Heb ik ook...quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:
Ik blijf de melding houden:
"Je doet nog niet mee! Beantwoord een van de openstaande vragen om je deelname te starten. Je kunt daarna op deze pagina je statistieken bekijken."
Ik kan dus niet zien hoeveel punten ik al binnen heb.. Hebben anderen dit ook?
Ik heb dezelfde melding.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Keuntje het volgende:
Ik blijf de melding houden:
"Je doet nog niet mee! Beantwoord een van de openstaande vragen om je deelname te starten. Je kunt daarna op deze pagina je statistieken bekijken."
Ik kan dus niet zien hoeveel punten ik al binnen heb.. Hebben anderen dit ook?
Zoeken is lastigquote:Op maandag 26 december 2011 12:25 schreef strontboer het volgende:
Ik snap er niks van. Waar vind ik die vragen, logo's etc.
Ooh lol, daar heb ik niet eens gekeken. Ik al het hele forum afzoekenquote:Op maandag 26 december 2011 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zoeken is lastig
Begin hier eens: http://games.fok.nl/siten(...)rijsvraag-dag-1.html
Ik heb op 3 vragen na al alles ingevuld...quote:Het zijn dit jaar weer twee logo's. Heb de tekst aangepast!
Het linkje naast de actieve items komt er hopelijk aan, heb daar een verzoekje voor neergelegd!
Keuntje en Zombieater, ik kan van jullie beide nog geen inzendingen terug vinden. Hebben jullie al wel een vraag beantwoord en is deze vraag ook daadwerkelijk uit het overzichtje verdwenen?
Bonuscodes zijn dagelijks sowieso tussen 12 en 23:59 uur te vinden, maar in veel gevallen al eerder op de dag. Bonuscode van gisteren was dus ook gewoon te vinden ergens!
Ik heb tot nu toe alleen de eerste vraag ingevuld... Niet verdwenen, wel een vinkje ervoor en antwoord ingevuld als ik er nog een keer op klikquote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef koei het volgende:
Het zijn dit jaar weer twee logo's. Heb de tekst aangepast!
Het linkje naast de actieve items komt er hopelijk aan, heb daar een verzoekje voor neergelegd!
Keuntje en Zombieater, ik kan van jullie beide nog geen inzendingen terug vinden. Hebben jullie al wel een vraag beantwoord en is deze vraag ook daadwerkelijk uit het overzichtje verdwenen?
Bonuscodes zijn dagelijks sowieso tussen 12 en 23:59 uur te vinden, maar in veel gevallen al eerder op de dag. Bonuscode van gisteren was dus ook gewoon te vinden ergens!
Edit: srry moest de eit-knop hebben niet de quote-knop :p Hoe verwijder ik deze xD *n00b-shame*quote:Op maandag 26 december 2011 13:34 schreef zombieater het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen de eerste vraag ingevuld... Niet verdwenen, wel een vinkje ervoor en antwoord ingevuld als ik er nog een keer op klik.
Jullie zijn weer héél goed bezig(mooi dat jullie zo goed omgaan met feedback =D)
Top, maar ondertussen? Kunnen we gewoon invullen of moeten we afwachten tot het opgelost is?quote:Op maandag 26 december 2011 11:22 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb ik ook, maar wceend was er alweer mee bezig
Je kan gewoon invullen! Bij de vragen staan jullie inzendingen wel, alleen gaat er in het overzicht blijkbaar iets mis bij mensen die vorig jaar ook mee deden en dus al/nog in de tool staan. Wordt zsm naar gekeken door iemand die nu kerst aan het vieren is!quote:Op maandag 26 december 2011 14:02 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Top, maar ondertussen? Kunnen we gewoon invullen of moeten we afwachten tot het opgelost is?Zou handig zijn als de crew even iets liet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |