen. En weer een deel daarvan maakt daadwerkelijk onderscheid tussen goede en slechte aura's en dat is dan een soort helderziendheid. Ik zie dat meer als een subjectieve eerste indruk die ze zelf hebben van een persoon.
  zondag 25 december 2011 @ 19:11:45 #280
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106035940
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:05 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Klopt wel. Ik heb heel af en toe dagen dat ik mezelf lelijk voel en dan sta ik ook niet open voor flirten/versieren, al zijn er dan toch mensen die pogingen doen bij mij. Ik ga er dan nooit op in omdat ik me dan gewoon niet goed voel. :')
Ja herkenbaar
Heaven is a place on earth with you
pi_106035942
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:

[..]

Het is niet supernatural. Er is altijd een correlatie met de werkelijkheid, bij alles wat als bovennatuurlijk benoemd wordt. Ik geloof wel dat dit soort dingen gewoon te maken hebben met de werking van de hersenen, en dat het daarom ook zoveel voorkomt bij zoveel verschillende personen. Maar ik heb er denk ik wel wat meer persoonlijke ervaring mee dan veel anderen.
pi_106035944
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ik geloof niet dat mensen aura's hebben, maar wel dat sommige mensen iets dergelijks zien bij anderen. En weer een deel daarvan maakt daadwerkelijk onderscheid tussen goede en slechte aura's en dat is dan een soort helderziendheid. Ik zie dat meer als een subjectieve eerste indruk die ze zelf hebben van een persoon.
Het is gewoon allemaal onzin, zulke mensen willen zichzelf maar al te graag geloven. Ik had ook zo'n vreemde kip in mijn klas op de middelbare. Ze heeft die praatjes over aura's wel afgeleerd, mag ik hopen. :')
pi_106035950
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar met schizofrenie zijn het meer hallucinaties toch? Dat lijkt mij wat anders?
Hallucinaties zijn spontane prikkelingen van bepaalde hersengebieden, synesthesie is prikkeling van bepaalde hersengebieden door een stimulus die er niet bij hoort. Dus er is wel zeker een overeenkomst ;)

Dus bij ieder mens een smaak proeven (smaaksynesthesie, bestaat ook), of spontaan aardbei proeven en dan associeren dat je uitverkoren bent door God om een bom op het Leidse plein te leggen, heeft een overeenkomst. Het resultaat is aleen anders, en de oorzaak ook ;)
pi_106035965
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Het is gewoon allemaal onzin, zulke mensen willen zichzelf maar al te graag geloven. Ik had ook zo'n vreemde kip in mijn klas op de middelbare. Ze heeft die praatjes over aura's wel afgeleerd, mag ik hopen. :')
Als ze die kleuren echt zien is het geen onzin. Alleen denken dat je kan zien dat iemand kanker heeft,lijkt mij onzin ;)
pi_106035968
quote:

[..]

Geloof me nou maar als ik zeg dat sommige mensen wel degelijk dat soort dingen kunnen zien. Veel mensen kunnen er alleen niet nuchter over nadenken en bestempelen het daarom als werkelijkheid dat mensen een aura hebben, en noemen het een spirituele gave. Dat is gewoon domheid.
  zondag 25 december 2011 @ 19:15:32 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106035991
quote:

[..]

Hij heeft gewoon last van hallucinaties, hij denkt dat het echt is hij ziet het immers.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106035996
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geloof me nou maar als ik zeg dat sommige mensen wel degelijk dat soort dingen kunnen zien. Veel mensen kunnen er alleen niet nuchter over nadenken en bestempelen het daarom als werkelijkheid dat mensen een aura hebben, en noemen het een spirituele gave. Dat is gewoon domheid.
Zie je nou ook getallen/beelden of iets dergelijks bij mensen/avatars? :P
pi_106036000
Mensen gebruiken maar 20% van hun hersencapaciteit..
Dat er meer mogelijk is betwijfel ik niet. Toch ben ik er wel vrij sceptisch over.
Maar ik ben niet iemand om het af te zeiken oid. Ik weet er gewoon weinig van af.
pi_106036003
Waardoor komt het eigenlijk dat sommige mensen gevoeliger zijn voor hallucinaties dan anderen? Mij overkomt het vrij vaak, zowel in beeld als in geluid. Maar het is altijd te onderscheiden van de werkelijkheid door logisch nadenken.
pi_106036004
quote:
4s.gif Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als ze die kleuren echt zien is het geen onzin. Alleen denken dat je kan zien dat iemand kanker heeft,lijkt mij onzin ;)
Ik geloof daar gewoon niet in. Bij mij zag de beste meid altijd geel en dat klopt al helemaal niet (heb 't allemaal eens uitgezocht).
pi_106036009
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:
Mensen gebruiken maar 20% van hun hersencapaciteit..

In het meest gunstige geval :')
pi_106036010
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon last van hallucinaties, hij denkt dat het echt is hij ziet het immers.
ken jij trouwens de Hollywok?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_106036013
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Waardoor komt het eigenlijk dat sommige mensen gevoeliger zijn voor hallucinaties dan anderen? Mij overkomt het vrij vaak, zowel in beeld als in geluid. Maar het is altijd te onderscheiden van de werkelijkheid door logisch nadenken.
Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.
pi_106036014
quote:
Als we dat soort dingen helemaal wisten.
We kennen bijna alles wat op de bodem van de diepste zeetrog leeft, maar onze hersenen zijn nog een behoorlijk mysterie.
pi_106036028
quote:
Wat gevoeliger brein denk ik. Minder remming op ongewenste prikkels...

Hypothetisch gesteld, de echte redenen zijn nog in onderzoek...
pi_106036030
Ff douchen
pi_106036036
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.
Wat ik doe? Niets, gewoon dat je iets raars opmerkt als een kronkelende TL-balk of denkt dat je het plafond ziet bewegen, en dan denken dat het toch niet echt is en dat je maar snel weer eens een lange nacht met maken :')
Gewoon het ondergaan en geen waarde aan hechten.
pi_106036038
@Godshand: o.... Nou ja, ik dacht dat je echt wel lekker ging, je was actief bezig de laatste tijd. Dat opzich is toch tof? Nou ja, verkeerd begrepen.

mbt de meet heb je wel gelijk: ik denk dan bij een voorstel dat ik niet aan de eisen kan voldoen, noch dat het echt is wat ik wil. En dan sla ik het maar af. Het is immers een 'date'? Misschien kan ik eraan werken dat iets relaxter te benaderen.
pi_106036042
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ik doe? Niets, gewoon dat je iets raars opmerkt als een kronkelende TL-balk of denkt dat je het plafond ziet bewegen, en dan denken dat het toch niet echt is en dat je maar snel weer eens een lange nacht met maken :')
Dat klinkt heel licht psychotisch..
pi_106036044
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zulke rare dingen heb ik ook wel eens ja. Ik weet nooit wat ik daarvan moet denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')