SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Kreeg vanochtend een audiosplitterkabel (3.5 mm) binnen van Focal. Raar genoeg tapt de een van het totaal wat links af en de ander van rechts.Dus het klinkt niet 100% stereo, maar halfbakken stereo met een overheersende kant.
![]()
Back to the splitterjack maar weer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar, welke Wilon heb je nu? De 921 van Focal?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand enig idee hoe ik het bandje van mijn Wilon ingekort krijg?
Staan dus pijltjes op (met rode pijlen aangegeven) maar hoe/wat dan nu.. zit geen pinnetje aan de zeikant die je er uit zou kunnen duwen of dergelijk?!
(Klik voor taobao item link)
Model 1070G (Yellow)
[ Bericht 5% gewijzigd door tokko1 op 23-12-2011 22:47:24 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
![]()
Links werken niet als het plaatje groter is dan de sitebreedte, dan wordt het plaatje geschaald en automatisch gelinkt aan de originele afbeelding (maar ik kan je quoten om de link te achterhalen).
Verder. Ziet er net zo uit als de Shark-watch verder. Daarvan dacht ik ook eerst, huh, maar dat zijn toch geen pinnetjes, omdat alles 'flush' lijkt met de schakel, maar dat is dus niet zo. Heb ik met een naald, een hamer en een tang voor elkaar gekregen de boel in te korten.
- Grappige achterplaat trouwens. Chique. Is het verder wat? Hier heb je de een duidelijker beeld van de Shark-schakels: -
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 23-12-2011 23:02:19 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Exact wat het hier ook is thanksquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Links werken niet als het plaatje groter is dan de sitebreedte, dan wordt het plaatje geschaald en automatisch gelinkt aan de originele afbeelding (maar ik kan je quoten om de link te achterhalen).
Verder. Ziet er net zo uit als de Shark-watch verder. Daarvan dacht ik ook eerst, huh, maar dat zijn toch geen pinnetjes, omdat alles 'flush' lijkt met de schakel, maar dat is dus niet zo. Heb ik met een naald, een hamer en een tang voor elkaar gekregen de boel in te korten.
- Grappige achterplaat trouwens. Chique. Is het verder wat? Hier heb je de een duidelijker beeld van de Shark-schakels: -
[ afbeelding ]ga morgen maar even aan de slag om 'm een schakeltje in te korten.
En het is wel echt quality stuff, prima formaat niet z'n mega horloge. Gewoon goed op de pols.
Achterplaat is best chic, bestaat uit verschillend gebrushde plaatjes dus bij verschillende lichtinvallende weerspiegelingen.
Daarnaast zijn de gekleurde uur aanwijzers op een iets glimmend stukje geprint dus dat geeft ook een leuk '3D' effect. Voor de rest 'Waterproof", en voelt zeer stevig aan![]()
Ga zeker nog een ande Wilson halen uit china
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Sansa fuze van ebay na 3 weken nog steeds niet binnenverkoper heeft een refund aangeboden, heb toen maar gevraagd of hij er nog een kan opsturen. Alleen gaat dat volgens hem wegens kerst drukte 4 weken duren.. Huil huil
![]()
Ik heb nu mn shark binnen. Direct via Ebay er een horlogekitje bijbesteld. Kan nu voor juwelier spelen, handy! Na een mailtje over de poor build quality, kreeg ik een extra setje (van dit kwaliteit).Starbucks, waar blijf je![]()
op jacht naar een nieuw horloge...
Bij deze Ebay +45 euro, dat moet toch goedkoper kunnenStarbucks, waar blijf je![]()
omdat parkeren na mn werk hier crises is rijd ik sinds kort op de scooter naar mn werk, kippe stukkie..
echter viel me op dat zo'n ding amper licht opbrengst heeft voor..
ik dacht dat kan beter.. dus ben van plan de 35W gloeilamp in de koplamp te vervangen voor een 20Watt Led.(zoiets dus)
http://www.dealextreme.co(...)l-plate-32-35v-80023
zo'n ding gebruikt echter meer stroom dan de 12v die een scooter levert, namelijk zo'n 35 volt EN 1.4Amp, dus dat moet worden opgeschroefd..
ik heb daarvoor een booster besteld via een ebay chinees die van 12v traploos instelbaar 18 tot 35V maakt.. en 10 Amp max is.. (scooter accu is 6Amp)
nu vraag ik me af of ik iets over het hoofd zie?
zijn er hier electronica techneuten die meteen roepen, je moet dit en dat niet vergeten?
lijkt me wel grappig als het werkt, ik ben benieuwd hoeveel licht het geeft!
koeling wordt nog een issue, want die led's kunnen wel 100 graden worden bij vollast..
ik dacht aan een processor cooler met fan..(is ook 12v dus waarom niet?)
als 1 en ander binnen is van mn bestellingen plaats ik wat fotos..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Let wel op dat de led naar beneden staat als je het erin zet.
En er MOET minstens een koelblok op die led anders brand hij zo door. Tot zover mijn technische inzicht![]()
![]()
dat de led naar beneden staat?
ohhh richten? dus niet verblinden..
met een schijnhoek van 120 tot wel 160 graden valt er weinig te richten met die dingen zag ik al.
maar het is een snorscooter, die komt niet op de weg.. alleen fietspad, dus ik verblind eigenlijk geen auto's
en ja, dat ie heftig gekoeld moet worden was ik ook al achter ;-)
maar was niet van plan hem vol last te laten branden..
ik ga beginnen bij 18V en kijken hoeveel volt ik nodig heb voor een beetje fatsoenlijk licht op straat..
als er echt te gek veel licht omhoog schijnt, dan plak ik desnoods de bovenkant van die koplamp af met zwarte ducttape
[ Bericht 36% gewijzigd door mickeyD op 24-12-2011 09:07:57 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Je kunt de rijwind gebruiken als koeling door een heatsink te bouwen. Misschien dat er ergens een wind inlaat in de kappen zit?
Wat voor scooter is het eigenlijk?
Past zo'n Xenon HID pakket niet in een scooter? Een paar mensen hebben deze met succes in de auto gezet.![]()
Zou idd ook xenon proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:08 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt de rijwind gebruiken als koeling door een heatsink te bouwen. Misschien dat er ergens een wind inlaat in de kappen zit?
Wat voor scooter is het eigenlijk?
Past zo'n Xenon HID pakket niet in een scooter? Een paar mensen hebben deze met succes in de auto gezet.
Had het met succes in mijn (motor) scooter geinstalleerd. Denk dat bij een snorscooter hetzelfde zal zijn?![]()
Vorig topic naar ervaringen gevraagd maar mijn sneeuwt een beetje onder bij alle lampjes- en horloge vragen (of niemand heeft er ervaring mee):
Ik zoek portable bluetooth speakertjes waar fatsoenlijk geluid uitkomt. Die van Bose is net buiten budget maar tot ¤100 wil ik er wel aan spenderen![]()
http://chinaprices.us?q=b(...)irror&from=50&to=150quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef marco_sire het volgende:
Vorig topic naar ervaringen gevraagd maar mijn sneeuwt een beetje onder bij alle lampjes- en horloge vragen (of niemand heeft er ervaring mee):
Ik zoek portable bluetooth speakertjes waar fatsoenlijk geluid uitkomt. Die van Bose is net buiten budget maar tot ¤100 wil ik er wel aan spenderen
en
http://www.aliexpress.com(...)oth+speaker&catId=44
Chinatabs: Hallo Jumbo ICS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 24-12-2011 13:37:15 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
die jack he, kan je daar ook van andere site's bestellen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zie zulke spullen nogal eens voorbij komen bij NL dagaanbiedingen sites, van gerenommeerde merken. Zou ik persoonlijk dan eerder doen, geen chinees prutmerk. Mijn ervaring met bluetooth en china + audio zijn niet zo denderend. (heb een china BT headset voor streaming audio, is meh.)quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef marco_sire het volgende:
Ik zoek portable bluetooth speakertjes waar fatsoenlijk geluid uitkomt. Die van Bose is net buiten budget maar tot ¤100 wil ik er wel aan spenderen
Plus dat ik mij niet in kan denken dat speakers opsturen == gewicht == veel prijsverschil met hier, met als voordeel dat je hier WEL een goed merk hebt waarsch.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Edit: namaak
[ Bericht 95% gewijzigd door rene90 op 24-12-2011 17:01:42 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
verder weet ik er niks vanaf, moet je dan maar op internet zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ja maar, sinds kort hoeft die 1 cent sticker niet maar, ik koop hem toch voor de zekerheid denk ik. Wat is 1 cent nouBedankt voor je reactie én weet je misschien wat de douanediensten zijn?
![]()
en hoezo hoeft die 1 cent sticker niet meer?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kan je mij die DM ook misschien sturen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: