Ik geloof iets met SwJquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hele zelf gejat uit een topic van vorig jaar. Gok eens wat...
Met een slot in de hand heerst SwJ over het ganse FOK!land?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hele zelf gejat uit een topic van vorig jaar. Gok eens wat...
hij is al geraden maak er zelf ook één.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:20 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Liever één kutpaint in de handschoen dan tien in je topic?
paint-baasquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:28 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Heb er eentje ( een makkelijke ):
[ afbeelding ]
Gratz.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef Drommeldaris het volgende:
De appel valt niet ver van de boom
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
JA HALLO IK KOM ER EVEN TUSSENDOOR HOOR
[ afbeelding ]
Dat is nu net de bedoeling dat jij dat gaat raden he! hihihiquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:44 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Beter één slotje op jouw topic dan 10 in de lucht.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Boca_Raton het volgende:
De appel valt niet ver van de boom?
Het is geen kat, maar een keukengerei, waar een ander huisdier inzit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oei. Ik zie een kat, maar er staat 'woef'. Geef eens een hint.
Yaaaay!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
Liefde maakt blind..
dat is jouwe...
idd, het zijn idd geen hoogstandige werkjes, maar jah, het gaat om het principe... slaap lekker... en ook thanx.. .quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Leuk dit! Ik vind het enig om zo'n paint te maken al lijkt het nergens op, maar dat boeit niet.
Misschien morgen meer, ik ga mijn bedstee opzoeken. Thanx Humorduck, was leuk.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
Het origineel:
[Paint]Visualiseer *hier* een spreekwoord/gezegde
Die met gegeven paard niet in de bek kijken daar was het leukst
Ja die jaquote:
Ik had echt geen idee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
Het origineel:
[Paint]Visualiseer *hier* een spreekwoord/gezegde
Die met gegeven paard niet in de bek kijken daar was het leukst
Je bent koud.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:46 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Chinezen met blauwe gezichten en grijze gezichten liggen in een veld met kleurige rondjes?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Nee, ik heb koorts.
[ afbeelding ]
Ff serieus ik heb het echt.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:54 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Gister waren we met school naar sport school om geld op te halen voor stichting doe een wens.
ja klopt ik ging van de wek voetbal kijken in de stadion en toen had ik ook een koutje gevatquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:54 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ff serieus ik heb het echt.
Gister waren we met school naar sport school om geld op te halen voor stichting doe een wens.
Toen moesten we 60 min spinnen dus ik was helemaal bezweet en ik had het heet dus ging zonder jas naar huis fietsen, dus ja dan krijg je dat.
Plakken hakken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Even zo, paint was te veel werk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent lauw.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:05 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Iemand het vuur aan de schenen leggen.
Koud.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Iemand het vuur aan de ballen leggen.
Vuur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:09 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Koud.
Alleen vuur is goed.
15-1+1-1+2-2.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Tyfus, jij kunt echt niet painten.. Hoe oud ben je? 7?
Wie zijn ballen biltquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:02 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ok, ok een hint:
Het zijn zijn billen niet zijn ballen.
Wie zijn billen brand zit op de blaren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:02 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ok, ok een hint:
Het zijn zijn billen niet zijn ballen.
hehe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:34 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Wie zijn billen brand zit op de blaren.
Maar het lijken op ballen.
Mannen met peuken geven groene mensen zonder hoofd en armen vaak papiertjes met dollartekens.quote:
Bijna.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Mannen met peuken geven groene mensen zonder hoofd en armen vaak papiertjes met dollartekens.
Is dat een goede paint?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Is dat een spreekwoord/ gezegde?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:36 schreef Compliment het volgende:
[..]
BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE!!!11EINZ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van billen branden is al geraden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:42 schreef Expression het volgende:
[..]
Ergens de buik vol van hebben?
Wie zijn gat brand moet op de blaren zitten?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Deze 2 nog van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een gat in de buik hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pukkel op zijn been hebben
dat maakt het leukquote:
Nee en neequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een gat in de buik hebben
Een pukkel op zijn been hebben
Dat ligt hem zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
dat maakt het leuk
[..]
Nee en nee
De eerste heeft iets te maken met z'n maag.
Bij de tweede heeft hij iets onder z'n knie ;').
Neequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:05 schreef Expression het volgende:
[..]
Dat ligt hem zwaar op de maag.
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug erwachten.
Die ander: Liefde gaat door de maag?
Een ezel stoot zich niet 2 x aan de zelfde steen voor de rest heb ik geen idee.quote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef MrHatFTW het volgende:
Als je goed kijkt kun je hier 2 spreekwoorden in vinden
[ afbeelding ]
op de kast jagen lijkt mijquote:Op zondag 25 december 2011 10:28 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich niet 2 x aan de zelfde steen voor de rest heb ik geen idee.
Zo moeilijk is hij toch niet?quote:Op zondag 25 december 2011 12:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
2 vliegen in handen met slechte verhoudingen
Oh, echt waar? Niet verwachtquote:Op zondag 25 december 2011 12:56 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Het is twee vliegen in een klap maar is dat wel een spreekwoord ?
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde (vermomde) steenquote:Op zondag 25 december 2011 00:25 schreef MrHatFTW het volgende:
Als je goed kijkt kun je hier 2 spreekwoorden in vinden
[ afbeelding ]
De éénogige is koning in het land der blindenquote:
vissen achter het net?quote:
Appeltje voor de dorst.quote:
Ouiquote:Op zondag 25 december 2011 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
Vrouwen hebben maar één recht en dat is het aanrecht?
Kijk hoe goed wat hij met zijn rechter hand doet ( voor ons zijn linker hand ).quote:Op zondag 25 december 2011 18:04 schreef MrHatFTW het volgende:
Onmogelijke dingen als op de zon staan en in de ruimte zijn zonder ruimtepak is mogelijk voor een man met een paar strepen als lijf...?
als de kat van huis is dansen de muizen op tafelquote:
Opinies zijn kut, iedereen heeft er een konijn?quote:Op maandag 26 december 2011 08:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Deze moet niet al te moeilijk zijn.
[ afbeelding ]
sequel?quote:Op maandag 26 december 2011 06:35 schreef dikkebroekzak het volgende:
Ik hoop dat er een sequel komt. Zoniet maak ik het zelf
opinions are like assholes, everybody has onequote:Op maandag 26 december 2011 08:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Deze moet niet al te moeilijk zijn.
[ afbeelding ]
De kat uit de boom kijken?quote:Op maandag 26 december 2011 12:32 schreef banapples het volgende:
niet eens subtiel vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 december 2011 12:37 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
De kat uit de boom kijken?
Oost west thuis best.quote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef MrHatFTW het volgende:
Een doordenkertje(waarschijnlijk verpest Eerste10UurVrij weer ááálle pret...)
[ afbeelding ]
Oost west thuis best?quote:Op maandag 26 december 2011 12:59 schreef MrHatFTW het volgende:
Een doordenkertje(waarschijnlijk verpest Eerste10UurVrij weer ááálle pret...)
[ afbeelding ]
Bananen rennenquote:Op maandag 26 december 2011 12:40 schreef banapples het volgende:
[..]![]()
next (toevallig net af)
[ afbeelding ]
Nee...quote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Leeg gevoel in je maag hebben?
Het is een spreekwoord, een uitdrukking, een zegswijze een manier om iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 26 december 2011 15:23 schreef dikkebroekzak het volgende:
Dit zijn geen spreekwoorden meer maar uitdrukkingen soms slang zelfs
maar goed met sequel bedoelde ik vervolgtopic TS
Nieuwe bezems vegen schoon?quote:
Een kruising?quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar dat ziet als een bezem uit en geen dweil
quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef MrHatFTW het volgende:
[..]
Wie is er dan ook zo dom om die kraan aan te laten...
mannetje met vreemd, transparante een-streepje lijf kan door zijn hand zien?quote:
Uitdrukkingen spreekwoorden en gezegdes mogen.quote:Op maandag 26 december 2011 18:44 schreef MrHatFTW het volgende:
Nu Eerste10uurVrij offline is pak ik m'n kans![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of het een spreekwoord is, het is in ieder geval een soort gezegde
doekjes omwinden?quote:
Hij windt er geen doekjes om.quote:Op maandag 26 december 2011 20:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
doekjes omwinden?
verder wat voor een vreemde aliens staan in dat beeld
kan niet. Ik zit mobiel voor enkele wekenquote:Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hij windt er geen doekjes om.
En maak jij eens een mooie paint dan je hebt geen flauw idee hoe lang ik hierover gedaan heb
dat dacht ik al jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:46 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
kan niet. Ik zit mobiel voor enkele weken![]()
laptop heeft nieuwe harde schijf nodig
Jonge wat zeik jij op mensen die een paint maken, deze opslaan en uploaden, de link kopiëren en hier plaatsen voor jullie vermaak??!?!quote:Op maandag 26 december 2011 20:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
Die van TS pas zijn zo slecht getekend dat ik nergens in de buurt kom. weet niet of dit een compliment is voor zijn goede raadsel-talent of kritiek voor zijn slecht painten
Dus ik moet zomaar alles accepteren omdat het een paint is?quote:Op maandag 26 december 2011 20:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge wat zeik jij op mensen die een paint maken, deze opslaan en uploaden, de link kopiëren en hier plaatsen voor jullie vermaak??!?!
Ik maak ze voor de lol ga er niet zo serieus op inquote:Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus ik moet zomaar alles accepteren omdat het een paint is?
Totdat je zelf een paint hebt die wel aan deze eisen voldoen wel jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus ik moet zomaar alles accepteren omdat het een paint is?
Na nader inzien is hij niet dubbel dit is: 'Het door de vingers zien'quote:
natuurlijk haha.quote:Op maandag 26 december 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Na nader inzien is hij niet dubbel dit is: 'Het door de vingers zien'
Een idle mind is the devil's workshop?quote:
De url was totaal willekeurig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef 3M1N3M het volgende:
Niet altijd gebruiken wat fok! schaft.., het was een wilde gok
Verpest alle pret maar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook even gepaint, er zitten meerdere in trouwens.
Alreeds voorbij.quote:
Bijnaquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
De duivel probeert te bemiddelen in een conflict tussen Iran en Israel?
Dat is dus ook al voorbij. Waarom posten jullie steeds dubbel en trippel? Wordt saai...quote:
Brokje stront-bacteria krijgt gemengd met pis tijdens een wc-beurt?quote:
Kijk wat hij om z'n vinger heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:25 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Brokje stront-bacteria krijgt gemengd met pis tijdens een wc-beurt?
Let wel op het topic volgende keer voordat je zomaar gaat painten. Is een kleine moeite en dat ben je jezelf hoe dan ook schuldig.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:27 schreef Abed het volgende:
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Nee, kijk wat er naast hem ligt ( diegene die naast hem ligt is zijn planter ( van de boom ) )quote:
Ah, boompje groot, plantertje doodquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Nee, kijk wat er naast hem ligt ( diegene die naast hem ligt is zijn planter ( van de boom ) )
jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, boompje groot, plantertje dood
Een vogel in de hand is tien waard in de lucht.quote:
Ja tuurlijk moet het een beetje moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef dikkebroekzak het volgende:
Gewoon een tip:
Als de paints dusdanig vaag en slecht zijn getekend, het is toch niet de bedoeling dat er dan duidelijke, specifieke tekstueel uitleg erop volgt om mensen naar het correct antwoord te 'loodsen'? De afbeeldingen moeten vanzelf te gokken vallen, want dan gaat dit toch een beetje andere spelletje worden. Dat is toch niet de bedoeling van dit topic neem ik aan? Bovendien zijn er nog anderen die nog niet langs zijn gekomen om te raden, dus dat bederft de pret ook voor hen.
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Mannen met peuken geven groene mensen zonder hoofd en armen vaak papiertjes met dollartekens.
Quote welke je bedoeldquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat de boer niet kent dat eet ie niet?
Dat is z'n haar en kijk goed naar wat die man achter de balie doet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
beter poep op het hoofd dan in de kont?
We gaan de afgrond in met schuld?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
We gaan de afgrond in met schuld?
jij moet hem koppelen. De link staat onderaan elke pagina. Ook in je nieuwe OP het vorige topic weergeven, en een beetje spelregels zou gaan slechte zaak zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:03 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Owja als deze gesloten is maak ik een deel 2 kan en mod hem dan koppelen?
Hoe link je door?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
jij moet hem koppelen. De link staat onderaan elke pagina. Ook in je nieuwe OP het vorige topic weergeven, en een beetje spelregels zou gaan slechte zaak zijn
ik zag jij niet het correct antwoord geven daarop *hint *hintquote:
heb je die reeks knop niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |