Hoef ze niet te onthouden, je kan ze gewoon lezen op piles.nl/fokquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Postaantallen bijhouden en ze zelfs nog weten van een jaar geleden![]()
Als ik daar zou staan, zou ik ook een cafe opzoeken met dat kutweer, zeker als ze tenminste nog anderhalf uur open zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
waarom gaat iedereen weg, het is vrijdag
das kut ouwequote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga zo ook, morgenochtend (straks) weer om 7:00 opstaan
Geen dankquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit...![]()
Ik loop over van de goede ideeën maar het komt niet uit m'n toetsenbord vandaag. Ik ben er klaar mee, docs zijn afgesloten![]()
Dank voor het over de streep trekken
of de mac die daar ook zitquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik daar zou staan, zou ik ook een cafe opzoeken met dat kutweer.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik daar zou staan, zou ik ook een cafe opzoeken met dat kutweer, zeker als ze tenminste nog anderhalf uur open zijn.
Wie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, die band, die beroemde, die met die evergreen-eendagsvlieg...
Ah, ik ook! Ben erg benieuwd, hoop dat hij lam isquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:32 schreef richdekk het volgende:
[..]
Straks een keer !! wil john bakker nog meemaken
Hij zou best eens een kerstborrel kunnen hebben gehad vanavondquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik ook! Ben erg benieuwd, hoop dat hij lam is
Grote kans op dit tijdstipquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik ook! Ben erg benieuwd, hoop dat hij lam is
3 neven en een nicht ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |