Hoor de hele dag al hier en daar vlinders etc. Maar geen gillende mensen etc.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef The6thgate het volgende:
Van mij mogen ze particulier vuurwerk echt verbieden, precies daarom.
Dalijk op de fiets richting Biltstraat, eens kijken hoe rustig het verloopt
Dat is dan al jaren te veelquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is al jaren dezelfde prijs...
Stevig kopje thee drinken, dat zal ze leren, de belhamels.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef Silenus het volgende:
Wat mij betreft krijgen al die gastjes er met de wapenstok van langs.
Dat bepaal jij niet, goede kwaliteit is best wat waard en ik heb nog nergens anders betere oliebollen gehad...quote:
Zelfs bij de kraam in rotterdam die al een keer of 15 de test heeft gewonnen zijn ze 80 cent, ook bij vergelijkbare kramen (qua score in de test) zijn ze 80 cent of zelfs goedkoper.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:01 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, goede kwaliteit is best wat waard en ik heb nog nergens anders betere oliebollen gehad...
Ik betaal het graag en anderen blijkbaar ook.
Kokendhete thee?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Stevig kopje thee drinken, dat zal ze leren, de belhamels.
Als je je realiseert dat 1 euro 2 gulden 20 is, dan dringt het pas door hoe duur alles geworden is....quote:Op maandag 2 januari 2012 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Zelfs bij de kraam in rotterdam die al een keer of 15 de test heeft gewonnen zijn ze 80 cent, ook bij vergelijkbare kramen (qua score in de test) zijn ze 80 cent of zelfs goedkoper.
Ik betaal ook gewoon 1 euro voor goede oliebollen, maar dat neemt niet weg dat 1 euro aan de hoge kant is als je het vergelijkt met andere vergelijkbare kramen
Als je dat pas bij de oliebollenkraam beseft...quote:Op maandag 2 januari 2012 11:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je je realiseert dat 1 euro 2 gulden 20 is, dan dringt het pas door hoe duur alles geworden is....
Ruim 2 gulden voor 1 oliebol....
Dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Silenus het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die omrekenen.Het is 10 jaar geleden, get over it.
Stel je voor inderdaad. Aan zo'n instelling gaat de wereld kapot.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Mooi ook dat iedereen z´n vuurwerk netjes opruimt. Er ligt een hele stapel recht voor de oprit bij mij, ik ga het mooi niet opruimen. Alleen de zooi die in de tuin terecht is gekomen.
Hier (LR) komen de straatvegers ook altijd langs op Nieuwjaarsdag.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad. Aan zo'n instelling gaat de wereld kapot.
Bij mij doet de gemeente dat, voordeel van in de binnenstad wonen.
Dat is dan het enige voordeel van in Leidsche Rijn wonen...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier (LR) komen de straatvegers ook altijd langs op Nieuwjaarsdag.
Bij mij ook; goed niet nieuwjaarsdag maar tegen die tijd heb ik zowel mijn eigen rotzooi als dat wat in de buurt bij mijn huis is neergekomen en bji de buren staat zolang het in de vuilniszak erbij past...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar bij mij komen de straatvegers (elke dag overigens) rond 7.00 uur. (Dus zo'n voordeel is het nou ook weer niet).quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Bij mij ook; goed niet nieuwjaarsdag maar tegen die tijd heb ik zowel mijn eigen rotzooi als dat wat in de buurt bij mijn huis is neergekomen en bji de buren staat zolang het in de vuilniszak erbij past...
Net zoals iedereen eigenlijk; hele straat was schoon tegen 17:00; in tegenstelling tot andere plekken als ik zo rondkeek in de stad. Snap ook niet dat mensen maar verwachten dat de gemeente het wel op komt ruimen...
Het is niet alleen vuurwerk wat ik hier van de straat veeg. Ben het gewoon even zat. Ik vind ook echt de vreemdste dingen in de tuin, van chipszakken tot bierblikjes en snackbar-afval tot hele vogelbadjes en kromgebogen vorken.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad. Aan zo'n instelling gaat de wereld kapot.
Bij mij doet de gemeente dat, voordeel van in de binnenstad wonen.
Hier in LR zijn ze nog niet geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 13:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zie weer een rede om in de binnenstad te wonen ipv LR. Ik heb helemaal geen tuin om rotzooi in te vinden!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet alleen vuurwerk wat ik hier van de straat veeg. Ben het gewoon even zat. Ik vind ook echt de vreemdste dingen in de tuin, van chipszakken tot bierblikjes en snackbar-afval tot hele vogelbadjes en kromgebogen vorken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |