DEELNEMERSquote:Zo de nominatieronde is ten einde en hieronder staan de users die hun avatar graag willen laten meedingen voor de toffe kerst prijs .

HOE TE STEMMENquote:Zoals elk jaar krijgen de leukste avatars een kleinigheidje. Deze keer mogen de 5 winnende avatars een keuze maken uit deze legpuzzels van 1000 stukjes, welke ze dan krijgen thuisgestuurd door Legpuzzelstore.nl
UITSLAGquote:Nou iedereen mag op iedereen stemmen en wel door een top 3 op te geven:
1. (krijgt 3 punten)
2. (krijgt 2 punten)
3. (krijgt 1 punt)
Alleen een volledige top 3 geldt als stem (top 1 of top 2 doen niet mee) en je top 3 moet uit 3 verschillende users bestaan.
Je kunt op de volgende manier je keuze kenbaar maken:
Post je drie favoriete avatars als plaatjes, handig scriptje om gemakkelijk je keuze te maken:
[1]
[2]
[3]
Succes allemaalquote:Maandag 26 december om 23:59 uur sluit het stemtopic en zullen de stemmen worden geteld.

Klopt idd niet.
 Klopt idd niet.

)
 ) 

Er staat nergens dat het niet mag.quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Als je ook op jezelf mag stemmen, dan moet ik het maar even aanpassen

Okequote:Op zondag 25 december 2011 15:53 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag.

Met voorgaande jaren was het wel makkelijk, ik ga even saviour PMenquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat daar nu weer per se een scriptje voor moet zijn... ()
Gewoon die link weg en klaar

En de datum klopt ook niet, zondag is de 25equote:Op zondag 25 december 2011 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met voorgaande jaren was het wel makkelijk, ik ga even saviour PMen

Rewimo

Rewimo

Dat vind ik dan dan weer sneu, overal gaan miepen om stemmen te regelenquote:Op zondag 25 december 2011 22:14 schreef Adelante het volgende:
Het is niet uitgesloten, maar niet zo netjes. Ronsel anders veel stemmers die op je willen stemmen op FOK!
 Maar goed, je hebt gelijk over het niet zo netjes... Ik was verbaasd dat er geen regel voor is.
 Maar goed, je hebt gelijk over het niet zo netjes... Ik was verbaasd dat er geen regel voor is.

quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:51 schreef zeriouzly het volgende:
de ambulance is de terechte winnaar

Rewimo

Rewimo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |