Heb ik ook...quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:
Ik blijf de melding houden:
"Je doet nog niet mee! Beantwoord een van de openstaande vragen om je deelname te starten. Je kunt daarna op deze pagina je statistieken bekijken."
Ik kan dus niet zien hoeveel punten ik al binnen heb.. Hebben anderen dit ook?
Ik heb dezelfde melding.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:
"Je doet nog niet mee! Beantwoord een van de openstaande vragen om je deelname te starten. Je kunt daarna op deze pagina je statistieken bekijken."
Zoeken is lastigquote:Op maandag 26 december 2011 12:25 schreef strontboer het volgende:
Ik snap er niks van. Waar vind ik die vragen, logo's etc.
Ooh lol, daar heb ik niet eens gekeken. Ik al het hele forum afzoekenquote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zoeken is lastig
Begin hier eens: http://games.fok.nl/siten(...)rijsvraag-dag-1.html
Ik heb op 3 vragen na al alles ingevuld...quote:Het zijn dit jaar weer twee logo's. Heb de tekst aangepast!
Het linkje naast de actieve items komt er hopelijk aan, heb daar een verzoekje voor neergelegd!
Keuntje en Zombieater, ik kan van jullie beide nog geen inzendingen terug vinden. Hebben jullie al wel een vraag beantwoord en is deze vraag ook daadwerkelijk uit het overzichtje verdwenen?
Bonuscodes zijn dagelijks sowieso tussen 12 en 23:59 uur te vinden, maar in veel gevallen al eerder op de dag. Bonuscode van gisteren was dus ook gewoon te vinden ergens!
Ik heb tot nu toe alleen de eerste vraag ingevuld... Niet verdwenen, wel een vinkje ervoor en antwoord ingevuld als ik er nog een keer op klikquote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef koei het volgende:
Het zijn dit jaar weer twee logo's. Heb de tekst aangepast!
Het linkje naast de actieve items komt er hopelijk aan, heb daar een verzoekje voor neergelegd!
Keuntje en Zombieater, ik kan van jullie beide nog geen inzendingen terug vinden. Hebben jullie al wel een vraag beantwoord en is deze vraag ook daadwerkelijk uit het overzichtje verdwenen?
Bonuscodes zijn dagelijks sowieso tussen 12 en 23:59 uur te vinden, maar in veel gevallen al eerder op de dag. Bonuscode van gisteren was dus ook gewoon te vinden ergens!
Edit: srry moest de eit-knop hebben niet de quote-knop :p Hoe verwijder ik deze xD *n00b-shame*quote:Op maandag 26 december 2011 13:34 schreef zombieater het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen de eerste vraag ingevuld... Niet verdwenen, wel een vinkje ervoor en antwoord ingevuld als ik er nog een keer op klik.
Jullie zijn weer héél goed bezig(mooi dat jullie zo goed omgaan met feedback =D)
Top, maar ondertussen? Kunnen we gewoon invullen of moeten we afwachten tot het opgelost is?quote:Op maandag 26 december 2011 11:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb ik ook, maar wceend was er alweer mee bezig
Je kan gewoon invullen! Bij de vragen staan jullie inzendingen wel, alleen gaat er in het overzicht blijkbaar iets mis bij mensen die vorig jaar ook mee deden en dus al/nog in de tool staan. Wordt zsm naar gekeken door iemand die nu kerst aan het vieren is!quote:Op maandag 26 december 2011 14:02 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Top, maar ondertussen? Kunnen we gewoon invullen of moeten we afwachten tot het opgelost is?Zou handig zijn als de crew even iets liet weten.
Ik herken namelijk een vrij bekende PSX-icoon, maar ik zat te twijfelen of er niet alleen 2011-gerelateerde logo's bijzaten.quote:Op maandag 26 december 2011 22:11 schreef RPG het volgende:
Kunnen ook oudere logo's zijn voor zover ik zie.
Daarom zijn het bonuscodes. Heel FOK! afspeuren kan ik sowieso niemand aanradenquote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
En de bonuscode vinden is trouwens ondoenbaar, tenzij je 3 uur wilt besteden aan het uitkammen van elke subsite van Fok!. Er moet een wat specifiekere omschrijving komen dan: 'Ergens op FOK!.
Hint voor Logo 4?quote:Op maandag 26 december 2011 22:21 schreef koei het volgende:
[..]
Daarom zijn het bonuscodes. Heel FOK! afspeuren kan ik sowieso niemand aanraden
Er worden geen hints gegeven, dus dat zal je op eigen kracht moeten uitzoeken. En aanpassen kan ook niet, omdat mensen anders gewoon dingen uit gaan proberen en vervolgens kijken of ze het goed hebben, en zo niet hun antwoord aanpassen en weer opnieuw proberen. Je kan één antwoord insturen en antwoorden worden niet aangepast, staat ook zo in de spelregels. Spel- of typfouten wordt uiteraard niet moeilijk over gedaan!quote:Op maandag 26 december 2011 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hint voor Logo 4?
En waarom kan ik geen antwoorden aanpassen?
Ik had te snel over een vraag heen gelezen en vervolgens XXX' ingevuld terwijl het ging om de hoeveelheid spelers.quote:Op maandag 26 december 2011 22:24 schreef koei het volgende:
[..]
Er worden geen hints gegeven, dus dat zal je op eigen kracht moeten uitzoeken. En aanpassen kan ook niet, omdat mensen anders gewoon dingen uit gaan proberen en vervolgens kijken of ze het goed hebben, en zo niet hun antwoord aanpassen en weer opnieuw proberen. Je kan één antwoord insturen en antwoorden worden niet aangepast, staat ook zo in de spelregels. Spel- of typfouten wordt uiteraard niet moeilijk over gedaan!
Dat is een gevalletje helaas pindakaas. Extra goed je best doen bij de opdracht en je verdient de gemiste punten wel weer terugquote:Op maandag 26 december 2011 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had te snel over een vraag heen gelezen en vervolgens 'Super Mario 64' ingevuld terwijl het ging om de hoeveelheid spelers.
Thanks voor de tip voor het juiste antwoord, misschien moet dit weggehaald worden?quote:Op maandag 26 december 2011 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had te snel over een vraag heen gelezen en vervolgens 'XXXX' ingevuld terwijl het ging om de hoeveelheid spelers.
Welke browser? Gebruik je een adblocker?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik snap niet dat ik niet verder kom dan http://games.fok.nl/prijsveiling/1328 als ik op een van de links klik gebeurt er niks en als ik ze open in een nieuw tabblad kom ik op dezelfde pagina..
Ja, deze melding heb ik ook.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja, deze melding heb ik ook.
Het zal dus binnenkort wel opgelost zijnquote:Belangrijk!
Er zijn wat problemen met het bekijken van je score als je vorig jaar ook meegedaan hebt. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen. Verstuurde antwoorden zijn gewoon goed binnen gekomen en hopelijk kunnen jullie ook binnenkort zien hoeveel punten jullie hebben verdiend! Je kunt gewoon vragen blijven beantwoorden.
Eensquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, verdomd lastige vragen dit jaar zeg
Je hebt dit jaar de antwoorden er niet direct bij, dat maakt het een stuk lastigerquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, verdomd lastige vragen dit jaar zeg
Hier ook maar even de vraag neerzetten.quote:Op woensdag 28 december 2011 @ 10:18 schreef Yngwie het volgende:
Bij vraag 7.. antwoord uit het FOK!games artikel is anders dan via de links die in datzelfde artikel staan... welk antwoord moet er gebruikt worden?
Hehe zit wat in jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar de antwoorden er niet direct bij, dat maakt het een stuk lastiger
Ik heb het aantal uit het bronartikel gepakt, al klopt dat inderdaad technisch niet met wat er in het FOK!games-artikel staat.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
Hier ook maar even de vraag neerzetten.
(uit het nieuwsbericht van vandaag)
Bij mij nog niet. Maar zal vanzelf wel komen deze week gok ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:33 schreef zombieater het volgende:
Nice^^ kan mijn punten weer zien =D good job crew
Mwha...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef zombieater het volgende:
Worden de bonuscodes eigenlijk veel gevonden?
Nee nog niet, er komen er meer in te staan.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:54 schreef Yngwie het volgende:
Zijn alle prijzen al in de veiling ingevoerd eigenlijk?
Die heb ik zelf gemaakt ja, wat ik bedoelde is of het 1 plaatje moest zijn, zoals de voorbeelden op de site, of dat een stripje ook mag, maar mijn vraag is beantwoordquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef wc-eend het volgende:
Je moet een eigen parodie maken, als dat een eigen verzinsel is mag je die insturen.
Ja, klopt!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef zombieater het volgende:
Moet bij 8-2 de ontwerper mss een ontwerpster zijn??
Volgens mijn overzicht heb je 51 punten. Ik zie ook niets vreemds bij je staan waardoor het niet goed zou zijn gegaan ofzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Er staat nog steeds dat ik geen punten heb, klopt dit?
O vreemd! Dan ga ik even door met vragen zoeken, nog niet echt actief geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mijn overzicht heb je 51 punten. Ik zie ook niets vreemds bij je staan waardoor het niet goed zou zijn gegaan ofzo.
Da's dan sinds kort.. ik heb 'm zonder omweggetjes kunnen beantwoorden vanochtend gisterenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:43 schreef lizardtattoo het volgende:
8-6 staat niet in het overzicht, maar met een omweg kan je hem wel opvragen. Je kan hem echter niet beantwoorden...
8 - 6 Hoeveel wist een jongentje 'stiekem' uit te geven aan een Xbox live account?
Deze vraag is (nog) niet actief. Vanaf 01-01-2012 00:00 kun je een antwoord opgeven en punten verdienen.
(Overigens is het jongetje, niet jongentje)
Ik gisteren ook inderdaad. Hij moet dan uit het overzicht verdwenen zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Da's dan sinds kort.. ik heb 'm zonder omweggetjes kunnen beantwoorden vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Oh dat kan sowieso wel hoor, ik ben niet zo actief met de opdrachten en logo's dit jaar
Maar goed, de vraag is dus weg nu
- edit - hij doet 't weer
[ Bericht 17% gewijzigd door lizardtattoo op 02-01-2012 15:30:46 ]Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P![]()
Zijn er eigenlijk ergens nog de punten te zien die iedereen gehaald hebben in de voorgaande jaren ? (ik snap ook als die niet voor vannacht gepost worden wegens de bonus vragen)
Ik vraag me namelijk af of ik het eigenlijk beter doe dan voorgaande jaren. Al heb ik gevoel dat ik het dit jaar veel moeilijker vond alles te vinden.- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -![]()
Je ligt iets achter maar van dit jaar zijn de opdrachten nog niet nagekeken en ik ga morgen handmatig nakijken weer.![]()
Ok dus mijn kennis gaat achteruitDankjewel wc-eend voor het nakijken.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -![]()
Ik ben heel benieuwd naar wat de logo's uiteindelijk waren.
Een aantal heb ik er, maar een groot deel niet, terwijl ik ze wel ergens vaag herkende...
Worden de logo's bekend gemaakt aan het eind van de rit?Doe eens niet.![]()
Ja, er verschijnt dinsdag of woensdag ergens een special met daarin de antwoorden van alle vragen en de logo's. Eerst moeten alleen de vragen nog een keer doorgelopen worden, en volgt er een discussie met in hoeverre 'foute' antwoorden niet toch goed zijn. Zodra dat klaar is volgt de special en zijn de punten voor de vragen definitief.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ik kom alleen klagen als mijn antwoord van dat logo met "het licht en de groene bolletjes" wordt afgekeurd
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat logo vind ik sowieso een beetje verneukeratief, omdat het een game betreft die nog niet eens uit isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik kom alleen klagen als mijn antwoord van dat logo met "het licht en de groene bolletjes" wordt afgekeurd![]()
![]()
Vandaar dat ik ook het deel niet genoemd heb, maar gewoon de naam van de eerste game/franchisequote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:01 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat logo vind ik sowieso een beetje verneukeratief, omdat het een game betreft die nog niet eens uit isPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
FOUT!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook het deel niet genoemd heb, maar gewoon de naam van de eerste game/franchise![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef Seria1337 het volgende:
Ah nieuwe prijzen bijgevoegd zie ik!!!
Leuk!!!Die er nu in staan heb ik al de hele tijd gezien eigenlijk
Edit: oh wacht.. de Professor Layton enzo is nieuw![]()
![]()
Ik heb vandaag in mijn vragenoverzicht alleen vraag 1-6 kunnen zien... Al mijn punten staan wel bij profiel... Ik weet niet of dit een probleem is/kan worden?![]()
Is goed eendje, ik zag dat de eerste veilingen toch pas over een week beginnen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Umm, twee weken zo te zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is goed eendje, ik zag dat de eerste veilingen toch pas over een week beginnen?![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
ooh, 8 dagen voor een veilingquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/prijsveiling/1328#item/407
Veiling loopt de 18e af, begint de 10e om 00:00![]()
![]()
Zodra de laatste check is geweest. Ik hoop vanavond of morgen vroeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Chop-Soy het volgende:
Enig idee wanneer alle antwoorden online komen te staan?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
OkBen stiekem benieuwd naar een paar antwoorden waar ik niet op kon komen/kon vinden, terwijl ik het bericht wel gelezen had
![]()
![]()
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de inzendingen van de opdrachtenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Chop-Soy het volgende:
Enig idee wanneer alle antwoorden online komen te staan?![]()
![]()
Me 2, maar denk dat dit een beetje teveel word om te laten tonen ( toch ? )quote:Ben eigenlijk meer benieuwd naar de inzendingen van de opdrachten![]()
Neem aan dat ze dat wel weer doen jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Ach in ieder geval de leukste paar he![]()
![]()
Die komen in een latere special.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Ach in ieder geval de leukste paar heRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Moet je elk antwoord van ieder persoon ga nachecken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef wc-eend het volgende:
Vanavond ga ik aan de slag met de handmatige check :-) Beloofd![]()
![]()
Ik gok alleen elk fout antwoordquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef Chop-Soy het volgende:
[..]
Moet je elk antwoord van ieder persoon ga nachecken?
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -![]()
Ik zie jammer genoeg geen extra punten terwijl ik weet dat sommige antwoorden toch wel goed waren.
Waren verkeerd gespelde dingen en dingen zoals PSP zeggen ipv Play Station Portable. of andersom...![]()
Zo goed heb ik het allemaal niet bijgehouden, heb gewoon alle vragen ingevuld.. had alleen mijn twijfels over 1 bonuscode die niet goedgekeurd was door een copy/paste probleempje.. maar daar heb ik ook geen punten voor bij gehad. Dus ik weet het niet *haalt schouders op*quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Seria1337 het volgende:
Ik zie jammer genoeg geen extra punten terwijl ik weet dat sommige antwoorden toch wel goed waren.
Waren verkeerd gespelde dingen en dingen zoals PSP zeggen ipv Play Station Portable. of andersom...![]()
Ik heb volgens mij ook geen punten gekregen voor de door een copy-paste-bug mislukte bonuscode (zie reacties onder dag 6 en dag 4 - als je "jan&piet" copypaste pakt het formulier alleen "jan"... de bonuscode van dag 6 (4X3L&T081) is daardoor niet goed doorgekomen en dat is niet mijn fout...).
[ Bericht 2% gewijzigd door lizardtattoo op 05-01-2012 10:52:20 ]Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P![]()
Die vraag is gisteravond wel goedgekeurd vanwege die bug, dus je zou er punten voor moeten hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:42 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb volgens mij ook geen punten gekregen voor de door een copy-paste-bug mislukte bonuscode (zie reacties onder dag 6 en dag 4 - als je "jan&piet" copypaste pakt het formulier alleen "jan"... de bonuscode van dag 6 is daardoor niet goed doorgekomen en dat is niet mijn fout...).
Als Seria en Liz even hun puntenaantal naar mij toe dm/pm dan leg ik het even naast wat ik in het systeem heb staan.![]()
Vreemd... ik had voor gisterenavond dezelfde hoeveelheid punten als nu... en heb die code waar Liz het over had ook gewoon gecopy/paste... op dat moment echter niet gechecked of ik er punten voor kreeg of niet.. maar als er een copy/past bug was dan mis ik die punten ook nog lijkt me?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die vraag is gisteravond wel goedgekeurd vanwege die bug, dus je zou er punten voor moeten hebben.![]()
![]()
Zijn de extra punten na de handmatige check wel gelijk doorgevoerd?
Ik heb volgens mij wat te lange antwoorden gebruikt soms, waardoor sommige niet goed worden gerekend door het systeem. Toch verwacht ik wel dat die antwoorden kloppen, maar helaas geen extra punten.mind over matter: I don't mind it so it doesn't matter![]()
Hier heb ik ook nog geen antwoord op gekregen? Probleem is nog niet opgelost, dus mss heeft dat er ook iets mee te maken? :pquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef zombieater het volgende:
Ik heb vandaag in mijn vragenoverzicht alleen vraag 1-6 kunnen zien... Al mijn punten staan wel bij profiel... Ik weet niet of dit een probleem is/kan worden?
Ik heb ook geen extra punten meer erbij gekregen... (Weet ook niet of dat nodig was/is :p)![]()
Alle vragen zijn weggehaald in de vragen lijst op vraag 1-6 na. Dat is de enige die is blijven staan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef wc-eend het volgende:
Je ziet dat er maar één vraag is beantwoord? Maar hebt wel al je punten?- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -![]()
Ik zie ook alleen vraag 1-6 nog bij de vragenlijst. Ik had ook gehoopt/gedacht dat die nog handmatig goed gekeurd zou worden, ik had daar in ieder geval nog geen punten voor bijgehad als ik het goed heb...![]()
Same here, vraag is ingevuld en hij herhaalt mijn prachtige antwoord en die staat vast, je kunt niets meer veranderen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef RPG het volgende:
[..]
Alle vragen zijn weggehaald in de vragen lijst op vraag 1-6 na. Dat is de enige die is blijven staan.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jeej hoopje punten erbij
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Yeah heb ook wat puntjes erbij >_< nu de opdrachten nog >_< !!
Thank You wc-eend !!!
Wil je nog steeds PM met punten aantal?? Of is het zo goed?
En ik zie ook alleen vraag 1-6 staan....![]()
De antwoordspecial staat online!
De punten die je nu hebt zijn voor alle gewone vragen, logo's bonuscodes én opdracht 1. De punten voor de bonusvragen en de andere opdrachten volgen nog.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Toch wel Ghostbuster the Video Game! Hahahaha... dat had ik dus echt niet verwacht... lastig hoor, zo'n photoshop die niet van het originele logo afkomt. Daarom dacht ik eigenlijk dat Ghostbusters nooit goed zou kunnen zijn... maar gelukkig tochBen wel tevreden met mijn punten!
quote:1-Logo 1
Nee, niet het logo van FOK! dierennieuws
Edit...
Voor vraag 5-3 had ik dit artikel gevonden: A capella cover Super Mario Bros. theme
Aangezien daarin staat "Jimmy Wong maakt er een beetje zijn eigen versie van, want zo kwam het liedje in ieder geval niet voor in de game" wat ik las als het verkrachten van de soundtrack van een game... geen punten waard?
[ Bericht 29% gewijzigd door Yngwie op 05-01-2012 17:17:20 ]![]()
Idem, had ook "USA" ivm Jimmy Wong op basis van dat artikel
Als ik de antwoorden vergelijk met mijn eigen antwoorden die ik heb gegeven kom ik nog 3 puntjes te kort. Misschien ligt het aan deze vraag:
2-8 Welke gloednieuwe game verscheen volgens een poster ook voor SEGA's console?
- Captain America: Super Soldier
Is Captain America alleen niet goed gerekend en moet hier Super Soldier achter staan?
Daar twijfelde ik al over bij het invoeren. Lijkt me wel duidelijk dat ik het goede artikel had.mind over matter: I don't mind it so it doesn't matter![]()
Captain America alleen is ook goed gerekend, zo kritisch zijn we niet (tenzij het specifiek bij de vraag staat natuurlijk). Je hebt voor alle vragen die je goed hebt gewoon de punten gekregen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef Delian het volgende:
Als ik de antwoorden vergelijk met mijn eigen antwoorden die ik heb gegeven kom ik nog 3 puntjes te kort. Misschien ligt het aan deze vraag:
2-8 Welke gloednieuwe game verscheen volgens een poster ook voor SEGA's console?
- Captain America: Super Soldier
Is Captain America alleen niet goed gerekend en moet hier Super Soldier achter staan?
Daar twijfelde ik al over bij het invoeren. Lijkt me wel duidelijk dat ik het goede artikel had.
Yngwie, ik kijk vanavond als ik thuis ben nog even naar jullie vraag. Ik moet nu eerst sporten!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ik heb twee vraagjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5-8 Hoe lang duurde het voordat Kuukske bij de kassa stond met Uncharted 3?
- Twee seconden
Is 2 tellen (zoals in het artikel staat) ook goed gerekend?
Het stukje over het groene ding van Nebo... Wellicht lees ik er overheen, maar in de E3: vrijdagspecial zie ik geen referentie naar Nebo en een komkommer. Alleen "ik" en een komkommer. Het stuk is geplaatst (en ik neem dus aan geschreven) door jou Koei
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb twee vraagjes:Het is de verkeerde link in de special, deze moet het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5-8 Hoe lang duurde het voordat Kuukske bij de kassa stond met Uncharted 3?
- Twee seconden
Het stukje over het groene ding van Nebo... Wellicht lees ik er overheen, maar in de E3: vrijdagspecial zie ik geen referentie naar Nebo en een komkommer. Alleen "ik" en een komkommer. Het stuk is geplaatst (en ik neem dus aan geschreven) door jou Koei
http://games.fok.nl/special/447190/1/1/50/e3-2011-zaterdag.htmlquote:Vervolgens was uiteraard Nebo zelf de gelukkige voor een extra bagage-checkAlleen een beetje jammer dat we niet toch nog even de komkommer in zijn tas hadden gedaan toen hij naar het toilet ging, waar we het wel over hadden gehad.
![]()
Vandaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het is de verkeerde link in de special, deze moet het zijn
http://games.fok.nl/special/447190/1/1/50/e3-2011-zaterdag.html
[..]Ik had hier zooooo lang op gezocht en kon hem maar niet vinden.
Ik had bij Kuukske nog de werkdag erbij gerekend haha
En met het Logo van Metal Gear Solid kon ik me wel tegen het hoofd slaan. Bij de vragen zagen ik alleen de eerste letter staan en toen dat ik dat is EA, kijk je dan vervolgens bij dag-topic staat het logo helemaal. Dus de volgende keer zal ik hier beter op letten.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb twee vraagjes:Ja, twee tellen is ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5-8 Hoe lang duurde het voordat Kuukske bij de kassa stond met Uncharted 3?
- Twee seconden
Het stukje over het groene ding van Nebo... Wellicht lees ik er overheen, maar in de E3: vrijdagspecial zie ik geen referentie naar Nebo en een komkommer. Alleen "ik" en een komkommer. Het stuk is geplaatst (en ik neem dus aan geschreven) door jou Koei![]()
Opdrachten jongenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Chop-Soy het volgende:
[..]
Kraak je nu je vingers om de opdrachten te bekijken of om Rossdale een lesje te leren?
Alles downloaden, bestanden een naam geven, aandachtig bekijken, punten noteren in excel...![]()
Ja als het goed is worden er morgen/zaterdag nog een aantal toegevoegdquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef Yngwie het volgende:
OoOO, en weer prijzen toegevoegd aan de veilingKomt er nog meer?
![]()
![]()
Ook dat inderdaad, ongetwijfeld een kloteklus, overal foto's van maken. Maar maakt het voor het veilen wel prettiger. Echt kudo's voor de gehele crew die hier zoveel tijd en energie in steekt!quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef bigbass het volgende:
Dikke pluim dat er bij alle prijzen een foto staat nu.![]()
![]()
![]()
Zegquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Chop-Soy het volgende:
[..]
Kraak je nu je vingers om de opdrachten te bekijken of om Rossdale een lesje te leren?
Bonuspunten zijn toegevoegd,
Alleen voor opdracht 3, dat gedichtje, en die allerlaatste vragen met hoeveel punten zijn er verdiend enzo moet nog gedaan worden, die doen iemand anders.![]()
Er moet ook nog even iemand hier naar kijken:quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja als het goed is worden er morgen/zaterdag nog een aantal toegevoegd
http://games.fok.nl/prijsveiling/1328#item/413
Je kunt op dit item bieden van 10-01-2012 @ 00:00 tot 10-01-2012 @ 00:00.Okay, aantal punten van vorig jaar haal ik dus niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:33 schreef wc-eend het volgende:
Bonuspunten zijn toegevoegd,
Alleen voor opdracht 3, dat gedichtje, en die allerlaatste vragen met hoeveel punten zijn er verdiend enzo moet nog gedaan worden, die doen iemand anders.Maar ik kom een eind in de buurt
Hoeveel had je vorig jaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Er moet ook nog even iemand hier naar kijken:
Je kunt op dit item bieden van 10-01-2012 @ 00:00 tot 10-01-2012 @ 00:00.
[..]
Okay, aantal punten van vorig jaar haal ik dus niet meer.Maar ik kom een eind in de buurt
![]()
Yeah ik heb Epic veel meer dan vorig jaar >_<
En dan moet opdr 3 en de bonus vragen er nog bij nice![]()
Hopelijk komen er meer puntjes bij >_< En hopelijk krijg ik er meer en heb ik genoeg om dat ene te halen waar ik mijn oog op heb laten vallen.![]()
En wat is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:20 schreef Seria1337 het volgende:
Yeah ik heb Epic veel meer dan vorig jaar >_<
En dan moet opdr 3 en de bonus vragen er nog bij nice![]()
Hopelijk komen er meer puntjes bij >_< En hopelijk krijg ik er meer en heb ik genoeg om dat ene te halen waar ik mijn oog op heb laten vallen.![]()
![]()
De 3DS heb ik 'gekocht' voor 269 punten en ik had er nog iets van 6 over, dus ongeveer 275. Ik zit nu rond de 230 en er kan nog wel wat bijkomen voor de bonusvragen en die laatste opdracht maar niet meer zoveel dat ik bij de 270 uitkom.quote:Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Die 3DS was echt een fantastische prijsDit jaar weet ik nog niet waar ik voor ga, een game of zo maar welke?
![]()
![]()
Pff, de 200 punten ga ik niet halen. Ondanks dat ik niet het idee heb dat ik veel vragen fout had maargoed![]()
Maar toch wel weer net iets meer puntjes dan vorig jaar
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:01 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
De 3DS heb ik 'gekocht' voor 269 punten en ik had er nog iets van 6 over, dus ongeveer 275. Ik zit nu rond de 230 en er kan nog wel wat bijkomen voor de bonusvragen en die laatste opdracht maar niet meer zoveel dat ik bij de 270 uitkom.Ik heb meer punten dan Liz!
tenzij jij er vet veel van de bonusvragen bij krijgt.![]()
hmm is het veilig om te zeggen wat ik zou willen halen??
Ik heb nu al over de 230 punten en ik hoop meer te halen uit de laatste bonus vragen en de opdracht.
Ben wel blij met mijn score >_< Vet veel meer dan vorig jaar
Er is dit jaar niet echt iets wat gelijk staat aan DE prijs van vorig jaar (3DS).....
Geen Vita???![]()
![]()
Nee, de prijzen van vorig jaar die we besteld hebben leverde zoveel gezeik op dat we hebben besloten om dat nooit meer te doen en enkel prijzen te veilen die we daadwerkelijk hebben. Dat zijn er ook al ruim genoeg gezien het aantal deelnemers. Ook geen pre-orders meer dit jaar dus!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:07 schreef Seria1337 het volgende:
hmm is het veilig om te zeggen wat ik zou willen halen??
Ik heb nu al over de 230 punten en ik hoop meer te halen uit de laatste bonus vragen en de opdracht.
Ben wel blij met mijn score >_< Vet veel meer dan vorig jaar
Er is dit jaar niet echt iets wat gelijk staat aan DE prijs van vorig jaar (3DS).....
Geen Vita???
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Alle punten zijn overigens uitgedeeld. Het is nog niet overal goed opgeteld dus er kunnen bij sommige mensen nog wat punten bij komen, maar daarna is het definitief!
Yngwie en Liz, na overleg is besloten om geen punten te geven voor het antwoord VS of USA. Op FOK! zelf is nergens is nergens te vinden dat de jongen van dat filmpje uit de VS komt, dus voldoet dat antwoord niet aan de voorwaarden waaraan vragen (en dus ook antwoorden) moeten voldoen. Helaas.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Gezeik met de leveringen an sich, of gezeik van users? Indien het laatste gewoon die users uitsluiten van deelname in volgende jarenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, de prijzen van vorig jaar die we besteld hebben leverde zoveel gezeik op dat we hebben besloten om dat nooit meer te doen en enkel prijzen te veilen die we daadwerkelijk hebben. Dat zijn er ook al ruim genoeg gezien het aantal deelnemers. Ook geen pre-orders meer dit jaar dus!Jullie zijn nu vrijwilligers die deze flinke klus ieder jaar klaren, dus een beetje geduld en begrip mag dan ook van users wel verwacht worden vind ik. Sowieso loopt het net als dit jaar echt super!
NPquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:57 schreef koei het volgende:
Yngwie en Liz, na overleg is besloten om geen punten te geven voor het antwoord VS of USA. Op FOK! zelf is nergens is nergens te vinden dat de jongen van dat filmpje uit de VS komt, dus voldoet dat antwoord niet aan de voorwaarden waaraan vragen (en dus ook antwoorden) moeten voldoen. Helaas.Het stond er inderdaad nergens in, dus ik had het kunnen weten (sowieso met een paar vragen slordig geweest
)
![]()
Met leveringen an sich, maar ook door ons zelf. Dingen die besteld moesten worden maar uiteindelijk veel te laat besteld werden, niet meer leverbaar waren en heel lang in backorder hebben gestaan. De betreffende winnaars hebben zich nog netjes gehouden imo. Maar goed, dat wilde dus niet meer hebben, dus alleen nog maar prijzen die we daadwerkelijk hebben! Hebben we hooguit een enkele prijs waarbij de post het verpest.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:17 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Gezeik met de leveringen an sich, of gezeik van users? Indien het laatste gewoon die users uitsluiten van deelname in volgende jarenJullie zijn nu vrijwilligers die deze flinke klus ieder jaar klaren, dus een beetje geduld en begrip mag dan ook van users wel verwacht worden vind ik. Sowieso loopt het net als dit jaar echt super!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Agreequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad, ongetwijfeld een kloteklus, overal foto's van maken. Maar maakt het voor het veilen wel prettiger. Echt kudo's voor de gehele crew die hier zoveel tijd en energie in steekt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als prijzen op 00:00 staat, bijv. 19-01 00:00, betekent dat dat 19-01 eigenlijk al voorbij is of is dat de eerste seconde van 19-01?![]()
De klok begint bij 00:00u dus officieel zou de veiling dan van de 18e op de 19e ophouden (de 1e seconde van 19-01 zoals jij het aangaf). Misschien is het om het zo duidelijk mogelijk te maken dan het best om er 18-01 23:59 van te maken, als dat kan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:13 schreef zombieater het volgende:
Als prijzen op 00:00 staat, bijv. 19-01 00:00, betekent dat dat 19-01 eigenlijk al voorbij is of is dat de eerste seconde van 19-01?![]()
![]()
Nee, dat is teveel werk en maakt het alleen maar onduidelijker omdat een veiling dan niet middernacht stopt, maar een minuut eerder. Bij de vragen werkte het op dezelfde manier en dat ging ook goed. Gewoon opletten dus! 0:00 uur is altijd de nieuwe dag, dus goed opletten als je het van het laatste moment af laat hangen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:22 schreef Yngwie het volgende:
[..]
De klok begint bij 00:00u dus officieel zou de veiling dan van de 18e op de 19e ophouden (de 1e seconde van 19-01 zoals jij het aangaf). Misschien is het om het zo duidelijk mogelijk te maken dan het best om er 18-01 23:59 van te maken, als dat kan?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ook dit jaar weer mijn complimenten aan de KPV crew voor hun tijd die ze erin hebben!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 17:09:56 ]![]()
Kuchquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Er moet ook nog even iemand hier naar kijken:
Je kunt op dit item bieden van 10-01-2012 @ 00:00 tot 10-01-2012 @ 00:00.Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Hoezo kan ik niet bieden op een item? er staat dat ik niets te besteden heb omdat ik 0 punten heb :S![]()
Aangepast;quote:Ik leg het bij de devvers neer.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:31 schreef MasterBR het volgende:
Hoezo kan ik niet bieden op een item? er staat dat ik niets te besteden heb omdat ik 0 punten heb :S![]()
Nope... minderquote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef DE_krumpel het volgende:
Volgens mij heb ik net zoveel punten als vorig jaar![]()
![]()
Wanneer kunnen we ongeveer de opdrachtenspecial verwachten Wc-eend? Ben erg benieuwd wat er allemaal in is gezonden![]()
![]()
Ik schoof het beantwoorden van de vragen steeds uit... En toen werd het 2 januari 23.30 moest ik alles snel invullen.
Toch nog een goede 75 punten gehaald, even kijken of ik er iets leuks mee kan halen.![]()
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:31 schreef MasterBR het volgende:
Hoezo kan ik niet bieden op een item? er staat dat ik niets te besteden heb omdat ik 0 punten heb :SDoe eens niet.![]()
Waar staat dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:31 schreef MasterBR het volgende:
Hoezo kan ik niet bieden op een item? er staat dat ik niets te besteden heb omdat ik 0 punten heb :SI am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
De veiling is nog helemaal niet open, hoe kan je in vredesnaam iets bieden?Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Onderaan de pagina van de prijzen staan al prijzen waarop je kunt bieden.
btw ik zie net dat het nu werkt![]()
![]()
Ja, ik had inmiddels een bugje gevonden, en vermoedde al dat dat 'm ook was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Veiling is al begonnen hoor..quote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef lizardtattoo het volgende:
De veiling is nog helemaal niet open, hoe kan je in vredesnaam iets bieden?![]()
Ik zie het ja. Toen ik een paar dagen geleden keek begon de eerste op de 10e
Yupquote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef lordteddybeer het volgende:
Zijn alle prijzen nu ingevoerd trouwens?![]()
Als ik het goed begrijp dan kun je ergens op bieden en als je de hoogste bieder bent dan wordt het gratis naar je verstuurd of hoe moet ik dat zien?![]()
Correcto Mundoquote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef strontboer het volgende:
Als ik het goed begrijp dan kun je ergens op bieden en als je de hoogste bieder bent dan wordt het gratis naar je verstuurd of hoe moet ik dat zien?![]()
Op één punt na al mijn punten op De Sims 3D voor mijn vriendin, hoezo zuinig?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Seria1337 het volgende:
Wat doen mensen zuinig met hun punten op de veiling >_<![]()
![]()
De veiling loopt ook pas over een aantal dagen af. Beetje onzinnig om nu al flink de prijzen op te drijvenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Seria1337 het volgende:
Wat doen mensen zuinig met hun punten op de veiling >_<
* Yngwie biedt gauw 77 puntenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Op één punt na al mijn punten op De Sims 3D voor mijn vriendin, hoezo zuinig?![]()
![]()
Waarom op 1 punt na, als je dan overboden wordt kan je er toch niet meer overheen en voor 1 punt denk ik niet dat je wat kan halenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Op één punt na al mijn punten op De Sims 3D voor mijn vriendin, hoezo zuinig?![]()
![]()
Kweenie hoor, maar die bierviltjes......?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
en voor 1 punt denk ik niet dat je wat kan halen![]()
![]()
Die zijn van mij, afblijven!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar die bierviltjes......?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik had mijn eerste punt geboden op iets willekeurigs omdat er kennelijk in het begin wat problemen waren met bieden en ik wou kijken of ik die problemen ook hadquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom op 1 punt na, als je dan overboden wordt kan je er toch niet meer overheen en voor 1 punt denk ik niet dat je wat kan halen
Toen de rest op De Sims gezet![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met bepaalde PS3 prijzen waar (PS3+Move) bij staat.
1. - Is het een move controller + spel ?
2. - Alleen het spel, maar omdat het is alleen speelbaar is met move wordt het er bij gezet?
Denk dat ik op zoiets wel ga bieden, maar ik heb geen move. Dus wel handig om te weten![]()
![]()
Nummer 2, Tussen haakjes is het platform dat nodig is, staat er move of kinect bij dan heb je die hardware nodig.![]()
Eerste veilingen zijn gesloten toch? Staat er niet echt duidelijk, heb ik de canvas?
Haha xminator, jij ook al klaar! Ik zet alles op PES 2011 3DS, overboden, dan maar die canvas![]()
![]()
Heb nog 12 punten over, wilde nog alles inzetten.. Maar heb een beetje zuinig gedaan. Nu nog een kleine goodie erbij en thats it. Weet nog van voorgaande jaren, dat iedereen punten over had op het einde, waardoor sleutelhangers e.d. voor 30+ punten gingenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:02 schreef Simsfan88 het volgende:
Eerste veilingen zijn gesloten toch? Staat er niet echt duidelijk, heb ik de canvas?
Haha xminator, jij ook al klaar! Ik zet alles op PES 2011 3DS, overboden, dan maar die canvas
Als er een vinkje staat naast de canvas is die van jou.![]()
Ja klopt, daarom wilde ik zo snel mogelijk al mijn punten op hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet nog van voorgaande jaren, dat iedereen punten over had op het einde, waardoor sleutelhangers e.d. voor 30+ punten gingen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
Zo, socom special forces in de pocket![]()
Bedankt en tot volgend jaar dan maar weerFijn jullie waren mij dus te snel af, ik probeerde op Socom op het laats nog 31 punten te biedenquote:Op maandag 16 januari 2012 00:02 schreef Simsfan88 het volgende:
Haha xminator, jij ook al klaar! Ik zet alles op PES 2011 3DS, overboden, dan maar die canvas![]()
![]()
Ik wist niet hoeveel mensen aan het snipen waren, dus better safe than sorryquote:Op maandag 16 januari 2012 01:00 schreef Barbewire het volgende:
[..]
[..]
Fijn jullie waren mij dus te snel af, ik probeerde op Socom op het laats nog 31 punten te bieden![]()
![]()
Ik was helemaal vergeten dat de eerste veilingen al afliepen![]()
Gelukkig zat er toch niet echt iets tussen wat ik graag wilde hebben.Doe eens niet.![]()
Ik ken het... wat ik het liefste wil zit redelijk aan het eind van de veilingen.. en da's lastig inschatten hoeveel punten ik over moet houdenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:41 schreef Necrodeath het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat de eerste veilingen al afliepen![]()
Gelukkig zat er toch niet echt iets tussen wat ik graag wilde hebben.![]()
![]()
Veel meestal gooien mensen al hun punten die ze niet konden besteden op de laatste dingen. Dus dan gaan zelfs de meest vreemde dingen voor veel punten weg.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ik ken het... wat ik het liefste wil zit redelijk aan het eind van de veilingen.. en da's lastig inschatten hoeveel punten ik over moet houden- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -![]()
Dat valt bij mij wel mee gelukkig.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ik ken het... wat ik het liefste wil zit redelijk aan het eind van de veilingen.. en da's lastig inschatten hoeveel punten ik over moet houden
Wat ik wat jammer vind is dat ik altijd 's avonds werk, en pas ruim na middernacht weer thuis ben.
Dat betekent dus dat als ik moet werken, ik geen kans maak op het grootste deel van de prijzen, omdat die veilingen om middernacht sluiten.
Er zijn wel veilingen die ook op 12:00 sluiten (18:00 ook, maar dan ben ik al naar mijn werk), maar het merendeel daarvan zit op de laatste paar dagen.Doe eens niet.![]()
Yessssss, Sims 3D in de pocketEnige waarvoor ik eigenlijk meedeed, vriendin ook weer blij
Thanks mensen![]()
![]()
Verdomme, bied ik net word ik overboden. Wil ik daarna degene overbieden ben ik net paar seconden te laatShit happens. Congratz to the winner
![]()
![]()
Jammer voor je dat er maar 1 item van isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef xminator het volgende:
Was een beetje te vroeg met snipen, waardoor ik op het laatste moment : rockstar pet heb verloren![]()
![]()
Heb er ook een binnen, last second (wilde de een bod doen, maar die was al flink verhoogt, nog net kunnen overbieden). Er zijn nog maar 1-2 items die ik echt wil, gelukkig nog wel wat punten ervoor, dus een geslaagde Kvp al(ook mijn eerste pas, was al bang punten kwijt te zijn van een bid waar ik overboden werd
)
![]()
Helaas niet de prijs die ik echt wilde kunnen bemachtigen. Wel een andere binnen kunnen slepen
Doe eens niet.![]()
Ik moet ff ergens overboden worden zodat ik die punten weer in de strijd kan gooien voor iets wat ik écht wil...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Komt er binnenkort nog een item met de opdrachten??? Ben benieuwd wat voor creaties er dit jaar allemaal zijn geweest
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!![]()
OVER M'N LIJK!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Goed idee! Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef DaMSWer het volgende:
Komt er binnenkort nog een item met de opdrachten??? Ben benieuwd wat voor creaties er dit jaar allemaal zijn geweest![]()
![]()
Meestal als de veiling is geweest komt er een lijst van deelnemers met punten en leukste ingezonden opdrachten e.d. Nu wordt dat nog niet gedaan zodat je niet zou kunnen inschatten hoeveel punten anderen hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
Goed idee! Ben ik ook benieuwd naarSometimes you see knopjes![]()
Dat maakt toch niet uit of dat voor of na de veiling is? Sowieso weet je niet hoeveel punten iedereen van de vragen heeft, plus het is bij de veiling niet te zien wie er geboden heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:16 schreef banapples het volgende:
[..]
Meestal als de veiling is geweest komt er een lijst van deelnemers met punten en leukste ingezonden opdrachten e.d. Nu wordt dat nog niet gedaan zodat je niet zou kunnen inschatten hoeveel punten anderen hebben.![]()
AHHHH!!!! NEEEEEE Ik heb niet wat ik wouIk was net te laat
![]()
Niemand bereid om te ruilen he....
Sobs![]()
![]()
Same here, in de laatste paar seconden nog met 1 puntje overbodenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:01 schreef Seria1337 het volgende:
AHHHH!!!! NEEEEEE Ik heb niet wat ik wouIk was net te laat
![]()
Niemand bereid om te ruilen he....
Sobs
Achja er zijn nog prijzen genoeg
![]()
Ik wil best mijn prijzen ruilen voor dat ene ...
en al mijn overige punten ook, was de enige die ik echt wou ...
Ah i will cry myself to sleep now![]()
![]()
Monster Hunter ging hard op het laatst![]()
Stond hele tijd op 10, en binnen een paar seconden op 86.
Kheb hem helaas niet
Doe eens niet.![]()
Wat wilde je hebben dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:04 schreef Seria1337 het volgende:
Ik wil best mijn prijzen ruilen voor dat ene ...
en al mijn overige punten ook, was de enige die ik echt wou ...
Ah i will cry myself to sleep now![]()
Heb Dead Island PS3 binnen, was vergeten om nog bij te snipen, maar niemand wilde er blijkbaar overheen. Nog genoeg puntjes voor een leuke goodie (of goodies?) ook![]()
![]()
Ik wou Layton![]()
Ik mis alleen die nog uit de serie![]()
![]()
Ik heb nog genoeg punten over en heb een andere spel die ik voor Layton zou willen ruilen.
Ik weet niet eens waarom ik die spel wel heb -_- ......![]()
Het is werkelijk verschikkelijk, sterkte met deze moeilijke tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:13 schreef Seria1337 het volgende:
Ik wou Layton![]()
Ik mis alleen die nog uit de serie![]()
![]()
Ik heb nog genoeg punten over en heb een andere spel die ik voor Layton zou willen ruilen.
Ik weet niet eens waarom ik die spel wel heb -_- ......![]()
Omdat ze nu allemaal om 12 uur 's nachts aflopen en ik gewoon moet werken de volgende dagquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:09 schreef bigbass het volgende:
[..]
Heb Dead Island PS3 binnen, was vergeten om nog bij te snipen, maar niemand wilde er blijkbaar overheen. Nog genoeg puntjes voor een leuke goodie (of goodies?) ook
Sometimes you see knopjes![]()
Dat is wel vervelend inderdaad. Zou fijner zijn als de eindtijden meer verspreid worden. Het liefst na werktijden. Dus ergens tussen 18:00 en 22:00 uur oid.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:11 schreef banapples het volgende:
[..]
Omdat ze nu allemaal om 12 uur 's nachts aflopen en ik gewoon moet werken de volgende dagPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Voor genoeg personen is 18:00 dan ook weer niet handig (voor mij in ieder geval niet, dan zit ik nog in de auto richting huis)quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend inderdaad. Zou fijner zijn als de eindtijden meer verspreid worden. Het liefst na werktijden. Dus ergens tussen 18:00 en 22:00 uur oid.
En heel dat last minute snipen is ook vervelend.. eigenlijk zou zo'n veiling alleen een eindDAG moeten hebben, en random tijd.. dan moet je ruim vantevoren in ieder geval al aangegeven hoeveel punten je wil spenderen aan een artikel![]()
![]()
Snap ik, maar ik bedoel dan ook spreiding van de eindtijdenAls je nu om 12:00 geen internet hebt op je werk en middernacht echt te laat voor je is dan is er vrijwel geen enkele veiling waar je op kunt bieden omdat alles gesniped wordt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend inderdaad. Zou fijner zijn als de eindtijden meer verspreid worden. Het liefst na werktijden. Dus ergens tussen 18:00 en 22:00 uur oid.De discussie over eindtijden heb je altijd maar het is nu wel zo dat echt alles tot nog toe om 0:00 uur staat. Daar baal ik een beetje van maar het is niet anders.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:27 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Voor genoeg personen is 18:00 dan ook weer niet handig (voor mij in ieder geval niet, dan zit ik nog in de auto richting huis)
En heel dat last minute snipen is ook vervelend.. eigenlijk zou zo'n veiling alleen een eindDAG moeten hebben, en random tijd.. dan moet je ruim vantevoren in ieder geval al aangegeven hoeveel punten je wil spenderen aan een artikelSometimes you see knopjes![]()
Alles? Nee hoor.. d'r zijn er net afgelopenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:39 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
De discussie over eindtijden heb je altijd maar het is nu wel zo dat echt alles tot nog toe om 0:00 uur staat. Daar baal ik een beetje van maar het is niet anders.![]()
![]()
![]()
oh jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Alles? Nee hoor.. d'r zijn er net afgelopen![]()
, dat zijn de eerste die 's middags aflopen.
Het zou wel handig zijn als die prijzen in ieder geval op eindtijd gesorteerd zouden zijn. Nu is het een beetje een zooitje en kan je niet echt goed vooruitkijken wat het volgende is wat af gaat lopen...![]()
Ik weet niet welk aarsgat zat te snipen op Captain America PS3 reviewcopy, maar ik stond de hele dag al aan top, zat elke 1.5 seconde te F5-en, sprong de veiling uit en spontaan zat iemand boven mij, WTF!SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Shit happensquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef Killjoy het volgende:
Ik weet niet welk aarsgat zat te snipen op Captain America PS3 reviewcopy, maar ik stond de hele dag al aan top, zat elke 1.5 seconde te F5-en, sprong de veiling uit en spontaan zat iemand boven mij, WTF!![]()
![]()
Vind ik ook. Ik ben óf elke keer te laat óf ik bied net te weinig zodat ik een melding krijg dat het gesloten isquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Goed, ben er intussen ook achter dat heel dat snipen gewoon kut is, heb er geen ander woord voor![]()
![]()
UFC 2010 gewonnenToch een game met de minimale moeite die ik er dit jaar in heb gestopt!
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
naja, wat is kut...Ratchet & Clank is binnen
gewoon goed F5en...er is gewoon verder geen goed systeem voor iets als dit...PSN: diTani![]()
Wat zit iedereen hier te zeuren over snipen enzo?![]()
Mijn klok loopt blijkbaar precies gelijk met de veiling, en dat is gewoon de windows tijd. En dan op 23.59.58 oid bied je je max aantal punten. En dan zie je vanzelf of iemand er meer punten voor over had.
preciesquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn klok loopt blijkbaar precies gelijk met de veiling, en dat is gewoon de windows tijd. En dan op 23.59.58 oid bied je je max aantal punten. En dan zie je vanzelf of iemand er meer punten voor over had.
en zo doe ik het ook al elk jaar
PSN: diTani![]()
Eindelijk wat in de veiling binnen, gast snipete net 2 sec voor tijd, ik net 1 puntje er over heen en F5 en dicht
Misschien is een blinde veiling eerlijker, dan kan je vanzelf zien wat de prijzen waard waren voor de mensen als het winnende punten aantal pas op het einde wordt getoond, dus niet dat je het voor het einde van de veiling kan zien. Voorkomt ook snipen.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Was vandaag bijna een item vergeten waarop ik wou bieden. Gelukkig moest ik wat opzoeken op mijn pc en zag dat ik nog enkele seconden had, dus snel op de van tab gewisseld,snel een bot gedaan en gewonnen.
Maar beste mensen valt dit nu onder snipen of gewoon mazzel hebben?![]()
Inderdaad..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef GotenSSJ het volgende:
En eerst waren de sluittijden van de veiling verdeelt, vond iedereen slecht. En nu is het om 00.00 ( imo een tijd waarop bijna iedereen aanwezig zou kunnen zijn) is het weer niet goed.
Enige verbetering mbt. Sluitingstijden dat het enorm veel items zijn in 1 keer om 00.00 misschien dat het in 3'en wordt opgedeeld en dat je om 23.45, 00.00 en 00.15 hebt.![]()
Probleem is dat veilingen op verschillende dagen aflopen. Ik heb de pech dat het ding dat het hoogst op mijn verlanglijstje staat van de veiling, zowat aan het eind geveild wordt. Daar wil ik dus het liefst zoveel mogelijk punten voor overhouden, maar dat lukt met dit systeem niet, omdat er dan altijd weer iemand net 1 puntje overheen gaat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Tuurlijk snap ik dat ik ergens niet moet zeiken en maar gewoon een flink aantal punten in moet zetten op iets dat ik wil, maar ik blijf van mening dat er betere manieren zijn, zoals alles op dezelfde datum af laten lopen, of een max. aantal overbiedingen per persoon, of het uitstellen van een veiling met bijv. een minuut elk bod totdat er niet meer geboden wordt, of het geboden aantal punten niet kunnen zien zodat je puur en alleen het aantal punten op moet geven dat je ergens voor over hebt (blind bieden zoals net ook al gezegd is). Om maar een aantal ideeen te noemen.![]()
Zou al mijn 73 puntjes er nog opknallen, zat Real - Barca te kijken en toen kwam ik er 0:05 ineens achter dat ik het weer vergeten was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
UFC 2010 gewonnenToch een game met de minimale moeite die ik er dit jaar in heb gestopt!
![]()
![]()
Hoe weet je eigenlijk of je iets hebt gewonnen? Mijn punten zijn afgeschreven en bij het item staat dat het hoogste bod, mijn bod is. Maar als ik op de pagina van de prijzen kijk dan staat er 1 punt meer dan ik geboden heb. Ik heb ook geen bericht ofzo ontvangen. Hoe weet ik dan zeker of ik iets heb gewonnen?![]()
Dat 1e punt meer is het aantal punten dat je zou moeten bieden om er overheen te gaan, dat is zo bij alle veilingen, ook degene die nog open staan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Sympharion het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of je iets hebt gewonnen? Mijn punten zijn afgeschreven en bij het item staat dat het hoogste bod, mijn bod is. Maar als ik op de pagina van de prijzen kijk dan staat er 1 punt meer dan ik geboden heb. Ik heb ook geen bericht ofzo ontvangen. Hoe weet ik dan zeker of ik iets heb gewonnen?![]()
Maar mijn punten zijn er ook niet bijgeschreven en het voorwerp van waar staat dat ik het meeste punten heb is al gesloten.![]()
Ja, dan heb je toch gewonnen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:46 schreef Sympharion het volgende:
Maar mijn punten zijn er ook niet bijgeschreven en het voorwerp van waar staat dat ik het meeste punten heb is al gesloten.![]()
![]()
Nog steeds blijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Yessssss, Sims 3D in de pocketEnige waarvoor ik eigenlijk meedeed, vriendin ook weer blij
Thanks mensen![]()
![]()
![]()
Das mooi!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou al mijn 73 puntjes er nog opknallen, zat Real - Barca te kijken en toen kwam ik er 0:05 ineens achter dat ik het weer vergeten was.
Oke, maar krijg ik daar dan geen bericht ter bevestiging overquote:![]()
(Sorry, ik ben nieuw met de kerstprijsvraag)
![]()
je krijgt geen bericht, als je vinkje er voor staat heb je het gewonnen. (in overzicht met prijzen).
Thats all
mijn resultaat deze prijsvraag:
- Ratchet & Clank: All4one
- Tekken: Dark Resurrection
ik ben weer tevreden =]
merci!PSN: diTani![]()
En Bigbass, ik heb voor dat ene punt toch nog een Gears of War 3 stickervel mee weten te winnen, dus HA!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:49 schreef Noppie2000 het volgende:
En Bigbass, ik heb voor dat ene punt toch nog een Gears of War 3 stickervel mee weten te winnen, dus HA!nice, had ik niet verwacht
![]()
Godverdomme, gisteren vergetenHad Ratchet & Clank All 4 One hééél graag willen hebben en had er meer punten voor over gehad. Yeah, life sucks :p
EDIT: nu maar alvast al mijn puntjes ingezet XD
[ Bericht 9% gewijzigd door zombieater op 19-01-2012 15:34:21 ]![]()
Dat zag ik dus ook. Ik had nog een laf bod gedaan maar ineens was ie wel heel hoog.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef Chop-Soy het volgende:
Sow daar heeft zich iemand uitgeleefd op de Blob 2Sometimes you see knopjes![]()
Ik dacht laat ik maar eens mee gaan bieden en toen zag ik die punten en had ik zoiets van näh toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:03 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat zag ik dus ook. Ik had nog een laf bod gedaan maar ineens was ie wel heel hoog.![]()
Mooi!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:41 schreef RedemptioN het volgende:
je krijgt geen bericht, als je vinkje er voor staat heb je het gewonnen. (in overzicht met prijzen).
Thats all
mijn resultaat deze prijsvraag:
- Ratchet & Clank: All4one
- Tekken: Dark Resurrection
ik ben weer tevreden =]
merci!
Dan heb ik Medieval Moves + Move en een Buzz keycord!![]()
![]()
Je weet dat er geen Move controller bij zit he?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:38 schreef Sympharion het volgende:
[..]
Mooi!
Dan heb ik Medieval Moves + Move en een Buzz keycord!![]()
Nog 84 punten over en geen idee waar ik moet bieden :S
Alle spellen die over zijn kan ik toch niet spelen omdat ik niet behorende apparatuur voor heb -_-![]()
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef Chop-Soy het volgende:
[..]
Je weet dat er geen Move controller bij zit he?![]()
Jammer, probeerde een PS3 game te winnen, zat aan mijn max van 79 punten, niet erg, heb op deze manier 85 punten van iemand anders weggespeeld, hopelijk meer kans dus als ik iets anders wil winnen.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR![]()
Have fun ermeequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:02 schreef Rossdale het volgende:
Yes, dit keer Dead Island wel te pakkenIk vond het een geweldig spel
![]()
Thanks, gaat ongetwijfeld lukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef Chop-Soy het volgende:
[..]
Have fun ermeeIk vond het een geweldig spel
Was ook de enige prijs die ik wilde hebben. Ik ben happy
Een van de items die ik het liefst wilde te pakken gekregen, de Limited GTA III-litho. Voor mij toch iets meer waard dan een game die ik voor 10 euro kan krijgen (Stoked zat ik ook achteraan, maar omdat die morgen pas eindigt, zijn mijn kansen daar in ieder geval op verkeken). Mijn overige punten verbras ik (hopelijk) nog op een spelletje en anders een andere kleine item.![]()
Congratz! Daar zat ik ook achter aan :-) Have fun ermeequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef DjNivek het volgende:
Een van de items die ik het liefst wilde te pakken gekregen, de Limited GTA III-litho. Voor mij toch iets meer waard dan een game die ik voor 10 euro kan krijgen (Stoked zat ik ook achteraan, maar omdat die morgen pas eindigt, zijn mijn kansen daar in ieder geval op verkeken). Mijn overige punten verbras ik (hopelijk) nog op een spelletje en anders een andere kleine item.![]()
Hee sweet heb Shadows of the Damned gewonnen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
http://mafiagame.wikia.com/wiki/Freddy%27s_Barquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef Chop-Soy het volgende:
Btw weet iemand uit welke game het Shirt Freddy's bar komt?Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Beetje jammer, ik wilde hem ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:02 schreef Rossdale het volgende:
Yes, dit keer Dead Island wel te pakkenmaar jij veel plezier ermee natuurlijk
. Ik heb simpelweg te weinig punten en die laatste die nog op de lijst staat ga ik ook zeker niet redden omdat dat het laatste PS3 spel is en ik denk dat er nog wat mensen overblijven na de GT5 veiling. Even kijken of ik nog wat anders in de veiling zie.
Mafia 2, heb dat shirt ook nog ergens in de kast liggen van de GamesComquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:10 schreef Chop-Soy het volgende:
Btw weet iemand uit welke game het Shirt Freddy's bar komt?
Ik heb hem expres met rust gelatenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee sweet heb Shadows of the Damned gewonnen!Gefeliciteerd Spankertje
Thanks, al zat ik achter de 360 versie aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:48 schreef banapples het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik wilde hem ookmaar jij veel plezier ermee natuurlijk
. Ik heb simpelweg te weinig punten en die laatste die nog op de lijst staat ga ik ook zeker niet redden omdat dat het laatste PS3 spel is en ik denk dat er nog wat mensen overblijven na de GT5 veiling. Even kijken of ik nog wat anders in de veiling zie.
Daar had ik wel genoeg punten voorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thanks, al zat ik achter de 360 versie aan
Sometimes you see knopjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: