je grijze haar camoufleren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:02 schreef Fannie het volgende:
Wat jij wil![]()
En wat zijn oude van dagen bezigheden?
mooi grijs is niet lelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:08 schreef Leandra het volgende:
Kerst, engelenhaar... ik zie wel een link
Er is eigenlijk geen bedoeling. Gewoon slap OH-en, dan val je heul nie op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:59 schreef rubje het volgende:
Eeeeh..wat is de bedoeling van deze SC? [ afbeelding ] dat we gewoon over kerst praten of meer over oude van dagen bezigheden?
dacht je dat ik voor de sier zat te wachten tot Buum weer thuis was?!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef k_i_m het volgende:
Tering, als ik wist dat je je de RSI schilt aan die dingen had ik een ander toetje uitgekozen.
ik zou voorstellen om hem volgend jaar op je bord terug te vinden met een sausje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja, die k*t-knol moet eerst nog gevoerd worden.
vertel,vertelquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef Ticootje het volgende:
Kunnen we ff doorspoelen?!? Wat een pleuriskerst. Nu al.
Wat heb je met je schoenen gedaan dan? Door de bagger gerend of staan ze op een ander adres?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Ik had dus best wel een paar nette schoenen. Had ja.
Dus morgen wel leuk jurkje. Geen leuke schoenen die ik nog had.
Ken je het verhaal met kaboutertjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:00 schreef Saffier het volgende:
[..]
Wat heb je met je schoenen gedaan dan? Door de bagger gerend of staan ze op een ander adres?
Je kent ze?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef Saffier het volgende:
Verdwenen? Gewoon? Zomaar weg?
Díé kaboutertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |