Ik heb hem ook nog niet leuk gevonden eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
Ik krijg een beetje jeuk van dat Bouncernummer zo langzamerhand.
Ergens denk ik dat die 'early requests' op een grote hoop worden gegooid en over de hele week worden uitgepikt en uitgesmeerd. En dat de requests die echt tijdens SR binnenkomen als een grijpmachine worden uitgepikt en in 't bakkie worden gegooid. In het begin is dat nog te overzien maar naarmate de actie vordert gaat het steeds sneller.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vorige week al aangevraagd maar mijn plaat is niet gedraaid. stelletje eikels!![]()
dat ga ik voor volgend jaar onthoudenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat die 'early requests' op een grote hoop worden gegooid en over de hele week worden uitgepikt en uitgesmeerd. En dat de requests die echt tijdens SR binnenkomen als een grijpmachine worden uitgepikt en in 't bakkie worden gegooid. In het begin is dat nog te overzien maar naarmate de actie vordert gaat het steeds sneller.
Maar natuurlijk is dat slechts speculaas.
Klopt, daarom kan ik dus ook via zo'n USB-stickje kijken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die zender was toch gewoon Free To Air las ik?
hoe noem je Britt als ze onder de mannenpap zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaquote:
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
op de webcam/tv-stream was wat anders dan op de radioquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik merk het. Loop ik zoveel achter
Nee hij is echt irritant.quote:
quote:
Martin Gaus en Mien Buijs waren er ook volgens mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:19 schreef ddx het volgende:
Hmms Jon Bakker is dus vanmorgen langsgekomen, had wakker maken van Gerard wel gehoord maar dacht dat ze met soundboard aan het spelen waren.
Was Jon er nog wat langer of alleen voor kerstspel ?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Martin Gaus en Mien Biem Buijs waren er ook volgens mij
Alleen Michels niet
Biem heet ie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Martin Gaus en Mien Buijs waren er ook volgens mij
Alleen Michels niet
J e v e r g ee t j e s p a t i e s.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
Namens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPS
Geen geld voor zo'n reclame op dit tijdstip op deze zenderquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:21 schreef Lindstrøm. het volgende:
Namens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPSNamens PHILIPS
Want er werd zo hard gezongen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is 30.000 daarvan van de sing-a-long
Niet met alle afdelingen. Hun medische apparatuur doet het wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef mr-green het volgende:
Het gaat toch slecht met dat bedrijf...
Een ton. Bijna.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iemand gehoord hoeveel Philips doneerde?
tienmiljoenmiljardquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iemand gehoord hoeveel Philips doneerde?
hoeft niet alleen van het bestuur te zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef mr-green het volgende:
Wel raar.
Er vinden onwijs veel reorganisaties plaats binnen Philips. Veel medewerkers raken hun baan kwijt. En Philips doneert even 90k ...
Dit is gewoon marketingbudget.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef mr-green het volgende:
Wel raar.
Er vinden onwijs veel reorganisaties plaats binnen Philips. Veel medewerkers raken hun baan kwijt. En Philips doneert even 90k ...
Zoveel is 90K niet voor zo'n groot bedrijfquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef mr-green het volgende:
Wel raar.
Er was geld over van de kerstpakketten dit jaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:23 schreef mr-green het volgende:
Wel raar.
Lijkt me kortzichtigquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
toch komt het raar aan als je net ontslagen bent
Vast wel, maar dat kan je bij iedere reclame van Philips op de tv dan ook denken: "van 't geld van dit spotje had ik nog een jaar langer bij ze kunnen werken".quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
toch komt het raar aan als je net ontslagen bent
idd, ik vond dat ook al geen goede ruilquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
Wat ik ook raar vind is die 40K zend tijd op RTL. Hoeveel tijd zal dat zijn? Misschien een paar seconden.
Dan kan je toch net zo goed even langs glazen huis gaan en met je kop op TV komen...
Zelfde resultaat
Waarschijnlijk niet, de 20000 van de telegraaf was al lastig kwijt te raken, dus 40000 zal wel nóg lastiger zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben benieuwd of die nog geruild gaat worden
je wat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil mijn frommee ook registreren?
3FM-QFK-BB3
https://www.frommees.com
Frommee. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Soort muntje wat je doorgeeft. Nog geen idee wat je eraan hebtquote:
stream heeft kuren? is al zo'n uur bekendquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
¤325 000 via de platen (telefonisch).
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
stream heeft kuren? is al zo'n uur bekend
kom maar terug als je weet wat je ermee kuntquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Frommee. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Soort muntje wat je doorgeeft. Nog geen idee wat je eraan hebt.
Er staat op: "Geef deze frommee door en steun zo Serious Request". Ze zullen wel doneren ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar terug als je weet wat je ermee kunt
ja, of geld weghalen bij SRquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er staat op: "Geef deze frommee door en steun zo Serious Request". Ze zullen wel doneren ofzo/
Valt wel mee. Kun je een minuut mee vullen op primetime: http://www.spot.nl/tvreclame.htmlquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
Wat ik ook raar vind is die 40K zend tijd op RTL. Hoeveel tijd zal dat zijn? Misschien een paar seconden.
Dan kan je toch net zo goed even langs glazen huis gaan en met je kop op TV komen...
Zelfde resultaat
Kutste plaat ooit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
Baz Lurhmann - Everyones Free (To Wear Sunscreen)
Als de bijbel een plaat was zou die het van Genesis 1 tot de openbaring uit zijn hoofd kunnen meedoen.quote:
Precies dit nummer is mooier dan welke religie dan ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua nummer vind ik het niet bijzonder, qua boodschap erg mooi.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de bijbel een plaat was zou die het van Genesis 1 tot de openbaring uit zijn hoofd kunnen meedoen.
Nah, zou een beetje raar zijn om die Frommee op Frommees HQ te registreren (daar zit ik al de hele week te werken op zolderquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil mijn frommee ook registreren?
3FM-QFK-BB3
https://www.frommees.com
Haha. Waarom zit je daar danquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, zou een beetje raar zijn om die Frommee op Frommees HQ te registreren (daar zit ik al de hele week te werken op zolder).
Was niet genoeg ruimte in de backstage bij de Beestenmarkt, dus hier zit een kleine dependance voor een deel Rode Kruis + 3FM Internet-techniek.quote:
Grappig. Gezellig daar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet genoeg ruimte in de backstage bij de Beestenmarkt, dus hier zit een kleine dependance voor een deel Rode Kruis + 3FM Internet-techniek.
twitter:woordgrap3fm twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 12:44:212 meiden hebben geturnd voor Serious Request. Gerard: "Oh turn me up baby!" #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
twitter:woordgrap3fm twitterde op zaterdag 24-12-2011 om 12:44:55Gerard tegen Klaas (bij pedicure): "Je hebt dan geen zweetvoeten, maar heb je wel knoflooktenen?" #woordgrap #3fm #sr11 (via @LiedjeB) reageer retweet
Die gozer kwam 'm vannacht nog claimen maar Coen wilde 'm vandaag nog aan. Hij krijgt 'm dus na SR.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, ikz ie Coen met geruit bloesje... is die niet verkocht?? OF was dat een ander bloesje?
Ja hoor, al ben ik vooral druk aan 't werk met voorbereidingen voor Top SR (nieuwe site, dus bezig met laatste hand leggen aan nieuw systeempje daarvoor).quote:
Jawel, alleen niet via de thema-kanaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef ddx het volgende:
Alleen kan je via upc nu niet meer kijken las ik ?
(ik kijk hier via schotel naar 101)
Spannendquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, al ben ik vooral druk aan 't werk met voorbereidingen voor Top SR (nieuwe site, dus bezig met laatste hand leggen aan nieuw systeempje daarvoor).
Okay... ik heb die man nog gezien inderdaad!! Toen lag Coen te slapen. had niet gehoord hoe het afgelopen was. Thnx,quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die gozer kwam 'm vannacht nog claimen maar Coen wilde 'm vandaag nog aan. Hij krijgt 'm dus na SR.
coen heb ik de hele week lang in verschillende geruite hemden zien lopenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, ikz ie Coen met geruit bloesje... is die niet verkocht?? OF was dat een ander bloesje?
Er was er nog één toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef Piles het volgende:
Kom je sponsoren, heb je net het kanaal verwijderd
dat was deze, hij geeft hem vanavond pas aan die man omdat coen hem nog wilde dragen vandaag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Cool zeg. Is ie goed doorzoekbaar wanneer je request gedraaid gaat worden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor, al ben ik vooral druk aan 't werk met voorbereidingen voor Top SR (nieuwe site, dus bezig met laatste hand leggen aan nieuw systeempje daarvoor).
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Cool zeg. Is ie goed doorzoekbaar wanneer je request gedraaid gaat worden?
Wel als het nieuws op 3FM isquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
boeien, tis hier geen nieuwstopic
Pak een hamer en ga de straat opquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook een sloper worden.
Echt he! Even schoenen shoppen. En een tasquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook een sloper worden.
Maar er moet een contract zijn als ik een nieuwe TV wil meenemen.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ben te lui om m'n tv aan te zetten
Een nieuwe TV en fotocamera.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:04 schreef Axia het volgende:
[..]
Echt he! Even schoenen shoppen. En een tas
Of de eigenaar moet het niet zienquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er moet een contract zijn als ik een nieuwe TV wil meenemen.
Ik word hier op fok zomaar aangespoord om bij de buren te gaan stelen?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word hier op fok zomaar aangespoord om bij de buren te gaan stelen?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Bij mensen een straat verderop
Ik kan het niet zienquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
de 106 miljoenste post gaat hier vallen gok ik
Zou cool zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
de 106 miljoenste post gaat hier vallen gok ik
quote:
Tot wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |