Hij kon er wel zelf uitquote:Op zondag 25 december 2011 00:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehheheheh!! Zat ie opgesloten? Of kon ie er wel zelf uit?
Jaaaa!!! Die jaquote:Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gelezen! Dat je hem ging lokken met eten enzo. Een maandje geleden toen ik oude topics aan het doorlezen was.
Kipke!!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn bladerdeegbakjes 2.0 zijn wel geslaagd
Die staan nu met chocoladelaagje te drogen.
En de Oreo-bonbons zijn klaar, die staan nu ook te stollen.
Heb er voor de pit een klein beetje oploskoffie-korrels overheen gedaan, ziet er leuk uit en maakt het iets minder saai
Even foto's uploaden, want met mijn nieuwe foon lukt dat tegenwoordig heel makkelijk
(Had ik al gezegd hoe blij ik ben met mijn nieuwe telefoon? nou, bij deze nog een keer!!!)
Benieuwd naar de foto's, klinkt lekker in ieder gevalquote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn bladerdeegbakjes 2.0 zijn wel geslaagd
Die staan nu met chocoladelaagje te drogen.
En de Oreo-bonbons zijn klaar, die staan nu ook te stollen.
Heb er voor de pit een klein beetje oploskoffie-korrels overheen gedaan, ziet er leuk uit en maakt het iets minder saai
Even foto's uploaden, want met mijn nieuwe foon lukt dat tegenwoordig heel makkelijk
(Had ik al gezegd hoe blij ik ben met mijn nieuwe telefoon? nou, bij deze nog een keer!!!)
Awwwwwquote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lies is een überkneus!! Ik haar zo FOK uitleggen. Zij zo: kan ik dan nu iets typen en staat dat dan onder jouw naam?
-
Nee, dat durf ik niet![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd als er iemand na half 11 belt...quote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfffff schrik me suf hier... Krijg ineens een sms, dus dacht meteen 'oh god, nóg iemand dood' was 't mams die zegt dat Hans Liberg op Ned1 is en dat ik dat misschien wel grappig vind...
Boah!!!!! Ziet er goed uit!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, het zou makkelijk kunnen werken, als mijn laptop mee zou werken...
Maar goed, gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnomnom
Dank aan Spees en Dico geloof ik voor het idee/recept
LIES, WE HAUWEN VAN JE!quote:
Liess!! We vinden het supergezellig als je ook mee komt kletsen!quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lies is een überkneus!! Ik haar zo FOK uitleggen. Zij zo: kan ik dan nu iets typen en staat dat dan onder jouw naam?
-
Nee, dat durf ik niet![]()
![]()
Gelukkig maar dat heet niks eng wasquote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfffff schrik me suf hier... Krijg ineens een sms, dus dacht meteen 'oh god, nóg iemand dood' was 't mams die zegt dat Hans Liberg op Ned1 is en dat ik dat misschien wel grappig vind...
En keurig in rijtjes, whehehehe, toch stiekem beetje autistischquote:
Ik las ketsenquote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Liess!! We vinden het supergezellig als je ook mee komt kletsen!
Hoe hoog sta jij in de ranking??quote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En keurig in rijtjes, whehehehe, toch stiekem beetje autistisch
Oh, ik heb nu geen iphone 3 G meer, maar een Google Nexus S van Samsung, een Android. En die werkt echt superquote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kipke!!!!
Oeh!! Oreobonbons!! Jammie
Eusj, dat heb ik gemist! Wat voor telefoon heb je nu?
quote:Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als er iemand na half 11 belt...![]()
Teveel mensen dood gegaan de afgelopen jaren geloof ik
Mjah... Dat telefoontje hadden we vanochtend al gehad... Opa van m'n vriend...quote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat heet niks eng was
Huh hoezo weer?? Watskeburt??quote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik had 22, viel me meequote:
quote:Op zondag 25 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, het zou makkelijk kunnen werken, als mijn laptop mee zou werken...
Maar goed, gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omnomnomnom
Dank aan Spees en Dico geloof ik voor het idee/recept
Al die mensen die maar mensen dood te moeten gaan....quote:Op zondag 25 december 2011 00:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Mjah... Dat telefoontje hadden we vanochtend al gehad... Opa van m'n vriend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh... bah... Gecondoleerdquote:Op zondag 25 december 2011 00:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Mjah... Dat telefoontje hadden we vanochtend al gehad... Opa van m'n vriend...
quote:Op zondag 25 december 2011 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Al die mensen die maar mensen dood te moeten gaan....
Gecondoleerd!
Tnx. Hij is 86 geworden en in z'n slaap overleden. Dus dat is wel heel prettig. Voor zover zoiets prettig kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideeeeeeeeeee wie dat is, dus nee![]()
Android FTW zeg ik!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik heb nu geen iphone 3 G meer, maar een Google Nexus S van Samsung, een Android. En die werkt echt super
Ik heb ooit een workshop chocolade tempreren en decoreren gedaan, als ik die principes had toegepast was het veel mooier geworden. Maar ja... dat kost tijd en moeitequote:
W00T!! Jij bent dubbel zo autistisch als ikquote:Op zondag 25 december 2011 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had 22, viel me mee
Ik ben deels enorm autistisch en deels een enorme chaoot (on-autist of hoe dat ook heet)
Dus dat heft elkaar mooi op
Och is toch mooi genoeg zo?quote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ooit een workshop chocolade tempreren en decoreren gedaan, als ik die principes had toegepast was het veel mooier geworden. Maar ja... dat kost tijd en moeite
Johannes Heesters (108) overledenquote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Tnx. Hij is 86 geworden en in z'n slaap overleden. Dus dat is wel heel prettig. Voor zover zoiets prettig kan zijn.
Geen ideeeeeeeeeee wie dat is, dus nee
I luv it!quote:
Ik ben gewoon een mongoolquote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
W00T!! Jij bent dubbel zo autistisch als ik
Oké, ik geef toe, bij mij moeten ze ook in rijtjes...
Maar dat wijt ik aan mijn ADD
Nu gaan ze dof opdrogen. Als je de chocolade perfect op temperatuur hebt, goede consistentie etc etc, dan zijn de bonbons binnen 5 a 10 minuten "droog" na het coaten en droogt het glanzend op door de verdeling van cacaoboter (je hebt vershcillende soorten cacaoboter, en die moeten allemaal perfect op temperatuur zijn en gemixt zijn en dan wordt het mooier).quote:
Ahaaa... Dat zou mij ook te veel gedoe zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu gaan ze dof opdrogen. Als je de chocolade perfect op temperatuur hebt, goede consistentie etc etc, dan zijn de bonbons binnen 5 a 10 minuten "droog" na het coaten en droogt het glanzend op door de verdeling van cacaoboter (je hebt vershcillende soorten cacaoboter, en die moeten allemaal perfect op temperatuur zijn en gemixt zijn en dan wordt het mooier).
Nu zit er ook zo'n blob aan de onderkant, dat is dan niet.
Maar boeiend, denk dat ze best lekker zijn
Kijkze en slaap lekker alvast!quote:Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef Lindytje het volgende:
Eusj, sjikkies, ik ga een tukkie doen!
Nou ja, eerst nog ER kijken natuurlijk! Seizoen 13 inmiddels
Tot morgen!!![]()
Nope, al die chocoladedrab, ik vind het koud lekkerder.quote:Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ahaaa... Dat zou mij ook te veel gedoe zijn.
Heb je nog niet geproefd?
Ah ja ze staan nu te koelen natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2011 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, al die chocoladedrab, ik vind het koud lekkerder.
Heb wel het "deeg" geproefd en vond het wat flauw, vandaar de koffiekorrels bovenop.
Morgen lekker proeven, komt goed
Tukse Lin!
Slaap lekker en sterkte met op tijd opstaan!quote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, mams wil om half 10 aan het kerstontbijt aangezien oma al om 12u komtwe hadden gehoopt dat ze pas rond 3u zou komen maar dat zat er helaas niet in
DUDE!quote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, mams wil om half 10 aan het kerstontbijt aangezien oma al om 12u komtwe hadden gehoopt dat ze pas rond 3u zou komen maar dat zat er helaas niet in
Komt ze volgende keer vast wat later...quote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat durven we oma niet aan te doen
Is de kerstmis altijd pas zó laat?!quote:Op zondag 25 december 2011 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DUDE!
Half 10 kerstontbijt????![]()
![]()
![]()
Ik zou spontaan naar de kerk gaan om daar verder te tukken![]()
Ik hoorde net om 12 uur de kerkklokken gaan hier, dat vind ik dan weer mooi, doet me aan vroeger denken, de late kerstmis, lekker laat![]()
En dan daarna broodtafel, lekker vreten, deden we altijd daarna nog![]()
Tradities, I love 'em!![]()
![]()
![]()
Succes morgen Dico, slaap lekker!
Mwehehe goeiequote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Komt ze volgende keer vast wat later...
Ik zeg: winning!!!1
Wheheheh heerlijkquote:Op zondag 25 december 2011 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Een vriendin van me heeft voor ons vriendinnenclubje (5 wijffies) een groep bij whatsapp aangemaakt, genaamd "pretty bitches"![]()
Maar een van die wijven neemt haar mobiel nooit op dus we bellen standaard haar vriend als we haar moeten hebben![]()
Heeft die vriendin die die groep heeft aangemaakt hem er maar ingezet i.p.v. zijn vriendin![]()
Needless to say dat hij erg blij was om in die groep te mogen zitten
Yep, katholieken zijn bossesquote:Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is de kerstmis altijd pas zó laat?!
Die ga ik onthouden voor volgend jaarquote:Op zondag 25 december 2011 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Áls je een keertje naar de kerk zou willen om een leuke/mooie mis mee te maken, moet je naar de (katholieke) kerstmis gaan 's avonds laat. Da's het mooiste van het jaar
Slaap lekker en hele fijne kerstdagen toegewenst!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga mijn bedje in, morgen weer een drukke (maar wel leuke!) dag!
Iedereen een zaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig kerstmis gewenst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg de eerste combi!quote:Op zondag 25 december 2011 00:58 schreef skit het volgende:
Wat zal ik morgen met kerst Antrekken?
Wit jurkje met een strik+zwarte panty+ hakken+ zwarte blazer
Of beige broek+zwarte top+Navy blazer en hakken
Of groenachtige broek+camel Top+ navy blazer+ glitter all stars
Fijne kerst iedereen
Mogguhquote:Op zondag 25 december 2011 08:53 schreef Diconnected het volgende:
Jaaaa goedemorgen we zijn weer wakker
quote:Op zondag 25 december 2011 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Dick zit al lang en breed aan haar kerstontbijt, ist lekker en leuk?
Ik ga er ook maar eens uit, nog hoop regelen voor vandaag en morgen.
Ik had mijn wekker gezet, begint mijn vent kwartier ervoor over dat een vriend van hem met Miele had gebeld over zijn nieuwe wasmachine en dat vloeibaar wasmiddel in een bolletje moet en niet in het bakje (wat ik hier altijd doe) want dan verstopt het het laadje.....
WHO FUCKING CARESSSSSS!!!!!!!!"??????????
Dus heb hem toegesnauwd dat het een mooi verhaal was voor op de huishoudbeurs oud, damn .... mannen
quote:Op zondag 25 december 2011 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo maisjes![]()
Het is een geweldige Kerst. Ik ben bij mijn zoon geweest. We hebben het goed gemaakt en ik heb mijn lieve lieve kleinzoontje gezien, geknuffeld en een flesje gegeven. Hij is zooooo mooi![]()
![]()
Natuurlijk was mijn foon leeg dus ik kon geen foto maken, maar dat halen we nog wel in....
Wat heerlijkquote:Op zondag 25 december 2011 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo maisjes![]()
Het is een geweldige Kerst. Ik ben bij mijn zoon geweest. We hebben het goed gemaakt en ik heb mijn lieve lieve kleinzoontje gezien, geknuffeld en een flesje gegeven. Hij is zooooo mooi![]()
![]()
Natuurlijk was mijn foon leeg dus ik kon geen foto maken, maar dat halen we nog wel in....
Hallo maisjes![]()
![]()
foto van de jurk?quote:Op zondag 25 december 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit al in mijn feestjurk maar het voelt nog niet echt feesterigzo eerst de teringbende maar eens kuisen
Hallo maisjes![]()
![]()
Elk jaar doet ie het... Élk jaar.. En elk jaar wordt er gezucht en geblazen om die kutdoos en... hij wordt vaak als eerst van onder die boom gepaktquote:Op zondag 25 december 2011 11:16 schreef princess-a het volgende:
@mirannie: autocorrect maakte tirannie van je naamwij gourmetten ook al jaaaren, kan me niks anders herinneren. En fijn dat je lekker met je dochter bent
hoop dat je maag het aan kan vanavond!
@Priem: lekker om met zon doos aan te komen zetten
Hihi, ja, heb ik inderdaad ook al eens gemerkt. Tiranniequote:Op zondag 25 december 2011 11:16 schreef princess-a het volgende:
@mirannie: autocorrect maakte tirannie van je naamwij gourmetten ook al jaaaren, kan me niks anders herinneren. En fijn dat je lekker met je dochter bent
hoop dat je maag het aan kan vanavond!
@Priem: lekker om met zon doos aan te komen zetten
Hallo maisjes![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
wauw, wat ontzettend fijn mop!
En dank allen voor de felicitaties! Mijn verjaardagscadeau (en een beetje kerstcadeau voor ons samen) is een Canon 1100D
.
Niceeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 december 2011 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
En dank allen voor de felicitaties! Mijn verjaardagscadeau (en een beetje kerstcadeau voor ons samen) is een Canon 1100D
.
Naja feestjurk, is gewoon zwart. Met bloemig shirtje eronder, en die matchen weer met laarsjesquote:Op zondag 25 december 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
heb je die bruine laarzen onder je feestjurk? Dat staat tog nie!
prettyquote:Op zondag 25 december 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Kerstbakkes:
[ afbeelding ]
Kan ik m'n Otazu weer om
Hallo maisjes![]()
![]()
Babe!quote:Op zondag 25 december 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Kerstbakkes:
[ afbeelding ]
Kan ik m'n Otazu weer om
Ur hot!quote:Op zondag 25 december 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Kerstbakkes:
[ afbeelding ]
Kan ik m'n Otazu weer om
Gare vietnamezenquote:Christmas Gift
Great shoes can be ruined by a bad pedicure, but The supper Top Coat Paint on the toes can make all the difference. that why everyone Use it in Holiday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
Whao vet cadeau debs en skjoooeeee gij lekker ding gij
Ik heb ook even fautaus gemacht:hotten nurt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde, ik krijg het![]()
(bakjes zullen wel weer leeg zijn)
disclaimer
quote:Op zondag 25 december 2011 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
puckz wat fijn!
Debs gefeliciteerd!
Sq goeden bakkes, tut!
Over kerstoutfit gesproken. We zijn nu bij mijn oma in brabant. Mijn moeder heeft de camera mee, maar die was vol omdat ze al sinds nov '10 geen foto's meer verwijderd heeft. Zit ik foto's te kijken, heb ik met kerst vorig jaar, mijn vaders 60ste verjaardag en vandaag hetzelfde vest aan
. En het is niet eens zo'n mooi vest, doe hem aan omdat ik denk dat de mensen me al zo vaak gezien hebben in m'n mooiere vest
![]()
. Ik faal
.
Wel goeden reden om nieuwe kleren te kopen
Mwhehehequote:Op zondag 25 december 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hotten nurt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hotten nurt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwhehehe die koppen!quote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ze hebben echt honger
[ afbeelding ]
Zal ze maar hun kerstdiner serveren zo
precies. En als ze je zo aan zitten te kijken, zit je ook niet echt gemakkelijk meerquote:Op zondag 25 december 2011 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Katten doen niet aan liefde, die doen aan honger
die koppen, hoe ze kijken!quote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Och meiske toch! Heeeel veel sterkte em hopelijk valt het meequote:Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef Loqi het volgende:
Gecondoleerd Jacqie![]()
Gefelie debs!
en jeej Puckzzz
![]()
ik heb officieel de kutste kerst ever![]()
Kerstdiner bij mijn ouders met opa en oma... en opa is onwel geworden tijdens het eten.. dus ik heb voor het eerst 112 mogen bellenambulance met spoed. Opa had een ongelofelijk lage bloeddruk en is flauwgevallen. Hij knapte gelukkig erg snel op toen we hem op de grond gelegd hadden (instructies van de 112 mevrouw) en was weer helemaal helder toen de broeders kwamen, maar ze hebben hem wel naar het ziekenhuis gebracht vanwege de abnormale bloeddruk..
Dat was rond een uur of 4...ze zijn nog steeds in het ziekenhuis (opa oma en mam) voor tests enzo. Dus wij zitten nu maar thuis, te wachten op bericht![]()
sorry voor de drama, maar ik vind het soms gewoon fijn om dingen even zo neer te typen
ach meisje toch, wat een nare ervaring.quote:Op zondag 25 december 2011 22:52 schreef Loqi het volgende:
wat lief allemaal
ze houden hem een nachtje in het ziekenhuis voor observatie en zodat ze morgen meer kunnen testen. Er is iets mis met zijn longwaarden ofzo(3e hands info, dus het was niet meer zo duidelijk) we horen morgen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag.. Helemaal niks. Ik ga mijn menu definitief opstellen voor oud en nieuw en eens inventarisatie doen of ik wel genoeg potten en pannen heb
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 26 december 2011 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Bwa loqi dan schrik je je echt kapotHopelijk gaat het gauw weer beter met je opa....
Hier was het gisteren weer ouderwets gezellig!Lekker gedobbeld en goed gegeten; met genoeg drank
Alleen vroeg thuis weer (rond 22u30) omdat schoonzusje moe was.
Met schoonzusje gaat het verder super goed! Ze is wat angstig alleaal (maar is niet zo gek); maar verder gaat de zwangerschap goed en echo's zijn ook goed![]()
Ik ben zo blij dat ze weer zwanger is... Hopelijk trekken ze zich er weer wat aan op
Wat fijn dat je het zo gezellig hebt gehad! En ik ken je schoonzusje niet, maar ik ben ook superblij voor haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag.. Helemaal niks. Ik ga mijn menu definitief opstellen voor oud en nieuw en eens inventarisatie doen of ik wel genoeg potten en pannen heb![]()
En succes vandaag
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Bwhehehe succes! Al zal je er nu wel zijn. Ik ben nix anders gewend rond de kerstquote:Op maandag 26 december 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Loqi, sterkte!
Ik heb een superleuke dag gehad, nu lekker bed in, moeten voor 9 uur alweer in de auto zitten richting andere kant van Nederland![]()
![]()
Slaap lekker allemaal!
quote:Op maandag 26 december 2011 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
Bwa loqi dan schrik je je echt kapotHopelijk gaat het gauw weer beter met je opa....
Hier was het gisteren weer ouderwets gezellig!Lekker gedobbeld en goed gegeten; met genoeg drank
Alleen vroeg thuis weer (rond 22u30) omdat schoonzusje moe was.
Met schoonzusje gaat het verder super goed! Ze is wat angstig alleaal (maar is niet zo gek); maar verder gaat de zwangerschap goed en echo's zijn ook goed![]()
Ik ben zo blij dat ze weer zwanger is... Hopelijk trekken ze zich er weer wat aan op
Wat fijn dat het allemaal goed verloopt met je schoonzusje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag.. Helemaal niks. Ik ga mijn menu definitief opstellen voor oud en nieuw en eens inventarisatie doen of ik wel genoeg potten en pannen heb
Hmm... wat ga je doen als je er achter komt dat je niet genoeg potten en pannen hebt?![]()
Mams wou haar spullen allemaal meenemenquote:Op maandag 26 december 2011 11:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat fijn dat het allemaal goed verloopt met je schoonzusje!
Hmm... wat ga je doen als je er achter komt dat je niet genoeg potten en pannen hebt?
Dat staat idd wel leuk jaquote:Op maandag 26 december 2011 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mams wou haar spullen allemaal meenemenEn aangezien die bijna stikt in alle pannen/potten/borden en weet ik wat allemaal; kan ze best wat missen.
Ik heb gewoon van alles 6... standaard dus; maar er komen 9 man; dus dan is het wel zo netjes al je alles van 9 hetzelfde hebt
Whiiieee!!! Die is tofquote:Op zondag 25 december 2011 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
.
quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
Whao vet cadeau debs en skjoooeeee gij lekker ding gij
Ik heb ook even fautaus gemacht:Da hedde gij heel skôn gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
google is your friendquote:Op maandag 26 december 2011 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet meer wie die heeft maar... Zou diegene van de oreo-bonbons even het recept kunnen pm-en ?
Denk dat ik ze voor oud en nieuw ga maken
Ik zit nu mobiel, ben net wakkerquote:Op maandag 26 december 2011 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet meer wie die heeft maar... Zou diegene van de oreo-bonbons even het recept kunnen pm-en ?
Denk dat ik ze voor oud en nieuw ga maken
Ik vond meerdere vandaarquote:Op maandag 26 december 2011 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
google is your friend
Zit mobiel, linken is te veel werk
quote:Op maandag 26 december 2011 14:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel, ben net wakkerdus zal straks laptop aanslingeren en je even PMrn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 26 december 2011 16:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik crosspost mijn kerstlook van gisteren even
(is wel na 11u dragen genomen, de foto...)
WaaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veeeeewwwwy pwetty
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Mag ik ook een toetje komen eten???quote:Op maandag 26 december 2011 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Dessert is ook beslist:
- chocolade-ijs met rode vruchten (1 bolletje)
- chocolademousse (zelf gemaakt)
- Plakje cake met choco twist (zelf gemaakt)
- oreobonbon (die ik; na dessert; bij de koffie ook er bij zal zetten op tafel)
- klein glaasje advocaat (zelf gemaakt)Voordeel: Kunnen we allemaal dag van te voren klaar maken
Alleen wil vriendlief toch echt zelf een compleet chic servies; dus die gaan we deze week toch nog ergens kopen
Jij altijdquote:Op maandag 26 december 2011 17:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik ook een toetje komen eten???![]()
![]()
![]()
Damn, klinkt goed!!
Utrecht is ook leuk! Dan ben je vlak bij mij.quote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Oh, kak... volgens mij zittenen ik dan in Utrecht
quote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Oh, kak... volgens mij zittenen ik dan in Utrecht
Ik zwaai wel even!quote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Utrecht is ook leuk! Dan ben je vlak bij mij.
Hahahaha, nee, dat nog net nietquote:Op maandag 26 december 2011 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Loqi sterkte![]()
Lin veroorzaakte jij windvlagen met je wimpers?En faalhotel
.
Ik heb echt een gigantische kras in de deur aan de passagierskant van m'n auto. Plus een dikke deuk.. Ik heb m'n kop erover gebroken of ik dit zelf heb gedaan, aangezien parkeren niet mijn talent is. Maar het is vrijwel onmogelijk dat ik dat niet gemerkt zou hebben, het is echt flinke schade. Dus waarschijnlijk is iemand er vannacht of vandaag tegenaan gereden. Ik ben er echt goed chagrijnig van, heb dat ding nog niet eens een maand
Friet is ook gewoon lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Lol hotel....Falerds
@Schaar: Auchhh das mooi klote
Ons kerstmaaltijd voor vandaag: friet
heb geen zin om te koken.. En heb gewoon zin in friet
Wat een slechten humorquote:Op maandag 26 december 2011 17:57 schreef Lindytje het volgende:
http://www.omnomnomnom.com/?page_id=20
Wat een lame-ass website, maar tegelijkertijd briljant![]()
Wtfquote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dat nou weer?? Dik gaat zonder waarschuwing dat ie moet, tegen de verwarming aan staan pissen
quote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
Wat is dat nou weer?? Dik gaat zonder waarschuwing dat ie moet, tegen de verwarming aan staan pissen
Kan wel, dat doen mijn collegas voor henquote:Op maandag 26 december 2011 17:41 schreef Lindytje het volgende:
Hotel houten... pauperhoeren.
Krijg net een mail met een annulering van de boeking, terwijl er nog genoeg kamers vrij zijn via booking.com etc.
Dus ik denk: eens even bellen!!
'nee, die aanbieding kan dan niet, omdat we dan niet genoeg kamers vrij hebben... dus dan is het te goedkoop, die aanbieding'
- Ja, zet die aanbieding dan niet op je site!!!
'Ja, we kunnen die site niet elke dag aan gaan passen'
-Wij gaan niet naar houten! We gaan iets anders zoeken
quote:Op maandag 26 december 2011 20:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan wel, dat doen mijn collegas voor hen
mijn ijs zit nog in de vriezer omdat iedereen na het hoofdgerecht vol zat, dus ik zou niet zo veeeeeel dessert maken als ik jou wasquote:Op maandag 26 december 2011 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Dessert is ook beslist:
- chocolade-ijs met rode vruchten (1 bolletje)
- chocolademousse (zelf gemaakt)
- Plakje cake met choco twist (zelf gemaakt)
- oreobonbon (die ik; na dessert; bij de koffie ook er bij zal zetten op tafel)
- klein glaasje advocaat (zelf gemaakt)Voordeel: Kunnen we allemaal dag van te voren klaar maken
Alleen wil vriendlief toch echt zelf een compleet chic servies; dus die gaan we deze week toch nog ergens kopen
Veel? 1 oreobonbon; 1 bolletje ijs; 1 mini plakje cake en 1 schepje moussequote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ijs zit nog in de vriezer omdat iedereen na het hoofdgerecht vol zat, dus ik zou niet zo veeeeeel dessert maken als ik jou was
loqi, wat kloten zeg
quote:Op maandag 26 december 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
ja, da's meer dan je denkt hoormaar klinkt lekker
Ah en anders de volgende dag zal het vast ook nog wel lekker zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 oreobonbon vult al heel erg, maar het is jouw dessert lol
Maar zo'n jurk ziet er imho niet uit als je geen tieten hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ah en anders de volgende dag zal het vast ook nog wel lekker zijn
Ik denk dat ik sowieso veel zal over hebben qua etenMaar ik vind het wel leuk om een keer uitgebreid te koken; aangezien het eigenlijk niet aan mij besteed is
![]()
Trouwens... Salaris is binnen en wou dit jurkje bestellen; dus ik stuurde link door naar vriendlief: http://www.topvintage.nl/(...)dress-blauw-wit.html
Stuurt ie terug: "Dan moet je wel de grote borsten erbij kopen"
My mini boobies are insulted !![]()
Kipfiletjes?quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zo'n jurk ziet er imho niet uit als je geen tieten hebt
Wij hebben op school geleerd over kleding die past bij je figuur enzo. Veel bloot bij de hals laat je decollete kleiner lijken. Maar als je dus weinig hebt, en je draagt enorme decolletes, zeg je dus eigenlijk (picture mijn lerares met kleine borsten, die voor de klas stond, naar haar borsten wees en gilde:) hier zit niks!! Beter zijn dan wat minder blote shirts, dan lijkt er meer onder te zittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zo'n jurk ziet er imho niet uit als je geen tieten hebt
Maar een huge ass decolete vind ik altijd zo hoerig staan...en bij bovenstaand jurkje heb je dan wel heel erg zo'n pin up beeld. Ik vind 'm keileuk maar zou 'm vanwege de wel errrrg diepe decolete niet gauw aantrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hebben op school geleerd over kleding die past bij je figuur enzo. Veel bloot bij de hals laat je decollete kleiner lijken. Maar als je dus weinig hebt, en je draagt enorme decolletes, zeg je dus eigenlijk (picture mijn lerares met kleine borsten, die voor de klas stond, naar haar borsten wees en gilde:) hier zit niks!! Beter zijn dan wat minder blote shirts, dan lijkt er meer onder te zitten
Niet naar jou hoor PriemIs meer in het algemeen
Lekkerrrrr!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb m'n kniebracekan eindelijk beetje normaal lopen
Fysio was ook goed, donderdag beginnen met het echte werk
Dat is ook het idee achter dat jurkje toch? een pin up jurkje dus hij hoort wat hoerigquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar een huge ass decolete vind ik altijd zo hoerig staan...en bij bovenstaand jurkje heb je dan wel heel erg zo'n pin up beeld. Ik vind 'm keileuk maar zou 'm vanwege de wel errrrg diepe decolete niet gauw aantrekkenIk zou het gevoel hebben dat iedereen dan alleen maar naar mijn tieten kijkt
dat is ook het idee van die jurk, daarom lijkt het mij niets als je geen rondingen hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar een huge ass decolete vind ik altijd zo hoerig staan...en bij bovenstaand jurkje heb je dan wel heel erg zo'n pin up beeld. Ik vind 'm keileuk maar zou 'm vanwege de wel errrrg diepe decolete niet gauw aantrekkenIk zou het gevoel hebben dat iedereen dan alleen maar naar mijn tieten kijkt
YAAAY nice meisquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb m'n kniebracekan eindelijk beetje normaal lopen
Fysio was ook goed, donderdag beginnen met het echte werk
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is ook het idee achter dat jurkje toch? een pin up jurkje dus hij hoort wat hoerig
Hihi dat weet ik....ik zou het zelf alleen niet zo snel aantrekken. Niks mis met wat cleavage, maar met mijn maat leid het de aandacht wat afquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook het idee van die jurk, daarom lijkt het mij niets als je geen rondingen hebt
Allebei??quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga zo bestellen, twijfel nog tussen de stud of de glitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat het de stud wordt, die wil ik al langer, wat vinden jullie?
Ik zou voor de glitter gaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga zo bestellen, twijfel nog tussen de stud of de glitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat het de stud wordt, die wil ik al langer, wat vinden jullie?
nee hoor deze zijn er al jaren, maar ga nu toch maar eens een paar aanschaffenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou voor de glitter gaan
Is dit weer iets nieuws?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn 200 euro per paar dus eerst maar 1
als je in NL in de winkel haalt zelfs 250, ik bestel ze daarom online dan is t iets goedkoperquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat zie ik er dus niet aan af. Ja ze zijn lollig, maar 200 euro??
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
Dat dus...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
So nice, she quoted it twicequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus...
Maar dan zou ik de studs doen
oh zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik vind mijn tieten niet eens groot genoeg voor die jurkquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:17 schreef PriemGirl het volgende:
Nou.. Het is nu niet dat ik geen tieten heb ofzo... ik heb een normale cup bij mijn postuur. Ze zijn niet prominent aanwezig; maar ze zijn er wel. Als ik het moet vergelijken; zou ik mijn figuur hiermee matchen: http://www.topvintage.nl/(...)/0012851_800x800.jpg
En daar vond ik het niet verkeerd uitzien.. Maar ik denk er nog even over na.
Nee ik snap jullie punt wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik vind mijn tieten niet eens groot genoeg voor die jurk
Maar als je het leuk vind gewoon shoppen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik snap jullie punt wel hoorMaar ik zou hem dus sowieso niet kopen als ik wél grote tieten had
Meer omdat het dan erg nadrukkelijk is.
Op die laatste foto vond ik het er wel netjes uitzien (qua cleavage en qua rondingen dus).
Maar ik shop nog even door
Dat dus!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik snap jullie punt wel hoorMaar ik zou hem dus sowieso niet kopen als ik wél grote tieten had
Meer omdat het dan erg nadrukkelijk is.
Op die laatste foto vond ik het er wel netjes uitzien (qua cleavage en qua rondingen dus).
Maar ik shop nog even door
Legoquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
mogge
zo fijn om dat ook eens op een doordeweekse dag te kunnen zeggen
straks lego bouwen en harry potter kijken
Die blik van die rooiequote:Op dinsdag 27 december 2011 11:39 schreef Loqi het volgende:
Goed, ik wil even compenseren voor alle drama die ik de laatste dagen gepost heb:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:39 schreef Loqi het volgende:
Goed, ik wil even compenseren voor alle drama die ik de laatste dagen gepost heb:
[ afbeelding ]
wat een joekels alquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:39 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje !!! Die worden straks groter dan mijn hondquote:
Mams er op aanspreken? En anders de schoonmaakster zelf...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:03 schreef princess-a het volgende:
Ik ben sjagrijnigMijn mam heeft een schoonmaakster,omdat ze dat zelf dus niet meer kan. Nu zijn ze altijd reuze gezellig aan het kletsen en gebruikt die schoonmaakster haar tijd vooral voor lekkere bakjes koffie. Omdat de chica deze week vrij is, heb ik mams huis maar even schoongemaakt en dan zie je dus pas hoe weinig ze écht doet
Dikke spinnewebben in de douche, aanslag in de wastafel, van de luxaflex kreeg ik een zwart schoonmaakdoekje terug
bovenop de magnetron ligt een dikke laag stof
en die chica krijgt ervoor betaald
Datquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mams er op aanspreken? En anders de schoonmaakster zelf...
Zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mams er op aanspreken? En anders de schoonmaakster zelf...
misschien welquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jeetje !!! Die worden straks groter dan mijn hond![]()
ik zou het tegen de schoonmaakster zelf zeggen, en aangeven dat als ze niet beter gaat schoonmaken dat je dan de thuiszorg belt, iemand tweede kans geven is natuurlijk prima, maar als ze daarna nog geen moer doet zou ik gewoon klacht indienen, ze worden niet betaald om koffie te leuten! en helemaal niet dat jij daarna nog eens het werk moet gaan doen, dan kan ze net zo goed wegblijven!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zo vaak gedaanMama vindt het zelf ook wel gezellig enzulks..die wil geen slecht woord over haar horen want ze is zo lief. Maar ik vind het niet normaal dat ze 3 uren per week de tijd heeft, en ze daarin alleen maar wc, douche, woonkamer zuigen en dweilen klaar krijgt en mn mamas bed opmaakt. Soms stofzuigt ze als extra de overloop en mn mams slaapkamer en dat was het. En dit is een klein huisje
zit er nu echt aan te denken om dan thuiszorg maar te bellen en te klagen, want mama vindt het wel prima omdat ik steeds de extras doe. Met fulltime baan en eigen huishouding zit ik daar niet op te wachten
dertien kilo, dat wegen de mijnesen gezamenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
misschien wel9 kilo voor een kater is niet abnormaal (de fokker had een kater van 13kilo)
Dat gaat niet want ze werkt op maandag en ik ook.. toch mn mama nog maar even meer opstoken dan dat die het zelf gaat zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou het tegen de schoonmaakster zelf zeggen, en aangeven dat als ze niet beter gaat schoonmaken dat je dan de thuiszorg belt, iemand tweede kans geven is natuurlijk prima, maar als ze daarna nog geen moer doet zou ik gewoon klacht indienen, ze worden niet betaald om koffie te leuten! en helemaal niet dat jij daarna nog eens het werk moet gaan doen, dan kan ze net zo goed wegblijven!
Gelukkig is dat het niet. mama heeft veel vrienden die bij haar langs komen enzo dus echt eenzaam is ze niet. Wel klein en niet bepaald mobiel waardoor ze zelf de vieze dingen niet ziet of er gewoon niet bij kan. Zij denkt dat alles wel schoon isquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
het ligt er natuurlijk aan, als de mama van p-a vaak alleen is vindt ze het misschien helemaal niet zo erg om wat meer te kletsen en wat minder schoon huis te hebben? Ik zou dat eerst proberen te achterhalen
TeringdePeringjantje!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef Lindytje het volgende:
Joehoe!! Mag ik evendoen???
Essent jaarafrekening, door u te ONTVANGEN: 500+ ekkies![]()
Hurray voor onze nieuwe ketel!!!!!!!
SHOPPENquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef Lindytje het volgende:
Joehoe!! Mag ik evendoen???
Essent jaarafrekening, door u te ONTVANGEN: 500+ ekkies![]()
Hurray voor onze nieuwe ketel!!!!!!!
Lolquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
JAAAAAAA SPEND ALL THE MONEY
kijk net op rekening is ie weer gestegen
Heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
JAAAAAAA SPEND ALL THE MONEY
kijk net op rekening is ie weer gestegen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
falennnn!!!
Ik heb mijn lief aan de facebook gekregen
buhquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met D'n Belg
Oh well...het was ook te lang te rustig zullen we maar zeggen
Allemaal heel mooi!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb een babyfaal gedaanOPI excuse moi, OPI Teenage Dream, China Glaze 108 degrees en 2x Poshe
Och hij heeft dus ook al tegen mijn kinderen gelogen dat Patje en ik al langer een verhouding hadden. Dus ik spreek hem daarop aan, maar dat was allemaal weer niet waar en uit zijn verband getrokken, en verkeerd begrepen natuurlijk. En toen kwam natuurlijk het 'en als je me niet gelooft dan moeten we maar afscheid nemen van elkaar...mijn vriendin (nieuwe poolse chica die hij sinds kort heeft) vindt dat hij dat moet doen want die vindt dit helemaal niet leuk, en die zit hier al helemaal te huilen wat ik verdien dit niet.' Dus ik heb vlak af gezegd dat zij er niets mee te maken heeft, dat ze zich erbuiten moeten houden etc.etc. Dus toen begon ze nog harder te huilen en heb ik gezegd dat ie maar gauw naar zijn huilende vriendinnetje moest en de hoorn erop gegooidquote:
beautyzone2007 op Ebay.. Behalve teenage dream die komt van een andere sellerquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal heel mooi!Waar heb je gefaald dan?
nicequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb een babyfaal gedaanOPI excuse moi, OPI Teenage Dream, China Glaze 108 degrees en 2x Poshe
haha go sqquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
falennnn!!!
Ik heb mijn lief aan de facebook gekregen
lol sneu persoon dan, lekker onder de plakquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och hij heeft dus ook al tegen mijn kinderen gelogen dat Patje en ik al langer een verhouding hadden. Dus ik spreek hem daarop aan, maar dat was allemaal weer niet waar en uit zijn verband getrokken, en verkeerd begrepen natuurlijk. En toen kwam natuurlijk het 'en als je me niet gelooft dan moeten we maar afscheid nemen van elkaar...mijn vriendin (nieuwe poolse chica die hij sinds kort heeft) vindt dat hij dat moet doen want die vindt dit helemaal niet leuk, en die zit hier al helemaal te huilen wat ik verdien dit niet.' Dus ik heb vlak af gezegd dat zij er niets mee te maken heeft, dat ze zich erbuiten moeten houden etc.etc. Dus toen begon ze nog harder te huilen en heb ik gezegd dat ie maar gauw naar zijn huilende vriendinnetje moest en de hoorn erop gegooid![]()
Een beetje door haar laten bepalen wat hij of ik wel of niet mogen doen. Denk het niet he? Ze kent me niet eens![]()
Ik vind het best lachwekkend eigenlijk, als het niet zo triest was
Jajaja, 1 blik op zijn huis...kat in het bakkiequote:
Mwehehehquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jajaja, 1 blik op zijn huis...kat in het bakkie
Zeker! Dat was al bijna de helft bij de bouwmarkt voor verf etc...quote:
Ja dat gaat stiekem hard he?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker! Dat was al bijna de helft bij de bouwmarkt voor verf etc...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |