Was er vorig seizoen niet een discussie op gang gebracht om ervoor te zorgen dat elk team minstens één keer de bal moest krijgen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef PirE het volgende:
Raiders - Chiefs 16-13 na OT, maar dat wist je al na de toss (voor de winst)
Ja, is toen aangepast voor de play-offs maar in regular seizoen tossen ze nog steeds voor balbezit (en vaak de winst) en na een score is het game over.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Was er vorig seizoen niet een discussie op gang gebracht om ervoor te zorgen dat elk team minstens één keer de bal moest krijgen?
Ah, dank je. Ik wist dat de regel aangepast zou worden, wist alleen niet dat het alleen voor de play-offs zou gelden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, is toen aangepast voor de play-offs maar in regular seizoen tossen ze nog steeds voor balbezit (en vaak de winst) en na een score is het game over.
Schieten ze veel mee op. Dan heb je Bradford met een mega-contract en Luck op een rookie-contract. Rams hebben nog tig andere needs, een nieuwe QB lost niks op daar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef The_Playmaker het volgende:
St.Louis de grote winnaar, ondanks hun verlies. Ze krijgen die #1 pick gewoon in hun schoot geworpen.
Daar kunnen ze wel leuk wat draft picks voor terug krijgen. Schefter zei vandaag nog wat sommige teams bereid zijn om voor die #1 pick te traden, daar kunnen de Rams mooi van profiteren,quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Schieten ze veel mee op. Dan heb je Bradford met een mega-contract en Luck op een rookie-contract. Rams hebben nog tig andere needs, een nieuwe QB lost niks op daar.
En Chiefs verliezen laatste kans op playoffs.quote:
Je hoeft echt geen rocket-science te studeren om tot die conclusie te komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel leuk wat draft picks voor terug krijgen. Schefter zei vandaag nog wat sommige teams bereid zijn om voor die #1 pick te traden, daar kunnen de Rams mooi van profiteren,
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
Persoonlijk zou het me niks verbazen als de Redskins de farm gaan riskeren om Luck op te pikken (via trade met de Rams als die de #1 pick in hun schoot krijgen). Dophins kan ook, new HC en dan ga je vaak voor een nieuwe QB (RG3 lijkt me waarschijnlijker).
Daarom zijn ze DE grote winnaar van vandaagquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen rocket-science te studeren om tot die conclusie te komen.
[..]
Yeps, gaat tussen de Giants en Cowboys. Allebei klote teams met klote fans.quote:
En Mark Sanchez.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Another 4th quarter comeback for Eli? Zo lust ik er nog wel een paar. Hij mag z'n defense bedanken.
Flink gezwollenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |