Hij gaat ook van ¤1600 naar ¤9500. En je kan niet als bij MP je bod intrekken.quote:
De Ekdom heeft een lintworm.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef tralalala het volgende:
Ik mis de grap? Wat is er met de lint?
Tussenstand is sowieso lager dan wat ze daadwerkelijk opgehaald hebben al. Ze noemen het bedrag dat daadwerkelijk op de rekening staat, dus als allerlei cash en cheques er nog niet opstaan, kan het hoger zijn. Hoeveel hoger is natuurlijk de vraag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat er klopt aan tussen en eindstand.
maarja als er een kind van 15 achter zit... kunnen ze juridisch dan wel iets beginnen bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij gaat ook van ¤1600 naar ¤9500. En je kan niet als bij MP je bod intrekken.
Weinig en valt toch niet te controleren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat er klopt aan tussen en eindstand.
Daar komt ook aan zowel de boven- als onderkant vocht uit, en aan de onderkant is het soms zelfs rood of bruin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen die dames de ramen niet even druppel vrij maken.
Bij die veilingen staat dat ze wel rekening houden met terugtrekkers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
maarja als er een kind van 15 achter zit... kunnen ze juridisch dan wel iets beginnen bijvoorbeeld?
Lindstrĝm. staat bij de brievenbus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:54 schreef tralalala het volgende:
Ik mis de grap? Wat is er met de lint?
nee zelfs niet als iemand van 17 het doetquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
maarja als er een kind van 15 achter zit... kunnen ze juridisch dan wel iets beginnen bijvoorbeeld?
Nee, niet handelingsbekwaam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:56 schreef alors het volgende:
[..]
Als degene die het hoogst heeft geboden het geboden bedrag niet kan betalen gaat ie wel naar de vorige bieder.. best jammerquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij gaat ook van ¤1600 naar ¤9500. En je kan niet als bij MP je bod intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |