De groep is niet echt groot ofzo, paar mensen maar. Thanks voor info!quote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ekko is idd het alternatieve poppodium, met ook leuke dansavonden. Tivoli heeft ook dansavonden, naar mijn idee iets jonger publiek. Stairway is wel leuk, verder vind ik de meeste locaties wat klein om met een groep heen te gaan.
Derrick op de Voorstraat, vanaf 21 jaar 80's 90's en zero'squote:Op zondag 25 december 2011 20:35 schreef 3Dino het volgende:
Waar kun je gezellig uit in Utrecht? Binnenkort van plan met een groepje op stap te gaan, maar we zijn er nooit echt geweest behalve het shoppen (prachtige stad overigenswil & zal er ooit wonen).
Stom, ik ben er 1 keer geweest was het niet open omdat de airco stuk was hehe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:08 schreef Silenus het volgende:
He Paul, de Derrick was niet open vannacht! Wat vind jij daar nou van?
Bekkie, Derrick is gewoon gezelligquote:Op zondag 25 december 2011 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje door de binnenstad wandelen, kroegjes in uit.
En niet geloven wat Paul zegt. Die wil alleen maar dat je hem tegenkomt.
80's en 90'squote:Op maandag 26 december 2011 01:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Derrick op de Voorstraat, vanaf 21 jaar 80's 90's en zero's
Je weet iig zeker dat je na het drinken van teveel Amstel de volgende dag kwijt bent.quote:Op maandag 26 december 2011 10:53 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben een keer nuchter bij de derrick naar binnen gegaan, dat was echt heel naar... Dan helpt maar één ding, drinken, drinken en nog eens drinken. Alleen is het bier daar echt ongezond...
Vroeger kwam Opstelten daar vaak. Dansen deed ie volgens mij niet veel.quote:Op maandag 26 december 2011 14:00 schreef Nielsch het volgende:
(Nieuwe) Dikke Dries op 't Oudkerkhof is een leuke kroeg om eerst iets te drinken en later op de avond te dansen...
Waar ga jij graag heen danquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:21 schreef Silenus het volgende:
Wel vaak in de Derrick komen maar dan nog nooit in de nieuwe dikke dries zijn geweest.
Al vind ik de Derrick leuker. Maar voor beide tenten moet je dronken zijn.
http://www.uu.nl/universi(...)openingstijden.aspx:quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Schadenfreude het volgende:
Weet iemand toevallig op de Uithof op 30 december open is? Een vriend van mij (architectuurstudent) wil een aantal gebouwen daar bezoeken (educatorium, de bibliotheek, minnaertgebouw), maar ik vermoed dat alles dicht is op die dag...
quote:Openingstijden rond Kerstmis en Nieuwjaar
Alle locaties van de Universiteitsbibliotheek Utrecht zijn gesloten van zaterdag 24 december tot en met zondag 1 januari.
Vergeten uw boeken te verlengen?
Het is altijd mogelijk de uitleentermijn van geleend materiaal te verlengen via onze website.
Voor een biertje de Poort, Tilt, Gras, Olivier, Flater.quote:
Ja maar 1 euro voor een oliebol..yikes..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef Naamah het volgende:
Uit die test van het AD komt een van de oliebollenkramen op het parkeerterrein van Overvecht goed naar voren, geloof de 14e plaats. Wel even opletten welke het precies is, er staan er meerdere en die andere eindigen een stuk lager.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)liebollen_2011.dhtml
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja maar 1 euro voor een oliebol..yikes..
Overigens testen ze maar een paar kranen, die test is behoorlijk nietszeggend...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef Naamah het volgende:
Uit die test van het AD komt een van de oliebollenkramen op het parkeerterrein van Overvecht goed naar voren, geloof de 14e plaats. Wel even opletten welke het precies is, er staan er meerdere en die andere eindigen een stuk lager.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)liebollen_2011.dhtml
Voor een biertje betaal je tegenwoordig al 2,50 dus ik vind het echt niet veel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ja maar 1 euro voor een oliebol..yikes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |