abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106025659
[cliché] Elke vorm van feedback is welkom [/cliché]

Maar liever heb ik dat je aandelen koopt, bitch.

En ja, dit is spam :*
En ja, ik weet dat te titel zuigt :Y

-link weg-

[ Bericht 15% gewijzigd door DaMart op 25-12-2011 11:37:31 ]
  zondag 25 december 2011 @ 06:08:31 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106025670
Zo te zien vast autobiografische bagger, kan me in geen geval voorstellen dat iemand dat prutverhaal vrijwillig gaat lezen, laat staan er geld voor over heeft :')

Ga lekker werken voor je geld :{w
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106025675
Geen autobiografische bagger, het verhaal is fictief.

En ik werk al voor mijn geld :W
pi_106025693
quote:
En ik werk al voor mijn geld
Wouldn't stop doing that, if I where you

zondag 25 december 2011 @ 06:33:31 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106025704
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 06:25 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wouldn't stop doing that, if I where you

[ afbeelding ]
Mijn god! :D

En dat had ik nog niet eens gelezen, ik vond het na de samenvatting al welletjes _O-
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106025725
"(Let op, dit is het gedeelte waar ze me letterlijk en duidelijk articulerend citeert uit de briljante email die ik haar stuurde om te lichten waarom ik niet was komen opdagen)."
Vind ik de slechtste zin van de eerste pagina.
Je kan vast wel bedenken waarom.
Neem dat principe en pas het toe op de rest van je verhaal.

Te veel bijvoeglijk naamwoorden, bijzinnen, komma's.
"Mevrouw Rietdijk kijkt me glazig aan van achter dikke, door een hopeloos gedateerd montuur omlijste brillenglazen."
of
"Mevrouw Rietdijk kijkt me glazig aan. Haar dikke brillenglazen worden door een hopeloos gedateerd montuur omlijst."
  zondag 25 december 2011 @ 06:48:24 #7
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_106025729
Soms heb je, als je iets leest, dat je direct weet dat het een klassieker wordt. De stijl, de plot, de spanningsboog, het tempo, het valt allemaal samen. Je wordt direct meegesleept, en pas als je het uit hebt, besef je dat zojuist een heel verhaal in één keer hebt uitgelezen. Zoiets gebeurt waarschijnlijk maar één keer in je leven, maar als het gebeurt weet je het direct: "Dit is een klassieker die ze over 2000 jaar nog prijzen."

Dit verhaal is dat niet. In feite, de schrijver van stationsromannetjes zou zich hiervoor nog schamen. Dickens draait zich om in zijn graf, en je hebt zojuist de hele vrouwenbeweging 100 jaar teruggezet. Dit is literaire aids, kanker en aarsjeuk ineen.

En dan houd ik me nog in.
  zondag 25 december 2011 @ 07:56:41 #8
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_106025852
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 06:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Soms heb je, als je iets leest, dat je direct weet dat het een klassieker wordt. De stijl, de plot, de spanningsboog, het tempo, het valt allemaal samen. Je wordt direct meegesleept, en pas als je het uit hebt, besef je dat zojuist een heel verhaal in één keer hebt uitgelezen. Zoiets gebeurt waarschijnlijk maar één keer in je leven, maar als het gebeurt weet je het direct: "Dit is een klassieker die ze over 2000 jaar nog prijzen."

Dit verhaal is dat niet. In feite, de schrijver van stationsromannetjes zou zich hiervoor nog schamen. Dickens draait zich om in zijn graf, en je hebt zojuist de hele vrouwenbeweging 100 jaar teruggezet. Dit is literaire aids, kanker en aarsjeuk ineen.

En dan houd ik me nog in.
Deze post prijst men over 2000 jaar nog.
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_106026316
Wat zijn we toch weer heerlijk negatief bezig, in plaats van feedback te geven. :')

Alleen n0ir is goed bezig. De rest van jullie is zo kankertriest vooral Ser_Ciappelletto, maar goed het is je vergeven niemand kent je toch.

Geef OP gewoon goede feedback in plaats van alles af te zeiken, daar wordt niemand wat beter van.

Kusje DE met kerstgedachte.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_106026662
Wat een ontzettend kuttopic
Huh?
pi_106026823
Sorry, is gewoon niet goed genoeg. Overweeg eens een schrijfcursus, dan kan je leren hoe het wel moet.
  zondag 25 december 2011 @ 11:02:00 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_106027130
quote:
13s.gif Op zondag 25 december 2011 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat zijn we toch weer heerlijk negatief bezig, in plaats van feedback te geven. :')

Alleen n0ir is goed bezig. De rest van jullie is zo kankertriest vooral Ser_Ciappelletto, maar goed het is je vergeven niemand kent je toch.

Geef OP gewoon goede feedback in plaats van alles af te zeiken, daar wordt niemand wat beter van.

Kusje DE met kerstgedachte.
Wat een vreselijk slecht geschreven reactie. De zinnen zijn onduidelijk, er zit geen lijn in, de controversiële gedeelten dienen geen enkel doel binnen de plot. Het is echt huilen met de pet op. Zulke opmerkingen zijn de oorzaak van de Holocaust, van de Zwarte Dood, en van die kleine reepjes kapotte huid bij de vingernagels. Je post doet in één keer 3000 jaar Westerse cultuur teniet. Ieder communicatiemiddel in een straal van 20 kilometer rond jou zou preventief geruimd moeten worden. Daar waar ik Roxanne schrijflessen zou aanraden, raad ik jou niet-schrijflessen aan.

En dit is de beste feedback die ik kan bedenken zonder zozeer de waarheid te verdraaien dat onder boven wordt en goed slecht.
pi_106027258
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat een vreselijk slecht geschreven reactie. De zinnen zijn onduidelijk, er zit geen lijn in, de controversiële gedeelten dienen geen enkel doel binnen de plot. Het is echt huilen met de pet op. Zulke opmerkingen zijn de oorzaak van de Holocaust, van de Zwarte Dood, en van die kleine reepjes kapotte huid bij de vingernagels. Je post doet in één keer 3000 jaar Westerse cultuur teniet. Ieder communicatiemiddel in een straal van 20 kilometer rond jou zou preventief geruimd moeten worden. Daar waar ik Roxanne schrijflessen zou aanraden, raad ik jou niet-schrijflessen aan.

En dit is de beste feedback die ik kan bedenken zonder zozeer de waarheid te verdraaien dat onder boven wordt en goed slecht.
Jij ben gewoon slecht in feedback geven.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 25 december 2011 @ 11:13:19 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_106027301
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 11:11 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Jij ben gewoon slecht in feedback geven.
Nee, jíj hebt al lekker inhoudelijk geantwoord. ;)

Heb je de tekst al eens gelezen? Als je dat zou doen, zou je me direct gelijk geven...
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 11:36:10 #15
42184 crew  DaMart
pi_106027671
quote:
4s.gif Op zondag 25 december 2011 05:49 schreef rdb1986 het volgende:

En ja, dit is spam :*
En daarom gaat dit topic dicht. Als je feedback wilt, kun je het hele verhaal of een gedeelte daarvan hier posten, maar ik krijg de indruk dat dit topic vooral bedoeld is om je manuscript te verkopen en dat is dus niet de bedoeling op FOK!.

En een nieuw topic zorgt hopelijk ook voor normale feedback in plaats van afzeikposts waarin meer ziektes rondvliegen dan opmerkingen waar TS werkelijk wat aan heeft om zijn verhaal te verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')