Er waren toch meiden die je wel zou doen maar niet zou zoenen?quote:Op zondag 25 december 2011 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je hierna zou pochen dat je lul ook toen al groter was dan die van de meesters.
(niet dat ik je niet geloof oid, maar dat zou welk mooi zijn geweest.)
En Loka, niet zo aanstellen hoor, Ik zou over je heengaan!
quote:Op zondag 25 december 2011 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, je kunt het ook puberaal oversekst lezen natuurlijk
Pff ik had het ook kunnen hebben over zuigen op lolly's ofzo.quote:
beetje bankhangen en beetje film kijken en whatsappenquote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie allemaal wat te doen vanavond?
Op bed liggen met spierpijnquote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nope, ik zit nu lekker Champions League Classics te kijken ik zie wel wat er straks op TV komt.quote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn middelbare schooltijd was eigenlijk redelijk normaal. Muv het feit dat ik niet echt uitging of meerdere vriendjes heb gehad. Denk er liever niet aan wat er met me was gebeurd als ik gepest was geweest. Ik ben nu al zo gevoelig voor kritiek en afwijzing.
+1quote:Op zondag 25 december 2011 17:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen vriendjes gehad op de middelbare
Mijn eerste zoen was ook pas na de middelbare![]()
Ik werd daar ook niet echt gepest, ze lieten me gewoon met rust, wat een verademing was dat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn middelbare schooltijd was eigenlijk redelijk normaal. Muv het feit dat ik niet echt uitging of meerdere vriendjes heb gehad. Denk er liever niet aan wat er met me was gebeurd als ik gepest was geweest. Ik ben nu al zo gevoelig voor kritiek en afwijzing.
wel beter op zich want ik was 13/14 ofzo en die zoen sloeg nergens opquote:
Ga mad max downloaden, dan kijk ik mee.quote:Op zondag 25 december 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
beetje bankhangen en beetje film kijken en whatsappenjij?
Erger dan mij kan het niet zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel beter op zich want ik was 13/14 ofzo en die zoen sloeg nergens op
Geen huiswerk maken heb ik nog cum laude mee gehaald op mijn vwo-diploma, bewijs van de droevige niveau van het middelbare onderwijs in Nederlandquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Faxie het volgende:
'k Was op de basisschool de slimste en een van de populairdere jongens. Brugklas was ik ook nog een van de slimste, maar vanaf de 2e ging het fout. Het feit dat ik nog nooit geleerd had om huiswerk te maken speelde me parten. Populair was ik niet meer op de middelbaar, gewoon gemiddeld.
Ik baal eigenlijk het meeste van het feit dat ik nogal een muurbloempje was. Zou ik nu wel anders aanpakken.quote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd daar ook niet echt gepest, ze lieten me gewoon met rust, wat een verademing was dat.
Ik ben voornamelijk vooral heel betrokken bij iedereen gebleven... Heb altijd een leuke betrokken klas gehad, iedereen was populairquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Faxie het volgende:
'k Was op de basisschool de slimste en een van de populairdere jongens. Brugklas was ik ook nog een van de slimste, maar vanaf de 2e ging het fout. Het feit dat ik nog nooit geleerd had om huiswerk te maken speelde me parten. Populair was ik niet meer op de middelbaar, gewoon gemiddeld.
Mijn eerste zoen was op 5 oktober, en we zijn ongeveer 20 minuten doorgegaanquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat jij je eigen intelligentie onderschat.quote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen huiswerk maken heb ik nog cum laude mee gehaald op mijn vwo-diploma, bewijs van de droevige niveau van het middelbare onderwijs in Nederland
Want heel slim ben ik echt niet.
Ik ging 2e jaar naar Gymnasium, maar haalde redelijk slechte cijfers. Uiteindelijk naar 3 Havo gegaan, en die zonder echt huiswerk te maken doorgekomen met een 7 gemiddeld.quote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen huiswerk maken heb ik nog cum laude mee gehaald op mijn vwo-diploma, bewijs van de droevige niveau van het middelbare onderwijs in Nederland
Want heel slim ben ik echt niet.
17, beste zoen ooitquote:Op zondag 25 december 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Da's wel heel tof, eerste zoenen zijn meestal bagger.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was op 5 oktober, en we zijn ongeveer 20 minuten doorgegaan
Ik had het echt niet anders gewild.
Daar heb ik ook echt spijt van. Eigenlijk ben ik het nog steeds wel een beetjequote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk het meeste van het feit dat ik nogal een muurbloempje was. Zou ik nu wel anders aanpakken.
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 25 december 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat jij je eigen intelligentie onderschat.
Eerste zoen was focking proquote:Op zondag 25 december 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's wel heel tof, eerste zoenen zijn meestal bagger.
"Minder muurbloemerig zijn."quote:Op zondag 25 december 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt spijt van. Eigenlijk ben ik het nog steeds wel een beetje
Maar goed, weer een goed voornemen voor 2012 erbij dus
hhahahahaquote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Erger dan mij kan het niet zijn.
Ik bewoog mijn tong niet eens, kan je na gaan.
Dat had ik op de basisschool. De hele klas ging wel goed met elkaar om, niemand werd gepest oid.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk vooral heel betrokken bij iedereen gebleven... Heb altijd een leuke betrokken klas gehad, iedereen was populair
Ik durfde me niet te laten zien, ze lieten me met rust dat wou ik vooral zo laten.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk het meeste van het feit dat ik nogal een muurbloempje was. Zou ik nu wel anders aanpakken.
Ach, als je niet zenuwachtig bent valt het echt wel meequote:Op zondag 25 december 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's wel heel tof, eerste zoenen zijn meestal bagger.
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
haha mijn beste zoen moet nog keaumenquote:Op zondag 25 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lol...quote:Op zondag 25 december 2011 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als je niet zenuwachtig bent valt het echt wel mee
Misschien de eerste minuut ofzo, dat je er wat onzeker over bent, maar daarna ging het gewoon wel goed en het was ook echt lekker
Toen ben ik ook voor het eerst echt verliefd geworden denk ik.
Gewoon wat socialer worden en meer leuke dingen met anderen ondernemenquote:Op zondag 25 december 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Minder muurbloemerig zijn."
Haha.
Ze vond dat dat niet kon toen zei een uur later ofzo, "ja overnieuw en deze keer wel bewegen okee?"quote:Op zondag 25 december 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hhahahahabaas
nee het was meer met de tong tegen elkaar aanslaan ofzo
Het valt echt tegen hoor. Ik heb alleen een onwaarschijnlijk lange termijngeheugenquote:
Man wat was het leven toen leuk en simpel.quote:Op zondag 25 december 2011 17:51 schreef Sinji het volgende:
Ik mis de middelbare school
Onbezorgd en veel lol
hahahahahahaha volgens mij ben je echt grappigquote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vond dat dat niet kon toen zei een uur later ofzo, "ja overnieuw en deze keer wel bewegen okee?"
Mooie avond was dat. Dit topic ook in rep in roer.
Fotografisch geheugen + verbanden kunnen zien, je bent gewoon slim dame.quote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt echt tegen hoor. Ik heb alleen een onwaarschijnlijk lange termijngeheugen
Ik weet nog paginanummers van lesboeken van drie jaar geleden uit mijn hoofd, echt nutteloos allemaal.
Dan voelt het nog erger om zo hard te falen op de uniquote:Op zondag 25 december 2011 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fotografisch geheugen + verbanden kunnen zien, je bent gewoon slim dame.
Ik ben altijd hilarisch, zelfs als het niet moet.quote:Op zondag 25 december 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahahahahaha volgens mij ben je echt grappig
haha geweldigquote:Op zondag 25 december 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd hilarisch, zelfs als het niet moet.
Je vind het gewoon kut.quote:Op zondag 25 december 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan voelt het nog erger om zo hard te falen op de uni
4 uur? Heb je een klokje gezet?quote:Op zondag 25 december 2011 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was dronken en 4 uur verliefd tijdens m'n eerste zoen.
Eerste en enige verliefdheid tot nu toe
Best wel ja.quote:
Ja dat is kut, maar dat heb jij net als ik gewoon nooit geloof ik...? Right?quote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best wel ja.
Ik hoop dat het volgend jaar beter gaat, maar ik moet nu alleen nog een idee krijgen wat ik dan wil gaan doen
Je hebt gelijk ja. Wat wil jij gaan doen als vervolgopleiding? Al een idee?quote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is kut, maar dat heb jij net als ik gewoon nooit geloof ik...? Right?
Ik hoop het...quote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
Mijn eerste zoen was niet zo bijzonder.
Vind een zoen toch specialer als je ook gevoelens voor die persoon hebt
inderdaadquote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
Er zaten een paar dagen tussen mijn ontgroening en ontmaagding. Maar als het aan mij had gelegen waren het maar een paar uur geweestquote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Tamashii het volgende:
Mijn eerste zoen was op mijn 12e. Met een jongen uit de klas. Jaja, vroeg erbij met daarmee. Maar met de rest heb ik lang gewacht.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
Ja we keken elkaar aan, vonk spatte over, vuurwerk etc zoals ik nog nooit had meegemaakt.quote:Op zondag 25 december 2011 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
4 uur? Heb je een klokje gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Geneeskunde, maar ik ben bang dat als ik niks met mijn psyche doe dat ik dat niet ga halen... Dus meer lol in het leven krijgen is een noodzaak voor een succesvolle studie..quote:Op zondag 25 december 2011 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Wat wil jij gaan doen als vervolgopleiding? Al een idee?
quote:Op zondag 25 december 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zaten een paar dagen tussen mijn ontgroening en ontmaagding. Maar als het aan mij had gelegen waren het maar een paar uur geweest
quote:Op zondag 25 december 2011 17:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja we keken elkaar aan, vonk spatte over, vuurwerk etc zoals ik nog nooit had meegemaakt.
En toen zei ik tegen mezelf: deze man wil ik over 4 uur in m'n bed hebben.De seks was zo slecht dat je verliefdheid gelijk weg was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Sowieso is je goed in je vel, of tenminste acceptabel, voelen, onmisbaar om een studie succesvol af te ronden. De mijne liep ook vooral stuk op mijn periode van depri in bed blijven liggen en niets leuk of de moeite waard vinden. En op het niet volhouden van 9 uur lange collegedagen doordat ik me zo slecht voelde.quote:Op zondag 25 december 2011 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geneeskunde, maar ik ben bang dat als ik niks met mijn psyche doe dat ik dat niet ga halen... Dus meer lol in het leven krijgen is een noodzaak voor een succesvolle studie..
Dat denk ik echt.
4 uurquote:Op zondag 25 december 2011 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was dronken en 4 uur verliefd tijdens m'n eerste zoen.
Eerste en enige verliefdheid tot nu toe
Als je de juiste hebt, waarom niet.quote:Op zondag 25 december 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zaten een paar dagen tussen mijn ontgroening en ontmaagding. Maar als het aan mij had gelegen waren het maar een paar uur geweest
Eens.quote:Op zondag 25 december 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste zoen was geweldig. Misschien wel een van de beste.
Tik em aan! *box*quote:Op zondag 25 december 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste zoen was geweldig. Misschien wel een van de beste.
Maar op je eerste ontmoeting met iemand weet je nog niet echt of het de juiste is natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je de juiste hebt, waarom niet.
Ik wilde er alleen echt mee wachten tot ik voor mezelf 'oud' genoeg was.
Nee die verliefdheid heeft nog iets van 3 jaar aangehouden ofzoquote:Op zondag 25 december 2011 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De seks was zo slecht dat je verliefdheid gelijk weg was?
mijn eerste zoen was ook niet geweldig hoor, maar ik voelde ook niet echt wat voor hem, waarschijnlijk speelde dat ook meequote:Op zondag 25 december 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
Waarom is het bij de vrouwen hier zoveel romantischer dan bij de mannen?
Dan snap ik je 4 uur niet.quote:Op zondag 25 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die verliefdheid heeft nog iets van 3 jaar aangehouden ofzo
Ze vroeg het netjes, dat vond ik al een zoen waard.quote:Op zondag 25 december 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn eerste zoen was ook niet geweldig hoor, maar ik voelde ook niet echt wat voor hem, waarschijnlijk speelde dat ook mee
Klinkt prima allemaal.quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef minnemin het volgende:
mijn goede voornemen wordt beter versieren bij de mannenclub van 10% (weet niet meer wie hier met de term kwam). Concrete tips?
- werk: ik lach leuk en lief, verder ga ik nooit mee naar de vrijdagmiddagborrel want dan sport ik vaak. Ik hoop goede kansen te krijgen tijdens de nieuwjaarsreceptie bij tatoegeman. Al veel over verteld, hij blijft altijd ergens hangen in mijn gedachten en hij kijkt ook af en toe mijn kant op.
- supermarkt: wat aandachtiger lachen nog? ik zoek bij de kassa's al de knapste/leukste man in de rij op en daar sluit ik aan. Contacten minimaal nog.
- kroeg: ik durf absoluut niet er op af te stappen, maar hier verzekert iedereen me dat het nix uitmaakt wat je zegt. Ik maak al veel meer oogcontact.
- cursus/club: volgend jaar wil ik een leuke cursus doen, tijd voor iets leuks inruimen, daar proberen te investeren in diepere contacten, man en/of vrouw met mannelijke vrienden
- vrienden vragen: ze vragen mij vaak hoe het staat met de liefde, ik ontwijk het toe te moeten geven dat ik heel graag weer een relatie wil. Ik ga vanaf nu als het ter sprake komt actief vragen of ze nog een leuke man voor me weten om mee te daten
- online daten: ik ga weer een RP-abbo nemen en deze maand actiever berichtjes sturen. De maand erna ga ik bij uitblijven van succes me aanmelden bij E-matching. Ik ga ook mijn profieltekst wat rechter uit mijn hart maken. Nu nog iets te onpersoonlijk populair tekstje, het kan echter.
Je hebt iets met cijfers.quote:Op zondag 25 december 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het valt echt tegen hoor. Ik heb alleen een onwaarschijnlijk lange termijngeheugen
Ik weet nog paginanummers van lesboeken van drie jaar geleden uit mijn hoofd, echt nutteloos allemaal.
Ze werd verliefd. Na 4 uur zoenden ze. Ze is nog 3 jaar verliefd geblevenquote:Op zondag 25 december 2011 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
3 jaar / 4 uur? Ik snap het niet meer.
Ze werd binnen 4 uur verliefd en bleef dat nog 3 jaar.quote:Op zondag 25 december 2011 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik werd in 1 klap verliefd op het moment dat ik hem zag, en 4 uur later zoenden we.quote:Op zondag 25 december 2011 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ahquote:Op zondag 25 december 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze werd verliefd. Na 4 uur zoenden ze. Ze is nog 3 jaar verliefd gebleven
quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef minnemin het volgende:
- online daten: ik ga weer een RP-abbo nemen en deze maand actiever berichtjes sturen
Je maakt er werk van, goed bezig.quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef minnemin het volgende:
mijn goede voornemen wordt beter versieren bij de mannenclub van 10% (weet niet meer wie hier met de term kwam). Concrete tips?
- werk: ik lach leuk en lief, verder ga ik nooit mee naar de vrijdagmiddagborrel want dan sport ik vaak. Ik hoop goede kansen te krijgen tijdens de nieuwjaarsreceptie bij tatoegeman. Al veel over verteld, hij blijft altijd ergens hangen in mijn gedachten en hij kijkt ook af en toe mijn kant op.
- supermarkt: wat aandachtiger lachen nog? ik zoek bij de kassa's al de knapste/leukste man in de rij op en daar sluit ik aan. Contacten minimaal nog.
- kroeg: ik durf absoluut niet er op af te stappen, maar hier verzekert iedereen me dat het nix uitmaakt wat je zegt. Ik maak al veel meer oogcontact.
- cursus/club: volgend jaar wil ik een leuke cursus doen, tijd voor iets leuks inruimen, daar proberen te investeren in diepere contacten, man en/of vrouw met mannelijke vrienden
- vrienden vragen: ze vragen mij vaak hoe het staat met de liefde, ik ontwijk het toe te moeten geven dat ik heel graag weer een relatie wil. Ik ga vanaf nu als het ter sprake komt actief vragen of ze nog een leuke man voor me weten om mee te daten
- online daten: ik ga weer een RP-abbo nemen en deze maand actiever berichtjes sturen. De maand erna ga ik bij uitblijven van succes me aanmelden bij E-matching. Ik ga ook mijn profieltekst wat rechter uit mijn hart maken. Nu nog iets te onpersoonlijk populair tekstje, het kan echter.
Wat is de mannenclub van 10%?quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef minnemin het volgende:
Grappig, hoe zag hij eruit?quote:Op zondag 25 december 2011 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik werd in 1 klap verliefd op het moment dat ik hem zag, en 4 uur later zoenden we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |