Als je je kut voelt gaat fietsen echt niet zoveel sneller dan lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon ook wel zo dichtbij, maar ik vind lopen echt verschrikkelijk. Ik fiets liever, gaat sneller.
Haha thanks!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20
't Mag in de krant. Normaal gesproken ben ik altijd het langste en het meeste aan het eten van iedereenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou best aannemelijk zijn dat je maag is gekrompen, dat gaat vrij snel. Arm kerstdinerEn arme jij natuurlijk, omdat je niet veel op kan
Ik heb je geen TR's gegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I ain't scared of them mods
Verbaasd mij dat ik al dik 4/5 dagen ermee weg kom
Goeie quote.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dubstep sounds like two transformers having sex
Jawel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je je kut voelt gaat fietsen echt niet zoveel sneller dan lopen.
Je komt er niet zomaar mee weg, er wordt je heel vaak gevraagd ermee op te houden. Soms doe je het niet, vaak ben je zo lief ermee te kappenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I ain't scared of them mods
Verbaasd mij dat ik al dik 4/5 dagen ermee weg kom
Ligt eraan wie het vraagt maar vooral de manier waar opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je komt er niet zomaar mee weg, er wordt je heel vaak gevraagd ermee op te houden. Soms doe je het niet, vaak ben je zo lief ermee te kappen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Mag in de krant. Normaal gesproken ben ik altijd het langste en het meeste aan het eten van iedereenZitten m'n ouders en zusje nog uren te puffen na het eten, zit ik alweer op toastjes en dergelijke te azen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |