SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 25 december 2011 14:54 schreef Ayca het volgende:
@Julis gelukkig heb je m optijd teruggevonden! Lijkt me vrij pijnlijk
wutquote:Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja, gelukkig wel. Ik kon niet tegen de pijn, dus heb ik toch nog gespeeld met mijn oog (en gelukkig, want anders zat die lens er nog steeds in). De lens zat verstopt ergens achter mijn oog, blijkbaar. Want hij was niet zichtbaar toen ik keek in de spiegel.
Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving inquote:Op zondag 25 december 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
wut
Achter je oog kan helemaal niet toch? Omdat bindvlies. Misschien achter je oogleden?
Ik was mc'n linkerooglens vorige week ook kwijtgeraakt. Zolang zitten inspecteren en spelen om dat ding te vinden dat mijn oog helemaal rood was geworden. Heb hem niet kunnen vinden en heb er verder ook geen last meer van, maar ik ben bang dat-ie er nog is. Ergens..
Mooi dat je hem hebt gevonden!
Draag je een bril, jaquote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Fuck jullie met jullie enge lensverhalen.
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal.
Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is.quote:Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Draag je een bril, ja? Welnee, als ik lenzen durf te dragen
... dan kun jij dat vast ook wel!
Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan?quote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Julis het volgende:
En dit gebeurt voor het eerst in mijn leven. Als je geen rare dingen doet dan komt het wel goed.
Okay, dat klinkt wel vies en engquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is.
Maar die verhalen die ik altijd hoor. Lenzen die achter een ooglid schuiven, er niet uitkomen etc. Was een tijdje terug ook zo'n topic op FOK! dat iemand zijn lens eruit wilde halen, maar die was er blijkbaar al uit, heeft-ie zijn hele hoornvlies kapot gepeuterd. Was waarschijnlijk nep, maar toch. De gedachte.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Fuck jullie met jullie enge lensverhalen.
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal.
Naja.. raarquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan?.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving in.
Als het geen pijn doet.. Hoelang is dat geweest?
Ja.
Ik, ik wilde je niet bang makenquote:Op zondag 25 december 2011 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..].
Drie/vier dagen geleden. Ik had geaccepteerd dat-ie er wel uit moet gesprongen zijn, maar door jouw verhaal ben ik bang dat-ie zich ergens achter mijn huid/oog verstopt.. Het doet niet pijn, maar wanneer ik eraan zit, hou ik er wel een raar gevoel aan over, waardoor ik twijfel.
.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Okay, dat klinkt wel vies en eng. Maar zolang je er verstandig mee omgaat dan komt het wel goed. Ik had voordat ik lenzen ging dragen nooit mijn oogballen echt aangeraakt. En nu is dat een gewoonte.
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren.quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]. Is chiller dan een bril man. Vroeger bleef mijn hand ver weg van mijn oogbal en vond ik het eng om iets in/om/op mijn oog te stoppen, maar nu streel ik mijn oogbal gewoon. Ik wil nu zelfs een keertje een oogbal likken.
Whehe.quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja.. raar. Ik ging met één hand onzorgvuldig in mijn oog graaien om mijn lens eruit te halen. Blijkbaar heb ik hem toen ergens in mijn oog verschoven
.
Gggggggg.quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik, ik wilde je niet bang maken. Maar nu ben ik ook ongerust
. Oogarts, misschien?
quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren.
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.quote:Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef Julis het volgende:
[..]. Je leert je ogen beter kennen
. Je weet dan wat je ogen fijn vinden.
Wat is je sterkte, eigenlijk?
Ja watquote:
Het is niet instinct, maar angst dat ervoor zorgt dat je je oogbal niet aait en streelt met je vingers. Angst is een slechte raadgever, dat weet je. Gebruik je instinct en oerdrift op de bergen om te overleven man.quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren.
Oh, ja. Ik zag ook nooit echt het verschil bij die testen, dus ik gokte soms wat. De sterkte valt nog meequote:Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.
Wat is jullie sterkte dan?
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht?quote:Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet instinct, maar angst dat ervoor zorgt dat je je oogbal niet aait en streelt met je vingers. Angst is een slechte raadgever, dat weet je. Gebruik je instinct en oerdrift op de bergen om te overleven man.
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.quote:Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik zag ook nooit echt het verschil bij die testen, dus ik gokte soms wat. De sterkte valt nog mee.. je hoeft inderdaad niet constant je bril op te doen. Het is wel veel fijner als je de hele tijd scherp kunt zien.
Beide ogen -2. Allebei met een cilinderafwijking.quote:Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.
Wat is jullie sterkte dan?
Is dat niet kut? Dan zie je toch zowel ver en dichtbij slecht? Verhelpen je lenzen het helemaal?quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beide ogen -2. Allebei met een cilinderafwijking.
Laser, mwah. Er bestaat een risico en dat vind ik het niet waard voor de sterkte die ik heb.quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig is er niks mis met mijn ogen maar anders had ik ook een bril genomen. Wel eens m'n oogbal aangeraakt maar dat voelde echt niet fijn.![]()
Laser is misschien ook een optie levo?
Verkrachten is - zolang het duurt - lekker man!quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht?
[..]
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht?
[..]
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.
Rustig aaien hè. Strelen. Langzaam. Dat vindt-ie wel fijn.quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig is er niks mis met mijn ogen maar anders had ik ook een bril genomen. Wel eens m'n oogbal aangeraakt maar dat voelde echt niet fijn.![]()
Ik had je moediger verwacht, bergmans.quote:Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Laser, mwah. Er bestaat een risico en dat vind ik het niet waard voor de sterkte die ik heb.
Jaloers op je ogen. Bijna iedereen heeft tegenwoordig slechte ogenquote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je moediger verwacht, bergmans.
Ik zie dichtbij heel goed, de verte zie ik troebel en onscherp.quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dat niet kut? Dan zie je toch zowel ver en dichtbij slecht? Verhelpen je lenzen het helemaal?
Mwah, piraten zijn aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 december 2011 15:48 schreef Julis het volgende:
[..]Ik ben ook wel bang voor laseren. Er is een kans dat er iets mis kan gaan. Het zijn wel je ogen! Ik wil niet blind worden. Brr.
Je hebt gelijk, ze zijn wel degelijk irritant. Ooit wilde ik afkijken bij een tentamen, keek ik sneaky naar links. Maar ging mijn oog niet door het glas van mijn bril maar er buiten langs, zodat ik niet af kon kijken.quote:Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verkrachten is - zolang het duurt - lekker man!
Brillen zijn irritant man. Je kunt er niet mee dutten, je voelt 'm wanneer je het draagt en het voelt onnattuurlijk aan (je ziet de randen van je bril).
Ik ben een pussy als het om mijn lichaam gaat, vooral ogen en nagels enzo.quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je moediger verwacht, bergmans.
Nagels die kapotgaan, eraf gaan enzo.quote:
A Serbian Film.quote:Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef Julis het volgende:
Doet me denken aan een film waarin ze de nagels en tanden van een man er uittrokken. Ik weet alleen niet meer welke film.
Aaaa. AUW.quote:Op zondag 25 december 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nagels die kapotgaan, eraf gaan enzo.
Kijk op 0:40, als die spijker door de nagel gaat.
Het hoort wel, maar ach. Je rijdt ook door rood op de fiets, je plast soms ook staand en schreeuwt soms ook weleens naar je moeder. Het hoort niet, maar je overleeft het wel.quote:Op zondag 25 december 2011 15:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze zijn wel degelijk irritant. Ooit wilde ik afkijken bij een tentamen, keek ik sneaky naar links. Maar ging mijn oog niet door het glas van mijn bril maar er buiten langs, zodat ik niet af kon kijken.Ze zijn ook irritant als je iets gaat doen waarbij een bril niet praktisch is (sporten, zwemmen), terwijl je toch goed wil blijven zien.
Maar lenzen hoor je ook uit te doen als je gaat dutten, toch?
[..]
Ik ben een pussy als het om mijn lichaam gaat, vooral ogen en nagels enzo.
Toen ik naar een meting ging toen ik nog een kleuter was weigerde ik het omdat het er belachelijk uitzag.quote:Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaloers op je ogen. Bijna iedereen heeft tegenwoordig slechte ogen. Of lijkt het maar zo omdat ze het tegenwoordig aardig kunnen meten (en dat ze het ook vaker laten meten dan vroeger)? Hm. Naja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 16:02:22 ]
quote:Op zondag 25 december 2011 16:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toen ik naar een meting ging toen ik nog een kleuter was weigerde ik het omdat het er belachelijk uitzag.Je moest zo'n grote bril oid opdoen. Ook niet opgedaan.
Damn wat was ik koppig toen.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh gewoon je nagels goed verzorgen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee.quote:
Die puistenuitknijpfilmpjes zijn echt zo vies, maar je blijft kijken.quote:Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik moest denken aan Al uw puisten uitknijp foto's en filmpjes hier graag. Wat is het menselijk lichaam toch fascinerend..
A Serbian Film.quote:Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee..
Ik wou net vragen of mensen hier nog een leuke film weten om naar te kijken. Lang niet gedaan eigenlijk en heb er nu wel zin in.
Oké, dat vind ik dan ook weer fascinerend.quote:Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik moest denken aan Al uw puisten uitknijp foto's en filmpjes hier graag. Wat is het menselijk lichaam toch fascinerend..
quote:Op zondag 25 december 2011 16:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toen ik naar een meting ging toen ik nog een kleuter was weigerde ik het omdat het er belachelijk uitzag.Je moest zo'n grote bril oid opdoen. Ook niet opgedaan.
Damn wat was ik koppig toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolquote:![]()
Wat is dat.. is wat er door mijn hoofd ging. Maar eigenlijk is het beter als ik dat niet weet, denk ik.quote:
Ik ben bang dat ik het 'leuk' ga vinden, erover ga dromen en tijdens het masturberen eraan ga denken (IK HAAT MADEN).quote:
Ja, een van m'n mindere eigenschappen.quote:
Angst is een slechte raadgever toch? Gewoon kijken.quote:Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het 'leuk' ga vinden, erover ga dromen en tijdens het masturberen eraan ga denken (IK HAAT MADEN).
quote:Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee..
Ik wou net vragen of mensen hier nog een leuke film weten om naar te kijken. Lang niet gedaan eigenlijk en heb er nu wel zin in.
Goed... Andere suggesties?quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het 'leuk' ga vinden, erover ga dromen en tijdens het masturberen eraan ga denken (IK HAAT MADEN).
Hij heeft zieke gedachtes, dus ik weet het niet... Er is een kans dat hij het leuk vindtquote:Op zondag 25 december 2011 16:14 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Je gaat het heus niet leuk vinden.Gewoon kijken, verder is het wel een goede film namelijk.
Dan is het maar goed dat je er zo snel mogelijk achter komt.quote:Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij heeft zieke gedachtes, dus ik weet het niet... Er is een kans dat hij het leuk vindt.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Angst is een slechte raadgever toch? Gewoon kijken.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je er zo snel mogelijk achter komt.
Soms is het slimmer om een gevecht niet aan te gaan en af te zien van de strijd.quote:Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je er zo snel mogelijk achter komt.
Okay, fine. Alles is een optie. Wat vond je tof de laatste tijd?quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Ayca het volgende:
Waarom niet? Laatste tijd heb ik vooral horror en thriller gekeken(even de kerstfilms buiten beschouwing gelaten) maar blijven toffe genres hoor.
Kom op zeg, je denkt toch niet echt dat je leuk gaat vinden.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soms is het slimmer om een gevecht niet aan te gaan en af te zien van de strijd.
Gisteren Orphan gekeken, dat was tof. Maar ik denk dat jij dat in het begin te langzaam vindt gaan.quote:Op zondag 25 december 2011 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, fine. Alles is een optie. Wat vond je tof de laatste tijd?
EN KERSTFILMS BEN JIJ SERIEUS
Ah fuck, het is eigenlijk best moeilijk om films aan te raden, omdat je de beste shit waarschijnlijk toch wel gezien hebt (Kubrick, Nolan etc.). Even proberen om daar omheen te draaien, zonder het indiefilmgezeik.quote:Op zondag 25 december 2011 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles behalve horror en thriller eigenlijk. Noem eens een paar titels..
Orphan ooit gedownload en begonnen met kijken, maar afgezet omdat het begin zó traag was.quote:Op zondag 25 december 2011 16:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gisteren Orphan gekeken, dat was tof. Maar ik denk dat jij dat in het begin te langzaam vindt gaan.![]()
Kom hier later op terug, zit op de fiets.
En ja KERSTFILMS![]()
![]()
Oeh, dank je. Nu eerst even Natural Born Killers kijken. En de rest vast en zeker later.quote:Op zondag 25 december 2011 16:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah fuck, het is eigenlijk best moeilijk om films aan te raden, omdat je de beste shit waarschijnlijk toch wel gezien hebt (Kubrick, Nolan etc.). Even proberen om daar omheen te draaien, zonder het indiefilmgezeik.
Als je zwarte humor kan waarderen ga je keihard lachen om Natural Born Killers en Snatch.
Sci-Fi: Blade Runner. Moet je wel in een serieuze mood zijn.
Hersenloos lachen: alles van meneer Schwarzenegger (sorry, grote fan). Hoewel enkele films echt goed zijn imo.
Toch nog horror: The Thing. Geen 'A Serbian Film'-achtige exploitation gezeik. Gewoon een nette, spannende en mijns inziens perfecte, klassieke horrorfilm. Zoals het hoort. Ook leuk als je op animatronics i.p.v. CGI geilt, zoals ik.
Have fun en laat weten hoe het was, ook als je het vond zuigen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, dank je. Nu eerst even Natural Born Killers kijken. En de rest vast en zeker later.
Thanks.
Will do, Levosolution.quote:Op zondag 25 december 2011 16:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Have fun en laat weten hoe het was, ook als je het vond zuigen.
Ondernemer, ziener, vernieuwer.quote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Levolution het volgende:
Turkse man die vraagt of ik wil meerijden terwijl je sport
Jullie mening? Buitenechtelijke kontneuker of behulpzame Turk?
Verzonnen topics bestaan niet, alles op FOK! is echt.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ondernemer, ziener, vernieuwer.
En natuurlijk ibne pur sang.
Misschien is ze van mening dat ze haar schoonheid moet verbergen voor wildvreemde mannen, maar dat bontkraagje haar wel mag hebben?quote:Op zondag 25 december 2011 17:09 schreef Ayca het volgende:
Onderweg op de fiets zag ik een meisje met een hoofddoekje en een bontkraagjongen samen die duidelijk iets van plan waren.Ze waren al aardig op weg, maar kon natuurlijk niet blijven staan om het zeker te weten.
Draag dan geen hoofddoekje.
Dat heb ik hier deze zomer nog gepost: tijdens het hardlopen betrapte ik nog neukende kids, gozer lachte naar mij en doekdoek keek bozig, ga dat dan niet op straat doen zegquote:Op zondag 25 december 2011 17:09 schreef Ayca het volgende:
Onderweg op de fiets zag ik een meisje met een hoofddoekje en een bontkraagjongen samen die duidelijk iets van plan waren.Ze waren al aardig op weg, maar kon natuurlijk niet blijven staan om het zeker te weten.
Of te lui om haar haar te doen, daarom droeg ik vandaag ook een mutsquote:Op zondag 25 december 2011 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien is ze van mening dat ze haar schoonheid moet verbergen voor wildvreemde mannen, maar dat bontkraagje haar wel mag hebben?
Of ze moet het dragen van papa.
Ik denk dat hij alleen behulpzaam wilde zijnquote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Levolution het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat heb ik hier deze zomer nog gepost: tijdens het hardlopen betrapte ik nog neukende kids, gozer lachte naar mij en doekdoek keek bozig, ga dat dan niet op straat doen zeg
Dat laatste is ook een optie inderdaad. Je hebt van die Turken die altijd mensen willen trollen.quote:Op zondag 25 december 2011 17:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen behulpzaam wilde zijn. Tegenwoordig dragen jongeren sportkleding als alledaagse kleding
. Mogelijk dacht de Turk hierdoor dat hij haast had, omdat hij aan het rennen was.
Of het was een grapTurk. Misschien was de TS aan het rennen als een zwangere vrouw, waardoor de Turk dacht: hij kan wel hulp gebruiken, laat ik er een opmerking over maken.
Ja, of misschien zijn ze al getrouwd, kan ook.quote:Op zondag 25 december 2011 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Misschien is ze van mening dat ze haar schoonheid moet verbergen voor wildvreemde mannen, maar dat bontkraagje haar wel mag hebben?
Of ze moet het dragen van papa.
Zou de Koran iets zeggen over openbaar batsen?quote:Op zondag 25 december 2011 17:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, of misschien zijn ze al getrouwd, kan ook.
Nou zover ik kon zien zag ze er behoorlijk opgemaakt op, dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 17:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of te lui om haar haar te doen, daarom droeg ik vandaag ook een muts
Hm geen idee. Maar ik denk niet dat het mag.quote:Op zondag 25 december 2011 17:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou de Koran iets zeggen over openbaar batsen?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 25 december 2011 17:16 schreef Levolution het volgende:
Zou de Koran iets zeggen over openbaar batsen?
Behulpzame Turk, tuurlijk. Die man is op en top bir, alleen begrijpt die TS dat niet omdat iki en cheesehead.quote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Levolution het volgende:
Precies. En Turkse humor is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 25 december 2011 17:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat laatste is ook een optie inderdaad. Je hebt van die Turken die altijd mensen willen trollen.
quote:Op zondag 25 december 2011 17:23 schreef Weissman het volgende:
Megens: Van dikke darter naar wielrenner
Dezen mannummer bir lan. Kunnen sommige mensen nog wel wat van leren.
Archeologen vinden zegelstempel joodse tempel
Wow, dat is inderdaad erg netjes.quote:Op zondag 25 december 2011 17:23 schreef Weissman het volgende:
Megens: Van dikke darter naar wielrenner
Dezen mannummer bir lan. Kunnen sommige mensen nog wel wat van leren.
Archeologen vinden zegelstempel joodse tempel
Een hoofddoek is maar al te vaak een slecht teken, het slettenpercentage is daar zéker niet lager, zelfs hoger als ik in mijn omgeving kijk.quote:Op zondag 25 december 2011 17:09 schreef Ayca het volgende:
Ik zou het zelf niet beter kunnen beschrijven!quote:Op zondag 25 december 2011 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een hoofddoek is maar al te vaak een slecht teken, het slettenpercentage is daar zéker niet lager, zelfs hoger als ik in mijn omgeving kijk.
Het is hun eigen zaak verder, maar..... waarom denken meisjes dat als ze een hoofddoek op hebben, ze de rest van hun outfit dan wél uitlokkend kunnen samenstellen. Om die hoofddoek te compenseren nemen ze hoofddoeken in allerlei glow-in-the-dark-kleuren, doen ze vier lagen make-up op en zit er vaak genoeg een rokje of iets straks onder...
Dan draag je het niet oprecht, maar puur symbolisch.
Van zulke meiden bleef ik dan ook ver vandaan.quote:Op zondag 25 december 2011 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een hoofddoek is maar al te vaak een slecht teken, het slettenpercentage is daar zéker niet lager, zelfs hoger als ik in mijn omgeving kijk.
Het is hun eigen zaak verder, maar..... waarom denken meisjes dat als ze een hoofddoek op hebben, ze de rest van hun outfit dan wél uitlokkend kunnen samenstellen. Om die hoofddoek te compenseren nemen ze hoofddoeken in allerlei glow-in-the-dark-kleuren, doen ze vier lagen make-up op en zit er vaak genoeg een rokje of iets straks onder...
Dan draag je het niet oprecht, maar puur symbolisch.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
rare mention op twitter
Puike wending ook dit topic
quote:Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
rare mention op twitter
Puike wending ook dit topic
quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 16:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Have fun en laat weten hoe het was, ook als je het vond zuigen.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]. Fucking toffe film, man, fucking toffe film. Mickey en Mallory zijn onbegrepen, duister én romantisch.
.
Sowieso die scènes in de gevangenis!quote:Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alles in de gevangenis met Robert Downey Jr. liet mij hard lachen.
Cool dat je het mooi vond.
quote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef zarGon het volgende:
Milleyet..
[ afbeelding ]
Die tekst in combinatie met dat hoofd....
quote:Op maandag 26 december 2011 02:18 schreef xminator het volgende:
Dedemi ermeniler zehirledi
Ermeniler dedemi zehirledi
Zehirledi ermeniler dedemi
Dedeni zehirledi ermeniler
Turks <3
quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:
"turkcenin zenginligi: nela bu? nebu la? bune la? lane bu? labu ne? "
Konden ze daar geen andere foto bij vinden damnquote:Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef zarGon het volgende:
Milleyet..
[ afbeelding ]
Die tekst in combinatie met dat hoofd....
Vertel dan wat oma zei?quote:Op maandag 26 december 2011 02:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Konden ze daar geen andere foto bij vinden damn![]()
Mijn oma vertelde laatst ook weer wat verhalen over die o zo zielige armenen.
Schavuit, dit moet je goed beluisteren en een boek van schrijven.quote:Op maandag 26 december 2011 02:54 schreef Ayca het volgende:
Baby's die tegen de grond werden gegooid en werden doodgeschoten, meisjes die werden verkracht, mannen die met z'n alle in een schuur (oid) werden verbrand. Hele dorpen vermoord.![]()
Zij gingen (haar oma en moeder etc dan) vluchten naar Iran, lopend, maar haar moeder was eigenlijk achtergelaten omdat de reis te zwaar was. Dus ik was er bijna nooit geweest.![]()
Gelukkig is ze later weer opgehaald.
Verder had ze nog meer dingen verteld maar ik was in slaap gevallen.Volgende keer beter opletten.
Ja was erg moequote:Op maandag 26 december 2011 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Schavuit, dit moet je goed beluisteren en een boek van schrijven.
In slaap vallen terwijl oma belangrijke dingen vertelt
Je beseft het en valt in slaap, want je vond het zo erg dat je hierover wilde fantaseren in je dromenquote:Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef Ayca het volgende:
Maar ook als ik verhalen hoor dat ze de hele dag op een stukje brood moesten leven en daarmee ook natuurlijk in die hitte werken tot het avondeten wat ook niks voorstelde natuurlijk... besef ik maar weer hoe goed we het hier hebben.
Klinkt misschien cliché, maargoed.
Welke denk jequote:Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef zarGon het volgende:
Ik raak in de war door je smiley (). Ook omdat je Azeri roots hebt.
Welke kant in het verhaaltje is de agressor en welke de slachtoffer?
Ik had dagen slecht geslapen...quote:Op maandag 26 december 2011 03:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Je beseft het en valt in slaap, want je vond het zo erg dat je hierover wilde fantaseren in je dromen_!
Ik hoorde gisteren anders een verhaal van mijn vader over de vijf broers van zijn vader die gruwelijk afgemaakt schenen te zijn tijdens een invasie van de Armeniërs. Deze zin kostte me heel veel moeite om te typen. Iyi gecelerquote:Op maandag 26 december 2011 03:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke denk je![]()
Niemand heeft het ooit over de doden die aan turkse zijde zijn gevallen.
Dat is heftigquote:Op maandag 26 december 2011 02:54 schreef Ayca het volgende:
Baby's die tegen de grond werden gegooid en werden doodgeschoten, meisjes die werden verkracht, mannen die met z'n alle in een schuur (oid) werden verbrand. Hele dorpen vermoord.![]()
Zij gingen (haar oma en moeder etc dan) vluchten naar Iran, lopend, maar haar moeder was eigenlijk achtergelaten omdat de reis te zwaar was. Dus ik was er bijna nooit geweest.![]()
Gelukkig is ze later weer opgehaald.
Verder had ze nog meer dingen verteld maar ik was in slaap gevallen.Volgende keer beter opletten.
De film New Year's Eve zat vol en Hysteria draait niet in Delft. Op naar Den Haag. Hysteria om 19:30,quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk dan! Nu je toch in de bios bent.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef zarGon het volgende:
Dat hele 'gedoe' is een ver-van-mij-bed-show voor mij eigenlijk, als ik even heel eerlijk mag zijn.
New years eve is een slechte film waarvan je oogkanker krijgtquote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
De film New Year's Eve zat vol en Hysteria draait niet in Delft. Op naar Den Haag. 19:30,.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef Ayca het volgende:
Even een nostalgisch momentje jongens
Krijg nog vaak te horen hoe hard ik mee zat te zingen als kleine Ayca
Aha. Delft heeft een kleine bios, hè. Veel kijkplezier zoquote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
De film New Year's Eve zat vol en Hysteria draait niet in Delft. Op naar Den Haag. 19:30,.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef Ayca het volgende:
Even een nostalgisch momentje jongens
Krijg nog vaak te horen hoe hard ik mee zat te zingen als kleine Ayca
Ik verwacht een soortgelijke film als Love Actually. Mocht dat zo zijn, kan ik ermee leven.quote:Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
New years eve is een slechte film waarvan je oogkanker krijgt
Jaaquote:
Dit nummerquote:
Tof!quote:Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
Heb hem een keer ontmoet toen hij in hetzelfde vliegtuig zat als ons.Kan helaas de foto's niet meer vinden.
JE HEBT GEEN IDEE HOE GEZEGEND JE BENT HE EN DAN OOK DE FOTO NIET MEER KUNNEN VINDEN KKSKKLquote:Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
Heb hem een keer ontmoet toen hij in hetzelfde vliegtuig zat als ons.Kan helaas de foto's niet meer vinden.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:42 schreef zarGon het volgende:
Bizim ak sakallı dedemiz sizin noel babanızı döver.
Tüm hristiyan aleminin noelini kutlar, hak dinin islam olduğunu ve cehennemde yanacaklarını hatırlatmak isterim.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef Julis het volgende:
Ojeleri bile kurumadan mesajına cevap veriyorsa bu ne demek biliyor musun? sana deli gibi aşık demek
hehehehe.
Alles bij elkaar opgeteld is dat 10740 lira. Hij heeft nog 260 lira over voor voedsel.quote:Op maandag 26 december 2011 18:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ensonhaber.com(...)orum-2011-12-26.html
wtf
Nasreddin Hoca FTWquote:Op maandag 26 december 2011 16:42 schreef zarGon het volgende:
Bizim ak sakallı dedemiz sizin noel babanızı döver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op maandag 26 december 2011 16:57 schreef zarGon het volgende:
Ik zit de tweets van twitozof te lezen. Zitten hele leuke tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Turkey hindi demek diye bizle dalga geçen ingilizlere artık 50 yıllık kraliçeleri elizabeth'in türkçe'de ne demek olduğunu öğretmeliyizquote:İzdivac programlari cok ilginc. 60 yasinda teyze "elektrik alamadim ben" diyebiliyor. bence sen nefes aldigina dua et, elektrigi bosverquote:Belki de şimdi gökte 3 elmacı (Steve Jobs, Newton ve Adem) oturmuş, hangi elmanın insan hayatını ne kadar değiştirdiğini konuşuyorlardırquote:Bizim insanımız ilköğretimde atatürkçü, lisede ülkücü, üniversitede komünist, iş bulunca da kapitalist olur
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 20:11:27 ]
quote:Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]Ik zei toch oeps!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je een (vieze, lelijke) joden ster in je avatar?...
Rot eens op jij, durf niet zo te praten tegen Jullis jij KIRO...quote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mond houden jij, ga jij maar je tieten showen aan fatty Zargon. Ik weet alles.
Chillax.quote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Omdat het waar is.quote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Rot eens op jij, durf niet zo te praten tegen Jullis jij KIRO...
Jaloers dat zij wel borsten heeft en een kiro als jij niet..?quote:
Hahaha, ik lach nu. Weet je waarom?quote:Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaloers dat zij wel borsten heeft en een kiro als jij niet..?
Dat jij koerd bent en ik niet..?quote:Op maandag 26 december 2011 20:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hahaha, ik lach nu. Weet je waarom?
Maar een koerd?quote:
Nee, daar lach ik niet om. Ik heb niks tegen Turken. Ik ben gewoon een pestkop.quote:Op maandag 26 december 2011 20:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij koerd bent en ik niet..?
Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, daar lach ik niet om. Ik heb niks tegen Turken. Ik ben gewoon een pestkop.
hmmm, een armeense koerd?quote:
Hey toerkiee,quote:Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef Levolution het volgende:
Wie is deze mislukkeling nou weer?
Biji Karadenizquote:
Ik hou niet zo van vechtenquote:Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Leuk, ik ben weg.. vecht het maar lekker uit met Jullis ofzo..
xxSelaamlaar
Je probeert te trollen in een topic met non-radicale Turken.quote:Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hey toerkiee,
God maakt geen mislukkelingen.
x
Hey koerdie,quote:Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Hey toerkiee,
God maakt geen mislukkelingen.
x
Ik ben geen trol. Ik ben Tugba en ik ben een meisje een mens jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je probeert te trollen in een topic met non-radicale Turken.
Koerden die zichzelf mens verklaren.quote:Op maandag 26 december 2011 20:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben geen trol. Ik ben Tugba en ik ben een meisje een mens ja
Hey, lang niet gesproken zeg! How is life? xquote:Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk weer rellen in jodentopic. Ik ben er weer bij
Nee, ik ben spidermanwomen. . . nou goed.quote:Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koerden die zichzelf mens verklaren.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Estagfurullah, moge allah swt iedereen op het ware pad zetten insaAllah.
Hoe ben jij meerdere vrouwen?quote:Op maandag 26 december 2011 20:26 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik ben spidermanwomen. . . nou goed.
As it should be i guessquote:Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hey, lang niet gesproken zeg! How is life? x
quote:Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:
Koerden die zichzelf mens verklaren.
Scherp, heel scherp.quote:
Zargon is dik. Geen opperhoofd.quote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
As it should be i guess
Ben je de extreemrechtse seculieren aan het opfokken..zargon plofkop is hun opperhoofd
Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle van jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.quote:
Het gaat erom dat jij erin faalt. Wat betrek jij je zus erbij.quote:Op maandag 26 december 2011 20:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle met jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.
Ga jij naar je schapen toe! En doe maar halay met je neefjes.
Als piramides repliceerbare DNA-ketens hebben, waarom zouden ze dan ontworpen moeten zijn door Turkse architecten?quote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Che_ het volgende:
Ik mis alleen landysh nog. Word on the streets dat ze DNA van piramides onderzoekt..die zijn door Turkse architecten gemaakt zegt ze
Zal ik er ook bij betrekken hoe nep jou haarkleur is? Nou?quote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij erin faalt. Wat betrek jij je zus erbij.
Vertel.quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Zal ik er ook bij betrekken hoe nep jou haarkleur is? Nou?
De enige vraag over je zus hier is: slikt ze ? Zo niet, slik jij ?quote:Op maandag 26 december 2011 20:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle met jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.
Bitchfight, oh lawdquote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zal ik er ook bij betrekken hoe nep jou haarkleur is? Nou?
Kun je wel je zus van de universiteit erbij betrekken, maar de meervoudsvormen van dergelijke woorden hoor je al op de basisschool te kennen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle van jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.
Do not let me call here!
Vaarg dta mraa ana landyshquote:Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als piramides repliceerbare DNA-ketens hebben, waarom zouden ze dan ontworpen moeten zijn door Turkse architecten?
Verschuiven van bewijslast, jij maakte de bewering dat piramides DNA hebben.quote:
Hallo, ik ben JoaquinPhoenix en ik heb aandacht nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hallo, ik ben zarGon en ik ben dik!
Kom dan op Wordfeud. Bange poepie poeperdddquote:Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kun je wel je zus van de universiteit erbij betrekken, maar de meervoudsvormen van dergelijke woorden hoor je al op de basisschool te kennen.
False. Ik zei 'word on the streets is dat...'quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verschuiven van bewijslast, jij maakte de bewering dat piramides DNA hebben.
Voortaan je bronnen controleren dan, voordat je foutieve informatie verspreidt.quote:Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
False. Ik zei 'word on the streets is dat...'
Gedraag je tegenover de dames in dit topic. Wat zou je God vinden van dit soort ordinair gedrag? Je zegt een moslima te zijn, act like one.quote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Joaquin Phoenix en ik ben de lekkerste man op aarde.quote:Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Hallo, ik ben JoaquinPhoenix en ik heb aandacht nodig.
Ik herinner niet dat ik op je penis heb getrapt. Vertel.quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hallo, ik ben zarGon en ik ben dik!
Bronwater is het lekkerstquote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voortaan je bronnen controleren dan, voordat je foutieve informatie verspreidt.
Tegen een stel ongelovige. Serieus ik zit jullie te plagen, niet gelijk huilen in een hoekje. Julid weet dat vast wel, ze is sterk genoeg zo te zien aan haar reacties. She can handle it.quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gedraag je tegenover de dames in dit topic. Wat zou je God vinden van dit soort ordinair gedrag? Je zegt een moslima te zijn, act like one.
Koerdische bergen natuurlijk. Wij laten geen varkens zwemmen daarquote:Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deels mee eens. Afhankelijk van de plaats.
WAHAHAHAHA 10+quote:Op maandag 26 december 2011 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koerdische bergen natuurlijk. Wij laten geen varkens zwemmen daar
Naar aanleiding van deze post heb ik mijn atlas gecheckt om die Koerdische bergen eens te aanschouwen, maar er bestond niet zo'n land.quote:Op maandag 26 december 2011 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koerdische bergen natuurlijk. Wij laten geen varkens zwemmen daar
Het gaat niet om haar (of de anderen), maar om jouw gedrag. Wat doe je dom tegen de mensen waar je niet samen aan de dienstplicht hebt voldaan? Zo praat je wel namelijk, alsof er een vorm van een relatie is tussen jullie.quote:Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Tegen een stel ongelovige. Serieus ik zit jullie te plagen, niet gelijk huilen in een hoekje. Julid weet dat vast wel, ze is sterk genoeg zo te zien aan haar reacties. She can handle it.
Kijk eens bij Iran.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik mijn atlas gecheckt om die Koerdische bergen eens te aanschouwen, maar er bestond niet zo'n land.
Wat?quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Che_ het volgende:
Internet white knight (zargon) komt aan galopperen om julis te redden. Maybe u will get laid bro!!
Im out
Ah, che_. Je bent onze gesprekken in dit topic vergeten? Destijds postte Julis niet mee. Niet de eerste keer dat ik geen zin heb in onrust.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Che_ het volgende:
Internet white knight (zargon) komt aan galopperen om julis te redden. Maybe u will get laid bro!!
Im out
Ik zie nog steeds geen land dat Koerdistan heet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Verder dan je lange neus.
Misschien moet je een neuscorrectie om het beter te kunnen zien.quote:Op maandag 26 december 2011 20:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen land dat Koerdistan heet.
Net zoals de genocide op Armenen niet bestaan heeft toch.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik mijn atlas gecheckt om die Koerdische bergen eens te aanschouwen, maar er bestond niet zo'n land.
Wijs eens aan dan, ik wil er graag op vakantie om het bronwater te proeven.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Misschien moet je een neuscorrectie om het beter te kunnen zien.
De genocide op Armenen heeft gewoon plaatsgevonden hoor. Ken je geschiedenis.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net zoals de genocide op Armenen niet bestaan heeft toch.
Turken zijn goed in ontkennen hoor. Kijk zargon..hij is nog steeds in ontkenningsfase
trapped in the closetttttquote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net zoals de genocide op Armenen niet bestaan heeft toch.
Turken zijn goed in ontkennen hoor. Kijk zargon..hij is nog steeds in ontkenningsfase
quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
trapped in the closettttt [ afbeelding ]
Nou nou. Laten we elkaar geen woorden in de mond leggen als het allemaal een beetje moeilijk wordt.quote:Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
De genocide op Armenen heeft gewoon plaatsgevonden hoor. Ken je geschiedenis.
Is goed, als je durft laat ik en mijn 8 broers het je persoonlijk zien.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wijs eens aan dan, ik wil er graag op vakantie om het bronwater te proeven.
Dat is heel aardig van jou en je acht broers. Ik heb Iraanse mensen altijd al zo'n warm volk gevonden.quote:Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Is goed, als je durft laat ik en mijn 8 broers het je persoonlijk zien.
Dienstplicht WTFUDGE?quote:Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om haar (of de anderen), maar om jouw gedrag. Wat doe je dom tegen de mensen waar je niet samen aan de dienstplicht hebt voldaan? Zo praat je wel namelijk, alsof er een vorm van een relatie is tussen jullie.
Ik ben niet Iraans, pinnokio.quote:Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van jou en je acht broers. Ik heb Iraanse mensen altijd al zo'n warm volk gevonden.
Mijn fout, ik maakte die aanname op basis van je brede, toeristische kennis over de Iraanse bergen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben geen Iraan, pinnokio.
Wat weet jij nou van mensenquote:Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van jou en je acht broers. Ik heb Iraanse mensen altijd al zo'n warm volk gevonden.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn fout, ik maakte die aanname op basis van je brede, toeristische kennis over de Iraanse bergen.
Dit is de tweede keer dat je mij woorden in de mond legt.quote:Op maandag 26 december 2011 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mensen
Jij gelooft dat de mens van de aap afstamt
OHHHHHHHH WAHAHAAHAAHAH die zit.quote:Op maandag 26 december 2011 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mensen
Jij gelooft dat de mens van de aap afstamt
De tweede keer dat iets zit wat hij ter plekke verzint?quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
OHHHHHHHH WAHAHAAHAAHAH die zit.
Levolution, wat is jou geloof?quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je mij woorden in de mond legt.
Als je nou een beetje opgelet had op school, wist je nu dat de evolutietheorie niet beweert dat mensen van apen afstammen.
Ik weet niet of ik jou zulke diepgaande dingen wel uit kan leggen, aangezien je zelfs te simpel bent om de evolutietheorie te snappen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Levolution, wat is jou geloof?
awhhh heb ik op je teentjes getrapt gossieequote:Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
De tweede keer dat iets zit wat hij ter plekke verzint?
Zo kan ik het ook. 'Jullie beweren dat jullie een IQ van 40 hebben! Ha, die zit!'
Ok, evolutietheorie. En waar geloven je ouders in?quote:Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou zulke diepgaande dingen wel uit kan leggen, aangezien je zelfs te simpel bent om de evolutietheorie te snappen.
Leuke foto, maar wat draagt het inhoudelijk bij aan het gesprek?quote:Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
awhhh heb ik op je teentjes getrapt gossiee
hier een turkenzakdoek
[ afbeelding ]
Nee, de evolutietheorie is niet mijn geloof.quote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ok, evolutietheorie. En waar geloven je ouders in?
Dat is een van zijn evolutie broertjes.quote:Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef Che_ het volgende:
Hahahhaha die plaatje van die turk
Next prime-minister ofzo?
Antwoord mijn vraag, waar geloven je ouders in?quote:Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, de evolutietheorie is niet mijn geloof.![]()
Ik zei toch dat het te hoog gegrepen was voor je. Laat het gewoon rusten.
Jij bent hier de kneus die telkens met dure woorden praat op een forum als fok, in de hoop serieus genomen te wordenquote:Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou zulke diepgaande dingen wel uit kan leggen, aangezien je zelfs te simpel bent om de evolutietheorie te snappen.
Om je tranen af te vegen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Leuke foto, maar wat draagt het inhoudelijk bij aan het gesprek?
WAHAAHAHAHAAHAh die zit numero DOS.quote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent hier de kneus die telkens met dure woorden praat op een forum als fok, in de hoop serieus genomen te worden
Fucking sad hahahhaha
Hoe kan ik die vraag beantwoorden als jij het begrip 'geloof' niet snapt?quote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Antwoord mijn vraag, waar geloven je ouders in?
En welke woorden precies zijn zo 'duur'? 'Evolutietheorie'? Wow, wel 7 hele lettergrepen!quote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent hier de kneus die telkens met dure woorden praat op een forum als fok, in de hoop serieus genomen te worden
Fucking sad hahahhaha
Zijn je ouders moslims? JA OF NEE?quote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vraag beantwoorden als jij het begrip 'geloof' niet snapt?
[..]
En welke woorden precies zijn zo 'duur'? 'Evolutietheorie'? Wow, wel 8 hele lettergrepen!
Mag ik antwoorden met dat het jou niet aangaat?quote:Op maandag 26 december 2011 21:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Zijn je ouders moslims? JA OF NEE?
Nee, dom. Je praatte hiervoor zogenaamd in juridische termen en shit. Je bent echt een simpele figuur als je bevestiging zoekt online.quote:Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vraag beantwoorden als jij het begrip 'geloof' niet snapt?
[..]
En welke woorden precies zijn zo 'duur'? 'Evolutietheorie'? Wow, wel 8 hele lettergrepen!
Ik moet bepaalde woorden gebruiken als ik bepaalde punten duidelijk wil maken. Daar heb je taal voor. Wat heeft dat met bevestiging te maken?quote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dom. Je praatte hiervoor zogenaamd in juridische termen en shit. Je bent echt een simpele figuur als je bevestiging zoekt online.
Ik ben weer wegwas leuk om de seculieren weer te laten happen.
Kijk eens wie er bevestiging zoekt.quote:FYI: IQ 140+
Waarom? Ik heb een gevoel dat je ouders moslims zijn (INSAALLAH), ik hoop dat het waar is, moge Allah hen rijkelijk belonen in het paradijs. En ook het gevoel, dat jij de mislukkeling van de familie bent (niet islamitisch). Moge Allah jou op het juiste pad brengen insaAllah.quote:Op maandag 26 december 2011 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mag ik antwoorden met dat het jou niet aangaat?
Je mag best dingen over mij vragen.
Doei Che. Fijn avond. Ik moet morgen vroeg op. Veel plezier met het tijd verspillen aan een stel ongelovige. xquote:Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dom. Je praatte hiervoor zogenaamd in juridische termen en shit. Je bent echt een simpele figuur als je bevestiging zoekt online.
Ik ben weer wegwas leuk om de seculieren weer te laten happen.
FYI: IQ 140+
Bij ons ben je niet gelijk een mislukkeling als je gedachtegang afwijkt van de rest van de familie. Ik heb medelijden met je als jij anders gewend bent.quote:Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb een gevoel dat je ouders moslims zijn (INSAALLAH), ik hoop dat het waar is, moge Allah hen rijkelijk belonen in het paradijs. En ook het gevoel, dat jij de mislukkeling van de familie bent (niet islamitisch). Moge Allah jou op het juiste pad brengen insaAllah.
Ieder mens is een individueel, maar iedereen in mijn familie is met elkaar verbonden dmv ons geloof (ISLAM). En daar ben ik trots op.quote:Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bij ons ben je niet gelijk een mislukkeling als je gedachtegang afwijkt van de rest van de familie. Ik heb medelijden met je als jij anders gewend bent.
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie. Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ieder mens is een individueel, maar iedereen in mijn familie is met elkaar verbonden dmv ons geloof (ISLAM). En daar ben ik trots op.
Jij hebt wel pak slaag van je vader gekregen he, toen ze het hoorde dat je geen moslim meer bent.
Fijn avond. InsaAllah moge Allah vele verdwaalden hun weg terugvinden insaAllah. amin.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef xminator het volgende:
Jullie koerden hebben al geen moederland, hebben de koerden nou ook al geen eigen topic meer op fok? Wat zielig zeg.
Koerden leven eenmaal in Turkije ook. Dus wij zijn meer dan welkom hier! Koerden horen bij Turkije. Of je het nou wilt of niet! ONBESKOFT!quote:Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef xminator het volgende:
Jullie koerden hebben al geen moederland, hebben de koerden nou ook al geen eigen topic meer op fok? Wat zielig zeg.
Neen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Koerden leven eenmaal in Turkije ook. Dus wij zijn meer dan welkom hier! Koerden horen bij Turkije. Of je het nou wilt of niet! ONBESKOFT!
Ga nou slapen!quote:Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Koerden leven eenmaal in Turkije ook. Dus wij zijn meer dan welkom hier! Koerden horen bij Turkije. Of je het nou wilt of niet! ONBESKOFT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |