Hartstikke lekker? Ok, morgen komt er een date van die ene site. Maar zij is dan weer te enthousiast (zie je, het schrikt alleen maar af!) en als ik nu zou doordenken als we verder zouden moeten gaan dan alleen scharrelen, zie ik het niet zitten (ze gaat op een onmogelijke plaats wonen). Maar zover ben ik nog niet, dus let's give it a try. Heb ook nog het gevoel dat we elkaar nog niet echt kennen..quote:Op zondag 25 december 2011 19:01 schreef minnemin het volgende:
o ja heloef, jij was die scholier. Ben je er al achter waar je lafheid uit bestaat en hoe je hem kunt tackelen?
Godshand, ja, je hebt gelijk dat depressie op de loer ligt. dat is echt niet waar ik op zit te wachten. Maar ik wil gewoon zo graag. Ik ben nou een paar jaar single en iedereen om me heen settelt. Zelfs mijn meest single vriend (platonische) heeft een vriendin waarmee hij binnen een half jaar is gaan samenwonen. Ik ben stikjaloers. Al is het alleen maar seks, ik wil ook weer eens wat voelen en beleven met iemand met wie ik het ook oprecht wil. Wat moet ik dan? Op deze manier ben ik ook al jaren single, in mijn wegkruipgedrag. Ik wil wat anders en juist niet meer wegkruipen en mezelf laten zien.
Ik weet het niet meer.... Kijk nou naar jou, jij bent bezig met datingsites en je gaat hartstikke lekker. Top, leuk, oe mijjj dat ook!
Aura's en supernatural stuff.quote:Op zondag 25 december 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh het gaat over aura's? Die denk ik ook wel eens gezien te hebben bij mensen.
Het is waarschijnlijk een soort mindfuck die iemands uitstraling vertaalt in een kleur om die persoon heen. Ik kon het wel eens zien als ik vermoeid was. Het is denk ik niets spiritueels of bovennatuurlijks, het zijn gewoon associaties die je brein maakt door waarnemingen. Net als de meeste lichte hallucinaties.
quote:Op zondag 25 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aura's en supernatural stuff.
Loka is on it like a fat kid on cake
Dat denk ik ook. Ik geloof niet dat mensen aura's hebben, maar wel dat sommige mensen iets dergelijks zien bij anderen. En weer een deel daarvan maakt daadwerkelijk onderscheid tussen goede en slechte aura's en dat is dan een soort helderziendheid. Ik zie dat meer als een subjectieve eerste indruk die ze zelf hebben van een persoon.quote:Op zondag 25 december 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Oh het gaat over aura's? Die denk ik ook wel eens gezien te hebben bij mensen.
Het is waarschijnlijk een soort mindfuck die iemands uitstraling vertaalt in een kleur om die persoon heen. Ik kon het wel eens zien als ik vermoeid was. Het is denk ik niets spiritueels of bovennatuurlijks, het zijn gewoon associaties die je brein maakt door waarnemingen. Net als de meeste lichte hallucinaties.
Ja herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2011 19:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik heb heel af en toe dagen dat ik mezelf lelijk voel en dan sta ik ook niet open voor flirten/versieren, al zijn er dan toch mensen die pogingen doen bij mij. Ik ga er dan nooit op in omdat ik me dan gewoon niet goed voel.
Het is niet supernatural. Er is altijd een correlatie met de werkelijkheid, bij alles wat als bovennatuurlijk benoemd wordt. Ik geloof wel dat dit soort dingen gewoon te maken hebben met de werking van de hersenen, en dat het daarom ook zoveel voorkomt bij zoveel verschillende personen. Maar ik heb er denk ik wel wat meer persoonlijke ervaring mee dan veel anderen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aura's en supernatural stuff.
Loka is on it like a fat kid on cake
Het is gewoon allemaal onzin, zulke mensen willen zichzelf maar al te graag geloven. Ik had ook zo'n vreemde kip in mijn klas op de middelbare. Ze heeft die praatjes over aura's wel afgeleerd, mag ik hopen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik geloof niet dat mensen aura's hebben, maar wel dat sommige mensen iets dergelijks zien bij anderen. En weer een deel daarvan maakt daadwerkelijk onderscheid tussen goede en slechte aura's en dat is dan een soort helderziendheid. Ik zie dat meer als een subjectieve eerste indruk die ze zelf hebben van een persoon.
Hallucinaties zijn spontane prikkelingen van bepaalde hersengebieden, synesthesie is prikkeling van bepaalde hersengebieden door een stimulus die er niet bij hoort. Dus er is wel zeker een overeenkomstquote:Op zondag 25 december 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar met schizofrenie zijn het meer hallucinaties toch? Dat lijkt mij wat anders?
Als ze die kleuren echt zien is het geen onzin. Alleen denken dat je kan zien dat iemand kanker heeft,lijkt mij onzinquote:Op zondag 25 december 2011 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal onzin, zulke mensen willen zichzelf maar al te graag geloven. Ik had ook zo'n vreemde kip in mijn klas op de middelbare. Ze heeft die praatjes over aura's wel afgeleerd, mag ik hopen.
Geloof me nou maar als ik zeg dat sommige mensen wel degelijk dat soort dingen kunnen zien. Veel mensen kunnen er alleen niet nuchter over nadenken en bestempelen het daarom als werkelijkheid dat mensen een aura hebben, en noemen het een spirituele gave. Dat is gewoon domheid.quote:Op zondag 25 december 2011 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal onzin, zulke mensen willen zichzelf maar al te graag geloven. Ik had ook zo'n vreemde kip in mijn klas op de middelbare. Ze heeft die praatjes over aura's wel afgeleerd, mag ik hopen.
Hij heeft gewoon last van hallucinaties, hij denkt dat het echt is hij ziet het immers.quote:Op zondag 25 december 2011 19:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zie je nou ook getallen/beelden of iets dergelijks bij mensen/avatars?quote:Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof me nou maar als ik zeg dat sommige mensen wel degelijk dat soort dingen kunnen zien. Veel mensen kunnen er alleen niet nuchter over nadenken en bestempelen het daarom als werkelijkheid dat mensen een aura hebben, en noemen het een spirituele gave. Dat is gewoon domheid.
Ik geloof daar gewoon niet in. Bij mij zag de beste meid altijd geel en dat klopt al helemaal niet (heb 't allemaal eens uitgezocht).quote:Op zondag 25 december 2011 19:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ze die kleuren echt zien is het geen onzin. Alleen denken dat je kan zien dat iemand kanker heeft,lijkt mij onzin
In het meest gunstige gevalquote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:
Mensen gebruiken maar 20% van hun hersencapaciteit..
ken jij trouwens de Hollywok?quote:Op zondag 25 december 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon last van hallucinaties, hij denkt dat het echt is hij ziet het immers.
Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Waardoor komt het eigenlijk dat sommige mensen gevoeliger zijn voor hallucinaties dan anderen? Mij overkomt het vrij vaak, zowel in beeld als in geluid. Maar het is altijd te onderscheiden van de werkelijkheid door logisch nadenken.
Als we dat soort dingen helemaal wisten.quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Waardoor komt het eigenlijk dat sommige mensen gevoeliger zijn voor hallucinaties dan anderen? Mij overkomt het vrij vaak, zowel in beeld als in geluid. Maar het is altijd te onderscheiden van de werkelijkheid door logisch nadenken.
Wat gevoeliger brein denk ik. Minder remming op ongewenste prikkels...quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Wat ik doe? Niets, gewoon dat je iets raars opmerkt als een kronkelende TL-balk of denkt dat je het plafond ziet bewegen, en dan denken dat het toch niet echt is en dat je maar snel weer eens een lange nacht met makenquote:Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.
Dat klinkt heel licht psychotisch..quote:Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ik doe? Niets, gewoon dat je iets raars opmerkt als een kronkelende TL-balk of denkt dat je het plafond ziet bewegen, en dan denken dat het toch niet echt is en dat je maar snel weer eens een lange nacht met maken
Gewoon het ondergaan en geen waarde aan hechten.
Zulke rare dingen heb ik ook wel eens ja. Ik weet nooit wat ik daarvan moet denken.quote:Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ik doe? Niets, gewoon dat je iets raars opmerkt als een kronkelende TL-balk of denkt dat je het plafond ziet bewegen, en dan denken dat het toch niet echt is en dat je maar snel weer eens een lange nacht met maken
Gewoon het ondergaan en geen waarde aan hechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |