Hoe groot is de kans dat ze het ook echt draaien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef CindieY het volgende:
Ik zie op m'n facebook en twitter opeens allemaal mensen plaatjes aanvragen. De eindsprint is ingezet!
Na SR in de top SR vast en zekerquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat ze het ook echt draaien?
Nu niet meer zo heel groot.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
0,0.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze draaien sowieso alle platen aankomende weekquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, in dat geval ok. Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze draaien sowieso alle platen aankomende week
Tsja. Het is voor het goede doel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat kansloos, en maar blijven zeiken dat mensen meer moeten aanvragen.
Wat een losers daar.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja. Het is voor het goede doel.
Ik wou zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik zou zo'n ding allang hebben omgeruild voor een ander.Nee wacht, ik zou zo'n ding überhaupt nooit dragen.
Ik denk heel veel mensen, daarom vind ik het stoer dattie em gewoon ophoudtquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik zou zo'n ding allang hebben omgeruild voor een ander.Nee wacht, ik zou zo'n ding überhaupt nooit dragen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat kansloos, en maar blijven zeiken dat mensen meer moeten aanvragen.
Wat een losers daar.
Heb wel een nummer aangevraagd hoor, 30 euro mee weggegooid, maar dan had ik het wel leuker gevonden als ze hem ook zouden draaien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoor, als je niet wil.
Anders speel je gewoon een mp3'tje af als je je liedje zo graag wil horen maar liever niet wil doneren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |