Dat is waar...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent nooit ergens te oud voor.
en giften kan je declareren bij de belastingdienst dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Veel mensen schijnen niet te weten dat bedrijven en instellingen een budget hebben voor dit soort dingen (marketing)
Ja, maar een school geeft geen 7000 euro uit een marketingbudget.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Veel mensen schijnen niet te weten dat bedrijven en instellingen een budget hebben voor dit soort dingen (marketing)
is niet te hopen, je kan het hoogstens van je belasting aftrekkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en giften kan je declareren bij de belastingdienst dus
True, maar dat is dan waarschijnlijk aangevuld met een eigen actie? Denk ik?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar een school geeft geen 7000 euro uit een marketingbudget.
zoiets bedoel ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is niet te hopen, je kan het hoogstens van je belasting aftrekken
Zal sowieso een actie geweest zijn door/met leerlingen denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True, maar dat is dan waarschijnlijk aangevuld met een eigen actie? Denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |