Nog steeds zo'n puppekequote:
Ja, je moet jip-en-janneketaal gebruiken, anders snapt ze het nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel. Zeg dan zoiets als hij lijkt op bladiebla.
Gast, juist nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:59 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ja, je moet jip-en-janneketaal gebruiken, anders snapt ze het niet
Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel. Zeg dan zoiets als hij lijkt op bladiebla.
marcel heet de beste jongen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
Dat programma van wie de nieuwe zanger werd van direct was tof.. deze nieuwe zanger (ook zijn naam ken ik niet, nu wel duidelijk cindiey?) met het nummer message in the bottle
Goed geformuleerdquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
Dat programma van wie de nieuwe zanger werd van direct was tof.. deze nieuwe zanger (ook zijn naam ken ik niet, nu wel duidelijk cindiey?) met het nummer message in the bottle
ja, ben groot fan!quote:
tgolf!quote:
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:11 schreef gerbenp het volgende:
Ah, vanaf nu begint de TV-chaos dus nu vrees ik.... Heb de radio al open staan als back-up
Datquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef 3rdRock het volgende:
ROEDIE! terug op de radio die man! kan me niet bommen hoe, maar iedere dag op 3fm met dat sonore stemgeluid!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef 3rdRock het volgende:
ROEDIE! terug op de radio die man! kan me niet bommen hoe, maar iedere dag op 3fm met dat sonore stemgeluid!
numemrplaat met BEP!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:13 schreef alors het volgende:
[..]ik wil die gebbetjes terug en het truckerslied
Of er wordt geen aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef gerbenp het volgende:
Nou Serieuzzz Live, waar blijft de opbrengst, durven ze hem wel te brengen?
Marijke met haar kokosmakronen ftw!quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
numemrplaat met BEP!
en Marijke ook terug!
ze staan in de rui voor de brieven dus want voor die 20 euro mogen ze het huis niet inquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef gerbenp het volgende:
Nou Serieuzzz Live, waar blijft de opbrengst, durven ze hem wel te brengen?
dat heb ik ff gemist.....quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Marijke met haar kokosmakronen ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |