Godzijdank zijn we hier niet allemaal die hard fans die geen optreden missenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen dan te janken over 'hier krijgt ze spijt van' en 'wat goedkoop'. Dit doet ze bij ieder optreden?
Wat zijn fishlips?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
Waarom heb je er altijd van die dozen bij staan die, wanneer ze in de gaten hebben dat er een camera aankomt, van die fishlips trekken?!
Vindt iemand dat überhaupt aantrekkelijk??
HAHAHAAquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dat Chemical brothers eraan kwamen .. maar het is GBTTZ
Nee. Wat me ook opvalt zijn van die meiden met gigantisch dikke sjaals om, maar de rits van de jas net ver genoeg open om even het decolleté te showenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
Waarom heb je er altijd van die dozen bij staan die, wanneer ze in de gaten hebben dat er een camera aankomt, van die fishlips trekken?!
Duckface noemen ze dat geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:47 schreef minthy het volgende:
quote:
Hihiquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dat Chemical brothers eraan kwamen .. maar het is GBTTZ
Van die overdreven getuitte lippen, Google voor plaatjesquote:
Duckface.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die overdreven getuitte lippen, Google voor plaatjes
Pijpmuilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Van die overdreven getuitte lippen, Google voor plaatjes
Ook zoiets...quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wat me ook opvalt zijn van die meiden met gigantisch dikke sjaals om, maar de rits van de jas net ver genoeg open om even het decolleté te showen
of van die mensen die hun handen voor het gezicht doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wat me ook opvalt zijn van die meiden met gigantisch dikke sjaals om, maar de rits van de jas net ver genoeg open om even het decolleté te showen
Ah, die term kende ik nog nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duckface noemen ze dat geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Duckface noemen ze dat geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |