Waar ga jij graag heen danquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Silenus het volgende:
Wel vaak in de Derrick komen maar dan nog nooit in de nieuwe dikke dries zijn geweest.
Al vind ik de Derrick leuker. Maar voor beide tenten moet je dronken zijn.
http://www.uu.nl/universi(...)openingstijden.aspx:quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Schadenfreude het volgende:
Weet iemand toevallig op de Uithof op 30 december open is? Een vriend van mij (architectuurstudent) wil een aantal gebouwen daar bezoeken (educatorium, de bibliotheek, minnaertgebouw), maar ik vermoed dat alles dicht is op die dag...
quote:Openingstijden rond Kerstmis en Nieuwjaar
Alle locaties van de Universiteitsbibliotheek Utrecht zijn gesloten van zaterdag 24 december tot en met zondag 1 januari.
Vergeten uw boeken te verlengen?
Het is altijd mogelijk de uitleentermijn van geleend materiaal te verlengen via onze website.
Voor een biertje de Poort, Tilt, Gras, Olivier, Flater.quote:
Ja maar 1 euro voor een oliebol..yikes..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef Naamah het volgende:
Uit die test van het AD komt een van de oliebollenkramen op het parkeerterrein van Overvecht goed naar voren, geloof de 14e plaats. Wel even opletten welke het precies is, er staan er meerdere en die andere eindigen een stuk lager.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)liebollen_2011.dhtml
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja maar 1 euro voor een oliebol..yikes..
Overigens testen ze maar een paar kranen, die test is behoorlijk nietszeggend...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef Naamah het volgende:
Uit die test van het AD komt een van de oliebollenkramen op het parkeerterrein van Overvecht goed naar voren, geloof de 14e plaats. Wel even opletten welke het precies is, er staan er meerdere en die andere eindigen een stuk lager.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)liebollen_2011.dhtml
Voor een biertje betaal je tegenwoordig al 2,50 dus ik vind het echt niet veel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja maar 1 euro voor een oliebol..yikes..
Het is net als de krant zelf dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Overigens testen ze maar een paar kranen, die test is behoorlijk nietszeggend...
Wij halen ze altijd bij de oliebollenkraam op de Amsterdamsestraatweg. Tegenover de Blokker daar! Die hebben lekkere bollen voor (als ik me niet vergis) 80 ct!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:00 schreef BettyR het volgende:
Waar koop je in Utrecht een goed en niet vreselijk dure oliebol? Ik vier het voor het eerst in jaren weer thuis, maar zelf bakken gaat niet want we hebben geen balkon/tuin/schuur. Dus moet er nu een oliebol gekocht worden in de stad, maar ik weet niet waar. Die stuiterballen van de AH hoef ik niet, trouwens, ik ben wel een beetje kritisch..
Ze waren idd 80ct! Heb mijn bollen al weer in huis!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij halen ze altijd bij de oliebollenkraam op de Amsterdamsestraatweg. Tegenover de Blokker daar! Die hebben lekkere bollen voor (als ik me niet vergis) 80 ct!
quote:Discotheek Monza wordt sushirestaurant
UTRECHT - De Utrechtse club Monza gaat sluiten. De zaak is verkocht aan een ondernemer die er een shushirestaurant in wil vestigen. Dat heeft een van de eigenaren van Monza gezegd tegen RTV Utrecht.
De eigenaren van de club waren aan iets nieuws toe en toen ze het aanbod kregen om de zaak te verkopen, zijn ze daar op ingegaan.
Het monumentale pand aan de Potterstraat 16 was vanaf 1945 het onderkomen van bioscoop Scala. In 1989 moest de bioscoop sluiten vanwege instortingsgevaar. Daarna werd het omgebouwd en in 2005 opende club Monza. De club wist snel naam te maken in de dance-scene en bekende grote dj's hebben er gedraaid.
In januari 2012 zijn er nog feesten gepland, maar in het voorjaar van 2012 gaan de deuren sluiten.
helaas verspreiden de tokkies zich dan dus weer over de rest van de stad..quote:
Dat is waar, maar aangezien ik alleen maar slechte ervaringen met die tent (oa om niks geslagen door een agent met een wapenstok) ben ik blij dat die tent oprot.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:34 schreef okiokinl het volgende:
[..]
helaas verspreiden de tokkies zich dan dus weer over de rest van de stad..
voor oliebollen denk ik altijd, je hebt kraam-bollen en supermarkt-bollen. zolang je maar bij een kraam haalt, is het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |