SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Nu al teveel gezopen?quote:Op zondag 25 december 2011 11:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Misschien Marinier Tampeloerii?
Niet verkeerd. Waar ga je naartoe en wat ga je doen? Sine opzoeken?quote:Op zondag 25 december 2011 11:41 schreef Royyy het volgende:
Fijne kerst allemaal![]()
Leuk meevallertje, wil ik tickets gaan boeken voor een week naar de VS in februari, zijn alle vluchten opeens zo'n 250 euro goedkoper dan ze de afgelopen maand altijd waren
Hehe nee, die zit een paar duizend kilometer verderop. Ik ga naar Arizona, op bezoek bij een heeeeele leuke vriendinquote:Op zondag 25 december 2011 11:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Waar ga je naartoe en wat ga je doen? Sine opzoeken?
quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
Whahaaa ik werd wakker met een smsje van een chick dat ze er panties vergeten was aan te trekken en aan me dacht terwijl ze in de kerk in zuid afrika zit.. freakin geniale kerst![]()
mogge
Whuthafuuuuuuuuuckquote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
Whahaaa ik werd wakker met een smsje van een chick dat ze er panties vergeten was aan te trekken en aan me dacht terwijl ze in de kerk in zuid afrika zit.. freakin geniale kerst![]()
mogge
dat smste ik ook terugquote:Op zondag 25 december 2011 12:43 schreef EllaN het volgende:
[..]. Jammer voor je dat ze in Zuid-Afrika zit.
quote:Op zondag 25 december 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug in NL, weer even wennen maar wel goed.
Jaquote:
Geweldigquote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Pumatje het volgende:
mogge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |