Mijn nummer staat er niet tussen, wil mijn geld terugquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Top Serious Request staat al klaar:
http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:57 schreef Type-R het volgende:
Enschede gaat nooit dit record verbeteren.
het is toch een landelijke actiequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:57 schreef Type-R het volgende:
Enschede gaat nooit dit record verbeteren.
quote:
De grote "kijk ons goed bezig zijn" iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:58 schreef waxmask het volgende:
De grote sponsor show is weer voorbij. De dikke nek van de Rode Kruis directie in de pocket. Dank U Wel Dom Volk!!!!!!![]()
![]()
![]()
Klopt, je kan ook nog donerenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:59 schreef ß het volgende:
Hoe zit het nou met die veilingen? Die lopen toch nog gewoon? Wordt het bedrag later nog verhoogd?
Hoi.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:58 schreef waxmask het volgende:
De grote sponsor show is weer voorbij. De dikke nek van de Rode Kruis directie in de pocket. Dank U Wel Dom Volk!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jij ook bedankt! En een verfijnde rotschop tegen je bips!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:58 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
Dat is al een stuk van de playlist van straksquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
Netjes
Bij deze alvast het uurlijstje voor zo![]()
[ afbeelding ]
Ja of ze kunnen nooit zo hard tellen tot de laatste tussenstandquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof je?Gewoon bewust te laag gehouden voor extra donaties, zoals altijd bij dit soort inzamel/wervings acties.
voorlopige eindstandquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
Bij deze; ¤8.621.004 is de eindstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |