Dus jij zet hem altijd op de inductiekookplaat en geen gekke dingen met de inductie kookplaat na het frituren? In het boekje van de frituurpan staat dat die niet op of naast een warmtebron mag staan (bv. kookplaat). Zelf zie ik ook geen problemen, maar begon hierdoor toch te twijfelen. Vandaar de vraag.quote:Op zondag 25 december 2011 01:13 schreef Compoantje het volgende:
Ja. Altijd. Waarom heeft dit nadelige gevolgen dan?
je zet je inductiep[laat ook aan, als je frietpan erop staat?quote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef RnldVer het volgende:
[..]
Dus jij zet hem altijd op de inductiekookplaat en geen gekke dingen met de inductie kookplaat na het frituren? In het boekje van de frituurpan staat dat die niet op of naast een warmtebron mag staan (bv. kookplaat). Zelf zie ik ook geen problemen, maar begon hierdoor toch te twijfelen. Vandaar de vraag.
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef RnldVer het volgende:
In het boekje van de frituurpan staat dat die niet op of naast een warmtebron mag staan (bv. kookplaat).
quote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef RnldVer het volgende:
[..]
Dus jij zet hem altijd op de inductiekookplaat en geen gekke dingen met de inductie kookplaat na het frituren? In het boekje van de frituurpan staat dat die niet op of naast een warmtebron mag staan (bv. kookplaat). Zelf zie ik ook geen problemen, maar begon hierdoor toch te twijfelen. Vandaar de vraag.
Ja das voor turbo bakken, Jij niet danquote:Op zondag 25 december 2011 01:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je zet je inductiep[laat ook aan, als je frietpan erop staat?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 25 december 2011 01:27 schreef hetizmij het volgende:
Een inductiekookplaat die niet heeft aangestaan is geen warmtebron.
Hahaha ik ben niet gek hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 01:22 schreef Rave_NL het volgende:
Niet vergeten de inductieplaat aan te zetten zodat het vet sneller warm is.
Fijne kerst,
Anja en de kids.
Wat als je zo'n 1 hebt dan?quote:Op zondag 25 december 2011 01:44 schreef DrNick het volgende:
Inductie he, dat doet dus niets met het plastic, alleen met bijvoorbeeld een pan die erop staat.
quote:Op zondag 25 december 2011 01:27 schreef hetizmij het volgende:
Een inductiekookplaat die niet heeft aangestaan is geen warmtebron. Daarnaast zal er niet veel gebeuren als je hem wel probeert aan te zetten en de friteuse staat erop.
Ook al heeft 'ie wel aangestaan, dan maakt het nog niks uit.quote:Op zondag 25 december 2011 01:27 schreef hetizmij het volgende:
Een inductiekookplaat die niet heeft aangestaan is geen warmtebron. Daarnaast zal er niet veel gebeuren als je hem wel probeert aan te zetten en de friteuse staat erop.
Maar het glas wel toch?quote:Op zondag 25 december 2011 11:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Ook al heeft 'ie wel aangestaan, dan maakt het nog niks uit.
Het is immers geen keramische kookplaat die nog een tijdje warm blijft nadat je 'm gebruikt hebt.
Het hele idee achter een inductiekookplaat is toch dat je kinderen dan veilig op het "fornuis" kunnen spelen?quote:
Een inductiekookplaat die aanstaat ook niet.quote:Op zondag 25 december 2011 01:27 schreef hetizmij het volgende:
Een inductiekookplaat die niet heeft aangestaan is geen warmtebron.
Als er geen inductiepan op heeft gestaan word het glas ook niet warm, inductie is gewoon een grote draaiende magneet, werkt daarom alleen met speciale pannen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |