je grijze haar camoufleren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:02 schreef Fannie het volgende:
Wat jij wil![]()
En wat zijn oude van dagen bezigheden?
mooi grijs is niet lelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:08 schreef Leandra het volgende:
Kerst, engelenhaar... ik zie wel een link
Er is eigenlijk geen bedoeling. Gewoon slap OH-en, dan val je heul nie op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:59 schreef rubje het volgende:
Eeeeh..wat is de bedoeling van deze SC? [ afbeelding ] dat we gewoon over kerst praten of meer over oude van dagen bezigheden?
dacht je dat ik voor de sier zat te wachten tot Buum weer thuis was?!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef k_i_m het volgende:
Tering, als ik wist dat je je de RSI schilt aan die dingen had ik een ander toetje uitgekozen.
ik zou voorstellen om hem volgend jaar op je bord terug te vinden met een sausje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja, die k*t-knol moet eerst nog gevoerd worden.
vertel,vertelquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef Ticootje het volgende:
Kunnen we ff doorspoelen?!? Wat een pleuriskerst. Nu al.
Wat heb je met je schoenen gedaan dan? Door de bagger gerend of staan ze op een ander adres?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Ik had dus best wel een paar nette schoenen. Had ja.
Dus morgen wel leuk jurkje. Geen leuke schoenen die ik nog had.
Ken je het verhaal met kaboutertjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat heb je met je schoenen gedaan dan? Door de bagger gerend of staan ze op een ander adres?
Je kent ze?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef Saffier het volgende:
Verdwenen? Gewoon? Zomaar weg?
Díé kaboutertjes?
Hmz. Nou mijn ex to be had er blijkbaar moeite mee dat mijn spullen nog steeds in huis stonden zo een week nadat we de knoop doorhakten (of eigenlijk ik). Dus ik kwam op een vrijdag even in wat ooit mijn thuis was om wat spullen te pakken aangezien ik maar snel wat kleding had ingepakt. Maar tot mijn verbazing stonden er 3 dozen opgestapeld met daarin m'n kleding en wat spul.quote:
Lekker kort?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz. Nou mijn ex to be had er blijkbaar moeite mee dat mijn spullen nog steeds in huis stonden zo een week nadat we de knoop doorhakten (of eigenlijk ik). Dus ik kwam op een vrijdag even in wat ooit mijn thuis was om wat spullen te pakken aangezien ik maar snel wat kleding had ingepakt. Maar tot mijn verbazing stonden er 3 dozen opgestapeld met daarin m'n kleding en wat spul.
Ergens in die opruiming zijn al mijn schoenen dus verdwenen gok ik. In elk geval. Mijn 4 paar leuke schoentjes voor netjes zij dus weg. Net als eigenlijk alles, want blijkbaar heb ik gewoon niets meer. Ja 3 dozen kleding en m'n auto.
Het is ook allemaal best heftig. Ondanks dat je de keuze zelf hebt gemaakt... sterkte met alles.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:15 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik geloof niet dat hij iets weggegooid heeft hoor. Maar mijn punt is nu meer dat hij van mijn spulletjes had moeten afblijven. Hij had heus kunnen vragen of ik zelf even wilde komen inpakken. Maar nu zijn er dus dingen weg, en dan komt dat best ff kut over.
Ik vind gewoon niet dat ik dat verdient heb. Prima dat hij boos, verdrietig en gekwetst is. Maar ondanks dat ik de keuze maak om weg te gaan is het toch wel echt kut om gewoon alles te verliezen. M'n thuis, m'n maatje, m'n kinderen voor een deel, borstvoeding die gestopt moet worden.
Weet ik veel. Woensdag gaat leyla dus bij papa slapen. Ergens hoop ik dat hij er achter komt dat het niet gaat. Ze drinkt gewoon nog een keer of 6, en vooral in de nacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:17 schreef Saffier het volgende:
Bv stoppen... Snel al of heb je nog even? Dat zou ik geloof ik wel het moeilijkste vinden....
Soms is het verdriet/boosheid groter dan het kunnen communiceren... alle redelijkheid verdwijnt dan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:18 schreef Saffier het volgende:
Ik ik snap ook heus wel dat hij boos is en verdrietig enzo maar idd, dan kan er toch wel gewoon gecommuniceerd worden... denk ik dan he.
Bah.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Woensdag gaat leyla dus bij papa slapen. Ergens hoop ik dat hij er achter komt dat het niet gaat. Ze drinkt gewoon nog een keer of 6, en vooral in de nacht.
Moet je zelf kolven om je productie in stand te houden of lukt dat wel met een nacht overslaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Woensdag gaat leyla dus bij papa slapen. Ergens hoop ik dat hij er achter komt dat het niet gaat. Ze drinkt gewoon nog een keer of 6, en vooral in de nacht.
Ik heb nu oude schoentjes van cil. Opzich prima.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico wat kut
Wil je schoenen van mij lenen?
Ik geef haar woensdag middag nog een slok en dan hoop ik dat het gewoon lukt met een nachtje overslaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je zelf kolven om je productie in stand te houden of lukt dat wel met een nacht overslaan?
Sterkte, het is sowieso een rotsituatie
Oef, dat ik me heel goed voorstellen. Dan kan zomaar ineens al je ratio verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik lig op bed. Samen met m'n zelfmedelij. Nee serieus. Ik had al een onwijze kutnacht met leyla omdat ze 8x wakker was. Dus ik ben ook gewoon moe. Nu alcohol erin gieten wordt een dodelijke combi, als in omslaan naar echt heel boos. En daar schiet niemand wat mee op.
Ik ga zo gewoon slapen en morgen is er weer een nieuwe dag. Nieuwe dag nieuwe begin. Elke dag in elk geval proberen.
even een praktische vraag tusssendoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef Vicky het volgende:
Tico, dikke knuf!!
Vond het gezellig dat je er vanmorgen even was!
Zo... er staan weer een paar kasten in elkaar. Nu nog even het een en ander inpakken en een aftelkalender voor Amber lamineren... kan ze weer mooi af gaan strepen tot 29 mei!Disney here we come
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:38 schreef simmu het volgende:
[..]
even een praktische vraag tusssendoorwat gebruik je dan om af te strepen?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik waarschuw al dagen dat iedereen niet te ver naar achteren moet leunen op de bank vanwege de waxinelichtjes op de vensterbank
drie maal raden wie er zonet een michael jackson deed
en nu stinkt het hier
Ik dit jaar. Vier voor een Euro bij Zeeman. Met drie batterijtjes per stuk. Je zou ze alleen al kopen voor de batterijen. Als je die los loopt betaal je een vermogen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Daarom heb ik vorig jaar waxinelichtjes op batterijen gekocht.
nee, in die gaan 3 van die batterijen. Die kaartjes met die grote batterijen (die in die van de action gaan) kosten geen drol, 89 cent of zo per veel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Cooki het volgende:
we hebben ze ook van de action, maar Sserpente's tip is beter: zeeman: extra batterijen, nooit weg
Hij blijft briljantquote:
Ik ben de lau natuurlijk in dit verhaalquote:Op zondag 25 december 2011 00:19 schreef Cooki het volgende:
en dan is de vraag: ben je een tiny of een lau?
ja van jou krijg ik pas echt huilbuien.quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
en jij moet euveral om lachen toch![]()
behalve om mijn irritante kutwijf posts![]()
kun je niet even stoppen met dat gezuig?quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
en jij moet euveral om lachen toch![]()
behalve om mijn irritante kutwijf posts![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kun je niet even stoppen met dat gezuig?
Stoppen met proberen misschien?quote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef Cooki het volgende:
[..]serieus, das echt niet zo bedoeld
ik kom hier echt verkeerd over en weet nog steeds niet hoe dat om te keren is... mja..
Denk om je postquotumquote:Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef easy-going het volgende:
Ik wilde naar bed ... maar ik wacht nog even denk ik
stoppen met fok! of zoiets?quote:Op zondag 25 december 2011 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Stoppen met proberen misschien?
nu ben je er toch al over heen, dus het maakt niet meer uitquote:Op zondag 25 december 2011 00:38 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja, ik mocht niet meer dit jaar he!
Ik denk dat het iets persoonlijks is?quote:Op zondag 25 december 2011 00:42 schreef Cooki het volgende:
[..]
maar verder is iedereen welkom in SC
neuh, dat dan weer niet.quote:Op zondag 25 december 2011 00:56 schreef Cooki het volgende:
that's the spirit![]()
leven en laten leven he?
Jij hebt goed opgelet op schoolquote:Op zondag 25 december 2011 08:29 schreef easy-going het volgende:
Ik dacht altijd dat je voor dat ze gaan zingen de kerk uit moest??
quote:
quote:
Niet zozeer iets mis, maar het zijn geen croissants natuurlijk. Ik vind ze vooral leuk, voel me gelijk weer 8 als ik die dingen in de oven schuifquote:Op zondag 25 december 2011 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er mis aan croissantjes uit blik?
wij hadden ze namelijk ook: met ham en kaas, met chocola en naturel
niks fouts aan
bijna!quote:Op zondag 25 december 2011 13:05 schreef Ticootje het volgende:
Zo. Kerstverplichting 1 zit erop. Is het al dinsdag?
Gelukkig. Dinsdag lekker zwemmen met de kindjes en patatjes eten, want dat hoort bij zwemmen.quote:
Mooi je kont warmen in het pierenbadjequote:Op zondag 25 december 2011 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig. Dinsdag lekker zwemmen met de kindjes en patatjes eten, want dat hoort bij zwemmen.
ik heb ze bij de action nog zien liggen (roze boa's dus) maar dat zijn volgens mij wel hele dunne.quote:Op zondag 25 december 2011 13:19 schreef moussy het volgende:
Peet zag roze boa's niet zo zittenen wit was overal uitverkocht (of duur) dan maar rood, das heul Kerst!
Die roze waren haast fluoriserend, ik heb er deze rode gekocht, er zitten er 3 in!quote:Op zondag 25 december 2011 13:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze bij de action nog zien liggen (roze boa's dus) maar dat zijn volgens mij wel hele dunne.
en wit had ik hier zo voor je liggen. maar rood is ook mooi hoor!
Nee, die is in januari overleden.quote:Op zondag 25 december 2011 13:18 schreef amaranta het volgende:
bar_ ik weet het niet meer precies, maar was jouw broer nou op kerstavond overleden?
Soesjesquote:Op zondag 25 december 2011 13:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon net soesjes gemaakt. Ik dacht; als Rudolf het kan, kan ik het ook, en waarempel
.
wat zij zegt!!quote:
Ik moest even terugzoeken, had het al weggeklikt zonder op te slaanquote:Op zondag 25 december 2011 13:59 schreef p_iglet het volgende:
k_i_m welk recept heb je voor de soesjes gebruikt?
Ik wil ze voor oud en nieuw graag maken, maar vrees dat dat met onze huidige oven drama word.
Duh, daarom woon ik bij m'n ouders. Hoe minimaal wil het hebben?!quote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minimalistisch is weer helemaal terug
Tuinstoelen werken ookquote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minimalistisch is weer helemaal terug
jawel, maar niet wanneer ze weer terugkomen.quote:Op zondag 25 december 2011 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
Krijgen jullie dat niet door ladywrb? Hier hebben we een lijst waarop aangegeven staat dat ze wel of geen hulp nodig hebben. Daardoor ben ik ook vrij, er was er 1 thuis en collega woont daar zowat naast, die nam het over.
Dinsdag ga ik weer werken.
Ja. Ben het geheel met je eens. Ik woon in een piepklein Drents dorp en ook hier wordt geknald, en dan voornamelijk carbidquote:Op zondag 25 december 2011 23:27 schreef livelink het volgende:
Er zitten idioten echt enorm zwaar vuurwerk af te knallen hier in de buurt. Vanavond al een aantal verschrikkelijke klappen gehoord. Van mij mag vuurwerk spontaan van de aardbodem verdwijnen. Het enige wat ik kan hopen is dat ze zichzelf er mee verwonden in plaats van iemand anders.
De wijk in Eindhoven waarin ik ben opgegroeid heet 'Drents Dorp'quote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja. Ben het geheel met je eens. Ik woon in een piepklein Drents dorp en ook hier wordt geknald, en dan voornamelijk carbid![]()
Wat jij zegt over het zichzelf verwonden hoop iik ook jaarlijks
gewoon zo laten, is een nieuw hip soort braintraining.quote:Op maandag 26 december 2011 11:43 schreef chacama het volgende:
*knalt binnen*
Eerst allemaal fijne dagen uiteraard en dan pas de vraag stellen
Maud heeft op opa's computer mogen spelen....alleen is nu het beeldscherm van internet megaklein. Heb al wat geprobeerd, maar ik heb de oplossing duidelijk niet.... iemand een idee.... Ze geeft aan dat ze tegelijk iets met de muis deed en een muisknop ingedrukt hield, maar het omgekeerde krijg ik niet nagebootst.... *help*
Wat ben je ook een heerlijke chaootquote:Op maandag 26 december 2011 17:34 schreef livelink het volgende:
Shit, ik gooi net heel enthousiast mijn Nieuwjaarswensen in de brievenbus, kom ik er na circa 6 kaarten achter dat ik er nog geen postzegels op heb geplakt![]()
Dus ik ga zometeen maar wat mailtjes sturen naar mensen dat ze de strafporto bij mij kunnen declareren.
Ach ja, de bedoeling was goed zullen we maar zeggen.
Wel joh!quote:Op maandag 26 december 2011 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Wiskey is zelfs in cola niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |