DEELNEMERSquote:Zo de nominatieronde is ten einde en hieronder staan de users die hun avatar graag willen laten meedingen voor de toffe kerst prijs .
HOE TE STEMMENquote:Zoals elk jaar krijgen de leukste avatars een kleinigheidje. Deze keer mogen de 5 winnende avatars een keuze maken uit deze legpuzzels van 1000 stukjes, welke ze dan krijgen thuisgestuurd door Legpuzzelstore.nl
UITSLAGquote:Nou iedereen mag op iedereen stemmen en wel door een top 3 op te geven:
1. (krijgt 3 punten)
2. (krijgt 2 punten)
3. (krijgt 1 punt)
Alleen een volledige top 3 geldt als stem (top 1 of top 2 doen niet mee) en je top 3 moet uit 3 verschillende users bestaan.
Je kunt op de volgende manier je keuze kenbaar maken:
Post je drie favoriete avatars als plaatjes, handig scriptje om gemakkelijk je keuze te maken:
[1]
[2]
[3]
Succes allemaalquote:Maandag 26 december om 23:59 uur sluit het stemtopic en zullen de stemmen worden geteld.
Er staat nergens dat het niet mag.quote:Op zondag 25 december 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Als je ook op jezelf mag stemmen, dan moet ik het maar even aanpassen
Okequote:Op zondag 25 december 2011 15:53 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag.
Met voorgaande jaren was het wel makkelijk, ik ga even saviour PMenquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat daar nu weer per se een scriptje voor moet zijn... ()
Gewoon die link weg en klaar
En de datum klopt ook niet, zondag is de 25equote:Op zondag 25 december 2011 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met voorgaande jaren was het wel makkelijk, ik ga even saviour PMen
Dat vind ik dan dan weer sneu, overal gaan miepen om stemmen te regelenquote:Op zondag 25 december 2011 22:14 schreef Adelante het volgende:
Het is niet uitgesloten, maar niet zo netjes. Ronsel anders veel stemmers die op je willen stemmen op FOK!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:51 schreef zeriouzly het volgende:
de ambulance is de terechte winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |