quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nederland zou reageren met een collectief:
Oh
Een schaap, en Turken lusten schapen welhaast rauwquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Als er in jouw ogen leugens over jou worden verspreid, blijf je stil. En dat blijf je doen wanneer anderen straks hetzelfde gaan zeggen over jou en er dus dezelfde wetten in andere landen worden aangenomen. Dan blijf jij gewoon stil, want jij een schaap, eentje die geschoren wordt.
Dan hoef ik niet per se stil te blijven maar alle diplomatieke banden verbreken vind ik echt zo'n border-line reactie. Dan moet je niet verwachten dat iedereen automatisch z'n bek houd en schoorvoetend zich aan jou gaat lopen aanpassen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Als er in jouw ogen een leugen over jouw worden verspreid, blijf je stil. En dat blijf je doen wanneer anderen straks hetzelfde gaan zeggen over jou en er dus dezelfde wetten in andere landen worden aangenomen. Dan blijf jij gewoon stil, want jij een schaap.
Nee, want jij blijft natuurlijk omgaan met die mensen wanneer zij de walgelijkste leugens over jou verspreiden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet per se stil te blijven maar alle diplomatieke banden verbreken vind ik echt zo'n border-line reactie.
Ja, want als er leugens over jou worden verspreid is je doel om iedereen zich te laten aanpassen aan jou. Dát is de reden waarom Turkije zich zo gedraagd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan moet je niet verwachten dat iedereen automatisch z'n bek houd en schoorvoetend zich aan jou gaat lopen aanpassen.
Mwah onder het volk leeft dat niet zo, maar wellicht inderdaad onder een paar politici.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]dat denk iik niet! Wilders op de bres,, Rutte ernaast, tv stations struikelen over elkaar heen..
Neuh.
Keep your enemies close, eh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, want jij blijft natuurlijk omgaan met die mensen wanneer zij de meest walgelijke leugens over jou verspreiden.
Turkije verbreekt stampvoetend diplomatieke banden. Als een kleutertje snel wegrennen naar de andere kamer en zichzelf in slaap huilen. In plaats van de discussie aan te gaan als een volwassene.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want als er leugens over jou worden verspreid is je doel om iedereen zich te laten aanpassen aan jou. Dát is de reden waarom Turkije zich zo gedraagd.
Je hebt het helemaal door.
Waarom heb je het over leugens? Leefde jij toen? De meeste columns en opiniestukken die ik van Turken lees hebben het over onafhankelijk onderzoek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want als er leugens over jou worden verspreid is je doel om iedereen zich te laten aanpassen aan jou. Dát is de reden waarom Turkije zich zo gedraagd.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Waarom heb je het over leugens? Leefde jij toen? De meeste columns en opiniestukken die ik van Turken lees hebben het over onafhankelijk onderzoek.
Met 'in jouw ogen' bedoel ik 'in de ogen van Turkije. Ik beweer niet of het wel of geen leugen is, ik erken noch ontken het. Het mag ondertussen duidelijk zijn wat het standpunt van Turkije is.quote:Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Leefde jij toen?Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Als er in jouw ogen leugens over jou worden verspreid
Geen enkele inlevingsvermogen. Waarom zou Turkije erkennen als het volgens Turkije gewoonweg niet zo is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef capricia het volgende:
Waarom erkent Turkije die genocide niet gewoon...
Tsja, Turkije en daarmee de Turken zijn eigenlijk pas net de moderne wereld in gestapt en nog bezig zichzelf een plaats en identiteit te geven hierin.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet per se stil te blijven maar alle diplomatieke banden verbreken vind ik echt zo'n border-line reactie. Dan moet je niet verwachten dat iedereen automatisch z'n bek houd en schoorvoetend zich aan jou gaat lopen aanpassen.
Wat heeft dat met schaapigheid te maken trouwens? Wat een onzin metafoor. Gebruik het dan ten minste goed.
Het is echt jammer dat je je punt zo wil maken. Je bereikt er echt niets mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef SpecialK het volgende:
Het is trouwens grappig wederom, dat verschil tussen Nederlanders en Nederlanders met Turkse achtergrond.
Nog altijd dat vieze smaakje diaspora nationalisme wat achterblijft. Dat zal wel nooit echt weggaan. Generatie na generatie Turkije als geweldigste land ter wereld aanwijzen maar er zelf voor geen goud naartoe verhuizen. Alles wat Turkije is = goed. Die zullen nooit wat fouts hebben gedaan in hun korte verleden want dat zeggen ze immers zelf.
Als ik zo de berichtgeving van dat land soms volg zie ik dat eerlijke objectieve journalistiek ver te zoeken is. Het zal mij niks verbazen als de bevolking ook flink dom gehouden wordt.
Arme bevolking. Die snappen waarschijnlijk geen snars van wat ze in het buitenland allemaal over ze roepen.
Wat een onzin. Ik pretendeer niet dat ik hier verstand van heb.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:01 schreef zarGon het volgende:
Hetzelfde kan ik over jou zeggen. Leefde jij toen?
Ja, want Turkije is de discussie niet aangegaan (heeft dat ook nooit gedaan) en heeft de eerste beste mogelijkheid aangepakt om de kleuter te spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Turkije verbreekt stampvoetend diplomatieke banden. Als een kleutertje snel wegrennen naar de andere kamer en zichzelf in slaap huilen. In plaats van de discussie aan te gaan als een volwassene.
Waar heb ik gezegd dat het leugens zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik pretendeer niet dat ik hier verstand van heb.
Jij hebt het hier echter keihard over leugens. En in een andere reply zeg je "Ik beweer niet of het wel of geen leugen is, ik erken noch ontken het."??
Genocide van Armeniërs op Turken (als dit inderdaad zo is) heeft natuurlijk niets te maken met de kwestie over of Turken genocide hebben gepleegd op Armeniërs.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef polderturk het volgende:
Hier wat bewijzen op een rijtje:
De Turkse genocide door Armeniers
Ik had gezegt. Stuur je beste historici er op af. Open archieven. Kom maar op. Zoek het uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want Turkije is de discussie niet aangegaan (heeft dat ook nooit gedaan) en heeft de eerste beste mogelijkheid aangepakt om de kleuter te spelen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het leugens zijn?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, want jij blijft natuurlijk omgaan met die mensen wanneer zij de walgelijkste leugens over jou verspreiden.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het kassapersoneel een winkeldief aanhoudt zal die natuurlijk ook in alle toonaarden ontkennen, dat betekent nog niet dat die dief dan noodzakelijkerwijs ook de waarheid spreekt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, want jij blijft natuurlijk omgaan met die mensen wanneer zij de walgelijkste leugens over jou verspreiden.
Zucht. Je vergeet de post ervoor.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Als er in jouw ogen leugens over jou worden verspreid, blijf je stil. En dat blijf je doen wanneer anderen straks hetzelfde gaan zeggen over jou en er dus dezelfde wetten in andere landen worden aangenomen. Dan blijf jij gewoon stil, want jij bent een schaap, eentje dat geschoren wordt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Met 'in jouw ogen' bedoel ik 'in de ogen van Turkije. Ik beweer niet of het wel of geen leugen is, ik erken noch ontken het. Het mag ondertussen duidelijk zijn wat het standpunt van Turkije is.
Ah. Leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als het kassapersoneel een winkeldief aanhoudt zal die natuurlijk ook in alle toonaarden ontkennen, dat betekent nog niet dat die dief dan noodzakelijkerwijs ook de waarheid spreekt.
Echt een prachtige vergelijking tussen een dief op heterdaad betrappen en een chaotische oorlog waarin 23049230849273 conflicten waren ergens in de vorige eeuw.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als het kassapersoneel een winkeldief aanhoudt zal die natuurlijk ook in alle toonaarden ontkennen, dat betekent nog niet dat die dief dan noodzakelijkerwijs ook de waarheid spreekt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik had gezegt. Stuur je beste historici er op af. Open archieven. Kom maar op. Zoek het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |