abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106017435
De kerstdagen zijn in aantocht, net als het nieuwe jaar; iets wat bij FOK!games niet onberoerd blijft. Zoals elk jaar is er op FOK!games een grote kerstprijsvraag vol games en goodies die je kunt winnen.

Elke dag kun je vragen beantwoorden en logo's raden, om daarmee punten bij elkaar te sprokkelen die je uiteindelijk in kunt zetten voor game(s) of goodie(s) naar eigen keuze in de kerstveiling. Vragen beantwoorden kan vanaf zondag 25 december tot en met maandag 2 januari en elke dag zullen er nieuwe vragen bij komen. Ook slechts één vraag beantwoorden kan je een prijs opleveren, dus ook als je geen vakantie hebt kun je deelnemen.

Dit topic kan gebruik worden voor algemene discussie over de vragen, de prijzen of wat dan ook met betrekking tot de kerstprijsvraag 2011. Antwoorden uitwisselen is zoals altijd verboden dus let daar op! De organisatie leest mee met dit topic, maar niet continu dus een reactie kan enige tijd duren. Mocht je zeker zijn van een goed antwoord maar geen punten hebben gekregen, vrees dan niet. Eens in de zoveel tijd worden de antwoorden handmatig gecontroleerd, maar dit gebeurt niet op verzoek.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_106023647
Yay! *O*
pi_106026578
:o dit is mijn eerste KPV! Veel geluk iedereen :) *G*
pi_106026676
Ik ben ook weer van de partij :P Al blijf ik hem elk jaar moeilijk vinden. Hopelijk is dit het eerste jaar dat ik daadwerkelijk eens alle antwoorden heb :)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_106030862
jee als niet gamer doe ik toch weer mee, niks beter dan flink zoeken op internet voor punten
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_106035166
Ik doe ook weer mee :D En dan hoor ik het gezeik al dat ik anders nooit actief ben :p Maar kom hier toch zeker wekelijks, meestal vaker. Posten doe ik alleen weinig, kost me teveel tijd XD Wel weer heeel veel zin in Kersprijsvraag =D Logo zie ik meteen, character is lastiger :p
pi_106035526
Hmmm, er staat vandaag Logo 1 & Logo 2. Maar in de special staat "één logo zijn om te raden, en één gamespersonage dat een transformatie heeft ondergaan". Dus is de tweede een logo of een personage?? Het logo zie ik wel ongeveer XD
pi_106038029
Is de bonuscode van vandaag al te vinden ?
  zondag 25 december 2011 @ 21:16:42 #9
114157 Keuntje
Part of the Weekend Never Dies
pi_106038342
Ik blijf de melding houden:
"Je doet nog niet mee! Beantwoord een van de openstaande vragen om je deelname te starten. Je kunt daarna op deze pagina je statistieken bekijken."

Ik kan dus niet zien hoeveel punten ik al binnen heb.. Hebben anderen dit ook?
pi_106038534
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:
"Je doet nog niet mee! Beantwoord een van de openstaande vragen om je deelname te starten. Je kunt daarna op deze pagina je statistieken bekijken."

Heb ik ook...
pi_106040330
komt er ook weer een linkje naar de invulpagina naast het 'mijn actieve items' linkje? Dat was wel erg handig vorig jaar.
pi_106046788
Het zijn dit jaar weer twee logo's. Heb de tekst aangepast!

Het linkje naast de actieve items komt er hopelijk aan, heb daar een verzoekje voor neergelegd!

Keuntje en Zombieater, ik kan van jullie beide nog geen inzendingen terug vinden. Hebben jullie al wel een vraag beantwoord en is deze vraag ook daadwerkelijk uit het overzichtje verdwenen?

Bonuscodes zijn dagelijks sowieso tussen 12 en 23:59 uur te vinden, maar in veel gevallen al eerder op de dag. Bonuscode van gisteren was dus ook gewoon te vinden ergens!
pi_106049174
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:

Ik heb dezelfde melding.
Op een aantal dingen na al wel alles ingevuld.
Doe eens niet.
  maandag 26 december 2011 @ 10:35:47 #14
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_106051484
Bij mij ook. Heb een paar logo's, een vraag en een bonuscode ingevuld. Na het invullen de melding 'je antwoord is opgeslagen' gekregen en er staat een vinkje bij de vragen (ze zijn dus niet verdwenen, op de bonusvraag van dag 1 na). Klik ik er nogmaals op dan staat er "Je hebt deze vraag al beantwoord. Jouw antwoord is: (en dan hier mijn antwoord ;) ) "
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Redactie Games maandag 26 december 2011 @ 11:22:06 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_106052156
Heb ik ook, maar wceend was er alweer mee bezig :)
pi_106052204
Yeah weer een nieuwe kerstprijsvraag!
Succes allemaal.

Even ter info, de melding:

krijg ik ook :)
pi_106053669
Ik snap er niks van. Waar vind ik die vragen, logo's etc. :?
  Redactie Games maandag 26 december 2011 @ 12:28:21 #18
181272 crew  Noppie2000
pi_106053733
quote:
17s.gif Op maandag 26 december 2011 12:25 schreef strontboer het volgende:
Ik snap er niks van. Waar vind ik die vragen, logo's etc. :?
Zoeken is lastig ;)

Begin hier eens: http://games.fok.nl/siten(...)rijsvraag-dag-1.html
pi_106053794
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zoeken is lastig ;)

Begin hier eens: http://games.fok.nl/siten(...)rijsvraag-dag-1.html
Ooh lol, daar heb ik niet eens gekeken. Ik al het hele forum afzoeken :')

Thanks though.
  maandag 26 december 2011 @ 13:09:47 #20
114157 Keuntje
Part of the Weekend Never Dies
pi_106054840
quote:

Het linkje naast de actieve items komt er hopelijk aan, heb daar een verzoekje voor neergelegd!

Keuntje en Zombieater, ik kan van jullie beide nog geen inzendingen terug vinden. Hebben jullie al wel een vraag beantwoord en is deze vraag ook daadwerkelijk uit het overzichtje verdwenen?

Bonuscodes zijn dagelijks sowieso tussen 12 en 23:59 uur te vinden, maar in veel gevallen al eerder op de dag. Bonuscode van gisteren was dus ook gewoon te vinden ergens!
Ik heb op 3 vragen na al alles ingevuld...
pi_106055556
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef koei het volgende:

Ik heb tot nu toe alleen de eerste vraag ingevuld... Niet verdwenen, wel een vinkje ervoor en antwoord ingevuld als ik er nog een keer op klik
pi_106055649
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:34 schreef zombieater het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen de eerste vraag ingevuld... Niet verdwenen, wel een vinkje ervoor en antwoord ingevuld als ik er nog een keer op klik.
Jullie zijn weer héél goed bezig ;) (mooi dat jullie zo goed omgaan met feedback =D)
Edit: srry moest de eit-knop hebben niet de quote-knop :p Hoe verwijder ik deze xD *n00b-shame*
  maandag 26 december 2011 @ 14:02:01 #23
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_106056452
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 11:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb ik ook, maar wceend was er alweer mee bezig :)
Top, maar ondertussen? Kunnen we gewoon invullen of moeten we afwachten tot het opgelost is? :? Zou handig zijn als de crew even iets liet weten.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_106058859
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:02 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Top, maar ondertussen? Kunnen we gewoon invullen of moeten we afwachten tot het opgelost is? :? Zou handig zijn als de crew even iets liet weten.
Je kan gewoon invullen! Bij de vragen staan jullie inzendingen wel, alleen gaat er in het overzicht blijkbaar iets mis bij mensen die vorig jaar ook mee deden en dus al/nog in de tool staan. Wordt zsm naar gekeken door iemand die nu kerst aan het vieren is!
pi_106069050
Zijn de logo's van spellen/developers die in 2011 iets uitgebracht hebben, of kan het net zo goed een logo zijn van een SNES-spel uit 1992 of een 3DS spel uit 2009?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')