SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 25 december 2011 14:54 schreef Ayca het volgende:
@Julis gelukkig heb je m optijd teruggevonden! Lijkt me vrij pijnlijk
wutquote:Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja, gelukkig wel. Ik kon niet tegen de pijn, dus heb ik toch nog gespeeld met mijn oog (en gelukkig, want anders zat die lens er nog steeds in). De lens zat verstopt ergens achter mijn oog, blijkbaar. Want hij was niet zichtbaar toen ik keek in de spiegel.
Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving inquote:Op zondag 25 december 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
wut
Achter je oog kan helemaal niet toch? Omdat bindvlies. Misschien achter je oogleden?
Ik was mc'n linkerooglens vorige week ook kwijtgeraakt. Zolang zitten inspecteren en spelen om dat ding te vinden dat mijn oog helemaal rood was geworden. Heb hem niet kunnen vinden en heb er verder ook geen last meer van, maar ik ben bang dat-ie er nog is. Ergens..
Mooi dat je hem hebt gevonden!
Draag je een bril, jaquote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Fuck jullie met jullie enge lensverhalen.
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal.
Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is.quote:Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Draag je een bril, ja? Welnee, als ik lenzen durf te dragen
... dan kun jij dat vast ook wel!
Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan?quote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Julis het volgende:
En dit gebeurt voor het eerst in mijn leven. Als je geen rare dingen doet dan komt het wel goed.
Okay, dat klinkt wel vies en engquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is.
Maar die verhalen die ik altijd hoor. Lenzen die achter een ooglid schuiven, er niet uitkomen etc. Was een tijdje terug ook zo'n topic op FOK! dat iemand zijn lens eruit wilde halen, maar die was er blijkbaar al uit, heeft-ie zijn hele hoornvlies kapot gepeuterd. Was waarschijnlijk nep, maar toch. De gedachte.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Fuck jullie met jullie enge lensverhalen.
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal.
Naja.. raarquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan?.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving in.
Als het geen pijn doet.. Hoelang is dat geweest?
Ja.
Ik, ik wilde je niet bang makenquote:Op zondag 25 december 2011 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..].
Drie/vier dagen geleden. Ik had geaccepteerd dat-ie er wel uit moet gesprongen zijn, maar door jouw verhaal ben ik bang dat-ie zich ergens achter mijn huid/oog verstopt.. Het doet niet pijn, maar wanneer ik eraan zit, hou ik er wel een raar gevoel aan over, waardoor ik twijfel.
.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Okay, dat klinkt wel vies en eng. Maar zolang je er verstandig mee omgaat dan komt het wel goed. Ik had voordat ik lenzen ging dragen nooit mijn oogballen echt aangeraakt. En nu is dat een gewoonte.
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren.quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]. Is chiller dan een bril man. Vroeger bleef mijn hand ver weg van mijn oogbal en vond ik het eng om iets in/om/op mijn oog te stoppen, maar nu streel ik mijn oogbal gewoon. Ik wil nu zelfs een keertje een oogbal likken.
Whehe.quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja.. raar. Ik ging met één hand onzorgvuldig in mijn oog graaien om mijn lens eruit te halen. Blijkbaar heb ik hem toen ergens in mijn oog verschoven
.
Gggggggg.quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik, ik wilde je niet bang maken. Maar nu ben ik ook ongerust
. Oogarts, misschien?
quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren.
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.quote:Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef Julis het volgende:
[..]. Je leert je ogen beter kennen
. Je weet dan wat je ogen fijn vinden.
Wat is je sterkte, eigenlijk?
Ja watquote:
Het is niet instinct, maar angst dat ervoor zorgt dat je je oogbal niet aait en streelt met je vingers. Angst is een slechte raadgever, dat weet je. Gebruik je instinct en oerdrift op de bergen om te overleven man.quote:Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren.
Oh, ja. Ik zag ook nooit echt het verschil bij die testen, dus ik gokte soms wat. De sterkte valt nog meequote:Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.
Wat is jullie sterkte dan?
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht?quote:Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet instinct, maar angst dat ervoor zorgt dat je je oogbal niet aait en streelt met je vingers. Angst is een slechte raadgever, dat weet je. Gebruik je instinct en oerdrift op de bergen om te overleven man.
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.quote:Op zondag 25 december 2011 15:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik zag ook nooit echt het verschil bij die testen, dus ik gokte soms wat. De sterkte valt nog mee.. je hoeft inderdaad niet constant je bril op te doen. Het is wel veel fijner als je de hele tijd scherp kunt zien.
Beide ogen -2. Allebei met een cilinderafwijking.quote:Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
-1,5 beide had ik aanvankelijk. Maar paar jaar terug weer naar de opticien gegaan, heeft ie er -1,25 en -1,75 van gemaakt. Voor mijn gevoel klopt er niks van, ook omdat ik die test zo vaag vind. 'Welke is scherper?' Weet ik veel, zijn allebei hetzelfde. Binnenkort maar weer eens gaan. Ben toch toe aan een nieuwe bril.
Wat is jullie sterkte dan?
Is dat niet kut? Dan zie je toch zowel ver en dichtbij slecht? Verhelpen je lenzen het helemaal?quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beide ogen -2. Allebei met een cilinderafwijking.
Laser, mwah. Er bestaat een risico en dat vind ik het niet waard voor de sterkte die ik heb.quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig is er niks mis met mijn ogen maar anders had ik ook een bril genomen. Wel eens m'n oogbal aangeraakt maar dat voelde echt niet fijn.![]()
Laser is misschien ook een optie levo?
Verkrachten is - zolang het duurt - lekker man!quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht?
[..]
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.
quote:Op zondag 25 december 2011 15:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe is angst een slechte raadgever als het ervoor zorgt dat ik niet mijn oogbal verkracht?
[..]
Klopt helemaal, vooral 's avonds zie ik geen flikker. Ik ga mezelf een hele fijne bril regelen denk ik, zodat ik hem vaker op wil doen. De huidige glijdt steeds van mijn neus.
Rustig aaien hè. Strelen. Langzaam. Dat vindt-ie wel fijn.quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig is er niks mis met mijn ogen maar anders had ik ook een bril genomen. Wel eens m'n oogbal aangeraakt maar dat voelde echt niet fijn.![]()
Ik had je moediger verwacht, bergmans.quote:Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Laser, mwah. Er bestaat een risico en dat vind ik het niet waard voor de sterkte die ik heb.
Jaloers op je ogen. Bijna iedereen heeft tegenwoordig slechte ogenquote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Ayca het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je moediger verwacht, bergmans.
Ik zie dichtbij heel goed, de verte zie ik troebel en onscherp.quote:Op zondag 25 december 2011 15:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dat niet kut? Dan zie je toch zowel ver en dichtbij slecht? Verhelpen je lenzen het helemaal?
Mwah, piraten zijn aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 december 2011 15:48 schreef Julis het volgende:
[..]Ik ben ook wel bang voor laseren. Er is een kans dat er iets mis kan gaan. Het zijn wel je ogen! Ik wil niet blind worden. Brr.
Je hebt gelijk, ze zijn wel degelijk irritant. Ooit wilde ik afkijken bij een tentamen, keek ik sneaky naar links. Maar ging mijn oog niet door het glas van mijn bril maar er buiten langs, zodat ik niet af kon kijken.quote:Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verkrachten is - zolang het duurt - lekker man!
Brillen zijn irritant man. Je kunt er niet mee dutten, je voelt 'm wanneer je het draagt en het voelt onnattuurlijk aan (je ziet de randen van je bril).
Ik ben een pussy als het om mijn lichaam gaat, vooral ogen en nagels enzo.quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je moediger verwacht, bergmans.
Nagels die kapotgaan, eraf gaan enzo.quote:
A Serbian Film.quote:Op zondag 25 december 2011 15:56 schreef Julis het volgende:
Doet me denken aan een film waarin ze de nagels en tanden van een man er uittrokken. Ik weet alleen niet meer welke film.
Aaaa. AUW.quote:Op zondag 25 december 2011 15:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nagels die kapotgaan, eraf gaan enzo.
Kijk op 0:40, als die spijker door de nagel gaat.
Het hoort wel, maar ach. Je rijdt ook door rood op de fiets, je plast soms ook staand en schreeuwt soms ook weleens naar je moeder. Het hoort niet, maar je overleeft het wel.quote:Op zondag 25 december 2011 15:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze zijn wel degelijk irritant. Ooit wilde ik afkijken bij een tentamen, keek ik sneaky naar links. Maar ging mijn oog niet door het glas van mijn bril maar er buiten langs, zodat ik niet af kon kijken.Ze zijn ook irritant als je iets gaat doen waarbij een bril niet praktisch is (sporten, zwemmen), terwijl je toch goed wil blijven zien.
Maar lenzen hoor je ook uit te doen als je gaat dutten, toch?
[..]
Ik ben een pussy als het om mijn lichaam gaat, vooral ogen en nagels enzo.
Toen ik naar een meting ging toen ik nog een kleuter was weigerde ik het omdat het er belachelijk uitzag.quote:Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaloers op je ogen. Bijna iedereen heeft tegenwoordig slechte ogen. Of lijkt het maar zo omdat ze het tegenwoordig aardig kunnen meten (en dat ze het ook vaker laten meten dan vroeger)? Hm. Naja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 16:02:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |