Er waren toch meiden die je wel zou doen maar niet zou zoenen?quote:Op zondag 25 december 2011 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je hierna zou pochen dat je lul ook toen al groter was dan die van de meesters.
(niet dat ik je niet geloof oid, maar dat zou welk mooi zijn geweest.)
En Loka, niet zo aanstellen hoor, Ik zou over je heengaan!
quote:Op zondag 25 december 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, je kunt het ook puberaal oversekst lezen natuurlijk
Pff ik had het ook kunnen hebben over zuigen op lolly's ofzo.quote:
beetje bankhangen en beetje film kijken en whatsappenquote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie allemaal wat te doen vanavond?
Op bed liggen met spierpijnquote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nope, ik zit nu lekker Champions League Classics te kijken ik zie wel wat er straks op TV komt.quote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn middelbare schooltijd was eigenlijk redelijk normaal. Muv het feit dat ik niet echt uitging of meerdere vriendjes heb gehad. Denk er liever niet aan wat er met me was gebeurd als ik gepest was geweest. Ik ben nu al zo gevoelig voor kritiek en afwijzing.
+1quote:Op zondag 25 december 2011 17:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen vriendjes gehad op de middelbare
Mijn eerste zoen was ook pas na de middelbare![]()
Ik werd daar ook niet echt gepest, ze lieten me gewoon met rust, wat een verademing was dat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn middelbare schooltijd was eigenlijk redelijk normaal. Muv het feit dat ik niet echt uitging of meerdere vriendjes heb gehad. Denk er liever niet aan wat er met me was gebeurd als ik gepest was geweest. Ik ben nu al zo gevoelig voor kritiek en afwijzing.
wel beter op zich want ik was 13/14 ofzo en die zoen sloeg nergens opquote:
Ga mad max downloaden, dan kijk ik mee.quote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
beetje bankhangen en beetje film kijken en whatsappenjij?
Erger dan mij kan het niet zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel beter op zich want ik was 13/14 ofzo en die zoen sloeg nergens op
Geen huiswerk maken heb ik nog cum laude mee gehaald op mijn vwo-diploma, bewijs van de droevige niveau van het middelbare onderwijs in Nederlandquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Faxie het volgende:
'k Was op de basisschool de slimste en een van de populairdere jongens. Brugklas was ik ook nog een van de slimste, maar vanaf de 2e ging het fout. Het feit dat ik nog nooit geleerd had om huiswerk te maken speelde me parten. Populair was ik niet meer op de middelbaar, gewoon gemiddeld.
Ik baal eigenlijk het meeste van het feit dat ik nogal een muurbloempje was. Zou ik nu wel anders aanpakken.quote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd daar ook niet echt gepest, ze lieten me gewoon met rust, wat een verademing was dat.
Ik ben voornamelijk vooral heel betrokken bij iedereen gebleven... Heb altijd een leuke betrokken klas gehad, iedereen was populairquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Faxie het volgende:
'k Was op de basisschool de slimste en een van de populairdere jongens. Brugklas was ik ook nog een van de slimste, maar vanaf de 2e ging het fout. Het feit dat ik nog nooit geleerd had om huiswerk te maken speelde me parten. Populair was ik niet meer op de middelbaar, gewoon gemiddeld.
Mijn eerste zoen was op 5 oktober, en we zijn ongeveer 20 minuten doorgegaanquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat jij je eigen intelligentie onderschat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen huiswerk maken heb ik nog cum laude mee gehaald op mijn vwo-diploma, bewijs van de droevige niveau van het middelbare onderwijs in Nederland
Want heel slim ben ik echt niet.
Ik ging 2e jaar naar Gymnasium, maar haalde redelijk slechte cijfers. Uiteindelijk naar 3 Havo gegaan, en die zonder echt huiswerk te maken doorgekomen met een 7 gemiddeld.quote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen huiswerk maken heb ik nog cum laude mee gehaald op mijn vwo-diploma, bewijs van de droevige niveau van het middelbare onderwijs in Nederland
Want heel slim ben ik echt niet.
17, beste zoen ooitquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Da's wel heel tof, eerste zoenen zijn meestal bagger.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was op 5 oktober, en we zijn ongeveer 20 minuten doorgegaan
Ik had het echt niet anders gewild.
Daar heb ik ook echt spijt van. Eigenlijk ben ik het nog steeds wel een beetjequote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk het meeste van het feit dat ik nogal een muurbloempje was. Zou ik nu wel anders aanpakken.
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 25 december 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat jij je eigen intelligentie onderschat.
Eerste zoen was focking proquote:Op zondag 25 december 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's wel heel tof, eerste zoenen zijn meestal bagger.
"Minder muurbloemerig zijn."quote:Op zondag 25 december 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt spijt van. Eigenlijk ben ik het nog steeds wel een beetje
Maar goed, weer een goed voornemen voor 2012 erbij dus
hhahahahaquote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Erger dan mij kan het niet zijn.
Ik bewoog mijn tong niet eens, kan je na gaan.
Dat had ik op de basisschool. De hele klas ging wel goed met elkaar om, niemand werd gepest oid.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk vooral heel betrokken bij iedereen gebleven... Heb altijd een leuke betrokken klas gehad, iedereen was populair
Ik durfde me niet te laten zien, ze lieten me met rust dat wou ik vooral zo laten.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk het meeste van het feit dat ik nogal een muurbloempje was. Zou ik nu wel anders aanpakken.
Ach, als je niet zenuwachtig bent valt het echt wel meequote:Op zondag 25 december 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's wel heel tof, eerste zoenen zijn meestal bagger.
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
haha mijn beste zoen moet nog keaumenquote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lol...quote:Op zondag 25 december 2011 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als je niet zenuwachtig bent valt het echt wel mee
Misschien de eerste minuut ofzo, dat je er wat onzeker over bent, maar daarna ging het gewoon wel goed en het was ook echt lekker
Toen ben ik ook voor het eerst echt verliefd geworden denk ik.
Gewoon wat socialer worden en meer leuke dingen met anderen ondernemenquote:Op zondag 25 december 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Minder muurbloemerig zijn."
Haha.
Ze vond dat dat niet kon toen zei een uur later ofzo, "ja overnieuw en deze keer wel bewegen okee?"quote:Op zondag 25 december 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hhahahahabaas
nee het was meer met de tong tegen elkaar aanslaan ofzo
Het valt echt tegen hoor. Ik heb alleen een onwaarschijnlijk lange termijngeheugenquote:
Man wat was het leven toen leuk en simpel.quote:Op zondag 25 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Ik mis de middelbare school
Onbezorgd en veel lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |