abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107220085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Haal je nu de gevechten van de oorlog zelf en de oorlogsmisdaden door elkaar door het op te tellen?
De hypocrisie druipt van je berichten. 1 miljoen Algerijnse slachtoffers is geen genocide, maar maximaal 600.000 Armeense slachtoffers is wel genocide. Wat jij niet weet is dat de meeste Armeense slachtoffers zijn gevallen tijdens een burgerloorlog in het oosten en door honger en ziekten. Wat jij ook niet weet is dat er ruim een half miljoen Turkse slachtoffers zijn van Armeniers. Waarom valt dit dan niet onder de noemer genocide? Zie mijn topic in BNW hierover.

De Turkse genocide door Armeniers

En waarom moet Frankrijk bepalen wat mensen moeten denken? Mag de geschiedenis niet meer onderzocht worden? Mogen we geen vraagtekens meer zetten bij gebeurtenissen uit het verleden? Deze wetgeving is een democratie onwaardig.
pi_107220305
Zie ook dit topic voor bewijsvoering:

pi_107220669
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

De Turkse centrale bank had bewust dollars en euro's ingekocht om de koers van de lira te verlagen. Deze maatregel was genomen om de Turkse export te stimuleren. We zien dat de koers van de lira weer langzaam oploopt.
Dat doet natuurlijk niets af aan het feit dat die groei netto niet veel oplevert dan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 16:07:18 #229
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107220794
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

De hypocrisie druipt van je berichten. 1 miljoen Algerijnse slachtoffers is geen genocide, maar maximaal 600.000 Armeense slachtoffers is wel genocide.
Dat ligt er dus aan. Hoe zijn de mensen om het leven gekomen? Weet je de definitie van genocide wel?
Zoals jij redeneert zijn alle slachtoffers van welke oorlog ook, slachtoffer van een genocide.

Die omgekomen Algerijnen is door een oorlog. Waarvan een hand vol door oorlogsmisdaden. Dat is geen genocide.
Die Armenen zijn afgeslacht. Met doel om ze uit te roeien danwel flink te verminderen. Dat is genocide.

quote:
Wat jij niet weet is dat de meeste Armeense slachtoffers zijn gevallen tijdens een burgerloorlog in het oosten en door honger en ziekten. Wat jij ook niet weet is dat er ruim een half miljoen Turkse slachtoffers zijn van Armeniers. Waarom valt dit dan niet onder de noemer genocide? Zie mijn topic in BNW hierover.

Doorspekt van de kijk van de Turken. En we weten hoe die ertegenaan kijken hense de drukte die ze er nu om maken.
Niets anders dan volgens sommige nazi's die nu nog beweren dat er nooit een holocaust heeft plaats gevonden.

quote:
En waarom moet Frankrijk bepalen wat mensen moeten denken? Mag de geschiedenis niet meer onderzocht worden? Mogen we geen vraagtekens meer zetten bij gebeurtenissen uit het verleden? Deze wetgeving is een democratie onwaardig.
Wat je er van vind staat er los van. Frankrijk mag voor hun samenleving zelf bepalen welke wetten ze hanteren. Net zoals de Turken die het verbieden die kwestie een genocide te noemen.
Raar dat je dat niet voor idioot verklaard. Alhoewel...
Ergo, de Turken moeten niet janken. Ze hebben er geen zak mee te maken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107220959
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

De hypocrisie druipt van je berichten. 1 miljoen Algerijnse slachtoffers is geen genocide, maar maximaal 600.000 Armeense slachtoffers is wel genocide. Wat jij niet weet is dat de meeste Armeense slachtoffers zijn gevallen tijdens een burgerloorlog in het oosten en door honger en ziekten. Wat jij ook niet weet is dat er ruim een half miljoen Turkse slachtoffers zijn van Armeniers. Waarom valt dit dan niet onder de noemer genocide? Zie mijn topic in BNW hierover.

Moeten we je eraan herinneren dat het in Turkije anders ook niet mogelijk is om het over de Armeense genocide te hebben zonder dat het Turkse OM bij je aan de deur staat met een aanklacht wegens het beledigen van de Turkse staat? Je bent hier aan het zeuren over een wet die in omgekeerde vorm in de Turkse wetgeving staat, beetje hypocriet nietwaar?
pi_107222154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Doorspekt van de kijk van de Turken. En we weten hoe die ertegenaan kijken hense de drukte die ze er nu om maken.
Niets anders dan volgens sommige nazi's die nu nog beweren dat er nooit een holocaust heeft plaats gevonden.
Dit toont aan dat jij de link niet bekeken hebt. Ik heb nagenoeg alleen BUITENLANDSE bronnen aangehaald. Lees het aandachtig voordat je hier reageert.

quote:
Wat je er van vind staat er los van. Frankrijk mag voor hun samenleving zelf bepalen welke wetten ze hanteren. Net zoals de Turken die het verbieden die kwestie een genocide te noemen.
Raar dat je dat niet voor idioot verklaard. Alhoewel...
Ergo, de Turken moeten niet janken. Ze hebben er geen zak mee te maken.
Natuurlijk mag Frankrijk zijn eigen wetten bepalen. Wat er gebeurt mag echter wel genoemd worden. Het is namelijk een beperking van de vrijheid van meningsuiting. Dergelijke wetten maken het voor historici moeilijk hun werk te doen. Overigens weten we al dat er veel schort aan de democratie in Turkije. Wat Turkije heeft gedaan is ook fout. Echter, omdat Turkije een fout maakt, mag dat geen reden zijn voor Frankrijk om ook een fout te maken. Overigens is wet 301 in Turkije aangepast. De wet mag alleen nog toegepast worden met goedkeuring van de minister van justitie. De EU was tevreden met deze wijziging. Bij een nieuwe toekomstige grondwet zal deze wet vrijwel zeker geschrapt worden.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 16:46:38 #232
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107222415
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef polderturk het volgende:

*ingekort*
Ik ben niet overtuigt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107223806
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigt.
Ze kunnen jou als definitie van hypocrisie in de dikke van dale stoppen..
Komt een partij hypocrisie uit je snavel waar de fransen zelfs jaloers op zouden zijn.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_107223855
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigt.
overtuigD met een D (g niet in 't kofschip)

Wat exact heeft u niet overtuigd?
pi_107225321
@ 3-voud

quote:
Staat mooi dik in beeld dat het om genocide gaat. Maar was het genocide of oorlogsmisdaden door die soldaten? Zit wel een wezenlijk verschil tussen.
Je lijkt wel een Turk.
pi_107226113
Ik vroeg een turk, is het waar dat Turkije een Genocide heeft gepleegd op de Armeniėrs, hij zegt:

Nee is niet waar, maar we hebben er wel veel vermoord.

Ik zeg waarom?

Hij zegt: Omdat ze de Turken hebben verraden.

Ik zeg: Genocide dus?

Hij zegt: Nee want we hebben hun niet vermoord om hun afkomst, maar vermoord omdat het verraders waren.
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 18:32:36 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107226233
point being?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_107226497
Ik wil geen punt maken, maar die Turk heeft dus als argument gebruikt dat de Armeniėrs niet werden vermoord wegens hun afkomst/ras, maar ze werden vermoord wegens hun Politieke houding. Dus is er dan nog sprake van Genocide?
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 19:02:48 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107227481
oh zo :D

ja dat is het Turkse standpunt idd ... er was een soort burgeroorlog aan de gang, beide partijen begingen gruwelijke moordpartijen en de Armenen trokken simpelweg aan het kortste eind
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:08:31 #240
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107227688
Who cares dat Turkije nog in de ontkenningsfase zit, daar komen ze heus nog wel uit.

Dit opdringen zoals Frankrijk doet gaat echter een tegengesteld effect hebben. Het tast Turkije aan in zijn identiteit en zal Turken standvastiger in hun standpunt maken. Door deze zet is een verdeling gecreėerd tussen voors en tegens, waarbij rationaliteit en discussie aan de kant zijn geschoven. Niemand is hierbij gebaat.
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:16:46 #241
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107228022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:57 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Verdienen de slachtoffers van de franse genocide in Algerije geen respect ??

Geweldig die reacties op youtube

quote:
@nmgscp

Terrorist western states are committing genocide as we speak, do you even know this?

Metsada007 3 weeks ago

quote:
France, as well as all other western countries should never be taken seriously by the world community.

Metsada007 3 weeks ago

quote:
ALL MOSLEM COUNTRİES SHOULD BE AGAİNS CHRİSTİAN RACİST LİKE FRENCH... THERE WAS NEVER GENOCİDE İN OTTOMAN HİSTORY ... THERE WAS NEVER EMPERİALİSM İN THEİR HİSTORY... THERE ARE ONLY WAR CASUALİTİES

ottomanspirit32 1 week ago
quote:
the french only killed 15 percent? damn.. sucks they couldnt just finish the job and nuke the entire africa and middle east.. africa and the middle east is a shit hole full of brown animals.. they should be all nuked to fucking hell

sedugusella 1 month ago
Wat ben ik blij dat deze mensen geen toegang hebben tot rode knopjes enzo :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 19:18:38 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_107228095
youtube comments :')
pi_107228144
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Geweldig die reacties op youtube

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat ben ik blij dat deze mensen geen toegang hebben tot rode knopjes enzo :')
Tsja youtube comments _O-
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 19:24:02 #244
236264 crew  capricia
pi_107228316
Waarom erkent Turkije die genocide niet gewoon...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_107228774
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de beweegredenen van Frankrijk om deze wet erdoorheen te halen. Ik bedoel, zelfs van een electoraal standpunt; er zijn meer Turken dan Armeniėrs in Frankrijk (neem ik aan), dus het levert geen stemmen op.
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:35:31 #246
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107228786
Turkije moet trouwens niet doen alsof ze er toe doen. Ze hadden dit gewoon kunnen negeren. Als je geschoren wordt dien je stil te zitten.

Daarnaast moet Frankrijk eens kappen met dat vrijheidsbeperkende tendens waar ze zich de afgelopen jaren mee bezig houden. Ziekelijk die gedachte dat censuur de gruwelijke steken die het onderwijs en de ouders van tegenwoordig laat vallen maar moet gaan opvangen.

De volgende stap is thoughtcrime. :r

Spraak dient ten alle tijden vrij te zijn. En als je het pijnlijk vind luister je er maar niet naar.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_107229170
Ik begrijp de verontwaardigde reactie van die Turken wel.
Stel dat een ander land het in zn bol krijgt om ons kikkerlandje ineens te gaan bestempelen als boemannen uit het verleden. Zo kunnen we over iedereen wel een zwarte bladzijde gaan vinden, niemand is heilig.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_107229242
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik begrijp de verontwaardigde reactie van die Turken wel.
Stel dat een ander land het in zn bol krijgt om ons kikkerlandje ineens te gaan bestempelen als boemannen uit het verleden. Zo kunnen we over iedereen wel een zwarte bladzijde gaan vinden, niemand is heilig.
Nederland zou reageren met een collectief:

Oh :')
pi_107229344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef capricia het volgende:
Waarom erkent Turkije die genocide niet gewoon...
Omdat het officiele verhaal ver van de waarheid ligt. Er zijn talloze Turkse en niet-Turkse documenten die dit aantonen.
pi_107229372
quote:
15s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:35 schreef SpecialK het volgende:
Turkije moet trouwens niet doen alsof ze er toe doen. Ze hadden dit gewoon kunnen negeren. Als je geschoren wordt dien je stil te zitten.
Jep. Als er in jouw ogen leugens over jou worden verspreid, blijf je stil. En dat blijf je doen wanneer anderen straks hetzelfde gaan zeggen over jou en er dus dezelfde wetten in andere landen worden aangenomen. Dan blijf jij gewoon stil, want jij bent een schaap, eentje dat geschoren wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 19:50:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')