Truste!quote:
En dat vind ik ook wel terecht... ik weet dat hij hier weinig fans heeft maar hij heeft zeker talent!quote:
Hoeft van mij ook niet, maar ik verwacht hem echt wel, had hem dit jaar al verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Met z'n eeeeet-wurk.
Thanks, die zocht ik eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.digitaldreamdoor.com/pages/best_dance-house.html
'EEJ het is 8 minuten over half twaalf *pieuwpieuw* Nu eers Bruno Mars'quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:38 schreef Paul het volgende:
Domientje erin ja zou wel leuk zijn om te kijken hoe hij het doet.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef Qunix het volgende:
Blonde doos.... "Wat heb jij gegeten?" vragen aan Gerard
En daarna de nieuwe track van Adele.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
'EEJ het is 8 minuten over half twaalf *pieuwpieuw* Nu eers Bruno Mars'
Omdat Michielquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Maar leg me eens uit waarom jullie je nooit ergeren aan Michiel Veenstra, hij doet zo theatraal met z'n gekke bekkies in de camera
Hij kan Bert zo goed nadoen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:40 schreef Paul het volgende:
Maar leg me eens uit waarom jullie je nooit ergeren aan Michiel Veenstra, hij doet zo theatraal met z'n gekke bekkies in de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |