deze?quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Ik ben opzoek naar een recent nieuw nummer. Ik kan het helaas alleen maar omschrijven...
Het is een spaans rnb(?) nummer die veel op de radio nu is(slamfm) en in clubs veel te horen is. Het nummer word gezongen door een man.
Verder komt er in het nummer iets met "tu tu tu move ya..tu tu tu tu te lose ya" Voorbij zetten volgens mij
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraait in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr

Nee helaas niet die!quote:Op zondag 8 januari 2012 07:55 schreef Microfoon het volgende:
[..]
deze?
Ik zoek trouwens ook een liedje. Duits en gezongen door een vrouw (misschien is alleen het refrein duits). Geen idee of dit op de radio komt of niet, maar heb hem gehoord samen met 'something in the water' van brooke nogwat. dat weet ik wel.. Heeft een catchy refrein dacht ik.

Iets van Pitbull ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Ik ben opzoek naar een recent nieuw nummer. Ik kan het helaas alleen maar omschrijven...
Het is een spaans rnb(?) nummer die veel op de radio nu is(slamfm) en in clubs veel te horen is. Het nummer word gezongen door een man.
Verder komt er in het nummer iets met "tu tu tu move ya..tu tu tu tu te lose ya" Voorbij zetten volgens mij
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraait in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr

quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Gr

Ja zoiets ja, van zulk soort muziekquote:

quote:Op zondag 8 januari 2012 17:51 schreef ejvdb het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet wat je hoort in de 27e minuut van les 23?
http://www.faithy.nl/files/hardlopen/index.php?dir=Evy+0+tot+5%2F

linkje werkt niet en ik wil wel een halve liter van ietsquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Neerio het volgende:
http://www.youtube.com/;watch?v=B6_6oRUuSy0&feature=related
help , ik zou het normaal niet vragen maar ik ben ten einde raad.
De eerste 8 seconden van dit nummer lijken op de intro van een heel chill ander nummer. Van dit nummer ben ik helaas de naam kwijt. Iemand enig idee ?
De persoon met het goede antwoord wint een halve liter!

Verder is het volgens mij spaanse reggaeton of rnb. For fuck sakequote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraaid in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr

quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het nummer op de achtergrond ook al weer?

Geen cover, gesampled heet zoiets.quote:

Maar dat is hem niet he? Vanaf 11 sec ongeveer in dat filmpje.quote:

Bedanktquote:

Als hij op youtube staat kan je hem gewoon omzetten in mp3 met www.vidtomp3.comquote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
Is er iemand hier die dit nummer kan vinden?
MC Freakency - Trying to love you
Is vandaag van Soundcloud afgehaald, de enige plek waar ik 'm kon vinden.

Staat het programma op uitzending gemist o.i.d. ?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Bedankt
Ben ook op zoek naar een liedje wat ik bij het programma Debat hoorde... beetje een nummer om op te sporten gign een beetje vrijwel hetzelfde. Een mannelijke stem zei steeds wat en dan hoorde je ...ahhhhhhhhhh.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |