Die is toch ergens rond april geboren?quote:
Ik dacht verwekt op 1 april.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die is toch ergens rond april geboren?
Om half 4 al begonnen.quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft je moeder je nu alweer de deur uitgezet, tong?
Meer dan dat. Er was extra veel over omdat mijn broer en zoontje ziek zijn.quote:
Tot 31 decemberquote:Op zondag 25 december 2011 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent klaar voor de rest van het jaar
Hmm had ook wel een stukkie gewild..quote:
Ja, maar tong had wel een paar peuken gewild uit het glaasje dat op tafel stond bij het feestje waar jullie gisteren waren.quote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm had ook wel een stukkie gewild..
quote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar tong had wel een paar peuken gewild uit het glaasje dat op tafel stond bij het feestje waar jullie gisteren waren.
Harde pegels! Heel goed.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee weken![]()
En vandaag even een opdrachtje in januari binnengesleept. 15 dagen x een goede dagprijs.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee weken![]()
En vandaag even een opdrachtje in januari binnengesleept. 15 dagen x een goede dagprijs.
En de klus klaren in 10 dagen. Ha!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee weken![]()
Ja, dat zal ook wel...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt ook geen moment te vroeg, de bodem was aardig in zicht.
Goed gesprek gehad vandaag met iemand die lastige mensen zoals ik wel weet te waarderen.
Goed bezigquote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee weken![]()
Yeps. We zijn vandaag naar Duitsland geweest en hebben daar vuurwerk gekocht. Twan gaat ook zelf afsteken trouwens.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef wyccie het volgende:
Gaan jullie vuurwerk afsteken (voor Twan), Diaan?
Nee, dat gaat niet. 15 dagen aan één stuk, dat staat vast. Daar kan ik echter wel zo'n 3 maanden van levenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de klus klaren in 10 dagen. Ha!
Is het goedkoper in Duitsland of beter?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps. We zijn vandaag naar Duitsland geweest en hebben daar vuurwerk gekocht. Twan gaat ook zelf afsteken trouwens.
Strijkers he? Die knallen harder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het goedkoper in Duitsland of beter?
Ik denk dat ik het bij sterretjes houd.
Het is èn goedkoper èn beter....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het goedkoper in Duitsland of beter?
Ik denk dat ik het bij sterretjes houd.
Die gooien wij weg als het in een pakket zit. Zo'n hekel aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Strijkers he? Die knallen harder.
Doe mij dat soort baantjes.. 15 dagen werken en dan 3 maanden vrij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. 15 dagen aan één stuk, dat staat vast. Daar kan ik echter wel zo'n 3 maanden van leven
Dat is inderdaad de bedoeling van strijkers. Als je ze in je hand houdt dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gooien wij weg als het in een pakket zit. Zo'n hekel aan.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe mij dat soort baantjes.. 15 dagen werken en dan 3 maanden vrij.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling van strijkers. Als je ze in je hand houdt dan heb je een probleem.
[..]
Zou je denken??quote:Ik denk wel dat ik iets minder uitgeef per maand dan jij.
Dat kan niet hè? Iets zeker weten denken... Je weet het zeker of je denkt het.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, denk ik.
quote:
Regelmatig. Op zoek naar de verloren zonen en dochters van de andere sc.quote:
Dat laat ik aan jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Dus je spiekt af en toe hier?
Dan moet ik oppassen met wat ik over mods zeg.
Dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit iets slechts over jou gezegd. Kijk maar na.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
Haha, ook dat niet eens.
Over jou kán ik toch niks slechts zeggen? Zie je onderschrift.
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik ze hier heb liggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Er is trouwens wel iets vervelends gaande hier.
Mijn koetjesrepen zijn op.Ik ga me maar even in slaap huilen.
Gaan er hier mensen vreemd?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regelmatig. Op zoek naar de verloren zonen en dochters van de andere sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |