abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106031641

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_106031727
Nu kijk ik Spangas, lach mij uit.
Hier op het board of op je troon vanachter je Asus, HTC danwel kei-hippe Apple.
pi_106031817
@Julis gelukkig heb je m optijd teruggevonden! Lijkt me vrij pijnlijk :{
pi_106031866
in je oogbal.. :')
pi_106031915
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 14:54 schreef Ayca het volgende:
@Julis gelukkig heb je m optijd teruggevonden! Lijkt me vrij pijnlijk :{
:D. Ja, gelukkig wel. Ik kon niet tegen de pijn, dus heb ik toch nog gespeeld met mijn oog (en gelukkig, want anders zat die lens er nog steeds in). De lens zat verstopt ergens achter mijn oog, blijkbaar. Want hij was niet zichtbaar toen ik keek in de spiegel.
pi_106032029
Die TT. :D.
pi_106032151
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Julis het volgende:

[..]

:D. Ja, gelukkig wel. Ik kon niet tegen de pijn, dus heb ik toch nog gespeeld met mijn oog (en gelukkig, want anders zat die lens er nog steeds in). De lens zat verstopt ergens achter mijn oog, blijkbaar. Want hij was niet zichtbaar toen ik keek in de spiegel.
wut

Achter je oog kan helemaal niet toch? Omdat bindvlies. Misschien achter je oogleden?

Ik was mc'n linkerooglens vorige week ook kwijtgeraakt. Zolang zitten inspecteren en spelen om dat ding te vinden dat mijn oog helemaal rood was geworden. Heb hem niet kunnen vinden en heb er verder ook geen last meer van, maar ik ben bang dat-ie er nog is. Ergens. :').

Mooi dat je hem hebt gevonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 15:18:25 ]
pi_106032183
Godverdomme, ik zit er nu weer mee te spelen. :').
pi_106032197
Lan, ik heb werkende BangBros pas gevonden..
deze kerst is nu helemaal bir _O_
pi_106032249
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

wut

Achter je oog kan helemaal niet toch? Omdat bindvlies. Misschien achter je oogleden?

Ik was mc'n linkerooglens vorige week ook kwijtgeraakt. Zolang zitten inspecteren en spelen om dat ding te vinden dat mijn oog helemaal rood was geworden. Heb hem niet kunnen vinden en heb er verder ook geen last meer van, maar ik ben bang dat-ie er nog is. Ergens. :').

Mooi dat je hem hebt gevonden!
Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving in :').

Als het geen pijn doet.. Hoelang is dat geweest?

Ja O+.
  zondag 25 december 2011 @ 15:20:20 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032251
Fuck jullie met jullie enge lensverhalen.
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal. ;(
This isn't even my final form.
pi_106032271
Ik had er eentje in mijn jeugd, hij doet het nog steeds :')
pi_106032278
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal. ;(
Draag je een bril, ja :P? Welnee, als ik lenzen durf te dragen :')... dan kun jij dat vast ook wel!
pi_106032316
En dit gebeurt voor het eerst in mijn leven. Als je geen rare dingen doet dan komt het wel goed :7.
  zondag 25 december 2011 @ 15:23:56 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032329
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef Julis het volgende:

[..]

Draag je een bril, ja :P? Welnee, als ik lenzen durf te dragen :')... dan kun jij dat vast ook wel!
Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is. :')
Maar die verhalen die ik altijd hoor. Lenzen die achter een ooglid schuiven, er niet uitkomen etc. Was een tijdje terug ook zo'n topic op FOK! dat iemand zijn lens eruit wilde halen, maar die was er blijkbaar al uit, heeft-ie zijn hele hoornvlies kapot gepeuterd. Was waarschijnlijk nep, maar toch. De gedachte. ;( ;(
pi_106032352
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Julis het volgende:
En dit gebeurt voor het eerst in mijn leven. Als je geen rare dingen doet dan komt het wel goed :7.
Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan? :D.
pi_106032390
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is. :')
Maar die verhalen die ik altijd hoor. Lenzen die achter een ooglid schuiven, er niet uitkomen etc. Was een tijdje terug ook zo'n topic op FOK! dat iemand zijn lens eruit wilde halen, maar die was er blijkbaar al uit, heeft-ie zijn hele hoornvlies kapot gepeuterd. Was waarschijnlijk nep, maar toch. De gedachte. ;( ;(
Okay, dat klinkt wel vies en eng ;(. Maar zolang je er verstandig mee omgaat dan komt het wel goed. Ik had voordat ik lenzen ging dragen nooit mijn oogballen echt aangeraakt. En nu is dat een gewoonte.
pi_106032406
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
:D. Is chiller dan een bril man. Vroeger bleef mijn hand ver weg van mijn oogbal en vond ik het eng om iets in/om/op mijn oog te stoppen, maar nu streel ik mijn oogbal gewoon. Ik wil nu zelfs een keertje een oogbal likken.
pi_106032414
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan? :D.
Naja.. raar :'). Ik ging met één hand onzorgvuldig in mijn oog graaien om mijn lens eruit te halen. Blijkbaar heb ik hem toen ergens in mijn oog verschoven ;(.
pi_106032452
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving in :').

Als het geen pijn doet.. Hoelang is dat geweest?

Ja O+.
_O-.

Drie/vier dagen geleden. Ik had geaccepteerd dat-ie er wel uit moet gesprongen zijn, maar door jouw verhaal ben ik bang dat-ie zich ergens achter mijn huid/oog verstopt. :'). Het doet niet pijn, maar wanneer ik eraan zit, hou ik er wel een raar gevoel aan over, waardoor ik twijfel. :').
pi_106032468
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Drie/vier dagen geleden. Ik had geaccepteerd dat-ie er wel uit moet gesprongen zijn, maar door jouw verhaal ben ik bang dat-ie zich ergens achter mijn huid/oog verstopt. :'). Het doet niet pijn, maar wanneer ik eraan zit, hou ik er wel een raar gevoel aan over, waardoor ik twijfel. :').
Ik, ik wilde je niet bang maken ;(. Maar nu ben ik ook ongerust :'). Oogarts, misschien?
  zondag 25 december 2011 @ 15:31:41 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032473
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:26 schreef Julis het volgende:

[..]

Okay, dat klinkt wel vies en eng ;(. Maar zolang je er verstandig mee omgaat dan komt het wel goed. Ik had voordat ik lenzen ging dragen nooit mijn oogballen echt aangeraakt. En nu is dat een gewoonte.
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. Is chiller dan een bril man. Vroeger bleef mijn hand ver weg van mijn oogbal en vond ik het eng om iets in/om/op mijn oog te stoppen, maar nu streel ik mijn oogbal gewoon. Ik wil nu zelfs een keertje een oogbal likken.
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren. :D
pi_106032497
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Naja.. raar :'). Ik ging met één hand onzorgvuldig in mijn oog graaien om mijn lens eruit te halen. Blijkbaar heb ik hem toen ergens in mijn oog verschoven ;(.
Whehe. :').

Aangezien er genoeg vocht rondom mijn oogbal is, is de kans nihil dat dat ding ooit opdroogt toch? Mocht-ie er nog zijn... :').
pi_106032508
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik, ik wilde je niet bang maken ;(. Maar nu ben ik ook ongerust :'). Oogarts, misschien?
Gggggggg. :').
pi_106032512
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren. :D
_O-. Je leert je ogen beter kennen O+. Je weet dan wat je ogen fijn vinden.

Wat is je sterkte, eigenlijk?
  zondag 25 december 2011 @ 15:35:34 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032546
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef Julis het volgende:

[..]

_O-. Je leert je ogen beter kennen O+. Je weet dan wat je ogen fijn vinden.

Wat is je sterkte, eigenlijk?
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.

Wat is jullie sterkte dan?
pi_106032556
quote:
8s.gif Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gggggggg. :').
Ja wat :@. Ik ben eigenlijk niet zo van de dokters. Het liefst ga ik er ook niet naar toe als er iets mis is. Maar nu klinkt het beter als je er naar toe gaat.. toch? Of niet?
pi_106032584
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Het is niet instinct, maar angst dat ervoor zorgt dat je je oogbal niet aait en streelt met je vingers. Angst is een slechte raadgever, dat weet je. Gebruik je instinct en oerdrift op de bergen om te overleven man.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 15:38:07 ]
pi_106032592
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.

Oh, ja. Ik zag ook nooit echt het verschil bij die testen, dus ik gokte soms wat. De sterkte valt nog mee :P.. je hoeft inderdaad niet constant je bril op te doen. Het is wel veel fijner als je de hele tijd scherp kunt zien.
  zondag 25 december 2011 @ 15:41:01 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032665
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is niet instinct, maar angst dat ervoor zorgt dat je je oogbal niet aait en streelt met je vingers. Angst is een slechte raadgever, dat weet je. Gebruik je instinct en oerdrift op de bergen om te overleven man.
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht? :{w

quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, ja. Ik zag ook nooit echt het verschil bij die testen, dus ik gokte soms wat. De sterkte valt nog mee :P.. je hoeft inderdaad niet constant je bril op te doen. Het is wel veel fijner als je de hele tijd scherp kunt zien.
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.
pi_106032667
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Beide ogen -2. Allebei met een cilinderafwijking.
pi_106032697
Gelukkig is er niks mis met mijn ogen maar anders had ik ook een bril genomen. Wel eens m'n oogbal aangeraakt maar dat voelde echt niet fijn. :')

Laser is misschien ook een optie levo? :P
  zondag 25 december 2011 @ 15:42:46 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032705
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Beide ogen -2. Allebei met een cilinderafwijking.
Is dat niet kut? Dan zie je toch zowel ver en dichtbij slecht? Verhelpen je lenzen het helemaal?
  zondag 25 december 2011 @ 15:43:32 #34
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032721
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig is er niks mis met mijn ogen maar anders had ik ook een bril genomen. Wel eens m'n oogbal aangeraakt maar dat voelde echt niet fijn. :')

Laser, mwah. Er bestaat een risico en dat vind ik het niet waard voor de sterkte die ik heb.
pi_106032725
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht? :{w

[..]

Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.
Verkrachten is - zolang het duurt - lekker man!

Brillen zijn irritant man. Je kunt er niet mee dutten, je voelt 'm wanneer je het draagt en het voelt onnattuurlijk aan (je ziet de randen van je bril).
pi_106032731
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

:Y. En misschien dat je daar ook nog de lenzen kunt uitproberen?

Zo'n hipsterbril :D :+.
pi_106032750
quote:

Rustig aaien hè. Strelen. Langzaam. Dat vindt-ie wel fijn.

Ik wil mijn ogen ooit laten laseren in Turkije. :9.
pi_106032766
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef Levolution het volgende:

[..]

Laser, mwah. Er bestaat een risico en dat vind ik het niet waard voor de sterkte die ik heb.
Ik had je moediger verwacht, bergmans.
pi_106032786
quote:

Jaloers op je ogen. Bijna iedereen heeft tegenwoordig slechte ogen ;(. Of lijkt het maar zo omdat ze het tegenwoordig aardig kunnen meten (en dat ze het ook vaker laten meten dan vroeger)? Hm. Naja.
pi_106032815
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

:P Ik ben ook wel bang voor laseren. Er is een kans dat er iets mis kan gaan. Het zijn wel je ogen! Ik wil niet blind worden. Brr.
pi_106032845
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is dat niet kut? Dan zie je toch zowel ver en dichtbij slecht? Verhelpen je lenzen het helemaal?
Ik zie dichtbij heel goed, de verte zie ik troebel en onscherp.

Ik zou helemaal gek worden als ik met moeite en zonder een hulpmiddel boeken en dergelijke kon lezen.
pi_106032871
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:48 schreef Julis het volgende:

[..]

:P Ik ben ook wel bang voor laseren. Er is een kans dat er iets mis kan gaan. Het zijn wel je ogen! Ik wil niet blind worden. Brr.
Mwah, piraten zijn aantrekkelijk.
  zondag 25 december 2011 @ 15:52:34 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032879
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Verkrachten is - zolang het duurt - lekker man!

Brillen zijn irritant man. Je kunt er niet mee dutten, je voelt 'm wanneer je het draagt en het voelt onnattuurlijk aan (je ziet de randen van je bril).
Je hebt gelijk, ze zijn wel degelijk irritant. Ooit wilde ik afkijken bij een tentamen, keek ik sneaky naar links. Maar ging mijn oog niet door het glas van mijn bril maar er buiten langs, zodat ik niet af kon kijken. ;( Ze zijn ook irritant als je iets gaat doen waarbij een bril niet praktisch is (sporten, zwemmen), terwijl je toch goed wil blijven zien.
Maar lenzen hoor je ook uit te doen als je gaat dutten, toch?

quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben een pussy als het om mijn lichaam gaat, vooral ogen en nagels enzo. :')
pi_106032898
Nagels?
pi_106032940
Doet me denken aan een film waarin ze de nagels en tanden van een man er uittrokken. Ik weet alleen niet meer welke film het was.
  zondag 25 december 2011 @ 15:57:35 #46
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032952
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:54 schreef Ayca het volgende:
Nagels?
Nagels die kapotgaan, eraf gaan enzo.

Kijk op 0:40, als die spijker door de nagel gaat. ;(
pi_106032962
quote:
9s.gif Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef Julis het volgende:
Doet me denken aan een film waarin ze de nagels en tanden van een man er uittrokken. Ik weet alleen niet meer welke film.
A Serbian Film.
pi_106032981
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Aaaa. AUW.
pi_106033000
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ze zijn wel degelijk irritant. Ooit wilde ik afkijken bij een tentamen, keek ik sneaky naar links. Maar ging mijn oog niet door het glas van mijn bril maar er buiten langs, zodat ik niet af kon kijken. ;( Ze zijn ook irritant als je iets gaat doen waarbij een bril niet praktisch is (sporten, zwemmen), terwijl je toch goed wil blijven zien.
Maar lenzen hoor je ook uit te doen als je gaat dutten, toch?

[..]

Ik ben een pussy als het om mijn lichaam gaat, vooral ogen en nagels enzo. :')
Het hoort wel, maar ach. Je rijdt ook door rood op de fiets, je plast soms ook staand en schreeuwt soms ook weleens naar je moeder. Het hoort niet, maar je overleeft het wel.
pi_106033007
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef Julis het volgende:

[..]

Jaloers op je ogen. Bijna iedereen heeft tegenwoordig slechte ogen ;(. Of lijkt het maar zo omdat ze het tegenwoordig aardig kunnen meten (en dat ze het ook vaker laten meten dan vroeger)? Hm. Naja.
Toen ik naar een meting ging toen ik nog een kleuter was weigerde ik het omdat het er belachelijk uitzag. :') Je moest zo'n grote bril oid opdoen. Ook niet opgedaan.
Damn wat was ik koppig toen. :')

SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 16:02:22 ]
pi_106033043
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

Toen ik naar een meting ging toen ik nog een kleuter was weigerde ik het omdat het er belachelijk uitzag. :') Je moest zo'n grote bril oid opdoen. Ook niet opgedaan.
_O-. Je bent toch nog steeds koppig :@?
pi_106033055
quote:

[..]

_O-.

Ik moest denken aan Al uw puisten uitknijp foto's en filmpjes hier graag. Wat is het menselijk lichaam toch fascinerend. :D.
pi_106033063
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

A Serbian Film.
Al gezien?
pi_106033068
@Ayça :D. Ik zie je edit nu. Hahaha.
pi_106033081
quote:

[..]

Oh gewoon je nagels goed verzorgen. :+
pi_106033093
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef Ayca het volgende:

[..]

Al gezien?
Nee. :').

Ik wou net vragen of mensen hier nog een leuke film weten om naar te kijken. Lang niet gedaan eigenlijk en heb er nu wel zin in.
pi_106033098
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Ik moest denken aan Al uw puisten uitknijp foto's en filmpjes hier graag. Wat is het menselijk lichaam toch fascinerend. :D.
Die puistenuitknijpfilmpjes zijn echt zo vies, maar je blijft kijken. :')
pi_106033106
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wou net vragen of mensen hier nog een leuke film weten om naar te kijken. Lang niet gedaan eigenlijk en heb er nu wel zin in.
A Serbian Film.
  zondag 25 december 2011 @ 16:06:29 #59
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106033113
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Oké, dat vind ik dan ook weer fascinerend.
pi_106033121
Newbornporn!
pi_106033124
Goed, ik zal niet al te veel verklappen.
pi_106033129
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 16:04 schreef Julis het volgende:
@Ayça :D. Ik zie je edit nu. Hahaha.
lol :')
pi_106033147
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:06 schreef Ayca het volgende:
Newbornporn!
Wat is dat.. is wat er door mijn hoofd ging. Maar eigenlijk is het beter als ik dat niet weet, denk ik.
pi_106033159
quote:

[..]

A Serbian Film.
Ik ben bang dat ik het 'leuk' ga vinden, erover ga dromen en tijdens het masturberen eraan ga denken (IK HAAT MADEN).
pi_106033205
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:02 schreef Julis het volgende:

[..]

_O-. Je bent toch nog steeds koppig :@?
Ja, een van m'n mindere eigenschappen. :')

Maar aan de andere kant vind ik het wel leuk. :@ Inat zegmaar :')
  zondag 25 december 2011 @ 16:12:59 #66
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106033207
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik het 'leuk' ga vinden, erover ga dromen en tijdens het masturberen eraan ga denken (IK HAAT MADEN).
Angst is een slechte raadgever toch? Gewoon kijken.
pi_106033212
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:

[..]

A Serbian Film.
Goed... Andere suggesties?
  zondag 25 december 2011 @ 16:13:43 #68
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106033217
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Goed... Andere suggesties?
Wat voor film heb je zin in?
pi_106033226
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-

Je gaat het heus niet leuk vinden. :') Gewoon kijken, verder is het wel een goede film namelijk. :P
pi_106033260
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:14 schreef Ayca het volgende:

[..]

_O-

Je gaat het heus niet leuk vinden. :') Gewoon kijken, verder is het wel een goede film namelijk. :P
Hij heeft zieke gedachtes, dus ik weet het niet... Er is een kans dat hij het leuk vindt :').
pi_106033301
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef Julis het volgende:

[..]

Hij heeft zieke gedachtes, dus ik weet het niet... Er is een kans dat hij het leuk vindt :').
Dan is het maar goed dat je er zo snel mogelijk achter komt. :')
pi_106033311
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 16:12 schreef Levolution het volgende:

[..]

Angst is een slechte raadgever toch? Gewoon kijken.
:').

Het probleem is geestelijk en niet lichamelijk zoals met den oogbal. Als het eenmaal in mijn hoofd zit, dan kan het problemen opleveren. :').
pi_106033335
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

;(. Zijn id is in strijd met zijn super-ego/ego.
pi_106033347
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat voor film heb je zin in?
Alles behalve horror en thriller eigenlijk. Noem eens een paar titels. :P.
pi_106033401
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Soms is het slimmer om een gevecht niet aan te gaan en af te zien van de strijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 16:23:25 ]
pi_106033403
Waarom niet? Laatste tijd heb ik vooral horror en thriller gekeken(even de kerstfilms buiten beschouwing gelaten) maar blijven toffe genres hoor. :9
pi_106033422
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Ayca het volgende:
Waarom niet? Laatste tijd heb ik vooral horror en thriller gekeken(even de kerstfilms buiten beschouwing gelaten) maar blijven toffe genres hoor. :9
Okay, fine. Alles is een optie. Wat vond je tof de laatste tijd?

EN KERSTFILMS BEN JIJ SERIEUS
pi_106033465
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Soms is het slimmer om een gevecht niet aan te gaan en af te zien van de strijd.
Kom op zeg, je denkt toch niet echt dat je leuk gaat vinden. :') Dat had je nu dan al geweten.
Hup wees niet zo'n pussy en kijk die film gewoon. :9
pi_106033531
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Okay, fine. Alles is een optie. Wat vond je tof de laatste tijd?

EN KERSTFILMS BEN JIJ SERIEUS
Gisteren Orphan gekeken, dat was tof. Maar ik denk dat jij dat in het begin te langzaam vindt gaan. :P

Kom hier later op terug, zit op de fiets. :')

En ja KERSTFILMS O+ :D O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 16:31:23 ]
  zondag 25 december 2011 @ 16:34:37 #80
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106033589
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Alles behalve horror en thriller eigenlijk. Noem eens een paar titels. :P.
Ah fuck, het is eigenlijk best moeilijk om films aan te raden, omdat je de beste shit waarschijnlijk toch wel gezien hebt (Kubrick, Nolan etc.). Even proberen om daar omheen te draaien, zonder het indiefilmgezeik.

Als je zwarte humor kan waarderen ga je keihard lachen om Natural Born Killers en Snatch.
Sci-Fi: Blade Runner. Moet je wel in een serieuze mood zijn.
Hersenloos lachen: alles van meneer Schwarzenegger (sorry, grote fan :@ ). Hoewel enkele films echt goed zijn imo.
Toch nog horror: The Thing. Geen 'A Serbian Film'-achtige exploitation gezeik. Gewoon een nette, spannende en mijns inziens perfecte, klassieke horrorfilm. Zoals het hoort. Ook leuk als je op animatronics i.p.v. CGI geilt, zoals ik.
pi_106033714
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 16:30 schreef Ayca het volgende:

[..]

Gisteren Orphan gekeken, dat was tof. Maar ik denk dat jij dat in het begin te langzaam vindt gaan. :P

Kom hier later op terug, zit op de fiets. :')

En ja KERSTFILMS O+ :D O+
Orphan ooit gedownload en begonnen met kijken, maar afgezet omdat het begin zó traag was. :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 16:41:38 ]
pi_106033733
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ah fuck, het is eigenlijk best moeilijk om films aan te raden, omdat je de beste shit waarschijnlijk toch wel gezien hebt (Kubrick, Nolan etc.). Even proberen om daar omheen te draaien, zonder het indiefilmgezeik.

Als je zwarte humor kan waarderen ga je keihard lachen om Natural Born Killers en Snatch.
Sci-Fi: Blade Runner. Moet je wel in een serieuze mood zijn.
Hersenloos lachen: alles van meneer Schwarzenegger (sorry, grote fan :@ ). Hoewel enkele films echt goed zijn imo.
Toch nog horror: The Thing. Geen 'A Serbian Film'-achtige exploitation gezeik. Gewoon een nette, spannende en mijns inziens perfecte, klassieke horrorfilm. Zoals het hoort. Ook leuk als je op animatronics i.p.v. CGI geilt, zoals ik.
Oeh, dank je. Nu eerst even Natural Born Killers kijken. En de rest vast en zeker later.

Thanks.
  zondag 25 december 2011 @ 16:45:23 #83
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106033775
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oeh, dank je. Nu eerst even Natural Born Killers kijken. En de rest vast en zeker later.

Thanks.
Have fun en laat weten hoe het was, ook als je het vond zuigen.
pi_106033968
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 16:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Will do, Levosolution.
  zondag 25 december 2011 @ 17:02:54 #85
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034027
Turkse man die vraagt of ik wil meerijden terwijl je sport

Jullie mening? Buitenechtelijke kontneuker of behulpzame Turk?
pi_106034054
Verzonnen topic een optie?
pi_106034075
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Levolution het volgende:

Ondernemer, ziener, vernieuwer.
En natuurlijk ibne pur sang.
  zondag 25 december 2011 @ 17:08:42 #88
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034108
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 17:04 schreef Ayca het volgende:
Verzonnen topic een optie?
Verzonnen topics bestaan niet, alles op FOK! is echt.

quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ondernemer, ziener, vernieuwer.
En natuurlijk ibne pur sang.
:')
pi_106034117
Onderweg op de fiets zag ik een meisje met een hoofddoekje en een bontkraagjongen samen die duidelijk iets van plan waren. :') Ze waren al aardig op weg, maar kon natuurlijk niet blijven staan om het zeker te weten. :')

Draag dan geen hoofddoekje. :')
  zondag 25 december 2011 @ 17:10:44 #90
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034146
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 17:09 schreef Ayca het volgende:
Onderweg op de fiets zag ik een meisje met een hoofddoekje en een bontkraagjongen samen die duidelijk iets van plan waren. :') Ze waren al aardig op weg, maar kon natuurlijk niet blijven staan om het zeker te weten. :')

Misschien is ze van mening dat ze haar schoonheid moet verbergen voor wildvreemde mannen, maar dat bontkraagje haar wel mag hebben?

Of ze moet het dragen van papa.
pi_106034155
quote:

Dat heb ik hier deze zomer nog gepost: tijdens het hardlopen betrapte ik nog neukende kids, gozer lachte naar mij en doekdoek keek bozig, ga dat dan niet op straat doen zeg :P
pi_106034177
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

Misschien is ze van mening dat ze haar schoonheid moet verbergen voor wildvreemde mannen, maar dat bontkraagje haar wel mag hebben?

Of te lui om haar haar te doen, daarom droeg ik vandaag ook een muts :')
pi_106034189
quote:

Ik denk dat hij alleen behulpzaam wilde zijn :P. Tegenwoordig dragen jongeren sportkleding als alledaagse kleding :'). Mogelijk dacht de Turk hierdoor dat hij haast had, omdat hij aan het rennen was.

Of het was een grapTurk. Misschien was de TS aan het rennen als een zwangere vrouw, waardoor de Turk dacht: hij kan wel hulp gebruiken, laat ik er een opmerking over maken.
  zondag 25 december 2011 @ 17:14:30 #94
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034199
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 17:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat heb ik hier deze zomer nog gepost: tijdens het hardlopen betrapte ik nog neukende kids, gozer lachte naar mij en doekdoek keek bozig, ga dat dan niet op straat doen zeg :P
_O-

Gewoon zo blijven toekijken:

en bij boze reacties dreigen de politie te bellen.
  zondag 25 december 2011 @ 17:15:31 #95
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034220
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:13 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik denk dat hij alleen behulpzaam wilde zijn :P. Tegenwoordig dragen jongeren sportkleding als alledaagse kleding :'). Mogelijk dacht de Turk hierdoor dat hij haast had, omdat hij aan het rennen was.

Of het was een grapTurk. Misschien was de TS aan het rennen als een zwangere vrouw, waardoor de Turk dacht: hij kan wel hulp gebruiken, laat ik er een opmerking over maken.
Dat laatste is ook een optie inderdaad. Je hebt van die Turken die altijd mensen willen trollen.
pi_106034230
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, of misschien zijn ze al getrouwd, kan ook. :')
  zondag 25 december 2011 @ 17:16:39 #97
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034242
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 17:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, of misschien zijn ze al getrouwd, kan ook. :')
Zou de Koran iets zeggen over openbaar batsen?
pi_106034243
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 17:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Of te lui om haar haar te doen, daarom droeg ik vandaag ook een muts :')
Nou zover ik kon zien zag ze er behoorlijk opgemaakt op, dus dat zal het wel niet zijn. :')
pi_106034256
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hm geen idee. Maar ik denk niet dat het mag. :')
pi_106034287
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:16 schreef Levolution het volgende:
Niet dat ik weet.

quote:

Behulpzame Turk, tuurlijk. Die man is op en top bir, alleen begrijpt die TS dat niet omdat iki en cheesehead.
pi_106034313
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat laatste is ook een optie inderdaad. Je hebt van die Turken die altijd mensen willen trollen.
Precies. En Turkse humor is niet voor iedereen weggelegd.
pi_106034344
Megens: Van dikke darter naar wielrenner

Dezen man _O_ nummer bir lan. Kunnen sommige mensen nog wel wat van leren.

Archeologen vinden zegelstempel joodse tempel

8-)
pi_106034375
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:23 schreef Weissman het volgende:

8-)
_O_. Daar kunnen sommige mensen inderdaad nog wel wat van leren.
  zondag 25 december 2011 @ 17:49:48 #104
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106034754
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 17:23 schreef Weissman het volgende:

8-)
Wow, dat is inderdaad erg netjes.
  zondag 25 december 2011 @ 21:41:14 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_106039109
quote:

Een hoofddoek is maar al te vaak een slecht teken, het slettenpercentage is daar zéker niet lager, zelfs hoger als ik in mijn omgeving kijk.

Het is hun eigen zaak verder, maar..... waarom denken meisjes dat als ze een hoofddoek op hebben, ze de rest van hun outfit dan wél uitlokkend kunnen samenstellen. Om die hoofddoek te compenseren nemen ze hoofddoeken in allerlei glow-in-the-dark-kleuren, doen ze vier lagen make-up op en zit er vaak genoeg een rokje of iets straks onder...

Dan draag je het niet oprecht, maar puur symbolisch. :')
pi_106039978
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Een hoofddoek is maar al te vaak een slecht teken, het slettenpercentage is daar zéker niet lager, zelfs hoger als ik in mijn omgeving kijk.

Het is hun eigen zaak verder, maar..... waarom denken meisjes dat als ze een hoofddoek op hebben, ze de rest van hun outfit dan wél uitlokkend kunnen samenstellen. Om die hoofddoek te compenseren nemen ze hoofddoeken in allerlei glow-in-the-dark-kleuren, doen ze vier lagen make-up op en zit er vaak genoeg een rokje of iets straks onder...

Ik zou het zelf niet beter kunnen beschrijven!
pi_106040293
Wel is mijn observatie dat de meiden uit een zekere achtergrond met een doekdoek om in verhouding tot hun zusters zonder doekdoek relatief vaak een wat dikkege danwel plomp aandoende bips hebben. :s)
pi_106040877
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Van zulke meiden bleef ik dan ook ver vandaan. :'). Ik vond alles eraan lelijk; de make-up, de aandachttrekkerij, de kleuren zoals jij het al zegt, de uitstraling.

Mee eens met je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 22:32:30 ]
pi_106041154
en dan van die hele opvallende felle kleurcombinaties van kleding.. oranje met paars ofzo.. :')
pi_106041224
en een hoofddoek wat op zo een pion lijkt.. _O-
pi_106045119
Hoofddoekjes bashen, te makkelijk :')

Hier onder iemand die kerst wel serieus neemt _O_

pi_106045370
Nespresso what else?
pi_106045741
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
rare mention op twitter

Puike wending ook dit topic _O-
_O- _O_ _O-

Pareltje.
pi_106046374
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
rare mention op twitter

Puike wending ook dit topic _O-
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef zarGon het volgende:
Classic. :D.
pi_106046479
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 16:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

:D. Fucking toffe film, man, fucking toffe film. Mickey en Mallory zijn onbegrepen, duister én romantisch. O+.
  maandag 26 december 2011 @ 01:29:10 #117
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106047379
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. Fucking toffe film, man, fucking toffe film. Mickey en Mallory zijn onbegrepen, duister én romantisch. O+.
_O_
Alles in de gevangenis met Robert Downey Jr. liet mij hard lachen.
Cool dat je het mooi vond.
pi_106047440
Milliyet. :').

Die tekst in combinatie met dat hoofd... :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 02:40:38 (Milleyet. :').) ]
pi_106047481
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O_
Alles in de gevangenis met Robert Downey Jr. liet mij hard lachen.
Cool dat je het mooi vond.
Sowieso die scènes in de gevangenis! _O_. Het kreeg mij aan het juichen.
  maandag 26 december 2011 @ 01:41:48 #120
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106047730
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef zarGon het volgende:
Milleyet. :').

[ afbeelding ]

_O-
Die zinsvolgorde ook. Veel meer verwijtend. :')
pi_106048564
Dedemi ermeniler zehirledi
Ermeniler dedemi zehirledi
Zehirledi ermeniler dedemi
Dedeni zehirledi ermeniler

Turks <3
pi_106048836
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 02:18 schreef xminator het volgende:
Dedemi ermeniler zehirledi
Ermeniler dedemi zehirledi
Zehirledi ermeniler dedemi
Dedeni zehirledi ermeniler

Turks <3
TURKS

quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:
"turkcenin zenginligi: nela bu? nebu la? bune la? lane bu? labu ne? "
pi_106049021
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:31 schreef zarGon het volgende:
Milleyet. :').

[ afbeelding ]

Konden ze daar geen andere foto bij vinden damn :')

Mijn oma vertelde laatst ook weer wat verhalen over die o zo zielige armenen. :)
pi_106049119
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:38 schreef Ayca het volgende:

[..]

Konden ze daar geen andere foto bij vinden damn :')

Mijn oma vertelde laatst ook weer wat verhalen over die o zo zielige armenen. :)
Vertel dan wat oma zei?
  maandag 26 december 2011 @ 02:47:32 #126
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106049205
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Vertel dan wat oma zei?
Ja, nou willen wij het ook weten.
pi_106049311
Baby's die tegen de grond werden gegooid en werden doodgeschoten, meisjes die werden verkracht, mannen die met z'n alle in een schuur (oid) werden verbrand. Hele dorpen vermoord. :)

Zij gingen (haar oma en moeder etc dan) vluchten naar Iran, lopend, maar haar moeder was eigenlijk achtergelaten omdat de reis te zwaar was. Dus ik was er bijna nooit geweest. :o :') Gelukkig is ze later weer opgehaald.
Verder had ze nog meer dingen verteld maar ik was in slaap gevallen. :') Volgende keer beter opletten. :P
pi_106049359
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:54 schreef Ayca het volgende:
Baby's die tegen de grond werden gegooid en werden doodgeschoten, meisjes die werden verkracht, mannen die met z'n alle in een schuur (oid) werden verbrand. Hele dorpen vermoord. :)

Zij gingen (haar oma en moeder etc dan) vluchten naar Iran, lopend, maar haar moeder was eigenlijk achtergelaten omdat de reis te zwaar was. Dus ik was er bijna nooit geweest. :o :') Gelukkig is ze later weer opgehaald.
Verder had ze nog meer dingen verteld maar ik was in slaap gevallen. :') Volgende keer beter opletten. :P
Schavuit, dit moet je goed beluisteren en een boek van schrijven.

In slaap vallen terwijl oma belangrijke dingen vertelt
pi_106049381
Maar ook als ik verhalen hoor dat ze de hele dag op een stukje brood moesten leven en daarmee ook natuurlijk in die hitte werken tot het avondeten wat ook niks voorstelde natuurlijk... besef ik maar weer hoe goed we het hier hebben.
Klinkt misschien cliché, maargoed. :P
pi_106049391
Ik raak in de war door je smiley ( :) ). Ook omdat je Azeri roots hebt.

Welke kant in het verhaaltje is de agressor en welke de slachtoffer?
pi_106049401
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Schavuit, dit moet je goed beluisteren en een boek van schrijven.

In slaap vallen terwijl oma belangrijke dingen vertelt
Ja was erg moe :') :@ volgende keer ga ik het filmen. :P
pi_106049444
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:59 schreef Ayca het volgende:
Maar ook als ik verhalen hoor dat ze de hele dag op een stukje brood moesten leven en daarmee ook natuurlijk in die hitte werken tot het avondeten wat ook niks voorstelde natuurlijk... besef ik maar weer hoe goed we het hier hebben.
Klinkt misschien cliché, maargoed. :P
Je beseft het en valt in slaap, want je vond het zo erg dat je hierover wilde fantaseren in je dromen :')_!
pi_106049447
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 03:00 schreef zarGon het volgende:
Ik raak in de war door je smiley ( :) ). Ook omdat je Azeri roots hebt.

Welke kant in het verhaaltje is de agressor en welke de slachtoffer?
Welke denk je :')

Niemand heeft het ooit over de doden die aan turkse zijde zijn gevallen.
pi_106049475
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 03:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Je beseft het en valt in slaap, want je vond het zo erg dat je hierover wilde fantaseren in je dromen :')_!
Ik had dagen slecht geslapen...

Dit valt niet meer te verdedigen gok ik zo :')
pi_106049530
:') :')
pi_106049718
iyii geceler millet... xx
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_106049977
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_106049988
YAVUZ AYÇA SELIM JULIS
pi_106049992
Waarom heb ik 'Selim' daar tussenin gepropt? :') No more drunken Fok for me
pi_106050043
Wat een bazen-TT trouwens
pi_106050082
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 03:03 schreef Ayca het volgende:

[..]

Welke denk je :')

Niemand heeft het ooit over de doden die aan turkse zijde zijn gevallen.
Ik hoorde gisteren anders een verhaal van mijn vader over de vijf broers van zijn vader die gruwelijk afgemaakt schenen te zijn tijdens een invasie van de Armeniërs. Deze zin kostte me heel veel moeite om te typen. Iyi geceler
pi_106052025
ALI!

Er zijn sowieso veel doden gevallen in jullie dorp toch?
pi_106059776
quote:
17s.gif Op maandag 26 december 2011 04:03 schreef GenusButeo het volgende:
YAVUZ AYÇA SELIM JULIS
O+!
pi_106059828
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:54 schreef Ayca het volgende:

Dat is heftig :{.. Bah, moordpartijen :r.
pi_106059995
Ik wil de film HYSTERIA zien.
pi_106060029
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef zarGon het volgende:
Ik wil de film HYSTERIA zien.
Kijk dan! Nu je toch in de bios bent.
pi_106060124
Dat hele 'gedoe' is een ver-van-mij-bed-show voor mij eigenlijk, als ik even heel eerlijk mag zijn.
pi_106060181
Even een nostalgisch momentje jongens :D
Krijg nog vaak te horen hoe hard ik mee zat te zingen als kleine Ayca :')
pi_106060215
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef Julis het volgende:

[..]

Kijk dan! Nu je toch in de bios bent.
De film New Year's Eve zat vol en Hysteria draait niet in Delft. Op naar Den Haag. Hysteria om 19:30, :9.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 16:34:14 ]
pi_106060237
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef zarGon het volgende:
Dat hele 'gedoe' is een ver-van-mij-bed-show voor mij eigenlijk, als ik even heel eerlijk mag zijn.
Begrijpelijk. :P
pi_106060284
Hahaha, hebben de hangjongeren energiedrank ingewisseld voor AA Drink? Ik zag er net twee de straten onveilig maken met zulke zoetigheid in hun handen, wankellopend en al. :').
pi_106060305
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

De film New Year's Eve zat vol en Hysteria draait niet in Delft. Op naar Den Haag. 19:30, :9.
New years eve is een slechte film waarvan je oogkanker krijgt :')
pi_106060345
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef Ayca het volgende:
:D! Een leuk nostalgisch nummer, ja.

quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

De film New Year's Eve zat vol en Hysteria draait niet in Delft. Op naar Den Haag. 19:30, :9.
Aha. Delft heeft een kleine bios, hè. Veel kijkplezier zo :*.
pi_106060405
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef Ayca het volgende:
_O_!
pi_106060434
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef xminator het volgende:

[..]

New years eve is een slechte film waarvan je oogkanker krijgt :')
Ik verwacht een soortgelijke film als Love Actually. Mocht dat zo zijn, kan ik ermee leven.
pi_106060446
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_106060482
quote:
Jaa _O_ :D
Heb hem een keer ontmoet toen hij in hetzelfde vliegtuig zat als ons. :7 Kan helaas de foto's niet meer vinden. ;(
pi_106060507
quote:
Dit nummer O+ O+ O+ O+ ! Heerlijk om het terug te horen.

Bu akşam ölürüm, beni kimse tutamaz. Sen beni tutamazsın yıldızlar tutamaz!
pi_106060536
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Heb hem een keer ontmoet toen hij in hetzelfde vliegtuig zat als ons. :7 Kan helaas de foto's niet meer vinden. ;(
Tof! _O_.
pi_106060559
Bizim ak sakallı dedemiz sizin noel babanızı döver.
pi_106060658
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

JE HEBT GEEN IDEE HOE GEZEGEND JE BENT HE EN DAN OOK DE FOTO NIET MEER KUNNEN VINDEN KKSKKL :(

Hoe was-ie IRL? :D.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 16:48:51 ]
pi_106060699
Weet ik veel, was jaren geleden. :')
pi_106060725
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:42 schreef zarGon het volgende:
pi_106060799
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 16:49 schreef Ayca het volgende:

[..]

Tüm hristiyan aleminin noelini kutlar, hak dinin islam olduğunu ve cehennemde yanacaklarını hatırlatmak isterim.
pi_106060901
Ik zit de tweets van twitozof te lezen. Zitten hele leuke tussen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 16:58:20 ]
pi_106060946
Ojeleri bile kurumadan mesajına cevap veriyorsa bu ne demek biliyor musun? sana deli gibi aşık demek

hehehehe.
pi_106060949
Aantal jaar geleden gaf murat kekilli een concert in beverwijk. Hij kan wel goed zingen.
pi_106061052
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef Julis het volgende:
Ojeleri bile kurumadan mesajına cevap veriyorsa bu ne demek biliyor musun? sana deli gibi aşık demek

hehehehe.
_O-
  maandag 26 december 2011 @ 18:49:07 #171
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106063195
quote:
Alles bij elkaar opgeteld is dat 10740 lira. Hij heeft nog 260 lira over voor voedsel.
Als hij nou eens kransjes van 25 lira i.p.v. 50 lira naar de dügüns stuurt, bespaart dat hem 675 lira, zodat hij maar liefst 935 lira overheeft voor voedsel en hoertjes. Slechte hesap deze man.
pi_106064177
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 16:42 schreef zarGon het volgende:
Nasreddin Hoca FTW _O_

SPOILER
pi_106064330
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:57 schreef zarGon het volgende:
Ik zit de tweets van twitozof te lezen. Zitten hele leuke tussen.
Idd _O_ _O- _O_
SPOILER
quote:
Turkey hindi demek diye bizle dalga geçen ingilizlere artık 50 yıllık kraliçeleri elizabeth'in türkçe'de ne demek olduğunu öğretmeliyiz
quote:
İzdivac programlari cok ilginc. 60 yasinda teyze "elektrik alamadim ben" diyebiliyor. bence sen nefes aldigina dua et, elektrigi bosver
quote:
Belki de şimdi gökte 3 elmacı (Steve Jobs, Newton ve Adem) oturmuş, hangi elmanın insan hayatını ne kadar değiştirdiğini konuşuyorlardır
quote:
Bizim insanımız ilköğretimde atatürkçü, lisede ülkücü, üniversitede komünist, iş bulunca da kapitalist olur

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 19:42:38 ]
  maandag 26 december 2011 @ 20:08:46 #174
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065029
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:09:03 #175
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065040
oeps :@
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:11:21 #176
-1 #ANONIEM
pi_106065123

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 20:11:27 ]
  maandag 26 december 2011 @ 20:11:56 #177
220041 Julis
pi_106065140
Nu ben ik heel woedend.
  maandag 26 december 2011 @ 20:12:40 #178
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065162
quote:
13s.gif Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Ik zei toch oeps! :'(

Waarom heb je een (vieze, lelijke) joden ster in je avatar?
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:13:16 #179
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065188
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2011 20:11 schreef Julis het volgende:
Nu ben ik heel woedend.
Mond houden jij, ga jij maar je tieten showen aan fatty Zargon. Ik weet alles.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:13:51 #180
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065203
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Rot eens op jij, durf niet zo te praten tegen Jullis jij KIRO...
Quote van Tjabbo:
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlF1 Store - Voor al je F1 GearBoek goedkoper bij booking.com
  maandag 26 december 2011 @ 20:14:02 #181
220041 Julis
pi_106065211
quote:

[..]

Chillax.
  maandag 26 december 2011 @ 20:14:09 #182
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065212
quote:
16s.gif Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Rot eens op jij, durf niet zo te praten tegen Jullis jij KIRO...
Omdat het waar is.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:14:36 #183
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065225
quote:
6s.gif Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef Julis het volgende:

[..]

Chillax.
o|O Billenkoek!
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:14:39 #184
220041 Julis
pi_106065228
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Omdat het waar is.
Bron?
  maandag 26 december 2011 @ 20:14:45 #185
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065230
quote:

[..]

Omdat het waar is.
Jaloers dat zij wel borsten heeft en een kiro als jij niet..? :')
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:15:21 #186
220041 Julis
pi_106065253
quote:

[..]

o|O Billenkoek!
:9~. Mhmmm.
  maandag 26 december 2011 @ 20:16:03 #187
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065266
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jaloers dat zij wel borsten heeft en een kiro als jij niet..? :')
Hahaha, ik lach nu. Weet je waarom?
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:16:43 #188
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065279
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Hahaha, ik lach nu. Weet je waarom?
Dat jij koerd bent en ik niet..?
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:16:50 #189
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065281
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 20:14 schreef Julis het volgende:

[..]

Bron?
Ik ben geen snitch.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:17:02 #190
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065283
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ik ben geen snitch.
Maar een koerd?
Quote van Tjabbo:
Vattenfall cadeauMailbird - E-mail made beautifulF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 26 december 2011 @ 20:17:35 #191
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065295
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Dat jij koerd bent en ik niet..?
Nee, daar lach ik niet om. Ik heb niks tegen Turken. Ik ben gewoon een pestkop.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:17:37 #192
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065296
Wie is deze mislukkeling nou weer? :')
  maandag 26 december 2011 @ 20:17:50 #193
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065302
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Maar een koerd?
Zo iets.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:17:57 #194
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065304
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Nee, daar lach ik niet om. Ik heb niks tegen Turken. Ik ben gewoon een pestkop.
Ik ook.
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:18:09 #195
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065309
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Zo iets.
hmmm, een armeense koerd?
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:18:20 #196
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065315
Biji KOERDISTAN!
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:18:26 #197
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065318
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

hmmm, een armeense koerd?
Nee,
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:18:33 #198
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065320
Biji APO! :D
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:18:50 #199
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065328
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Nee,
Biji, ohw. ;(

:*
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:19:12 #200
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065338
Leuk, ik ben weg.. vecht het maar lekker uit met Jullis ofzo..
xxSelaamlaar O+
Quote van Tjabbo:
Zavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 26 december 2011 @ 20:19:32 #201
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065345
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef Levolution het volgende:
Wie is deze mislukkeling nou weer? :')
Hey toerkiee,
God maakt geen mislukkelingen.
x
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:19:48 #202
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065354
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Biji, ohw. ;(

:*
Kurmanci, Agri.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:20:37 #203
148405 Turquaz52
Mk2V6
pi_106065368
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Kurmanci, Agri.
Biji Karadeniz :{w
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 20:20:45 #204
220041 Julis
pi_106065371
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Leuk, ik ben weg.. vecht het maar lekker uit met Jullis ofzo..
xxSelaamlaar O+
Ik hou niet zo van vechten ;(. Maar goed. Doei! O+.
  maandag 26 december 2011 @ 20:21:23 #205
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065389
quote:

[..]

Hey toerkiee,
x
Je probeert te trollen in een topic met non-radicale Turken. :')
  maandag 26 december 2011 @ 20:21:35 #206
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065393
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:20 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Lelijk hoor, je rookt. Vieze jenk.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:21:55 #207
220041 Julis
pi_106065398
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 20:20 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

_O_ Karadeniz.
  maandag 26 december 2011 @ 20:21:56 #208
-1 #ANONIEM
pi_106065399
quote:
Hey toerkiee,
x
Hey koerdie,
God bestaat niet.
x
  maandag 26 december 2011 @ 20:22:07 #209
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065405
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je probeert te trollen in een topic met non-radicale Turken. :')
Ik ben geen trol. Ik ben Tugba en ik ben een meisje een mens ja
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:23:12 #210
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065425
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ik ben geen trol. Ik ben Tugba en ik ben een meisje een mens ja
Koerden die zichzelf mens verklaren. :')
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!
  maandag 26 december 2011 @ 20:23:34 #211
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106065433
Eindelijk weer rellen in jodentopic. Ik ben er weer bij
  maandag 26 december 2011 @ 20:24:49 #212
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065480
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hey koerdie,
God bestaat niet.
x
:o Estagfurullah, moge Allah swt iedereen op het ware pad zetten insaAllah.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:25:38 #213
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065505
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk weer rellen in jodentopic. Ik ben er weer bij
Hey, lang niet gesproken zeg! How is life? x
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:26:17 #214
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065532
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nee, ik ben spidermanwomen. . . nou goed. }:|
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:27:20 #215
-1 #ANONIEM
pi_106065571
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
:o Estagfurullah, moge allah swt iedereen op het ware pad zetten insaAllah.

Myth busted.
  maandag 26 december 2011 @ 20:27:21 #216
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065574
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:26 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Nee, ik ben spidermanwomen. . . nou goed. }:|
Hoe ben jij meerdere vrouwen?
  maandag 26 december 2011 @ 20:28:24 #217
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106065610
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Hey, lang niet gesproken zeg! How is life? x
As it should be i guess :P

Ben je de extreemrechtse seculieren aan het opfokken..zargon plofkop is hun opperhoofd
  maandag 26 december 2011 @ 20:28:55 #218
-1 #ANONIEM
pi_106065626
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef Levolution het volgende:
_O- _O_ _O-

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:27 schreef Levolution het volgende:
Scherp, heel scherp. ^O^
  maandag 26 december 2011 @ 20:29:58 #219
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065653
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

As it should be i guess :P

Ben je de extreemrechtse seculieren aan het opfokken..zargon plofkop is hun opperhoofd
Zargon is dik. Geen opperhoofd.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:30:20 #220
220041 Julis
pi_106065671
Hallo, ik ben zarGon!
Boek goedkoper bij booking.comBig Fish GamesBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 26 december 2011 @ 20:31:11 #221
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065687
quote:
6s.gif Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Julis het volgende:
Hallo, ik ben zarGon!
Shit just got real.
  maandag 26 december 2011 @ 20:31:25 #222
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106065692
Ik mis alleen landysh nog. Word on the streets dat ze DNA van piramides onderzoekt..die zijn door Turkse architecten gemaakt zegt ze
  maandag 26 december 2011 @ 20:32:19 #223
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065718
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle van jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.

Do not let me call here!
Ga jij naar je schapen toe! En doe maar halay met je neefjes.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:33:10 #224
220041 Julis
pi_106065739
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:32 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle met jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.

Het gaat erom dat jij erin faalt. Wat betrek jij je zus erbij.
  maandag 26 december 2011 @ 20:33:47 #225
220041 Julis
pi_106065764
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Shit just got real.
  maandag 26 december 2011 @ 20:33:48 #226
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065765
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Che_ het volgende:
Ik mis alleen landysh nog. Word on the streets dat ze DNA van piramides onderzoekt..die zijn door Turkse architecten gemaakt zegt ze
Als piramides repliceerbare DNA-ketens hebben, waarom zouden ze dan ontworpen moeten zijn door Turkse architecten?
  maandag 26 december 2011 @ 20:34:03 #227
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065776
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij erin faalt. Wat betrek jij je zus erbij.
Zal ik er ook bij betrekken hoe nep jou haarkleur is? Nou?
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:34:29 #228
220041 Julis
pi_106065793
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Vertel.

Jouw haarkleur, btw.
  maandag 26 december 2011 @ 20:34:34 #229
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065796
quote:
6s.gif Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Julis het volgende:
Hallo, ik ben zarGon!
Hallo, ik ben zarGon en ik ben dik!
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:34:36 #230
-1 #ANONIEM
pi_106065798
quote:
Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle met jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.

De enige vraag over je zus hier is: slikt ze ? Zo niet, slik jij ?

Ook niet ? opgesiktird.

quote:
Bitchfight, oh lawd *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 20:36:05 ]
Big Fish GamesBoek je safari bij Beekse BergenZoek je mobiel op gsmweb
  maandag 26 december 2011 @ 20:35:29 #231
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065827
quote:

[..]

Wil je een potje wie het best kan opscheppen over zijn/haar Engelse grammatica. Mijn zus wint dan zekerssss deze battle van jou! Loser. Ze studeert aan VU, Engelse taal en cultuur.

Do not let me call here!
Kun je wel je zus van de universiteit erbij betrekken, maar de meervoudsvormen van dergelijke woorden hoor je al op de basisschool te kennen.
  maandag 26 december 2011 @ 20:35:32 #232
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106065828
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als piramides repliceerbare DNA-ketens hebben, waarom zouden ze dan ontworpen moeten zijn door Turkse architecten?
Vaarg dta mraa ana landysh
  maandag 26 december 2011 @ 20:36:15 #233
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065857
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vaarg dta mraa ana landysh
Verschuiven van bewijslast, jij maakte de bewering dat piramides DNA hebben.
  maandag 26 december 2011 @ 20:37:22 #234
220041 Julis
pi_106065897
quote:

[..]

Hallo, ik ben JoaquinPhoenix en ik heb aandacht nodig.
  maandag 26 december 2011 @ 20:37:37 #235
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065905
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kun je wel je zus van de universiteit erbij betrekken, maar de meervoudsvormen van dergelijke woorden hoor je al op de basisschool te kennen.
Kom dan op Wordfeud. Bange poepie poeperddd :6
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:37:43 #236
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106065908
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef Levolution het volgende:

[..]

Verschuiven van bewijslast, jij maakte de bewering dat piramides DNA hebben.
False. Ik zei 'word on the streets is dat...'
  maandag 26 december 2011 @ 20:38:27 #237
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106065929
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

False. Ik zei 'word on the streets is dat...'
Voortaan je bronnen controleren dan, voordat je foutieve informatie verspreidt.
  maandag 26 december 2011 @ 20:38:58 #238
-1 #ANONIEM
pi_106065946
quote:

[..]

Gedraag je tegenover de dames in dit topic. Wat zou je God vinden van dit soort ordinair gedrag? Je zegt een moslima te zijn, act like one.
  maandag 26 december 2011 @ 20:39:08 #239
337386 JoaquinPhoenix
pi_106065953
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef Julis het volgende:

[..]

Hallo, ik ben JoaquinPhoenix en ik heb aandacht nodig.
Hallo, ik ben Joaquin Phoenix en ik ben de lekkerste man op aarde.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:39:49 #240
-1 #ANONIEM
pi_106065973
quote:

[..]

Ik herinner niet dat ik op je penis heb getrapt. Vertel.
Boek goedkoper bij booking.comHoesjes? Casetify!Mailbird - E-mail made beautiful
  maandag 26 december 2011 @ 20:39:58 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106065976
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Voortaan je bronnen controleren dan, voordat je foutieve informatie verspreidt.
Bronwater is het lekkerst
  maandag 26 december 2011 @ 20:40:46 #242
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066006
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:39 schreef Che_ het volgende:

[..]

Bronwater is het lekkerst
Deels mee eens. Afhankelijk van de plaats.
  maandag 26 december 2011 @ 20:40:51 #243
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066010
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gedraag je tegenover de dames in dit topic. Wat zou je God vinden van dit soort ordinair gedrag? Je zegt een moslima te zijn, act like one.
Tegen een stel ongelovige. Serieus ik zit jullie te plagen, niet gelijk huilen in een hoekje. Julid weet dat vast wel, ze is sterk genoeg zo te zien aan haar reacties. She can handle it.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:41:39 #244
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_106066041
  maandag 26 december 2011 @ 20:42:03 #245
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066058
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Deels mee eens. Afhankelijk van de plaats.
Koerdische bergen natuurlijk. Wij laten geen varkens zwemmen daar
  maandag 26 december 2011 @ 20:42:30 #246
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066068
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

WAHAHAHAHA 10+
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:43:27 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066086
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

Naar aanleiding van deze post heb ik mijn atlas gecheckt om die Koerdische bergen eens te aanschouwen, maar er bestond niet zo'n land.
  maandag 26 december 2011 @ 20:43:46 #248
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066097
Internet white knight (zargon) komt aan galopperen om julis te redden. Maybe u will get laid bro!!

Im out
  maandag 26 december 2011 @ 20:44:17 #249
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066114
Even een mooi liedje plaatsen. Voor de gelovige onder ons.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:44:41 #250
-1 #ANONIEM
pi_106066127
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Tegen een stel ongelovige. Serieus ik zit jullie te plagen, niet gelijk huilen in een hoekje. Julid weet dat vast wel, ze is sterk genoeg zo te zien aan haar reacties. She can handle it.
Het gaat niet om haar (of de anderen), maar om jouw gedrag. Wat doe je dom tegen de mensen waar je niet samen aan de dienstplicht hebt voldaan? Zo praat je wel namelijk, alsof er een vorm van een relatie is tussen jullie.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBekijk het streamingaanbod van PrimevideoF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 26 december 2011 @ 20:45:22 #251
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066144
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Levolution het volgende:

[..]

Naar aanleiding van deze post heb ik mijn atlas gecheckt om die Koerdische bergen eens te aanschouwen, maar er bestond niet zo'n land.
Kijk eens bij Iran.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:45:50 #252
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066154
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Kijk eens bij Iran.
Done. Ik zie alleen Iran.
  maandag 26 december 2011 @ 20:46:29 #253
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066170
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Done. Ik zie alleen Iran.
Kijk eens goed. Verder dan je lange neus.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:46:35 #254
220041 Julis
pi_106066175
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Che_ het volgende:
Internet white knight (zargon) komt aan galopperen om julis te redden. Maybe u will get laid bro!!

Im out
Wat? ;(. Ik ben niet in nood. Hij komt me niet redden. Zucht.
  maandag 26 december 2011 @ 20:47:03 #255
-1 #ANONIEM
pi_106066191
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Che_ het volgende:

Im out
Ah, che_. Je bent onze gesprekken in dit topic vergeten? Destijds postte Julis niet mee. Niet de eerste keer dat ik geen zin heb in onrust.
  maandag 26 december 2011 @ 20:47:33 #256
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066203
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Kijk eens goed. Verder dan je lange neus.
Ik zie nog steeds geen land dat Koerdistan heet.
  maandag 26 december 2011 @ 20:48:12 #257
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066225
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:47 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen land dat Koerdistan heet.
Misschien moet je een neuscorrectie om het beter te kunnen zien.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:48:25 #258
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066229
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Levolution het volgende:

[..]

Net zoals de genocide op Armenen niet bestaan heeft toch.

Turken zijn goed in ontkennen hoor. Kijk zargon..hij is nog steeds in ontkenningsfase
  maandag 26 december 2011 @ 20:48:38 #259
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066231
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Misschien moet je een neuscorrectie om het beter te kunnen zien.
Wijs eens aan dan, ik wil er graag op vakantie om het bronwater te proeven.
  maandag 26 december 2011 @ 20:49:14 #260
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066250
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

Turken zijn goed in ontkennen hoor. Kijk zargon..hij is nog steeds in ontkenningsfase
De genocide op Armenen heeft gewoon plaatsgevonden hoor. Ken je geschiedenis.
Boek goedkoper bij booking.comFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 26 december 2011 @ 20:49:31 #261
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066258
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

trapped in the closettttt
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:50:17 #262
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066285
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

trapped in the closettttt [ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

De genocide op Armenen heeft gewoon plaatsgevonden hoor. Ken je geschiedenis.
Nou nou. Laten we elkaar geen woorden in de mond leggen als het allemaal een beetje moeilijk wordt.
  maandag 26 december 2011 @ 20:50:20 #263
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066288
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wijs eens aan dan, ik wil er graag op vakantie om het bronwater te proeven.
Is goed, als je durft laat ik en mijn 8 broers het je persoonlijk zien.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:51:05 #264
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066311
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Is goed, als je durft laat ik en mijn 8 broers het je persoonlijk zien.
Dat is heel aardig van jou en je acht broers. Ik heb Iraanse mensen altijd al zo'n warm volk gevonden. O+
  maandag 26 december 2011 @ 20:51:13 #265
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066320
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat niet om haar (of de anderen), maar om jouw gedrag. Wat doe je dom tegen de mensen waar je niet samen aan de dienstplicht hebt voldaan? Zo praat je wel namelijk, alsof er een vorm van een relatie is tussen jullie.
Dienstplicht WTFUDGE?
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:52:03 #266
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066346
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat is heel aardig van jou en je acht broers. Ik heb Iraanse mensen altijd al zo'n warm volk gevonden. O+
Ik ben niet Iraans, pinnokio. ;(
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:53:08 #267
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066389
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ik ben geen Iraan, pinnokio. ;(
Mijn fout, ik maakte die aanname op basis van je brede, toeristische kennis over de Iraanse bergen.
  maandag 26 december 2011 @ 20:54:26 #268
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066438
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wat weet jij nou van mensen :')

Jij gelooft dat de mens van de aap afstamt
  maandag 26 december 2011 @ 20:54:48 #269
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066453
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mijn fout, ik maakte die aanname op basis van je brede, toeristische kennis over de Iraanse bergen.
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:55:15 #270
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066470
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dit is de tweede keer dat je mij woorden in de mond legt.
Als je nou een beetje opgelet had op school, wist je nu dat de evolutietheorie niet beweert dat mensen van apen afstammen.
Vodafone aanbiedingenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlKnab - Jouw online bank
  maandag 26 december 2011 @ 20:55:22 #271
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066476
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

OHHHHHHHH WAHAHAAHAAHAH die zit. _O-
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:56:13 #272
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066512
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

OHHHHHHHH WAHAHAAHAAHAH die zit. _O-
De tweede keer dat iets zit wat hij ter plekke verzint?
Zo kan ik het ook. 'Jullie beweren dat jullie een IQ van 40 hebben! Ha, die zit!'
  maandag 26 december 2011 @ 20:56:24 #273
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066521
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit is de tweede keer dat je mij woorden in de mond legt.
Als je nou een beetje opgelet had op school, wist je nu dat de evolutietheorie niet beweert dat mensen van apen afstammen.
Levolution, wat is jou geloof?
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:57:14 #274
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066552
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Levolution, wat is jou geloof?
Ik weet niet of ik jou zulke diepgaande dingen wel uit kan leggen, aangezien je zelfs te simpel bent om de evolutietheorie te snappen.
  maandag 26 december 2011 @ 20:57:31 #275
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066564
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

De tweede keer dat iets zit wat hij ter plekke verzint?
Zo kan ik het ook. 'Jullie beweren dat jullie een IQ van 40 hebben! Ha, die zit!'
awhhh heb ik op je teentjes getrapt gossiee

hier een turkenzakdoek
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:57:54 #276
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066577
Hahahhaha die plaatje van die turk _O-

Next prime-minister ofzo?
  maandag 26 december 2011 @ 20:58:24 #277
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066598
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik jou zulke diepgaande dingen wel uit kan leggen, aangezien je zelfs te simpel bent om de evolutietheorie te snappen.
Ok, evolutietheorie. En waar geloven je ouders in?
...
  maandag 26 december 2011 @ 20:58:36 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066609
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

awhhh heb ik op je teentjes getrapt gossiee

hier een turkenzakdoek
[ afbeelding ]
Leuke foto, maar wat draagt het inhoudelijk bij aan het gesprek?
  maandag 26 december 2011 @ 20:59:15 #279
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066631
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ok, evolutietheorie. En waar geloven je ouders in?
Nee, de evolutietheorie is niet mijn geloof. |:(
Ik zei toch dat het te hoog gegrepen was voor je. Laat het gewoon rusten.
  maandag 26 december 2011 @ 20:59:40 #280
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066646
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef Che_ het volgende:
Hahahhaha die plaatje van die turk _O-

Next prime-minister ofzo?
Dat is een van zijn evolutie broertjes.
...
Zavvi - Fandom en GeekgearVattenfall cadeauBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 26 december 2011 @ 21:00:15 #281
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066669
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:59 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nee, de evolutietheorie is niet mijn geloof. |:(
Ik zei toch dat het te hoog gegrepen was voor je. Laat het gewoon rusten.
Antwoord mijn vraag, waar geloven je ouders in?
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:00:17 #282
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066671
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jij bent hier de kneus die telkens met dure woorden praat op een forum als fok, in de hoop serieus genomen te worden :')

Fucking sad hahahhaha
  maandag 26 december 2011 @ 21:00:37 #283
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066689
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Leuke foto, maar wat draagt het inhoudelijk bij aan het gesprek?
Om je tranen af te vegen.
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:01:06 #284
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066706
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij bent hier de kneus die telkens met dure woorden praat op een forum als fok, in de hoop serieus genomen te worden :')

Fucking sad hahahhaha
WAHAAHAHAHAAHAh die zit numero DOS. _O- _O_
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:01:42 #285
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066726
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Antwoord mijn vraag, waar geloven je ouders in?
Hoe kan ik die vraag beantwoorden als jij het begrip 'geloof' niet snapt?

quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Che_ het volgende:

[..]

Fucking sad hahahhaha
En welke woorden precies zijn zo 'duur'? 'Evolutietheorie'? Wow, wel 7 hele lettergrepen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Levolution op 26-12-2011 21:07:31 ]
  maandag 26 december 2011 @ 21:02:45 #286
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066768
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

En welke woorden precies zijn zo 'duur'? 'Evolutietheorie'? Wow, wel 8 hele lettergrepen!
Zijn je ouders moslims? JA OF NEE?
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:03:29 #287
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066791
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Zijn je ouders moslims? JA OF NEE?
Mag ik antwoorden met dat het jou niet aangaat?
Je mag best dingen over mij vragen.
  maandag 26 december 2011 @ 21:04:47 #288
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106066847
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:01 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

En welke woorden precies zijn zo 'duur'? 'Evolutietheorie'? Wow, wel 8 hele lettergrepen!
Nee, dom. Je praatte hiervoor zogenaamd in juridische termen en shit. Je bent echt een simpele figuur als je bevestiging zoekt online.

Ik ben weer weg :W was leuk om de seculieren weer te laten happen.

FYI: IQ 140+
  maandag 26 december 2011 @ 21:06:46 #289
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106066913
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, dom. Je praatte hiervoor zogenaamd in juridische termen en shit. Je bent echt een simpele figuur als je bevestiging zoekt online.

Ik moet bepaalde woorden gebruiken als ik bepaalde punten duidelijk wil maken. Daar heb je taal voor. Wat heeft dat met bevestiging te maken?
quote:
Kijk eens wie er bevestiging zoekt.
  maandag 26 december 2011 @ 21:07:45 #290
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066937
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mag ik antwoorden met dat het jou niet aangaat?
Je mag best dingen over mij vragen.
Waarom? Ik heb een gevoel dat je ouders moslims zijn (INSAALLAH), ik hoop dat het waar is, moge Allah hen rijkelijk belonen in het paradijs. En ook het gevoel, dat jij de mislukkeling van de familie bent (niet islamitisch). Moge Allah jou op het juiste pad brengen insaAllah.
...
Big Fish GamesKnab - Jouw online bankBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 26 december 2011 @ 21:09:08 #291
337386 JoaquinPhoenix
pi_106066990
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 21:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

Doei Che. Fijn avond. Ik moet morgen vroeg op. Veel plezier met het tijd verspillen aan een stel ongelovige. x
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:10:53 #292
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106067046
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb een gevoel dat je ouders moslims zijn (INSAALLAH), ik hoop dat het waar is, moge Allah hen rijkelijk belonen in het paradijs. En ook het gevoel, dat jij de mislukkeling van de familie bent (niet islamitisch). Moge Allah jou op het juiste pad brengen insaAllah.
Bij ons ben je niet gelijk een mislukkeling als je gedachtegang afwijkt van de rest van de familie. Ik heb medelijden met je als jij anders gewend bent.
  maandag 26 december 2011 @ 21:16:49 #293
337386 JoaquinPhoenix
pi_106067270
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

Bij ons ben je niet gelijk een mislukkeling als je gedachtegang afwijkt van de rest van de familie. Ik heb medelijden met je als jij anders gewend bent.
Ieder mens is een individueel, maar iedereen in mijn familie is met elkaar verbonden dmv ons geloof (ISLAM). En daar ben ik trots op.
Jij hebt wel pak slaag van je vader gekregen he, toen ze het hoorde dat je geen moslim meer bent.
Fijn avond. InsaAllah moge Allah vele verdwaalden hun weg terugvinden insaAllah. amin.
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:20:09 #294
144984 xminator
pi_106067388
Jullie koerden hebben al geen moederland, hebben de koerden nou ook al geen eigen topic meer op fok? Wat zielig zeg.
  maandag 26 december 2011 @ 21:21:23 #295
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106067434
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ieder mens is een individueel, maar iedereen in mijn familie is met elkaar verbonden dmv ons geloof (ISLAM). En daar ben ik trots op.
Jij hebt wel pak slaag van je vader gekregen he, toen ze het hoorde dat je geen moslim meer bent.
Fijn avond. InsaAllah moge Allah vele verdwaalden hun weg terugvinden insaAllah. amin.
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie. Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.

Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn.
  maandag 26 december 2011 @ 21:21:37 #296
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106067451
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef xminator het volgende:
Jullie koerden hebben al geen moederland, hebben de koerden nou ook al geen eigen topic meer op fok? Wat zielig zeg.
  maandag 26 december 2011 @ 21:22:16 #297
337386 JoaquinPhoenix
pi_106067476
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:20 schreef xminator het volgende:
Koerden leven eenmaal in Turkije ook. Dus wij zijn meer dan welkom hier! Koerden horen bij Turkije. Of je het nou wilt of niet! ONBESKOFT!
...
  maandag 26 december 2011 @ 21:25:29 #298
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_106067605
Koerden bestaan niet

SPOILER
  maandag 26 december 2011 @ 21:26:01 #299
144984 xminator
pi_106067623
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Koerden leven eenmaal in Turkije ook. Dus wij zijn meer dan welkom hier! Koerden horen bij Turkije. Of je het nou wilt of niet! ONBESKOFT!
Neen.

Doei.
  maandag 26 december 2011 @ 21:26:38 #300
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106067641
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ga nou slapen!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoZoek je mobiel op gsmwebF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 26 december 2011 @ 21:28:18 #301
144984 xminator
pi_106067716
Byeee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')