Ik weet het niet. Dat zal één van de modjes van SER moeten beantwoorden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cobra, wanneer gaat dit subforum weer dicht?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ohja. Mensen, het was weer gezellig! Tot volgend jaar voor alle mensen die niet blijven plakken, welkom aan mensen die wel blijven plakken en hoi vast clubje, ik kan jullie weer lezenVoor wie niet meer op FOK te vinden is: fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Amenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ohja. Mensen, het was weer gezellig! Tot volgend jaar voor alle mensen die niet blijven plakken, welkom aan mensen die wel blijven plakken en hoi vast clubje, ik kan jullie weer lezenVoor wie niet meer op FOK te vinden is: fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Ik wil me graag daar bij aansluiten. Mag dat, Cin?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
JAquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Qunix het volgende:
Toch apart... 2 miljoen in een uur ontvangen...
Jij komt hier wel eens vaker binnen gerold toch? Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil me graag daar bij aansluiten. Mag dat, Cin?
Fijne kerst, tot binnenkortquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Sterker nog, ik ben topicfossiel dus ja gaarne en dank u!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij komt hier wel eens vaker binnen gerold toch? Tuurlijk mag dat
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |